het kan de hele maand januari en februari nog stormen met deze temperaturen. misschien maar uitstellen tot in de lentequote:Op donderdag 18 januari 2007 16:38 schreef Causa het volgende:
Zodra alles een beetje opgedroogt is zal ik veel tuinschade moeten herstellen.
Daar zal het idd op neer gaan komen waarschijnlijk. Alhoewel de lente voor de natuur in februari begint. maarja, de winter is ook nog niet begonnen, dus wanneer het lente moet wordenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:42 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het kan de hele maand januari en februari nog stormen met deze temperaturen. misschien maar uitstellen tot in de lente
Dat wordt geadviseerd ja. In sommige regio's wel aan te raden idd.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:56 schreef -Trinity- het volgende:
Iedereen moet binnen blijven enzo.
Misschien verstandiger ook om niet op weg te gaan nog.quote:En broer wil nu opeens wel vanavond wiskunde doorkijken ipv morgenochtend, dus geen sportschool. Dan maar maskertje uit de kast trekken en een filmpie.
Ja, ik ben ook weer thuis. Vanmiddag met de trein van 15:51 vertrokken uit Meppel, normaal aangekomen in Zwolle, maar de NS vond het niet zinvolom treinen verder te laten rijdenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:44 schreef Alicey het volgende:
Zo, Liesje is weer thuis. Duurt wel even met een stapvoets rijdende rampstadrail, maar je komt uiteindelijk thuis.
Vanochtend vergeten de kachel uit de doen, dus het is bloedheet hier. Heerlijk.
Ja kut is datquote:
Bedoel je niet een ton?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:00 schreef livEliveD het volgende:
Ik bedoel, mijn auto weegt max 10 kilo of zo
Ik belde halverwege ook een vriend van me. Zei ie dat de A2 compleet dicht zou gaan en dat ik beter binnendoor door Breukelen kon rijden. Heb ik 3 kwartier in Breukelen vast gestaan (zo van, je verplaatst je compleet niet) en toen ben ik maar weer terug gereden. A2 bleef gelukkig open (nou ja 1 baan van de 3)
mkay dan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:42 schreef livEliveD het volgende:
Volgens mij weegt ie in het echt 1100 kilo of zo![]()
Heeft Mir een voorbinddildo gebruikt?quote:Tering, me reet doet wel pijn nu.![]()
Uhhhhquote:En me maag.
Hoe doe je dat dan?quote:Misschien had ik ook geen buikspieren moeten trainen in de auto![]()
Hoe komt dat?quote:[afbeelding] Ik belde halverwege ook een vriend van me. Zei ie dat de A2 compleet dicht zou gaan en dat ik beter binnendoor door Breukelen kon rijden. Heb ik 3 kwartier in Breukelen vast gestaan (zo van, je verplaatst je compleet niet) en toen ben ik maar weer terug gereden. A2 bleef gelukkig open (nou ja 1 baan van de 3)
Verder voel ik me beroerd en emo vandaag![]()
![]()
![]()
Je zou inderdaad in die staat maar vast komen te zitten.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:57 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben gisteren om kwart over 7 de vriendin van schaaps neef opgehaald die al vanaf half 3 vast zat op CS. En als je 6 maanden zwanger bent, is dat erg zwaar...gelukkig kon ze bij ons op de bank uitpuffen en lekker zitten.
4,5 uur op een SEAT stoeltje zitten is erger dan Big Bubba die vraagt of je de zeep op wilt rapen.quote:
Moeilijk uitleggen. Soort van heup optil beweging waarbij je je buikspieren aantrekt. Was een sport bij het callcenter waar ik ooit werkte. Veel mensen deden het daar, ook tijdens het bellen.quote:Hoe doe je dat dan?
Dunno. Kut geslapen. Weet eik niet preciesquote:Hoe komt dat?
Aardig van julliequote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:57 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben gisteren om kwart over 7 de vriendin van schaaps neef opgehaald die al vanaf half 3 vast zat op CS. En als je 6 maanden zwanger bent, is dat erg zwaar...gelukkig kon ze bij ons op de bank uitpuffen en lekker zitten.
Je hebt de ervaringen vergeleken?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:01 schreef livEliveD het volgende:
4,5 uur op een SEAT stoeltje zitten is erger dan Big Bubba die vraagt of je de zeep op wilt rapen.
Lijkt me wel een maf gezicht.quote:Moeilijk uitleggen. Soort van heup optil beweging waarbij je je buikspieren aantrekt. Was een sport bij het callcenter waar ik ooit werkte. Veel mensen deden het daar, ook tijdens het bellen.![]()
Nou, misschien doe ik dan wel lief tegen je vandaag.quote:Dunno. Kut geslapen. Weet eik niet precies![]()
Lijkt me vreselijk! CS heeft ook geen zitmogelijkheid ofzo, dus dan hang je daar met je dikke buik oververmoeid een beetje rond...ben blij dat ze ons gebeld hebben!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Aardig van jullieLijkt me niet echt een ideaal moment om ergens te stranden
![]()
jah.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk! CS heeft ook geen zitmogelijkheid ofzo, dus dan hang je daar met je dikke buik oververmoeid een beetje rond...ben blij dat ze ons gebeld hebben!
Noem het inlevingsvermogenquote:
Ehhh, mja, ik heb nooit voor een echt normaal bedrijf gewerkt volgens mijquote:Lijkt me wel een maf gezicht.
Klinkt goedquote:Nou, misschien doe ik dan wel lief tegen je vandaag.
Succesquote:
kquote:
Niet normale bedrijven zijn vaak de leukstenquote:Ehhh, mja, ik heb nooit voor een echt normaal bedrijf gewerkt volgens mij![]()
Kan het ook wel zijn hoorquote:Klinkt goed![]()
Succes zometeenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:19 schreef -Trinity- het volgende:
Alleen zometeen nog wiskunde, en dan is het weeeeeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeeeeend.
Vakantiequote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:21 schreef miss_sly het volgende:
kun je nog even reageren op de opm van gisteren, want vannacht ga ik op vakantie![]()
Succesquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:19 schreef -Trinity- het volgende:
Alleen zometeen nog wiskunde, en dan is het weeeeeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeeeeend.
Dank je Aliceyquote:
Alvast een hele fijne vakantie toegewenst, en datte je zowel de latten als de zonnebril gebruiken gaat en de gluhwijn rijkelijk aanwezig is. (het ging toch over wintersport? )quote:
Het lijkt zo vaakquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:52 schreef miss_sly het volgende:
Alsof wij zo vaak op vakantie gaan...waar komt dat onterechte beeld toch vandaan? Ise merkte ook al zoiets op.
Wij zijn vorig jaar mei naar Mexico geweest en ik ben een weekendje in november naar Parijs geweest, omdat schaap daar 2 weken zat voor een cursus...dus zo absurd vaak gaan we nou ook weer niet hoor...
ach, als het wel raar zou zijn dan boeit me het niet...als wij het maar leuk vindenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:23 schreef miss_sly het volgende:
dat anderen het niet doen, wil niet zeggen dat het van ons raar ofzo is...
Thx, en done.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:21 schreef miss_sly het volgende:
Succes zometeen
kun je nog even reageren op de opm van gisteren, want vannacht ga ik op vakantie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |