ohnee, knorretje heeft het alleen geopend. Vandaar.quote:Wat? Danny en knorretje hebben een kleintje? Niemand had me verteld dat ze wat kregen wouw![]()
Nee Nikky heb juist zo'n kleine drommel uitgeworpenquote:Op donderdag 18 januari 2007 08:37 schreef Causa het volgende:
Wat? Danny en knorretje hebben een kleintje? Niemand had me verteld dat ze wat kregen wouw![]()
Ja ik zag hem nu. Ik vond het al zo vreemd dat ik het niet wistquote:Op donderdag 18 januari 2007 08:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee Nikky heb juist zo'n kleine drommel uitgeworpen![]()
Wat ga je doen dan dat het zo eng is?quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:51 schreef Causa het volgende:
Ik ga ervandoor. Duimen mag. Ik zie geen smiley voor 'eng', whatever, miss. tot vanmiddag
Moguh,quote:
2 maar hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Moguh,.
Hoeveel pussycats heb jij wel niet,...
Vanwege al die pics in je fobo,quote:
zijn allemaal dezelfde hoor, alleen paar met foontje genomen en paar met camquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Vanwege al die pics in je fobo,.
Ook hoi,quote:
Nu zie ik het,quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zijn allemaal dezelfde hoor, alleen paar met foontje genomen en paar met cam![]()
dus 2![]()
Heej Reya
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:01 schreef het_fokschaap het volgende:
waait het bij jullie ook zo hard ?
Kjoet topicquote:
De befaamde laatste woordenquote:Maak me ff niet bang causa, ik wil nog geen kids![]()
Het regent hier bijna horizontaalquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:01 schreef het_fokschaap het volgende:
waait het bij jullie ook zo hard ?
volgens mij zijn het twee dingen...quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:14 schreef livEliveD het volgende:
@Geartsjuh: Klopt het dat er een kraan op het universiteitsterrein van utrecht is omgewaaid?![]()
*woei*
Ja een paar uur geleden volgens mij. Het was één en al sirenes hier.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:14 schreef livEliveD het volgende:
@Geartsjuh: Klopt het dat er een kraan op het universiteitsterrein van utrecht is omgewaaid?![]()
*woei*
tegen jou? hoe komen ze daar nou bijquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:40 schreef livEliveD het volgende:
Ze zeggen wel eens tegen me: Hoge bomen vangen veel wind! [afbeelding]
Tsss, zeg maar dat je niet eens zou mogen, als je al zou willenquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:56 schreef het_fokschaap het volgende:
er werd mij nog gevraagd om vandaag naar een klant in London te vliegen![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:46 schreef Memento-Mori het volgende:ik zat precies tegen het gebouw aan waar het gebeurd is, dat is zeg maar een wat lager gebouw, maar zit wel aan elkaar vast. (waar ik zat was ook de ingang naar dat gebouw) Onder mn hertentamen, eerst werd er omgeroepen of alle BHVers EHBO'ers naar de ingang van ons gebouw wilden, daar achteraan dat men verzocht werd om het gebouw te verlaten. iedereen pakte rustig de tas enzo, we voelden al een paar keer het gebouw bewegen door de wind dus dachten dat de reden was ofzo, dus zagen niet echt reden om superveel haast te maken, tot het nog een keer omgeroepen werd met de mededeling dat er een reden was om dringend het gebouw te verlaten.
Buiten allemaal politie, brandweer en kleine ambulanceauto;s, en buiten stonden we aan de achterkant en zagen de kraan wel liggen maar aan die kant leek het verder wel mee te vallen.
Later nog naar de ingang van het gebouw gegaan waar we zaten allemaal mensen met helmen en na de gang was alles afgesloten.
Naar wat ik gehoord heb was de kraan zelf niet op mensen terecht gekomen alleen brokstukken muur enzo en nu staat er dat er 3 gewonden zijn, dus het lijkt allemaal mee te vallen.
Daar ging de schoorsteenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:47 schreef het_fokschaap het volgende:
hier is een stuk dak van het dak afgeroldgelukkig zit ik in het andere gebouw
Vanaf Rotterdam Airport wordt er niet eens meer gevolgen naar Londen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:56 schreef het_fokschaap het volgende:
er werd mij nog gevraagd om vandaag naar een klant in London te vliegen![]()
Je zou er maar onder hebben gezetenquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat was een kort tentamenomvallende hijskraan enzo
[..]
Gelukkig zat ik er nog een stukje vanafquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je zou er maar onder hebben gezeten
Jaah.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Gelukkig zat ik er nog een stukje vanaf
Geen omver gewaaide huifkarren?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:29 schreef Reya het volgende:
Hier val het op het moment eik best mee![]()
Het is goed dat je het zegt, ik moet namelijk nog de koeien op stal zetten voordat ze wegwaaien.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Geen omver gewaaide huifkarren?![]()
hier val het ook mee, maar dat kan zo zijn omdat ik binnen zitquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:29 schreef Reya het volgende:
Hier val het op het moment eik best mee![]()
Andere afspraak plannen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:44 schreef livEliveD het volgende:
fuck, door die kutwind gaat het bezoek vanaaf niet door. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
ik drijf inmiddels met stoel en laptop door het huisquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:07 schreef Reya het volgende:
Het water komt hier onder de voordeur door![]()
een toedeledoki-afspraak met m'n psychologe. Het liep niet helemaal goed daar.quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:57 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan dat het zo eng is?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |