agreed. Of mensen die er totaal niet joods uit zien een joodse naam geven. Dat hebben ze bij Michelle Pfeifer eens gedaan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:38 schreef Blaatski het volgende:
[..]
Nee het probleem is dat het juist geen overheersende invloeden heeft in de films. Juist dat geniepige irriteert me. Even een davidsster laten zien, een joodse uitspraak doen of even inzoomen op een synagoge. DAT is wat me irriteert!
nee hoor, gewoon scherp van geest.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:42 schreef BossFight het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon ernstig paranoia!![]()
En lichtelijk anti-semitistisch...
dat is dan niet echt goed gelukt. 2000 jaar ellende voor de joden met als dieptepunt 40-45.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:49 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Het christendom is een erg geslaagde poging van de joden om de rest van de mensheid onder de duim te krijgen.
dat was in 1974.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:35 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
oud nieuws, als je een beetje bij de tijd bent weet je dat hollywood door hoofdzakelijk joodse mensen wordt gerund.
The Jewish Post And Opinion of December 6, 1974 states: "Jews dominate Hollywood
today as they did in its infancy, The Jewish presence in Hollywood is a historic fact, A
majority of the producers and directors are Jewish while the Writers Guild is practically 70% to 100% Jewish!"
http://www.jewwatch.com/j(...)ml#Jews_in_Hollywood
inderdaad maar zeker minder dan 30%.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:02 schreef trabant het volgende:
[..]
Sprak die korporaal Engels? Zijn soldaten hadden anders wel de naam van God op hun koppel staan.
@Blaatski: blijf eens na afloop van een Amerikaanse media-uiting zitten tot dat de aftiteling helemaal geweest is. Bovengemiddeld veel joodse namen. Daar is je antwoord.
In Films uit Bollywood kom je dat gek genoeg helemaal niet tegen...
is zij niet voor 1/8 joods. Zo kan ik het ook. Nee dat lijstje telt nietquote:Bleeth, Yasmine - Actress -Father Jewish
Dus alleen iemand met een forse neus en pijpekrullen mag een Joodse naam dragen in een film? Zo is het in werkelijkheid natuurlijk ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:58 schreef Corelli het volgende:
[..]
Of mensen die er totaal niet joods uit zien een joodse naam geven. Dat hebben ze bij Michelle Pfeifer eens gedaan.
Ik zal niet vragen hoe je uberhaupt op een plek als ''Jewwatch'' terecht bent gekomen, maar ik mag hopen dat je dit geverifieerd hebt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:35 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
oud nieuws, als je een beetje bij de tijd bent weet je dat hollywood door hoofdzakelijk joodse mensen wordt gerund.
The Jewish Post And Opinion of December 6, 1974 states: "Jews dominate Hollywood
today as they did in its infancy, The Jewish presence in Hollywood is a historic fact, A
majority of the producers and directors are Jewish while the Writers Guild is practically 70% to 100% Jewish!"
http://www.jewwatch.com/j(...)ml#Jews_in_Hollywood
nee maar blond haar en blauwe ogen. Dan ben je natuurlijk niet van joodse komaf.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:11 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dus alleen iemand met een forse neus en pijpekrullen mag een Joodse naam dragen in een film? Zo is het in werkelijkheid natuurlijk ook.
Oja? Bekende Joden zat met blond haar en blauwe ogen; James Caan, Michael en Kirk Douglas, Paul Newman, Philip Seymour Hoffman, Tim Rothquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:58 schreef Corelli het volgende:
[..]
agreed. Of mensen die er totaal niet joods uit zien een joodse naam geven. Dat hebben ze bij Michelle Pfeifer eens gedaan.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:26 schreef Corelli het volgende:
kirk douglas heeft geen blauwe ogen
[afbeelding]
en caan al helemaal niet, niet eens blond haar
[afbeelding]
in films verven ze nog al eens hun haar en werken ze met pruiken weet je. Of dacht je dat al die kapsel in LOTR echt waren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |