Ik pest je maar hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:23 schreef miss_sly het volgende:
En een huis VERKOCHT!
Ook niet onbelangrijk
Maar wij/ik gaan 2 keer per jaar op vakantie: wintersport en zomervakantie, hetgeen op zich helemaal niet raar is voor mensen die samenwonen en fulltime werken ofzo...dat anderen het niet doen, wil niet zeggen dat het van ons raar ofzo is...
Ha! wij hadden 1 grote vakantie en twee weekendjes wegquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:52 schreef miss_sly het volgende:
Alsof wij zo vaak op vakantie gaan...waar komt dat onterechte beeld toch vandaan? Ise merkte ook al zoiets op.
Wij zijn vorig jaar mei naar Mexico geweest en ik ben een weekendje in november naar Parijs geweest, omdat schaap daar 2 weken zat voor een cursus...dus zo absurd vaak gaan we nou ook weer niet hoor...
Topquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:32 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik heb een 8,5 gehaald op mijn scriptie!!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:00 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen![]()
GisterenFantastische dag
![]()
![]()
Ik vertrok om 16:00 bij me werk (normaal 35 minuten rijden naar huis) en ik was er om, tromgeroffel, 20:30 [afbeelding]Nu werd ik er op de een of andere manier niet echt depri van want er was wel lekkere muziek op de radio en ik kon denkspelletje op me pda spelen
Alleen een omgewaaide vrachtwagen waar ik langskwam zag er wel extreem uit. Ik bedoel, mijn auto weegt max 10 kilo of zo
Stond ook de hele tijd te schudden dus ik had een soort van zeebenen toen ik eenmaal thuis was
Leukste was toen ik een taxi inhaalde (hij reedt 2, ik 3) waarbij de meter al op 187 euro stond
Voor de lange termijn gaat het je waarschijnlijk ontzettend helpenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:25 schreef -Trinity- het volgende:
Top Geerts!
Net te horen gekregen dat ik 1 maart wordt geopereerd, en dat ik voor die tijd nog over de tijd moet bellen, en nog een afspraak met de anesthesist moet maken (ik wil geen kapje, neeeLekker spuiten! ). Dat is best wel een killer voor een verliefd gevoel in combinatie met ongesteld zijn
. Het ironische aan mijn voet is dat ik het altijd te horen krijg in een periode dat ik er juist geen last meer van heb (was ook zo met gips). Ik wist dat het eraan zat te komen, maar ik zie op tegen 3 maanden geen sport en 1 week niet kunnen lopen. Het is niks op een mensenleven, dat weet ik, maar ik heb nog nooit op een operatietafel gelegen dus ik vind het best eng.
.
Dat laatste is wel wat veel mannen beweren.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:17 schreef Sitethief het volgende:
verliefdheid en relaties zuigen?....
Ben ik dan weer de uitzondering die de regel bevestigd?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat laatste is wel wat veel mannen beweren.
Ik weet neit of ik dat wil weten.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:21 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ben ik dan weer de uitzondering die de regel bevestigd?.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:21 schreef Sitethief het volgende:
uitzondering die de regel bevestigd
Nicequote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:32 schreef Geartsjuh het volgende:
![]()
![]()
Wie zegt dat ie in de kroeg was..?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:38 schreef Reya het volgende:
Je moet ook niet naar de kroeg gaan als je de volgende ochtend een tentamen hebt, Haus
Wat wie waar,quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:23 schreef Causa het volgende:
Maar niet meer zo blij als vanmorgen want ik heb geen idee hoe ik mijn ex-psycholoog kan laten boeten voor alle onprofessionaliteit en vooral voor de buitenproportionele schade.
Hoezo veilig bij een prof?![]()
quote:
Haushofer leek het vast een beter idee om te studeren.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:38 schreef Reya het volgende:
Je moet ook niet naar de kroeg gaan als je de volgende ochtend een tentamen hebt, Haus
Je hebt hem toch wel een beetje heel gelaten?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:39 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie in de kroeg was..?
Een beetje wel jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel een beetje heel gelaten?
Zo ernstig is het niet met me gesteld hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:38 schreef Reya het volgende:
en weer een belevenis rijkerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:36 schreef Haushofer het volgende:
Ik had vannacht een lekke band, aan de andere kant van de stad. En dat was dus 3 kwartier lopen, en daar wordt je lekker wakker van. Dus vanochtend met een behoorlijk brakke kop een mondeling afgelegd. Wel gehaald natuurlijk
Ja, was allang blij dat het niet regende. Dank je wel trouwens, ik had het vak al een jaar uitgesteldquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:44 schreef Causa het volgende:
[..]
en weer een belevenis rijker
feli met je voldoende
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:48 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, was allang blij dat het niet regende. Dank je wel trouwens, ik had het vak al een jaar uitgesteld
Het doet er niet meer toe. Ik had er gewoon een eind aan moeten maken toen ik daar nog aan durfde te denken ofzo. Onee, dat kon niet vanwege al die mensen die van me houden. In dat geval had ik destijds direct na de 2e afspraak met ur niet meer terug moeten komen, toen alles nog oke was.quote:
Ja, eigenlijk is ie te lief voor de wereld. Hij is heel bijzonder. Vrijwel niemand begrijpt hem dan ook. Van de meeste mensen krijg je na een eerste indruk dan ook een verkeerd beeld te horen, omdat ze niet kennen hoe hij tot zijn gesprek of handelingen komt. Ohja, en toevallig, wat jij hebt Sitethief, heeft hij op zijn manier ookquote:[..]is hij aardig?
Daar zeg je wat, die kans was er nogal.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:48 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, was allang blij dat het niet regende. Dank je wel trouwens, ik had het vak al een jaar uitgesteld
Omdat ik een lamzak benquote:
Ja, bij de volgende meet natuurlijkquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:55 schreef Causa het volgende:
[..]
Daar zeg je wat, die kans was er nogal.![]()
Het is een extra felicitatie waard, dat van uitstel geen afstel is gekomen![]()
(waneer gaan we er op drinken?)
Verliefdheid is best leuk hoor, maar die onzekerheid kan soms vervelend uitvallenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:42 schreef Geartsjuh het volgende:
Voor de lange termijn gaat het je waarschijnlijk ontzettend helpen. Wat dat betreft is de operatie heel goed, maar vervelend is het natuurlijk wel .. Maar je kan nog heel veel sporten tot 1 maart, dus ik zou zeggen maak daar lekker gebruik van [afbeelding].
En ongesteldheid en verliefdheid/relaties zuigt altijd.
Ik heb goed gegoktquote:
quote:
als je in Utrecht bent kom ik vieren!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:32 schreef Geartsjuh het volgende:
![]()
![]()
Dankjewelquote:
Wel een beetje op een redelijk plek geslapen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:58 schreef Isegrim het volgende:
We hebben vannacht in Den Haag geslapen, want we konden niet naar huis.
Nu richting Leeuwarden.
hoe lang gaan jullie op vakantie?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:35 schreef miss_sly het volgende:
Thuis...alle laatste boodschappen en dingetjes kostte nog best veel tijd en we zouden om 10 uur naar bed gaan
Hoe laat vertrok je dan uit Groningen / Zwolle?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:49 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik snap overigens totaal niet hoe ik gister met de trein vanuit Utrecht in Groningen ben gekomen.. ik had maar een klein uurtje vertraging en we hebben bijna nergens stil gestaan. Maar als ik een uur later was geweest had ik wel een probleem gehad denk ik. Jeez wat een gedoe daar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |