quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:52 schreef -Trinity- het volgende:
"Wat is dit een ruktentamen.. Hey.. Wacht.. *zucht*."
crosspostingquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:47 schreef Alicey het volgende:
Banjer had zeker geen kattenluik in Leeuwarden, Issi?
Jahoor, alleen dat was tweemaal zo groot als het jouwe.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:47 schreef Alicey het volgende:
Banjer had zeker geen kattenluik in Leeuwarden, Issi?
Ok, vandaar dat hij dus ruzie heeft met het luik.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jahoor, alleen dat was tweemaal zo groot als het jouwe.
Dat zal het zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ok, vandaar dat hij dus ruzie heeft met het luik.
Ja hoor. Foeterend veel en hard slaan er tegen en dan je kop er door steken en naar buiten vallen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.Heeft hij het al uitgevogeld?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja hoor. Foeterend veel en hard slaan er tegen en dan je kop er door steken en naar buiten vallen.
Het lijkt er wel op.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:54 schreef Isegrim het volgende:
Aha, hij heeft zijn rechtmatige positie van koning des huizes opgeëist?
Dan ga je maar op de grond zitten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:57 schreef Alicey het volgende:
Mijn bureau ingepikt door Ringo, mijn stoel door Roosje en nu dus mijn bank door Banjer.
Doorgaans goed. Met Ringo nog wel vaak gemauw met soms gegrom. Roosje heeft hem vandaag wel bij de voerbak weggeslagen. Kennelijk is de hierarchie bij de voerbak dat Roosje eerst komt, dan Banjer en dan Ringo, waarbij Roosje eventueel Ringo wel in de buurt duldt maar Banjer niet, en Banjer Ringo weer niet in de buurt wil hebben.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:57 schreef Isegrim het volgende:
En hoe gaat het tussen hem en de Ringo en Roosje?
Komt het zo ongeveer wel op neer, hoewel Banjer nog zo sociaal is om vrijwillig een beetje opzij te gaan zodat ik naast hem kan zitten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan ga je maar op de grond zitten.
Er is dus nu een pikorde opgesteld.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doorgaans goed. Met Ringo nog wel vaak gemauw met soms gegrom. Roosje heeft hem vandaag wel bij de voerbak weggeslagen. Kennelijk is de hierarchie bij de voerbak dat Roosje eerst komt, dan Banjer en dan Ringo, waarbij Roosje eventueel Ringo wel in de buurt duldt maar Banjer niet, en Banjer Ringo weer niet in de buurt wil hebben.
Ze zijn gezellig hoor![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Komt het zo ongeveer wel op neer, hoewel Banjer nog zo sociaal is om vrijwillig een beetje opzij te gaan zodat ik naast hem kan zitten.
Het lijkt er wel op, alleen is Ringo het er niet helemaal mee eens geloof ik.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er is dus nu een pikorde opgesteld.
Agossie.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op, alleen is Ringo het er niet helemaal mee eens geloof ik.
Wat zou jij doen met twee kerels om je heen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vind het trouwens wel maf dat Roosje zo agressief is. Dat deed ze anders zelden.
Nouja, op zich zou ik niet agressief worden..quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat zou jij doen met twee kerels om je heen?
I rest my case.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, op zich zou ik niet agressief worden..
Maar ik kan me op zich wel voorstellen dat ik iets minder aardig ga doen wanneer de ene een seksmaniak is die me van tijd tot tijd probeert de verkrachten en de ander zowat in mijn kut kruipt.
Moet je aan mijn collega-mod Triggy vragenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:26 schreef Isegrim het volgende:
Alicey, waarom sta jij in het Turkentopic geregistreerd als 'onverstaanbare Turk'?
Aha.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Moet je aan mijn collega-mod Triggy vragen
wie, wat?quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:22 schreef livEliveD het volgende:
NikkyDana
![]()
Ik heb toevallig vanavond een ander kraambezoek maar das bij iemand waarvan ik eik nooit had verwacht dat ie zo snel zou trouwen laat staan aan kinderen zou beginnen.
![]()
Ik ben ook nog steeds wel een beetje vrolijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:35 schreef Light het volgende:
Wat ziet jouw icon er vrolijk uit, Alicey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |