Ze grenzen aan elkaar, dus als je een beetje rondreizen niet erg vind zou je ze alle 3 kunnen doen. De Thaise cultuur vond ik wel heel ok. Denk dat jij dat ook wel zo zult ervaren.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:42 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik wil deze zomer naar Thailand, of Laos, of Cambodja. Of ik doe ze alledrie in één vakantie.
Ja dat zeggen meer mensen tegen mij, dus ik ben inmiddels wel erg benieuwdquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze grenzen aan elkaar, dus als je een beetje rondreizen niet erg vind zou je ze alle 3 kunnen doen. De Thaise cultuur vond ik wel heel ok. Denk dat jij dat ook wel zo zult ervaren.
Vorig jaar. Weliswaar niet voor vakantie, maar wel een krappe maand er geweest. Genoeg om kennis te maken met de cultuur aldaar.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:48 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ja dat zeggen meer mensen tegen mij, dus ik ben inmiddels wel erg benieuwd.
Ben jij al eens in Thailand geweest?
Wat koelquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vorig jaar. Weliswaar niet voor vakantie, maar wel een krappe maand er geweest. Genoeg om kennis te maken met de cultuur aldaar.
What $1.2 Trillion Can Buyquote:What $1.2 Trillion Can Buy
The human mind isn’t very well equipped to make sense of a figure like $1.2 trillion. We don’t deal with a trillion of anything in our daily lives, and so when we come across such a big number, it is hard to distinguish it from any other big number. Millions, billions, a trillion — they all start to sound the same.
The way to come to grips with $1.2 trillion is to forget about the number itself and think instead about what you could buy with the money. When you do that, a trillion stops sounding anything like millions or billions.
For starters, $1.2 trillion would pay for an unprecedented public health campaign — a doubling of cancer research funding, treatment for every American whose diabetes or heart disease is now going unmanaged and a global immunization campaign to save millions of children’s lives.
Combined, the cost of running those programs for a decade wouldn’t use up even half our money pot. So we could then turn to poverty and education, starting with universal preschool for every 3- and 4-year-old child across the country. The city of New Orleans could also receive a huge increase in reconstruction funds.
The final big chunk of the money could go to national security. The recommendations of the 9/11 Commission that have not been put in place — better baggage and cargo screening, stronger measures against nuclear proliferation — could be enacted. Financing for the war in Afghanistan could be increased to beat back the Taliban’s recent gains, and a peacekeeping force could put a stop to the genocide in Darfur.
All that would be one way to spend $1.2 trillion. Here would be another:
The war in Iraq.
Of het genoeg is om echt de toerist uit te hangen betwijfel ik. Maar het zou wel genoeg moeten zijn om een hoop indrukken op te doen. Zeker wanneer je overal naartoe kan in die tijd. Van te voren ook een beetje kijken waar je heen wil denk ik (Welke steden en/of gebieden).quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:57 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Wat koel. Ik zit zelf ook te denken om 3 à 4 weken te gaan. Moet toch genoeg zijn lijkt me.
quote:
En Balkie doet moeilijk over 15 miljoen,quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Even ter vergelijking: dit is ongeveer tweeenhalf keer het Nederlandse nationaal inkomen![]()
Poeheequote:Op woensdag 17 januari 2007 10:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Even ter vergelijking: dit is ongeveer tweeenhalf keer het Nederlandse nationaal inkomen![]()
Dat is wel verstandig ja. Dat wil ik ook van te voren uitzoeken. Maar ik ben ook niet van plan daar alles te gaan bekijken. Dat lukt gewoon niet. Een indruk van het land en lekker genieten vind ik al heel watquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of het genoeg is om echt de toerist uit te hangen betwijfel ik. Maar het zou wel genoeg moeten zijn om een hoop indrukken op te doen. Zeker wanneer je overal naartoe kan in die tijd. Van te voren ook een beetje kijken waar je heen wil denk ik (Welke steden en/of gebieden).
Moet je zeker doenquote:Ik heb zelf maar een paar dagen de toerist uit kunnen hangen en heb daarbij alleen een klein deel van Bangkok gezien. Ik ga nog wel een keer terug om de toerist uit te hangen denk ik.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat verschillende steden lijkt me toch wel een idee echter.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:09 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dat is wel verstandig ja. Dat wil ik ook van te voren uitzoeken. Maar ik ben ook niet van plan daar alles te gaan bekijken. Dat lukt gewoon niet. Een indruk van het land en lekker genieten vind ik al heel wat.
Gaan we ook zeker doen.quote:Moet je zeker doen
Het is inderdaad supergoedkoop. Als backpacker is er denk ik ook goed te reizen. Het is in ieder geval een veilig land (Zolang je uit de buurt blijft van het Zuiden en het Noordelijke grensgebied).quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:22 schreef miss_sly het volgende:
Thailand schijnt erg goed te reizen te zijn als backpacker en suppergoedkoop
Das hooguit wat zwaar vuurwerk om de wisseling te vierenquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:06 schreef het_fokschaap het volgende:
op zo'n 9 bomaanslagen op rij in na rond de jaarwisseling
Staatsgreep heeft geen gevaar opgeleverd. Is bovendien gewoon daar.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
op zo'n 9 bomaanslagen op rij in na rond de jaarwisseling
en een sporadische staatsgreep
Ik ben vorig jaar ook voor het eerst geweest hoorquote:
Dan ben je toch geweestquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:43 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik ben vorig jaar ook voor het eerst geweest hoor. Wij Friezen komen niet zo snel in de Efteling
.
Jaaaa!quote:
Hij was stuk die dagquote:Hoe vond je holle bolle Gijs?![]()
Fuckquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:45 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ben er een keer geweest maar niet in de winter.
Langnek ook? Die kwam de laatste keer met z'n nek tot aan m'n schenenquote:
Ik ben es in de herfstvakantie geweest, was ubertovquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:29 schreef livEliveD het volgende:
Wie is er wel eens naar de winter efteling gegaan?Zo ja, is het wat? Of kom je met ijspegels aan je neus uit die achtbaan?
Die deed het welquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Langnek ook? Die kwam de laatste keer met z'n nek tot aan m'n schenen![]()
Ik denk niet dat je alleen voor de nepsneeuw moet gaan imho. Zo heel erg anders zal het niet zijn, en de coca colatruck zal er al weer weg zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:11 schreef livEliveD het volgende:
Fuck![]()
Ik wil weten of zoiets leuk is (en hoe anders dan gewoon dagje efteling)![]()
Mag niet i.v.m. me contract dat ik bij de apenheul hebquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:15 schreef Geartsjuh het volgende:
Die deed het wel.
Waarom ben jij eigenlijk niet een carriere begonnen in de Efteling?
Dat vind ik dus ook moeilijk te beoordelen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:50 schreef -Trinity- het volgende:
Ik denk niet dat je alleen voor de nepsneeuw moet gaan imho. Zo heel erg anders zal het niet zijn, en de coca colatruck zal er al weer weg zijn.
Als je de Eftelingsfeer leuk vindt, moet je gewoon gaanquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:51 schreef livEliveD het volgende:
Dat vind ik dus ook moeilijk te beoordelen.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:08 schreef -Trinity- het volgende:
Om nog even de LFC op te leuken: *zucht*!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |