Ze grenzen aan elkaar, dus als je een beetje rondreizen niet erg vind zou je ze alle 3 kunnen doen. De Thaise cultuur vond ik wel heel ok. Denk dat jij dat ook wel zo zult ervaren.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:42 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik wil deze zomer naar Thailand, of Laos, of Cambodja. Of ik doe ze alledrie in één vakantie.
Ja dat zeggen meer mensen tegen mij, dus ik ben inmiddels wel erg benieuwdquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze grenzen aan elkaar, dus als je een beetje rondreizen niet erg vind zou je ze alle 3 kunnen doen. De Thaise cultuur vond ik wel heel ok. Denk dat jij dat ook wel zo zult ervaren.
Vorig jaar. Weliswaar niet voor vakantie, maar wel een krappe maand er geweest. Genoeg om kennis te maken met de cultuur aldaar.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:48 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ja dat zeggen meer mensen tegen mij, dus ik ben inmiddels wel erg benieuwd.
Ben jij al eens in Thailand geweest?
Wat koelquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vorig jaar. Weliswaar niet voor vakantie, maar wel een krappe maand er geweest. Genoeg om kennis te maken met de cultuur aldaar.
What $1.2 Trillion Can Buyquote:What $1.2 Trillion Can Buy
The human mind isn’t very well equipped to make sense of a figure like $1.2 trillion. We don’t deal with a trillion of anything in our daily lives, and so when we come across such a big number, it is hard to distinguish it from any other big number. Millions, billions, a trillion — they all start to sound the same.
The way to come to grips with $1.2 trillion is to forget about the number itself and think instead about what you could buy with the money. When you do that, a trillion stops sounding anything like millions or billions.
For starters, $1.2 trillion would pay for an unprecedented public health campaign — a doubling of cancer research funding, treatment for every American whose diabetes or heart disease is now going unmanaged and a global immunization campaign to save millions of children’s lives.
Combined, the cost of running those programs for a decade wouldn’t use up even half our money pot. So we could then turn to poverty and education, starting with universal preschool for every 3- and 4-year-old child across the country. The city of New Orleans could also receive a huge increase in reconstruction funds.
The final big chunk of the money could go to national security. The recommendations of the 9/11 Commission that have not been put in place — better baggage and cargo screening, stronger measures against nuclear proliferation — could be enacted. Financing for the war in Afghanistan could be increased to beat back the Taliban’s recent gains, and a peacekeeping force could put a stop to the genocide in Darfur.
All that would be one way to spend $1.2 trillion. Here would be another:
The war in Iraq.
Of het genoeg is om echt de toerist uit te hangen betwijfel ik. Maar het zou wel genoeg moeten zijn om een hoop indrukken op te doen. Zeker wanneer je overal naartoe kan in die tijd. Van te voren ook een beetje kijken waar je heen wil denk ik (Welke steden en/of gebieden).quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:57 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Wat koel. Ik zit zelf ook te denken om 3 à 4 weken te gaan. Moet toch genoeg zijn lijkt me.
quote:
En Balkie doet moeilijk over 15 miljoen,quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Even ter vergelijking: dit is ongeveer tweeenhalf keer het Nederlandse nationaal inkomen![]()
Poeheequote:Op woensdag 17 januari 2007 10:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Even ter vergelijking: dit is ongeveer tweeenhalf keer het Nederlandse nationaal inkomen![]()
Dat is wel verstandig ja. Dat wil ik ook van te voren uitzoeken. Maar ik ben ook niet van plan daar alles te gaan bekijken. Dat lukt gewoon niet. Een indruk van het land en lekker genieten vind ik al heel watquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of het genoeg is om echt de toerist uit te hangen betwijfel ik. Maar het zou wel genoeg moeten zijn om een hoop indrukken op te doen. Zeker wanneer je overal naartoe kan in die tijd. Van te voren ook een beetje kijken waar je heen wil denk ik (Welke steden en/of gebieden).
Moet je zeker doenquote:Ik heb zelf maar een paar dagen de toerist uit kunnen hangen en heb daarbij alleen een klein deel van Bangkok gezien. Ik ga nog wel een keer terug om de toerist uit te hangen denk ik.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat verschillende steden lijkt me toch wel een idee echter.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:09 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dat is wel verstandig ja. Dat wil ik ook van te voren uitzoeken. Maar ik ben ook niet van plan daar alles te gaan bekijken. Dat lukt gewoon niet. Een indruk van het land en lekker genieten vind ik al heel wat.
Gaan we ook zeker doen.quote:Moet je zeker doen
Het is inderdaad supergoedkoop. Als backpacker is er denk ik ook goed te reizen. Het is in ieder geval een veilig land (Zolang je uit de buurt blijft van het Zuiden en het Noordelijke grensgebied).quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:22 schreef miss_sly het volgende:
Thailand schijnt erg goed te reizen te zijn als backpacker en suppergoedkoop
Das hooguit wat zwaar vuurwerk om de wisseling te vierenquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:06 schreef het_fokschaap het volgende:
op zo'n 9 bomaanslagen op rij in na rond de jaarwisseling
Staatsgreep heeft geen gevaar opgeleverd. Is bovendien gewoon daar.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
op zo'n 9 bomaanslagen op rij in na rond de jaarwisseling
en een sporadische staatsgreep
Ik ben vorig jaar ook voor het eerst geweest hoorquote:
Dan ben je toch geweestquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:43 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik ben vorig jaar ook voor het eerst geweest hoor. Wij Friezen komen niet zo snel in de Efteling
.
Jaaaa!quote:
Hij was stuk die dagquote:Hoe vond je holle bolle Gijs?![]()
Fuckquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:45 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ben er een keer geweest maar niet in de winter.
Langnek ook? Die kwam de laatste keer met z'n nek tot aan m'n schenenquote:
Ik ben es in de herfstvakantie geweest, was ubertovquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:29 schreef livEliveD het volgende:
Wie is er wel eens naar de winter efteling gegaan?Zo ja, is het wat? Of kom je met ijspegels aan je neus uit die achtbaan?
Die deed het welquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Langnek ook? Die kwam de laatste keer met z'n nek tot aan m'n schenen![]()
Ik denk niet dat je alleen voor de nepsneeuw moet gaan imho. Zo heel erg anders zal het niet zijn, en de coca colatruck zal er al weer weg zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:11 schreef livEliveD het volgende:
Fuck![]()
Ik wil weten of zoiets leuk is (en hoe anders dan gewoon dagje efteling)![]()
Mag niet i.v.m. me contract dat ik bij de apenheul hebquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:15 schreef Geartsjuh het volgende:
Die deed het wel.
Waarom ben jij eigenlijk niet een carriere begonnen in de Efteling?
Dat vind ik dus ook moeilijk te beoordelen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:50 schreef -Trinity- het volgende:
Ik denk niet dat je alleen voor de nepsneeuw moet gaan imho. Zo heel erg anders zal het niet zijn, en de coca colatruck zal er al weer weg zijn.
Als je de Eftelingsfeer leuk vindt, moet je gewoon gaanquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:51 schreef livEliveD het volgende:
Dat vind ik dus ook moeilijk te beoordelen.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:08 schreef -Trinity- het volgende:
Om nog even de LFC op te leuken: *zucht*!![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:52 schreef -Trinity- het volgende:
"Wat is dit een ruktentamen.. Hey.. Wacht.. *zucht*."
crosspostingquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:47 schreef Alicey het volgende:
Banjer had zeker geen kattenluik in Leeuwarden, Issi?
Jahoor, alleen dat was tweemaal zo groot als het jouwe.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:47 schreef Alicey het volgende:
Banjer had zeker geen kattenluik in Leeuwarden, Issi?
Ok, vandaar dat hij dus ruzie heeft met het luik.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jahoor, alleen dat was tweemaal zo groot als het jouwe.
Dat zal het zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ok, vandaar dat hij dus ruzie heeft met het luik.
Ja hoor. Foeterend veel en hard slaan er tegen en dan je kop er door steken en naar buiten vallen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.Heeft hij het al uitgevogeld?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja hoor. Foeterend veel en hard slaan er tegen en dan je kop er door steken en naar buiten vallen.
Het lijkt er wel op.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:54 schreef Isegrim het volgende:
Aha, hij heeft zijn rechtmatige positie van koning des huizes opgeëist?
Dan ga je maar op de grond zitten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:57 schreef Alicey het volgende:
Mijn bureau ingepikt door Ringo, mijn stoel door Roosje en nu dus mijn bank door Banjer.
Doorgaans goed. Met Ringo nog wel vaak gemauw met soms gegrom. Roosje heeft hem vandaag wel bij de voerbak weggeslagen. Kennelijk is de hierarchie bij de voerbak dat Roosje eerst komt, dan Banjer en dan Ringo, waarbij Roosje eventueel Ringo wel in de buurt duldt maar Banjer niet, en Banjer Ringo weer niet in de buurt wil hebben.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:57 schreef Isegrim het volgende:
En hoe gaat het tussen hem en de Ringo en Roosje?
Komt het zo ongeveer wel op neer, hoewel Banjer nog zo sociaal is om vrijwillig een beetje opzij te gaan zodat ik naast hem kan zitten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan ga je maar op de grond zitten.
Er is dus nu een pikorde opgesteld.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doorgaans goed. Met Ringo nog wel vaak gemauw met soms gegrom. Roosje heeft hem vandaag wel bij de voerbak weggeslagen. Kennelijk is de hierarchie bij de voerbak dat Roosje eerst komt, dan Banjer en dan Ringo, waarbij Roosje eventueel Ringo wel in de buurt duldt maar Banjer niet, en Banjer Ringo weer niet in de buurt wil hebben.
Ze zijn gezellig hoor![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Komt het zo ongeveer wel op neer, hoewel Banjer nog zo sociaal is om vrijwillig een beetje opzij te gaan zodat ik naast hem kan zitten.
Het lijkt er wel op, alleen is Ringo het er niet helemaal mee eens geloof ik.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er is dus nu een pikorde opgesteld.
Agossie.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op, alleen is Ringo het er niet helemaal mee eens geloof ik.
Wat zou jij doen met twee kerels om je heen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vind het trouwens wel maf dat Roosje zo agressief is. Dat deed ze anders zelden.
Nouja, op zich zou ik niet agressief worden..quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat zou jij doen met twee kerels om je heen?
I rest my case.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, op zich zou ik niet agressief worden..
Maar ik kan me op zich wel voorstellen dat ik iets minder aardig ga doen wanneer de ene een seksmaniak is die me van tijd tot tijd probeert de verkrachten en de ander zowat in mijn kut kruipt.
Moet je aan mijn collega-mod Triggy vragenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:26 schreef Isegrim het volgende:
Alicey, waarom sta jij in het Turkentopic geregistreerd als 'onverstaanbare Turk'?
Aha.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Moet je aan mijn collega-mod Triggy vragen
wie, wat?quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:22 schreef livEliveD het volgende:
NikkyDana
![]()
Ik heb toevallig vanavond een ander kraambezoek maar das bij iemand waarvan ik eik nooit had verwacht dat ie zo snel zou trouwen laat staan aan kinderen zou beginnen.
![]()
Ik ben ook nog steeds wel een beetje vrolijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:35 schreef Light het volgende:
Wat ziet jouw icon er vrolijk uit, Alicey
ohnee, knorretje heeft het alleen geopend. Vandaar.quote:Wat? Danny en knorretje hebben een kleintje? Niemand had me verteld dat ze wat kregen wouw![]()
Nee Nikky heb juist zo'n kleine drommel uitgeworpenquote:Op donderdag 18 januari 2007 08:37 schreef Causa het volgende:
Wat? Danny en knorretje hebben een kleintje? Niemand had me verteld dat ze wat kregen wouw![]()
Ja ik zag hem nu. Ik vond het al zo vreemd dat ik het niet wistquote:Op donderdag 18 januari 2007 08:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee Nikky heb juist zo'n kleine drommel uitgeworpen![]()
Wat ga je doen dan dat het zo eng is?quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:51 schreef Causa het volgende:
Ik ga ervandoor. Duimen mag. Ik zie geen smiley voor 'eng', whatever, miss. tot vanmiddag
Moguh,quote:
2 maar hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Moguh,.
Hoeveel pussycats heb jij wel niet,...
Vanwege al die pics in je fobo,quote:
zijn allemaal dezelfde hoor, alleen paar met foontje genomen en paar met camquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Vanwege al die pics in je fobo,.
Ook hoi,quote:
Nu zie ik het,quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zijn allemaal dezelfde hoor, alleen paar met foontje genomen en paar met cam![]()
dus 2![]()
Heej Reya
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:01 schreef het_fokschaap het volgende:
waait het bij jullie ook zo hard ?
Kjoet topicquote:
De befaamde laatste woordenquote:Maak me ff niet bang causa, ik wil nog geen kids![]()
Het regent hier bijna horizontaalquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:01 schreef het_fokschaap het volgende:
waait het bij jullie ook zo hard ?
volgens mij zijn het twee dingen...quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:14 schreef livEliveD het volgende:
@Geartsjuh: Klopt het dat er een kraan op het universiteitsterrein van utrecht is omgewaaid?![]()
*woei*
Ja een paar uur geleden volgens mij. Het was één en al sirenes hier.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:14 schreef livEliveD het volgende:
@Geartsjuh: Klopt het dat er een kraan op het universiteitsterrein van utrecht is omgewaaid?![]()
*woei*
tegen jou? hoe komen ze daar nou bijquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:40 schreef livEliveD het volgende:
Ze zeggen wel eens tegen me: Hoge bomen vangen veel wind! [afbeelding]
Tsss, zeg maar dat je niet eens zou mogen, als je al zou willenquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:56 schreef het_fokschaap het volgende:
er werd mij nog gevraagd om vandaag naar een klant in London te vliegen![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:46 schreef Memento-Mori het volgende:ik zat precies tegen het gebouw aan waar het gebeurd is, dat is zeg maar een wat lager gebouw, maar zit wel aan elkaar vast. (waar ik zat was ook de ingang naar dat gebouw) Onder mn hertentamen, eerst werd er omgeroepen of alle BHVers EHBO'ers naar de ingang van ons gebouw wilden, daar achteraan dat men verzocht werd om het gebouw te verlaten. iedereen pakte rustig de tas enzo, we voelden al een paar keer het gebouw bewegen door de wind dus dachten dat de reden was ofzo, dus zagen niet echt reden om superveel haast te maken, tot het nog een keer omgeroepen werd met de mededeling dat er een reden was om dringend het gebouw te verlaten.
Buiten allemaal politie, brandweer en kleine ambulanceauto;s, en buiten stonden we aan de achterkant en zagen de kraan wel liggen maar aan die kant leek het verder wel mee te vallen.
Later nog naar de ingang van het gebouw gegaan waar we zaten allemaal mensen met helmen en na de gang was alles afgesloten.
Naar wat ik gehoord heb was de kraan zelf niet op mensen terecht gekomen alleen brokstukken muur enzo en nu staat er dat er 3 gewonden zijn, dus het lijkt allemaal mee te vallen.
Daar ging de schoorsteenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:47 schreef het_fokschaap het volgende:
hier is een stuk dak van het dak afgeroldgelukkig zit ik in het andere gebouw
Vanaf Rotterdam Airport wordt er niet eens meer gevolgen naar Londen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:56 schreef het_fokschaap het volgende:
er werd mij nog gevraagd om vandaag naar een klant in London te vliegen![]()
Je zou er maar onder hebben gezetenquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat was een kort tentamenomvallende hijskraan enzo
[..]
Gelukkig zat ik er nog een stukje vanafquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je zou er maar onder hebben gezeten
Jaah.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Gelukkig zat ik er nog een stukje vanaf
Geen omver gewaaide huifkarren?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:29 schreef Reya het volgende:
Hier val het op het moment eik best mee![]()
Het is goed dat je het zegt, ik moet namelijk nog de koeien op stal zetten voordat ze wegwaaien.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Geen omver gewaaide huifkarren?![]()
hier val het ook mee, maar dat kan zo zijn omdat ik binnen zitquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:29 schreef Reya het volgende:
Hier val het op het moment eik best mee![]()
Andere afspraak plannen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:44 schreef livEliveD het volgende:
fuck, door die kutwind gaat het bezoek vanaaf niet door. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
ik drijf inmiddels met stoel en laptop door het huisquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:07 schreef Reya het volgende:
Het water komt hier onder de voordeur door![]()
een toedeledoki-afspraak met m'n psychologe. Het liep niet helemaal goed daar.quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:57 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan dat het zo eng is?.
het kan de hele maand januari en februari nog stormen met deze temperaturen. misschien maar uitstellen tot in de lentequote:Op donderdag 18 januari 2007 16:38 schreef Causa het volgende:
Zodra alles een beetje opgedroogt is zal ik veel tuinschade moeten herstellen.
Daar zal het idd op neer gaan komen waarschijnlijk. Alhoewel de lente voor de natuur in februari begint. maarja, de winter is ook nog niet begonnen, dus wanneer het lente moet wordenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:42 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het kan de hele maand januari en februari nog stormen met deze temperaturen. misschien maar uitstellen tot in de lente
Dat wordt geadviseerd ja. In sommige regio's wel aan te raden idd.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:56 schreef -Trinity- het volgende:
Iedereen moet binnen blijven enzo.
Misschien verstandiger ook om niet op weg te gaan nog.quote:En broer wil nu opeens wel vanavond wiskunde doorkijken ipv morgenochtend, dus geen sportschool. Dan maar maskertje uit de kast trekken en een filmpie.
Ja, ik ben ook weer thuis. Vanmiddag met de trein van 15:51 vertrokken uit Meppel, normaal aangekomen in Zwolle, maar de NS vond het niet zinvolom treinen verder te laten rijdenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:44 schreef Alicey het volgende:
Zo, Liesje is weer thuis. Duurt wel even met een stapvoets rijdende rampstadrail, maar je komt uiteindelijk thuis.
Vanochtend vergeten de kachel uit de doen, dus het is bloedheet hier. Heerlijk.
Ja kut is datquote:
Bedoel je niet een ton?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:00 schreef livEliveD het volgende:
Ik bedoel, mijn auto weegt max 10 kilo of zo
mkay dan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:42 schreef livEliveD het volgende:
Volgens mij weegt ie in het echt 1100 kilo of zo![]()
Heeft Mir een voorbinddildo gebruikt?quote:Tering, me reet doet wel pijn nu.![]()
Uhhhhquote:En me maag.
Hoe doe je dat dan?quote:Misschien had ik ook geen buikspieren moeten trainen in de auto![]()
Hoe komt dat?quote:[afbeelding] Ik belde halverwege ook een vriend van me. Zei ie dat de A2 compleet dicht zou gaan en dat ik beter binnendoor door Breukelen kon rijden. Heb ik 3 kwartier in Breukelen vast gestaan (zo van, je verplaatst je compleet niet) en toen ben ik maar weer terug gereden. A2 bleef gelukkig open (nou ja 1 baan van de 3)
Verder voel ik me beroerd en emo vandaag![]()
![]()
![]()
Je zou inderdaad in die staat maar vast komen te zitten.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:57 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben gisteren om kwart over 7 de vriendin van schaaps neef opgehaald die al vanaf half 3 vast zat op CS. En als je 6 maanden zwanger bent, is dat erg zwaar...gelukkig kon ze bij ons op de bank uitpuffen en lekker zitten.
4,5 uur op een SEAT stoeltje zitten is erger dan Big Bubba die vraagt of je de zeep op wilt rapen.quote:
Moeilijk uitleggen. Soort van heup optil beweging waarbij je je buikspieren aantrekt. Was een sport bij het callcenter waar ik ooit werkte. Veel mensen deden het daar, ook tijdens het bellen.quote:Hoe doe je dat dan?
Dunno. Kut geslapen. Weet eik niet preciesquote:Hoe komt dat?
Aardig van julliequote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:57 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben gisteren om kwart over 7 de vriendin van schaaps neef opgehaald die al vanaf half 3 vast zat op CS. En als je 6 maanden zwanger bent, is dat erg zwaar...gelukkig kon ze bij ons op de bank uitpuffen en lekker zitten.
Je hebt de ervaringen vergeleken?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:01 schreef livEliveD het volgende:
4,5 uur op een SEAT stoeltje zitten is erger dan Big Bubba die vraagt of je de zeep op wilt rapen.
Lijkt me wel een maf gezicht.quote:Moeilijk uitleggen. Soort van heup optil beweging waarbij je je buikspieren aantrekt. Was een sport bij het callcenter waar ik ooit werkte. Veel mensen deden het daar, ook tijdens het bellen.![]()
Nou, misschien doe ik dan wel lief tegen je vandaag.quote:Dunno. Kut geslapen. Weet eik niet precies![]()
Lijkt me vreselijk! CS heeft ook geen zitmogelijkheid ofzo, dus dan hang je daar met je dikke buik oververmoeid een beetje rond...ben blij dat ze ons gebeld hebben!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Aardig van jullieLijkt me niet echt een ideaal moment om ergens te stranden
![]()
jah.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk! CS heeft ook geen zitmogelijkheid ofzo, dus dan hang je daar met je dikke buik oververmoeid een beetje rond...ben blij dat ze ons gebeld hebben!
Noem het inlevingsvermogenquote:
Ehhh, mja, ik heb nooit voor een echt normaal bedrijf gewerkt volgens mijquote:Lijkt me wel een maf gezicht.
Klinkt goedquote:Nou, misschien doe ik dan wel lief tegen je vandaag.
Succesquote:
kquote:
Niet normale bedrijven zijn vaak de leukstenquote:Ehhh, mja, ik heb nooit voor een echt normaal bedrijf gewerkt volgens mij![]()
Kan het ook wel zijn hoorquote:Klinkt goed![]()
Succes zometeenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:19 schreef -Trinity- het volgende:
Alleen zometeen nog wiskunde, en dan is het weeeeeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeeeeend.
Vakantiequote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:21 schreef miss_sly het volgende:
kun je nog even reageren op de opm van gisteren, want vannacht ga ik op vakantie![]()
Succesquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:19 schreef -Trinity- het volgende:
Alleen zometeen nog wiskunde, en dan is het weeeeeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeeeeend.
Dank je Aliceyquote:
Alvast een hele fijne vakantie toegewenst, en datte je zowel de latten als de zonnebril gebruiken gaat en de gluhwijn rijkelijk aanwezig is. (het ging toch over wintersport? )quote:
Het lijkt zo vaakquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:52 schreef miss_sly het volgende:
Alsof wij zo vaak op vakantie gaan...waar komt dat onterechte beeld toch vandaan? Ise merkte ook al zoiets op.
Wij zijn vorig jaar mei naar Mexico geweest en ik ben een weekendje in november naar Parijs geweest, omdat schaap daar 2 weken zat voor een cursus...dus zo absurd vaak gaan we nou ook weer niet hoor...
ach, als het wel raar zou zijn dan boeit me het niet...als wij het maar leuk vindenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:23 schreef miss_sly het volgende:
dat anderen het niet doen, wil niet zeggen dat het van ons raar ofzo is...
Thx, en done.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:21 schreef miss_sly het volgende:
Succes zometeen
kun je nog even reageren op de opm van gisteren, want vannacht ga ik op vakantie![]()
Ik pest je maar hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:23 schreef miss_sly het volgende:
En een huis VERKOCHT!
Ook niet onbelangrijk
Maar wij/ik gaan 2 keer per jaar op vakantie: wintersport en zomervakantie, hetgeen op zich helemaal niet raar is voor mensen die samenwonen en fulltime werken ofzo...dat anderen het niet doen, wil niet zeggen dat het van ons raar ofzo is...
Ha! wij hadden 1 grote vakantie en twee weekendjes wegquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:52 schreef miss_sly het volgende:
Alsof wij zo vaak op vakantie gaan...waar komt dat onterechte beeld toch vandaan? Ise merkte ook al zoiets op.
Wij zijn vorig jaar mei naar Mexico geweest en ik ben een weekendje in november naar Parijs geweest, omdat schaap daar 2 weken zat voor een cursus...dus zo absurd vaak gaan we nou ook weer niet hoor...
Topquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:32 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik heb een 8,5 gehaald op mijn scriptie!!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:00 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen![]()
GisterenFantastische dag
![]()
![]()
Ik vertrok om 16:00 bij me werk (normaal 35 minuten rijden naar huis) en ik was er om, tromgeroffel, 20:30 [afbeelding]Nu werd ik er op de een of andere manier niet echt depri van want er was wel lekkere muziek op de radio en ik kon denkspelletje op me pda spelen
Alleen een omgewaaide vrachtwagen waar ik langskwam zag er wel extreem uit. Ik bedoel, mijn auto weegt max 10 kilo of zo
Stond ook de hele tijd te schudden dus ik had een soort van zeebenen toen ik eenmaal thuis was
Leukste was toen ik een taxi inhaalde (hij reedt 2, ik 3) waarbij de meter al op 187 euro stond
Voor de lange termijn gaat het je waarschijnlijk ontzettend helpenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:25 schreef -Trinity- het volgende:
Top Geerts!
Net te horen gekregen dat ik 1 maart wordt geopereerd, en dat ik voor die tijd nog over de tijd moet bellen, en nog een afspraak met de anesthesist moet maken (ik wil geen kapje, neeeLekker spuiten! ). Dat is best wel een killer voor een verliefd gevoel in combinatie met ongesteld zijn
. Het ironische aan mijn voet is dat ik het altijd te horen krijg in een periode dat ik er juist geen last meer van heb (was ook zo met gips). Ik wist dat het eraan zat te komen, maar ik zie op tegen 3 maanden geen sport en 1 week niet kunnen lopen. Het is niks op een mensenleven, dat weet ik, maar ik heb nog nooit op een operatietafel gelegen dus ik vind het best eng.
Dat laatste is wel wat veel mannen beweren.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:17 schreef Sitethief het volgende:
verliefdheid en relaties zuigen?....
Ben ik dan weer de uitzondering die de regel bevestigd?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat laatste is wel wat veel mannen beweren.
Ik weet neit of ik dat wil weten.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:21 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ben ik dan weer de uitzondering die de regel bevestigd?.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:21 schreef Sitethief het volgende:
uitzondering die de regel bevestigd
Nicequote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:32 schreef Geartsjuh het volgende:
![]()
![]()
Wie zegt dat ie in de kroeg was..?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:38 schreef Reya het volgende:
Je moet ook niet naar de kroeg gaan als je de volgende ochtend een tentamen hebt, Haus
Wat wie waar,quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:23 schreef Causa het volgende:
Maar niet meer zo blij als vanmorgen want ik heb geen idee hoe ik mijn ex-psycholoog kan laten boeten voor alle onprofessionaliteit en vooral voor de buitenproportionele schade.
Hoezo veilig bij een prof?![]()
quote:
Haushofer leek het vast een beter idee om te studeren.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:38 schreef Reya het volgende:
Je moet ook niet naar de kroeg gaan als je de volgende ochtend een tentamen hebt, Haus
Je hebt hem toch wel een beetje heel gelaten?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:39 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie in de kroeg was..?
Een beetje wel jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel een beetje heel gelaten?
Zo ernstig is het niet met me gesteld hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:38 schreef Reya het volgende:
en weer een belevenis rijkerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:36 schreef Haushofer het volgende:
Ik had vannacht een lekke band, aan de andere kant van de stad. En dat was dus 3 kwartier lopen, en daar wordt je lekker wakker van. Dus vanochtend met een behoorlijk brakke kop een mondeling afgelegd. Wel gehaald natuurlijk
Ja, was allang blij dat het niet regende. Dank je wel trouwens, ik had het vak al een jaar uitgesteldquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:44 schreef Causa het volgende:
[..]
en weer een belevenis rijker
feli met je voldoende
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:48 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, was allang blij dat het niet regende. Dank je wel trouwens, ik had het vak al een jaar uitgesteld
Het doet er niet meer toe. Ik had er gewoon een eind aan moeten maken toen ik daar nog aan durfde te denken ofzo. Onee, dat kon niet vanwege al die mensen die van me houden. In dat geval had ik destijds direct na de 2e afspraak met ur niet meer terug moeten komen, toen alles nog oke was.quote:
Ja, eigenlijk is ie te lief voor de wereld. Hij is heel bijzonder. Vrijwel niemand begrijpt hem dan ook. Van de meeste mensen krijg je na een eerste indruk dan ook een verkeerd beeld te horen, omdat ze niet kennen hoe hij tot zijn gesprek of handelingen komt. Ohja, en toevallig, wat jij hebt Sitethief, heeft hij op zijn manier ookquote:[..]is hij aardig?
Daar zeg je wat, die kans was er nogal.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:48 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, was allang blij dat het niet regende. Dank je wel trouwens, ik had het vak al een jaar uitgesteld
Omdat ik een lamzak benquote:
Ja, bij de volgende meet natuurlijkquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:55 schreef Causa het volgende:
[..]
Daar zeg je wat, die kans was er nogal.![]()
Het is een extra felicitatie waard, dat van uitstel geen afstel is gekomen![]()
(waneer gaan we er op drinken?)
Verliefdheid is best leuk hoor, maar die onzekerheid kan soms vervelend uitvallenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:42 schreef Geartsjuh het volgende:
Voor de lange termijn gaat het je waarschijnlijk ontzettend helpen. Wat dat betreft is de operatie heel goed, maar vervelend is het natuurlijk wel .. Maar je kan nog heel veel sporten tot 1 maart, dus ik zou zeggen maak daar lekker gebruik van [afbeelding].
En ongesteldheid en verliefdheid/relaties zuigt altijd.
Ik heb goed gegoktquote:
quote:
als je in Utrecht bent kom ik vieren!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:32 schreef Geartsjuh het volgende:
![]()
![]()
Dankjewelquote:
Wel een beetje op een redelijk plek geslapen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:58 schreef Isegrim het volgende:
We hebben vannacht in Den Haag geslapen, want we konden niet naar huis.
Nu richting Leeuwarden.
hoe lang gaan jullie op vakantie?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:35 schreef miss_sly het volgende:
Thuis...alle laatste boodschappen en dingetjes kostte nog best veel tijd en we zouden om 10 uur naar bed gaan
Hoe laat vertrok je dan uit Groningen / Zwolle?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:49 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik snap overigens totaal niet hoe ik gister met de trein vanuit Utrecht in Groningen ben gekomen.. ik had maar een klein uurtje vertraging en we hebben bijna nergens stil gestaan. Maar als ik een uur later was geweest had ik wel een probleem gehad denk ik. Jeez wat een gedoe daar..
Ik ben om half twee uit Utrecht vertrokken en ik was denk ik rond drie uur in Zwolle. Uiteindelijk was ik kwart over vier in Groningen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:56 schreef Light het volgende:
[..]
Hoe laat vertrok je dan uit Groningen / Zwolle?
Oeh, netjesquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:17 schreef -Trinity- het volgende:
Net de nationale iqtest gedaan: 123.
Ah, naar Groningen. Dat ging nog redelijk, dat reed het langst. Na 4 uur heb ik vanuit Zwolle alleen nog met enige regelmaat treinen naar Groningen en Leeuwarden zien vertrekken. Treinverkeer van en naar het zuiden (Amersfoort / Deventer / Almelo) reed niet meer. En dat schoot voor mij niet op.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:19 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik ben om half twee uit Utrecht vertrokken en ik was denk ik rond drie uur in Zwolle. Uiteindelijk was ik kwart over vier in Groningen.
hadden jullie niet wat eerder kunnen beginnen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:29 schreef miss_sly het volgende:
We wilden eigenlijk om ongeveer 22 uur naar bed om even wat te slapen...zijn nu pas bijna klaar met inpakken
Nee, dat was echt onmogelijkquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
hadden jullie niet wat eerder kunnen beginnen?
Oeh leukquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:17 schreef -Trinity- het volgende:
Net de nationale iqtest gedaan: 123.
Alvast veel plezier toegewenst!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:29 schreef miss_sly het volgende:
We wilden eigenlijk om ongeveer 22 uur naar bed om even wat te slapen...zijn nu pas bijna klaar met inpakken
truste, slaapze en have fun!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:07 schreef miss_sly het volgende:
Thanks
Wij gaan nu dan toch echt proberen een paar uur te slapen
Tot volgende week![]()
Nee, ben in Fryslân.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:12 schreef qu63 het volgende:
Geerts, ben je morgen in Utrecht?
bummerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:17 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Nee, ben in Fryslân.
Ik ga ook slapen. Trustuh![]()
.
have funquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:10 schreef livEliveD het volgende:
Slapen en dan morgen shoppen![]()
Truste![]()
Ja, bij Maarten. Je weet wel, die jongen die toen ook op je verjaardag was.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wel een beetje op een redelijk plek geslapen?
Leeuwarden-ze
Ah, gelukkig.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, bij Maarten. Je weet wel, die jongen die toen ook op je verjaardag was.
Slapen.
http://iqtest.bnn.nl Ik heb hem met pen en papier vanaf tv gedaan maar daar kan je 'm ook doen volgens mijquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:03 schreef livEliveD het volgende:
Oeh leuk(netjes gedaan
), waar staat dat ding (en kost het veel tijd?
)
Succes met apres skieen sly en schaap
Nicequote:
IE? Safari? Er zijn nog genoeg andere IQtestsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:54 schreef Isegrim het volgende:
Die IQ-test werkt geloof ik niet helemaal in Firefox.
Ik had 120quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:37 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
http://iqtest.bnn.nl Ik heb hem met pen en papier vanaf tv gedaan maar daar kan je 'm ook doen volgens mij. Volgens mijn moeder had ik vast nog hoger, als ik goed had opgelet
. Het zijn 60 vragen, dus trek er wel wat tijd voor uit.
dat vraagt om foto's!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:55 schreef Geartsjuh het volgende:
Goeiemorgen
* Geartsjuh is naar de kapper geweest![]()
Er is weer een flink stuk af.
Kun je fijn pianospelenquote:
Ohwja, onbeminde vrouwen enzoquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:22 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dat doe ik al tijden niet meer. Misschien ooit wel weer eens
.
Ik ben komende vrijdagavond niet in Utrecht. Sorryquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:34 schreef qu63 het volgende:
Geartsjuh, zullen we voor a.s. vrijdag iets afspreken ofzo? Dan kunnen we iets eten in de stad ofzo?
bumsterquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:38 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik ben komende vrijdagavond niet in Utrecht. Sorry.
Ik ken nog wel een aardige pianoleraar voor het geval dat. Hij lult vaak over natuurkunde en maakt lawaai als ie teveel gezopen heeftquote:
Zekerquote:
Ik neem aan dat zijn uurtarief moet worden betaald in bepaalde hoeveelheden bier?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:51 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een aardige pianoleraar voor het geval dat. Hij lult vaak over natuurkunde en maakt lawaai als ie teveel gezopen heeftBovendien is ie niet zo duur
![]()
Of in natura. Uiteraardquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:53 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zijn uurtarief moet worden betaald in bepaalde hoeveelheden bier?
jaaaaah!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:52 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb de fles wijn nog staan hoor
. En we gaan nog steeds een keer naar het casino
.
gelukkig maken ze wel geldquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:59 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Of in natura. Uiteraard![]()
Geld maakt immers niet gelukkig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |