Verdorie, bij mij same..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:49 schreef Hankster het volgende:
verdeurie..ik heb zaterdag nog een tentamen te maken
daar gaat m'n ijs-bankhang-zatedag...
Nee, ik heb zaterdagavond een feest..en bovendien voel ik altijd best veel spanning voor een schoolexamen, het is toch zo van: "Ja, kut, ik moet wel effe een hoog cijfer halen..."quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:21 schreef Arcee het volgende:
En jullie hebben tussen 't leren door geen tijd om 4 x een 500 en 4 x een 1000 te kijken?
Ja dat klopt, ik kon afgelopen weekend de stof van biologie niet goed absorberen, ik was te gehaast. Wat dat betreft leer ik heel dom, als ik het verkeerd aanpak Ik kan eigenlijk uitsluitend leren als er structuur in het geheel zit. Zoiets wilde ik in de vakantie doen, maar toen werd ik ziek.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:31 schreef komrad het volgende:
met mijn onderschrift in gedachte kom je al een heel eind Mirri, en ik kan uit ervaring zeggen dat je tijdens het leren ook ontspanning nodig hebt op de stof optimaal te kunnen absorberen
Whahaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:33 schreef Bruce117 het volgende:
Zouden we dit jaar nog buitenijs krijgen in Nederland of zit dat er dit jaar echt niet in?
Volgens Erwin Kroll gaat de temperatuur naar beneden en krijgen we wellicht een soort van winter.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:33 schreef Bruce117 het volgende:
Zouden we dit jaar nog buitenijs krijgen in Nederland of zit dat er dit jaar echt niet in?
psst ik ben nog wel benieuwd naar je reactie op mijn mulisch pmquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ik kon afgelopen weekend de stof van biologie niet goed absorberen, ik was te gehaast. Wat dat betreft leer ik heel dom, als ik het verkeerd aanpak Ik kan eigenlijk uitsluitend leren als er structuur in het geheel zit. Zoiets wilde ik in de vakantie doen, maar toen werd ik ziek.
Morgen brief schrijven voor Engels, dus nu kan ik even de teugels wat laten vieren gelukkig.
Afgaande op het voorseizoen zou het inderdaad logisch zijn Koskela en K.H. Lee als belangrijkste concurrenten voor Wennemars en Bos te zien, if not dé te kloppen mannen. Maar inderdaad, hebben zij die vorm nog steeds?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:40 schreef komrad het volgende:
ik vlak niemand uit en het zal ongetwijfeld spannend worden, dat is het leuke van sprinten. Koskela is een der favorieten maar niet de favoriet in mijn optiek. Wat altijd lastig is hoe de koreanen de afgelopen weken doorgekomen zijn. Bij de vrouwen is de 1000m mogelijk nog bepalender, eigenlijk zijn de echte sprintsters te slecht op de 1000 om mee te kunnen terwijl bij de mannen er wel mannen zijn die beide kunnen, lee/koskela met name. Kato kan het ook wel maar is hopeloos uit vorm. Bij de dames zijn eigenlijk de middenafstandrijdsters de favorieten, dus friesingern, klassen, wust, simeonato ed. ik geloof op zich ook nog wel in timmer, op een of andere manier kan zij als geen andere pieken, iets wat natuurlijk ontzettend knap is
Ja haha, dat is nogal door mijn hoofd geschoten, ik heb het ook zooo druk....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:38 schreef komrad het volgende:
[..]
psst ik ben nog wel benieuwd naar je reactie op mijn mulisch pm
maakt niet uit hoor, was gewoon benieuwd. Plannen is trouwens een belangrijke vaardigheidquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:44 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja haha, dat is nogal door mijn hoofd geschoten, ik heb het ook zooo druk....![]()
Moet ik nog leren, heb ik wel nodig als ik straks ga twin studeren...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:46 schreef komrad het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor, was gewoon benieuwd. Plannen is trouwens een belangrijke vaardigheid![]()
alles op zijn tijd, enjoy lifequote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
Moet ik nog leren, heb ik wel nodig als ik straks ga twin studeren...![]()
Wüst is verliezer en hoort niet in het midden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:15 schreef Mirri het volgende:
Arcee, deze foto is wel erg goed voor dit moment:
[afbeelding]
tsja, dat wel natuurlijk, maar als je dan zo heen en weer tussen je TV en je boek gaat lopen rennen dan komt van leren toch weinig terecht. En zowiezo wil ik gewoon het hele toernooi zienquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:21 schreef Arcee het volgende:
En jullie hebben tussen 't leren door geen tijd om 4 x een 500 en 4 x een 1000 te kijken?
's ochtends vroeg opstaan, uurtje of 7. Doorknallen met leren tot 's middags. Pauze houden van ongeveer 4 uur. En 's avonds weer. Joh, dat komt wel goed met die tentamens.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:26 schreef Hankster het volgende:
tsja, dat wel natuurlijk, maar als je dan zo heen en weer tussen je TV en je boek gaat lopen rennen dan komt van leren toch weinig terecht. En zowiezo wil ik gewoon het hele toernooi zien
Mwah, voor mijn doen kon het beter. Ik denk dat ik 'm ga herkansen. Dit betekent dat ik de rest natuurlijk wel goed moet maken..quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:28 schreef Hankster het volgende:
ey Mirri, je had afgelopen week toch al een examen Natuurkunde? Hie is die dan gegaan zo na het EK?
Ja, ik ga zeker weten naar Thialf op een woensdag, desnoods spijbel ik!quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:17 schreef IJsVogel het volgende:
Ga gewoon vanaf de woensdag de hele dag naar thialf dan zie je haar vaak genoeg trainen en boek een kamer in het hotel waar ze zit![]()
Hahahaquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:05 schreef MiLalaa het volgende:
kalm aan![]()
welke voorbereidingen moet je treffen dan? Weer naar de kapper?
Cindy Klassen staat nog steeds op nummer 1quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:15 schreef Messenga het volgende:
Hoe staat de adelaarskalender er nu voor?
http://web.telia.com/~u46130641/adeld.htmquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:16 schreef Mirri het volgende:
[..]
Cindy Klassen staat nog steeds op nummer 1![]()
dat is een leuke opsteker..lijkt mequote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mark Ooijevaar, erkend stayer en ook poster op schaatsforum.nl heeft op de Winter Olympiade (dat zijn de spelen voor studenten) in Turijn goud gewonnen op de 5km met een nieuw PR. De tegenstanders waren zeker niet de slechtsten, want tweede werd Skobrev.
Bij de vrouwen is de eerste afstand, de 1500 meter, gewonnen door Wojcicka. Moniek Kleinsman werd derde.
Huh, waar is deze wedstrijd voor dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:56 schreef IJsVogel het volgende:
Uitslag eerste 500m in Turijn, ze hebben weer ergens een Lee erbij gevonden
http://www.universiadetor(...)ltatiPattVel500M.pdf
maakt het extra jammer dat deze Lee dit weekend in Hamar niet meedoet, want Hamar is minstens zo'n snelle baan als Turijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:33 schreef IJsVogel het volgende:
Kang-Seok Lee heeft 34.71 gereden, best snel en Elgersma is 5e geworden
http://www.universiadetor(...)Race_FinalResult.pdf
die kazachen met een Medeo PR waren ook coolquote:
ze is in heerenveen he??? vertelllllllllllllllllllllllllllllllllquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:35 schreef Mirri het volgende:
Wat ik vandaag toch weer heb meegemaakt...![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
!!!
![]()
![]()
Ik heb Cindy Klassen gesproken![]()
Ja! Hoe weet jij dat ze in Heerenveen is?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:36 schreef komrad het volgende:
[..]
ze is in heerenveen he??? vertelllllllllllllllllllllllllllllllll
Haha, dat laatste nu niet meer. Ze is zbc'er (ahum) volgens Frank Snoeksquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:52 schreef komrad het volgende:
leuk toch, ik vind dat sowieso wel leuk aan schaatsers, het is veel bereikbaarder en minder arrogant dan bv voetballers zijn. Ik ken Cindy niet natuurlijk maar het is wel leuk dat ze tijd neemt voor fans. Speelt ook wel mee dat ze in NL populairder is dan in Canada waarschijnlijk.
Nee, die 6 olympische medailles en al die wereldrecords zijn niet naar haar hoofd gestegen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:56 schreef komrad het volgende:
oke, kan kloppen maar daarvoor was cindy is onbekende topsportster. Maar blijft leuk dat ze zo vriendelijk is. Volgens mij zijn canadezen ook heel anders dan amerikanen die meestal nogal verwaand worden van een titel. (ik zie cheek en davis trouwens niet zo, hedrick wel). Maar is toch fantastisch dat ze zo is. Is ze trouwens al bezet Mirri? (niets voor je anders, misschien vindt ze je ook wel erg leuk)
vragen staat vrij he, en waarom nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:00 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, die 6 olympische medailles en al die wereldrecords zijn niet naar haar hoofd gestegen.![]()
Cindy is niets voor mij, dat klinkt misschien raar, maar dat is gewoon omdat ze 10 jaar ouder is.![]()
Bovendien is ze religieus heMennoniet is ze, vraag me niet wat het allemaal inhoudt..
Volgens mij is ze op dit moment single![]()
Zou ik zo brutaal zijn het te vragen de volgende keer?![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:05 schreef komrad het volgende:
[..]
vragen staat vrij he, en waarom niet
waarom vraag je niet of ze een keer iets met je wil gaan drinken (gewoon sociaal babellen). Zolang je je niet als hysterische fan gedraagd kan het niet zo veel kwaad lijkt me.
10 jaar is best te doen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:00 schreef Mirri het volgende:
Cindy is niets voor mij, dat klinkt misschien raar, maar dat is gewoon omdat ze 10 jaar ouder is.
Nee!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:15 schreef komrad het volgende:
heb je trouwens foto's????
Qua...volwassenheidquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
10 jaar is best te doen.
Qua wat eigenlijk?![]()
kwenie of dat verstandig is, je eerst bedrinken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zo'n vraag durf ik alleen te stellen als ik dronken ben, denk ik![]()
Hoewel, bovenin thialf zit een kantine, daar kunnen we gewoon een biertje kopje thee drinken, natuurlijk.![]()
Haha, nee joh, ik ga heus geen alcohol drinken van tevoren!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
kwenie of dat verstandig is, je eerst bedrinken.
maar leuk dat je d'r gesproken hebt![]()
Er zijn hele makkelijke manieren om ervoor te zorgen dat ze je nooit meer vergeet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:27 schreef Mirri het volgende:
[..]
Haha, nee joh, ik ga heus geen alcohol drinken van tevoren!
Maar ik wil even jullie mening...zou ik nog een keer langs kunnen gaan in Thialf?
Zou ze dat niet gek vinden? Ik heb haar namelijk nog wat te vertellen en te vragen. Bovendien wil ik dat ze me nooit meer vergeet, wil ik dat ze me de volgende keer herkent![]()
Ik wil dat ze me onthoudt op een positieve manier.quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:29 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Er zijn hele makkelijke manieren om ervoor te zorgen dat ze je nooit meer vergeet.
Alleen ben ik bang dat jij niet naar die methodes op zoek bent
je kunt 't allicht vragen, maar ik denk dat ik het ook niet zou durvenquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:34 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik wil dat ze me onthoudt op een positieve manier.![]()
Eigenlijk vind ik wat Komrad zei over wat drinken daarboven in Thialf, natuurlijk heel spannend en een beetje eng, maar ook wel een erg goed idee..maar of ik dat durf...
Heb je Cindy Klassen misschien gezien?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:44 schreef Remzz het volgende:
Ben er net ff langs geweest, Erben echt heel snel en lijkt me zeker van het WK
Rintje Ritsma was gewoon sneu hij werd er helemaal afgereden... zelfde geld voor Jochem Uytdehaage.... wat er toch met hem is
Bob doet wat van hem word verwacht
Nee ik dacht nog wel aan jou verhaal hierboven, maar ze kon ook niet trainen door de skate-off. Maar ik ga morgen denk ik weer dan kijk ik nog wel ff of ik der zie, lijkt me wel tof!quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:51 schreef Mirri het volgende:
[..]
Heb je Cindy Klassen misschien gezien?
@ Komrad, ik wil morgen ernaartoe. Zal ik een klein cadeautje meenemen? Is dat een goed idee, wat denk jij?![]()
Ja, dat moet ie makkelijk kunnen halen. Wel zo leuk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:55 schreef Ericr het volgende:
7,3 seconden voor op Tuitert, moet Tuitert sub 6:30 rijden lijkt me. Zit te dicht bij zijn PR, als Wennemars de 5K op 6:35 weg gaat zit het wel goed.
weet je in welk hotel ze zit? welke plaats? Zo niet PM maar evenquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:51 schreef Mirri het volgende:
Heb je Cindy Klassen misschien gezien?
@ Komrad, ik wil morgen ernaartoe. Zal ik een klein cadeautje meenemen? Is dat een goed idee, wat denk jij?![]()
Ja, precies. Ik heb met allebei niet zo veel, dus dan hoop ik eerder op Jongejan (zoals iemand ergens suggereerde).quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:19 schreef MiLalaa het volgende:
er zijn toch nog 2 tickets te behalven voor het WK bij de mannen? Of niet? Want dan wordt het moeilijk voor Tuitert omdat WOH hem voorbij kan op de 5km.
Ja idd dat zie ik ook niet zitten, de lange afstanden van Tuitert zijn bijna net zo als die van Wennemars.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:19 schreef MiLalaa het volgende:
er zijn toch nog 2 tickets te behalven voor het WK bij de mannen? Of niet? Want dan wordt het moeilijk voor Tuitert omdat WOH hem voorbij kan op de 5km.
Nijenhuis was alleen in de race voor een Worldcup-plek op de 1500m. Die rijdt dus geen 5km.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:27 schreef Norrage het volgende:
Dat Nijenhuis hier aan meedoet. Wat leuk...Wie weet verrast hij op de 5k
volgens mij deed ie alleen mee op de 1500m, om een worldcup plek te verdienen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:27 schreef Norrage het volgende:
Dat Nijenhuis hier aan meedoet. Wat leuk...Wie weet verrast hij op de 5k
Spontaan vraagt?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:34 schreef komrad het volgende:
hoi Mirri,
ik las net even snel terug, maar ik weet niet wat verstandig is, ik ken cindy natuurlijk ook niet. En om er nu voor naar Heerenveen gaan. Als je 2x in 3 dagen gaat en ook een cadeautje meeneemt ben je meteen een fan zoals anderen. Als je haar tegenkomt en het spontaan vraagt oke, maar dit is wel heel geregisseerd. En nogmaals ik ken Cindy niet dus kan er weinig van zeggen.
Dat had ik gisteren ook gedaan!quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:39 schreef komrad het volgende:
ik vind het persoon wat ver gaan om er natoe te gaan daarvoor.Misschien dat iemand anders er iets van kan zeggen??
Als je de afstand geen probleem vindt zou ik het gewoon doen, zo vaak is ze hier immers niet tochquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:43 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren ook gedaan!![]()
Ik wil eigenlijk gewoon hetzelfde als gisteren, alleen dan wil ik het allemaal wat uitbreiden..ik ben vergeten om nog iets te vertellen en te vragen.![]()
Inderdaad, Cindy is hier een jaar niet geweest, en straks met het WK allround is ze niet beschikbaar, trainingen zijn de ultieme gelegenheid, ik zou wel gek zijn om daar geen gebruik van te maken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je de afstand geen probleem vindt zou ik het gewoon doen, zo vaak is ze hier immers niet toch. Gewoon een spontaan praatje maken, denk dat ze dat alleen maar leuk vindt
.
Zolang je er maar niet elke dag gaat staan, dan wordt je net zo'n obsessieve fan.
Nou dat gaat niet meer zo lukken, daar trapt ze niet in. Want gisteren hadden de andere canadezen ook wel door dat ik eigenlijk toch wel het meest geinteresseerd was in Cindy..quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:53 schreef komrad het volgende:
je kan altijd nog zeggen dat je voor de skate off komt
Precies, die kan je dan ook nog zien als het goed isquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:53 schreef komrad het volgende:
je kan altijd nog zeggen dat je voor de skate off komt
Hoe omschrijf je jezelf dan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:53 schreef Mirri het volgende:
Ik heb er ook bewust voor gekozen om niet vandaag, maar morgen te gaan. Want als ik er vandaag weer had gestaan had ik overgekomen als een obsessieve fan, en dat ben ik natuurlijk niet![]()
Tijdens de skate off heeft ze er niets te zoeken natuurlijk..ik moet daarvoor gaanquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Precies, die kan je dan ook nog zien als het goed is.
Als ie morgen z'n 5km niet helemaal verneukt wel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:04 schreef Mirri het volgende:
Maar gaat Erben Wennemars nu echt meedoen met het WK allround?![]()
Da's verstandig. Dat doe ik met mijn Drs. P obsessie ook (al kom ik die regelmatig tegen hier, maar spreek ik m nooit aan).quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:00 schreef Mirri het volgende:
[..]
Haha, dat weet ik niet, daar wil ik ook niet over nadenken eigenlijk![]()
Ja ik wil meer ideeen en inspiratie graagquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:18 schreef Bruce117 het volgende:
misschien moeten we de TT aanpassen in "Het grote adviestopic voor Mirri's date met Cindy"
Nou ja zeg, het was jouw idee!quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:24 schreef komrad het volgende:
mijn oprechte mening: ik vind het een beetje te, in een goede situatie als je een leuk gesprek hebt kan het, maar zo gepland gaat te ver.
Oh nee nee je begrijpt het verkeerd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:32 schreef komrad het volgende:
oke ik zal toelichten. Wat ik bedoelde te zeggen was dat als je met haar in gesprek bent dat je gerust kan vragen of ze zin heeft thee met je te gaan drinken in het restaurant daar. Wat je nu wilt is er speciaal naartoe gaan om uit te kienen dat je haar kunt spreken met het doel haar te vragen of ze thee met je wil gaan drinken. Ik vind dat nogal obsessief en daarom denk ik dat het beter is dat je het niet doet.
Ja, zelf denk ik ook niet dat het gaat hoor. En wel om de volgende reden. Dat canadese team dat momenteel aan het trainen is, hebben een strak schema, ze kunnen doordeweeks alleen trainen buiten het recreatieschaatsen en ze worden gebracht en gehaald door busjes, hun hotel is niet op loopafstand. Gisteren ging het gewoon zo: ze gaan schaatsen, ze gaan van het ijs af voor de zamboni, krijgen een massage, gaan weer het ijs op, tot de volgende dweil en dan gaan ze naar het hotel. Al met al zijn ze er maar 2.5 uur. Er is maar weinig ruimte om met ze te praten, de beste gelegenheid is als ze op de baan rechtop schaatsen..quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:39 schreef komrad het volgende:
Ik snap het wel maar de indruk die je hier maakt kan je ook daar maken en ik krijg van de hoeveelheid en inhoud van je posts de indruk dat je hier net iets te graag wil zien. Ik verwoordde dat net opzettelijk als obsessief om het onder je aandacht te brengen. Verder is het natuurlijk aan jou of je wel of niet gaan. Ik zou het vragen wat te gaan drinken overlaten aan hoe je gesprek gaat, bedenk wel dat ze dit soort verzoeken wss vaker krijgt.
hahaha, ik zou het ook niet zomaar doen, ik vind het ook een (te) gek idee. En daarnaast is het niet praktisch (zie hierboven)quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:41 schreef MiLalaa het volgende:
Ik zal ook eens een goedbedoeld advies geven.
Als je haar echt geen dag kan missen, zou ik gewoon morgen naar Thialf gaan. Er zijn daar vast genoeg obsessievefans, je valt niet op zolang je CK niet bespringt. En je kan toch gewoon in de buurt zijn/wonen?? Dan is het nog minder gek om er te zijn.
Neem anders je schaatsen mee, en doe of je voor het recreatie-uurtje komt (wat dan wel net toevallig voor of na de prof-training moet zijn).
Zomaar mee vragen om thee te drinken vind ik een beetje gek, hoewel Cindy het vast wel zou doen. Maar als je nou zegt dat je haar kort wat vragen wil stellen voor je website of voor een werkstuk of weet ik veel wat, dan wil ze dat misschien wel doen onder het genot van een kopje thee. Dus gewoon beetje leuk verpakken. En tijdens het theedrinken/vragenstellen dan natuurlijk niet vergeten te vertellen hoe enorm geweldig en bijzonder je haar vindt.
Nou, ik zou het niet zomaar doen, maar jij vast wel, succes![]()
Ja echt, het lukt hem gewoon niet meer... zelfde geld trouwens voor Bob de Jong, zou hij ooit gedacht hebben dat hij serieus kans op dat WK ticket maakte?quote:
Hahaquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:03 schreef mitt het volgende:
Open er even een apart topic over Mirri.
in R&P bijv.
Wat dat betreft is het niet eerlijk dat de skate-off alleen over de 1500 en 5000 gaat. Dit zijn juist de twee meest specialistische afstanden van de 4, terwijl Tuitert op de 500 en bijvoorbeeld De Jong/Ritsma op de 10 wellicht verschil zouden kunnen maken op hun concurrenten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja echt, het lukt hem gewoon niet meer... zelfde geld trouwens voor Bob de Jong, zou hij ooit gedacht hebben dat hij serieus kans op dat WK ticket maakte?
Uytdehaage moet gewoon een jaartje sabbetical doen en daarna ook weg bij Ingrid Paul dan kan het nog wel eens allemaal goed gaan komen hoop ik.
de 10k en de 500 zijn volgens mij veel sepcialistischer......quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het niet eerlijk dat de skate-off alleen over de 1500 en 5000 gaat. Dit zijn juist de twee meest specialistische afstanden van de 4, terwijl Tuitert op de 500 en bijvoorbeeld De Jong/Ritsma op de 10 wellicht verschil zouden kunnen maken op hun concurrenten.
"Hey Cindy, I would like to ask you a couple of questions. Why don't you join me and drink a cup of tea in the cafeteria?"quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:22 schreef Mirri het volgende:
Ja ik wil meer ideeen en inspiratie graag![]()
Alle do's en don't's op een rijtje![]()
Moet ik haar nou meevragen naar die kantine of niet?![]()
Ik durf het misschien wel, als er maar genoeg serieuze mensen zijn die zeggen dat het kan...
Laat me niet voor schut staan alsjeblieft![]()
Gewoon vragen of je de massage voor 1x mag overnemenquote:Ja, zelf denk ik ook niet dat het gaat hoor. En wel om de volgende reden. Dat canadese team dat momenteel aan het trainen is, hebben een strak schema, ze kunnen doordeweeks alleen trainen buiten het recreatieschaatsen en ze worden gebracht en gehaald door busjes, hun hotel is niet op loopafstand. Gisteren ging het gewoon zo: ze gaan schaatsen, ze gaan van het ijs af voor de zamboni, krijgen een massage, gaan weer het ijs op, tot de volgende dweil en dan gaan ze naar het hotel. Al met al zijn ze er maar 2.5 uur. Er is maar weinig ruimte om met ze te praten, de beste gelegenheid is als ze op de baan rechtop schaatsen..
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gewoon vragen of je de massage voor 1x mag overnemen![]()
Dan zegt zij: "I'm sorry, but I have to train now and the buses will be there in 30 minutes, so I don't have time now.."quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
"Hey Cindy, I would like to ask you a couple of questions. Why don't you join me and drink a cup of tea in the cafeteria?"
Maar voor wie is dit een nadeel nu dan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:36 schreef wimderon het volgende:
Wat betreft De Jong heb je natuurlijk gelijk, maar wat betreft Tuitert, die zou nog dik winnen op de 500 en relatief veel minder verliezen op de 10. Ritsma zou relatief weinig verliezen op de 500 en redelijk veel winnen op de 10. Wennemars zou VEEL meer winnen op de 500 dan dat hij verliest op de 10, dat bedoel ik ermee te zeggen...
Ja nou... ik zeg net wel dat iedereen een redelijke 10 kan rijden, maar die van Tuitert is 9 van de 10 keer echt dramatisch.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:36 schreef wimderon het volgende:
Wat betreft De Jong heb je natuurlijk gelijk, maar wat betreft Tuitert, die zou nog dik winnen op de 500 en relatief veel minder verliezen op de 10. Ritsma zou relatief weinig verliezen op de 500 en redelijk veel winnen op de 10. Wennemars zou VEEL meer winnen op de 500 dan dat hij verliest op de 10, dat bedoel ik ermee te zeggen...
Oeh! Dat heb ik! Ergens helemaal achteraan, maar tochquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:20 schreef maril het volgende:
Op hilversumbest(digitaal tv) schaatsen van uit de jaREN 80 90 GAAF.
Grrrrr.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:28 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Oeh! Dat heb ik! Ergens helemaal achteraan, maar toch
* Brahimov gaat kijken
Ik zag 't ook. Denk dat 't een oude promo was. Ze zeiden namelijk ook dat het World Cup seizoen geopend werd...quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:48 schreef Bruce117 het volgende:
Ze hadden het net bij het sportjournaal erover dat er vrijdagmiddag ook al schaatsen was.
Wat heb ik gemist ?
Dat had ik dus alvast gemistquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik zag 't ook. Denk dat 't een oude promo was. Ze zeiden namelijk ook dat het World Cup seizoen geopend werd...
Ja, omdat de meesten uit dit rijtje wel een zwakke en een (of meer) sterke afstanden kennen. Voor degenen die op 1 van deze twee afstanden relatief zwak is, heeft al pech, en helemaal als je sterke afstand (hetzij de 500, hetzij de 10.000) er niet bij zit. Wat dat betreft kunnen ze de mannen dan net zo goed alleen een 3000 meter laten schaatsen, dat lijkt me dan nog eerlijker dan de specialistische 1500 erbij.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Denk je echt dat het er met andere afstanden anders uit zou zien?
wennemars, tuitert en olde heuvel waren toch 3-4-5 op het nk allround, en nu gaat het weer tussen hen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, omdat de meesten uit dit rijtje wel een zwakke en een (of meer) sterke afstanden kennen. Voor degenen die op 1 van deze twee afstanden relatief zwak is, heeft al pech, en helemaal als je sterke afstand (hetzij de 500, hetzij de 10.000) er niet bij zit. Wat dat betreft kunnen ze de mannen dan net zo goed alleen een 3000 meter laten schaatsen, dat lijkt me dan nog eerlijker dan de specialistische 1500 erbij.
Klopt, maar nu gaat Olde Heuvel zeer waarschijnlijk voor Tuitert eindigen, terwijl hij op het NK ruim een half punt achter hem lag doordat Tuitert een seconde pakte op de 500 (en maar 8 verloor op de 10).quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
wennemars, tuitert en olde heuvel waren toch 3-4-5 op het nk allround, en nu gaat het weer tussen hen?
Helemaal mee eens. Kramer moet 1500m's op een snelle baan schaatsen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:30 schreef sturky100 het volgende:
ik vind het trouwens belachelijk dat kramer op de 1500 m niet aangewezen wordt voor de de verdere worldcups en wk afstanden. Hij wordt Nederlands kampioen 1500 m, eindigt 2e op nk allround, en op het ek die fantstische rit tegen fabris.
Kantekening: hij had hier natuurlijk best even kunnen rijden, 1.5 week na het ek en ruim vóór het wk. of heeft kemkers hem dit geadviseerd?
Nu mist hij misschien de dubbele kans om zijn pr aan te scherpen(calcary én SLC). Het schijnt dat hij nog aangewezen kan worden voor het wk afstanden
op 't ek scheelde t nog maar 0,1 punt in het eindklassementquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klopt, maar nu gaat Olde Heuvel zeer waarschijnlijk voor Tuitert eindigen, terwijl hij op het NK ruim een half punt achter hem lag doordat Tuitert een seconde pakte op de 500 (en maar 8 verloor op de 10).
ritsma en prinsen doen er niet toequote:Prinsen(zwakke 500) en Jongejan(zwakke 10) gaan nu ver voor Ritsma(zwakke 1500) eindigen, terwijl ze op het NK er nog achter eindigden.
Ik blijf er gewoon bij dat dit toch geen juist beeld geeft. Als je je sterkste afstand niet mag rijden en je zwakste wél moet rijden geeft dat geen goed beeld over wat je op een allround-toernooi kunt presteren.
do: 17.30-19.30quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:40 schreef rubbereend het volgende:
hoe laat is vanmiddag de skate off?
Ik denk dat Kramer de beste 1500 m schaatser is die we hebben. Hij kan nog zoveel harder als hij wil, en dat zal er de komende jaren wel uitkomen. Vandaag in de trein zat ik met een vriend die heeft vroeger veel met hem getraind, dus die weet wel hoe hij in elkaar zit. Dat versnellen wat hij kan is echt fantastisch.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Kramer moet 1500m's op een snelle baan schaatsen.
En hoort er gewoon bij. Die 1500m op 't EK was ijzersterk.
Zit je niet in Heerenveenquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:50 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik denk dat Kramer de beste 1500 m schaatser is die we hebben. Hij kan nog zoveel harder als hij wil, en dat zal er de komende jaren wel uitkomen. Vandaag in de trein zat ik met een vriend die heeft vroeger veel met hem getraind, dus die weet wel hoe hij in elkaar zit. Dat versnellen wat hij kan is echt fantastisch.
Haha, het was nog leuker dan dinsdag. Ik heb me nu kunnen voorstellen en wat langer kunnen praten. Voor dat drinken in de kantine heb ik niet gevraagd, het is daar sowieso te rokerig...quote:
Haha, wat zou er moeilijk aan zijn?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:05 schreef Norrage het volgende:
Inderdaag, echt tof Mirri. dat dat je zo makkelijk afgaat. Ik zou het je niet kunnen nadoen
Zoiets dacht ik ook, ik dacht van tevoren: oh my god, ik ga zometeen de beste schaatster ter wereld ontmoeten, ik stond ook echt te trillen eerst. Maar ze loopt daar gewoon rond als iedere andere schaatser, ze is heel toegankelijk, ze valt helemaal niet op. Toen ik haar sprak gleden die zenuwen gelijk van me af, want ze komt helemaal niet over als iemand die heel veel wr's op haar naam heeft staan en die beroemd is, ze is nog steeds gewoon Cindy.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:12 schreef Norrage het volgende:
Ja maar toch, zo'n iemand ontvangt zo'n praatje toch wel anders dan een gewoon iemand die niet zulke bekendheid heeft. En dat zou het voor mij te spannend maken denk ik
Dat hangt van de eerdere resultaten af. Bij de heren was de regel de eerste 3 van het EK gaan door mits zij bij de 1e 6 zaten. Aangezien er maar twee Nederlanders bij de 1e 6 zaten kwam er een 2e plek voor de heren in de skate-off vrij.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:23 schreef Mirri het volgende:
Hoe komt het dat bij de mannen 2 plaatsen zijn voor het wk en voor de vrouwen 1?
Ik dacht dat jij ging kijken trouwens?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:24 schreef Remzz het volgende:
Word het wel erg druk voor Kemkers, van de 8 Nederlanders komen er dan 7 uit zijn team als Wenenmars en Olde Heuvel zich weten te plaatsen.
Die redt het wel denk ik.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:33 schreef Hankster het volgende:
ik ben echt super benieuwd wat Erben ervan bakt
Ja wou ik doen maar ik was al om 2 uur vrij, dus kon om half 3 al in Heerenveen zijn en dat was me wat te vroegquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ging kijken trouwens?![]()
ik ookquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:46 schreef MiLalaa het volgende:
cruciale rit zometeen, WOH tegen Tuitert. Ik ben voor Tuitert, maar het zal er wel niet in zitten.
niet liegen he. niet op een rondje gezetquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:09 schreef Remzz het volgende:
Tuitert op een rondje gezet door Olde Heuvel
6.59 om 6.28
Wel toch ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
niet liegen he. niet op een rondje gezet
Wow dat is echt bizar, van 33.8 naar 28.0quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:17 schreef Hankster het volgende:
ohoh .. dat laatste rondje van Jochem
quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:08 schreef Mirri het volgende:
Haha, wat zou er moeilijk aan zijn?![]()
Gewoon een praatje maken, alleen dan met iemand die een 1500 in 1.51.79 kan schaatsen.![]()
ik ben benieuwdquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:18 schreef MiLalaa het volgende:
Nu wachten op Erben
ja precies, ik vind dat wel een hele snelle ronde hoor, zeker voor Jochem in deze vorm...quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wow dat is echt bizar, van 33.8 naar 28.0
foutje in de tijdwaarneming?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wow dat is echt bizar, van 33.8 naar 28.0
Dan zie je dat het er eigenlijk wel inzit...
Ja maar die daarvoor ook... het zal er net om hebben gespannenquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee, want het laatste rondje van Mark was gewoon extreem slecht. kijk maar naar de tijden.
naah..zoveel extreem slechter dan de 3 rondjes ervoor is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee, want het laatste rondje van Mark was gewoon extreem slecht. kijk maar naar de tijden.
dat zou onderhand dan toch wel veranderd moeten zijn lijkt me?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
foutje in de tijdwaarneming?
er zat zeven seconde tussen. kijk maar naar de 4600 meter tijd van mark en vergelijk die met de 5000 meter tijd van Wouter. Dan zul je zien dat Mark nog flink voor lag.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:22 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja maar die daarvoor ook... het zal er net om hebben gespannen
nou, ik zie Erben echt geen EK worden en Tuitert zag ik echt geen WK sprint wordenquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:24 schreef Remzz het volgende:
Erben is gewoon de nieuwe Tuitert met een veel betere 500 en 1500 meter.
Erben was in deze vorm op het EK waar Tuitert europees kamioen was geworden ook Europees kamioen geworden denk ikquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:24 schreef Hankster het volgende:
[..]
nou, ik zie Erben echt geen EK worden en Tuitert zag ik echt geen WK sprint worden
De 1500 van Tuitert was altijd erg goed, hoor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:24 schreef Remzz het volgende:
Erben is gewoon de nieuwe Tuitert met een veel betere 500 en 1500 meter.
Klopt had ik ff niet aan gedachtquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
De 1500 van Tuitert was altijd erg goed, hoor.
dan moeten ze het maar speciaal klokken en intypen voor mijquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:30 schreef IJsVogel het volgende:
Tijden worden niet live doorgeschreven pas na de finish wordt de tijd afgesloten en daarna wordt alles doorgeschreven
Zoek jij niet een nieuwe baan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:32 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dan moeten ze het maar speciaal klokken en intypen voor mij![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
foutje in de tijdwaarneming?
Ja, 't gaat lekker, ze zal me missen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:10 schreef komrad het volgende:
goed bezig Mirri
quote:
Da's Cindy met een gitaar.quote:
quote:Van Deutekom en Wennemars naar WK allround
Uitgegeven: 25 januari 2007 18:25
Laatst gewijzigd: 25 januari 2007 19:44
HEERENVEEN - Paulien van Deutekom heeft zich donderdag verzekerd van deelname aan de wereldkampioenschappen allround. De schaatsster van TVM bleek tijdens de skate-off over 1500 en 3000 meter de sterkste.
Ook Erben Wennemars en Wouter Olde Heuvel hebben zich donderdag tijdens de skate-off in Thialf geplaatst voor het wereldkampioenschap allround. Het TVM-duo hield in het klassement over 1500 en 5000 meter de concurrentie achter zich.
Sven Kramer en Carl Verheijen waren reeds verzekerd van deelname aan de mondiale titelstrijd die van 9 tot en met 11 februari wordt afgewerkt in Heerenveen.
Van Deutekom, die woensdag zegevierde op de 1500 meter, noteerde in Thialf op de drie kilometer een tijd van 4.15,03 en bleef daarmee haar concurrenten Wieteke Cramer en Jorien Voorhuis voor. Ireen Wüst, Renate Groenewold en Marja Vis waren reeds gekwalificeerd voor de WK allround.
Nijenhuis
Op de 1000 meter bij de mannen ging de winst naar Beorn Nijenhuis (1.10,78), die daarmee een ticket voor de komende wereldbekerwedstrijden veroverde. Simon Kuipers eindigde als tweede en ontvangt daarom hoogstwaarschijnlijk ook een WB-deelnamebewijs. Onder anderen Remco Olde Heuvel en Gerard van Velde grepen naast die tickets.
quote:Bekkering wint marathon natuurijs Haaksbergen
Uitgegeven: 25 januari 2007 20:59
HAAKSBERGEN - Daniëlle Bekkering heeft donderdagavond de marathon op natuurijs in Haaksbergen gewonnen. De schaatsster uit Den Ham won na veertig ronden de eindsprint van het peloton. Voor Bekkering was het haar derde zege op rij op natuurijs, na haar voorgaande twee overwinningen in Zweden.
Mariska Huisman eindigde in Haaksbergen, waar de eerste wedstrijden van het seizoen op natuurijs worden gereden, op de tweede plaats, gevolgd door Hellen van Goozen.
houden we het wel een beetje netjes hier?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:10 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik wist het, ik wist het![]()
Cindy is fucking amazing.
Weet je wat Cindy vandaag tegen me zei: "that sucks"quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
houden we het wel een beetje netjes hier?![]()
Wat is jouw user plaatje? Wie is die vent met die canadese vlag?quote:
Is dat niet Catriona Le May?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:37 schreef Mirri het volgende:
Wat is jouw user plaatje? Wie is die vent met die canadese vlag?![]()
Cindy IRL Klaassen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:37 schreef Mirri het volgende:
Wat is jouw user plaatje? Wie is die vent met die canadese vlag?![]()
Ik kan het nog steeds niet geloven hoe snel het is gegaan..ik had afgelopen weekend nog geen idee dat ik Cindy zou ontmoeten, tjonge, ik kan het nog nauwelijks gelovenHet lijkt zo onwerkelijk, dit is toch eigenlijk absurd? Weten jullie nog hoe knettergek ik vorige week was? En opeens zie ik haar IRL (zoals Arcee zei) niet normaal echt...
![]()
Tuurlijk, dat zou jij toch moeten weten Mirriquote:
Rintje Ritsma, Jochem Uytdehaage en Bob de Jong deden gisteren langer over hun 1.500m.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:41 schreef Mirri het volgende:
Anders ga je de volgende keer mee! Kun je haar vertellen hoe dol je bent op die 1.51.79.![]()
Ik zat vandaag met iemand in de trein die wist elk wr op de honderdste uit zn hoofdquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat zou jij toch moeten weten Mirri![]()
Ze heeft trouwens nog steeds het wereldrecord op de 500 meter(2001) 37.22
Al moet ik eerlijk zeggen dat dat meer over het niveau van de sprinsters zegt.
Dat heb ik ook wel eens gedaanquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik zat vandaag met iemand in de trein die wist elk wr op de honderdste uit zn hoofd![]()
Ik ging raden, ik wist die van de dames allemaal (zijn natuurlijk pr's van CK) en bij de mannen 2 helemaal en de rest alleen op de sec.![]()
Jij alle mannen, ik alle vrouwen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gedaan, ik wist alle mannen op de honderdste, bij de vrouwen alleen de 500 en 1500
500 meter vrouwen. die heeft cindy nog lang nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik zat vandaag met iemand in de trein die wist elk wr op de honderdste uit zn hoofd![]()
Ik ging raden, ik wist die van de dames allemaal (zijn natuurlijk pr's van CK) en bij de mannen 2 helemaal en de rest alleen op de sec.![]()
En wat vond je van Arceequote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef Mirri het volgende:
[..]
Maar 3 van de 5 wel, en wr's op de 500 zijn altijd simpel, misschien omdat ze korter en spectaculairder zijn en bovendien langer standhouden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
500 meter vrouwen. die heeft cindy nog lang niet![]()
Dat heb ik met de 13.03.40 van Romme in Heerenveen dat was ook echt de ultieme ritquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:49 schreef Mirri het volgende:
[..]
Jij alle mannen, ik alle vrouwen.
Wij deden ook oude wr's, bijv. het wr van Romme op de 5000 die heel lang de ultieme tijd was, ik wist die op de sec. 6.18. Dat is toch wel knap van mij want dit ligt op het randje van mijn schaatskijkleven.
Hahaha!quote:
Catrionaquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:50 schreef Mirri het volgende:
[..]
Maar 3 van de 5 wel, en wr's op de 500 zijn altijd simpel, misschien omdat ze korter en spectaculairder zijn en bovendien langer standhouden.
Ben je weleens naar schaatsen IRL wezen kijken?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Rintje Ritsma, Jochem Uytdehaage en Bob de Jong deden gisteren langer over hun 1.500m.
Op zich een leuk topic: welke schaatstijden ken jij uit je hoofd?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef Mirri het volgende:
Dat gebeurt vast niet, dit is het schaatsevement van het jaar, misschien vallen er zelfs wr's, bij de mannen dan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:58 schreef Remzz het volgende:
Zou trouwens wel erg zijn als ze over twee weken(WK) in Thalf langzamer rijden dan bij het EK in Colllalbo
Haha, was je daar al die tijd mee bezig!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Op zich een leuk topic: welke schaatstijden ken jij uit je hoofd?
Etc, nu geen zin meer.
Thialf valt vaak tegen, vind ik. Luchtdruk is vaak hoog.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:59 schreef Mirri het volgende:
Dat gebeurt vast niet, dit is het schaatsevement van het jaar, misschien vallen er zelfs wr's, bij de mannen dan.
Thialf heeft weer andere kwaliteitenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Thialf valt vaak tegen, vind ik. Luchtdruk is vaak hoog.
Zou ook alleen op de 10 en misschien 5 kunnen.
Gelukkig ben ik niet de enige die ook zoiets heeftquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:05 schreef Remzz het volgende:
1.07.18 kan ik zelfs als ik uit coma kom nog opnoemen
Zelfs het commentaar tijdens de rit ken ik bijna uit het hoofd
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:06 schreef Mirri het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die ook zoiets heeft![]()
37.22quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
1.07.18 WR en goud Gerard van Velde SLC 2002.
4.11.94 Yvonne van Gennip 3000m Calgary 1988
4.12.09 Andrea Ehrig, omdat Smeets die tijd steeds schreeuwde toen Van Gennip moest finishen.
2.00.68 Yvonne van Gennip 1500m Calgary 1988.
7.14.13 Yvonne van Gennip 5000m Calgary 1988.
1.51.79 Cindy Klassen WR 1500m.
37.51 PR Cindy Klassen.
6.47.01 WR Leo Visser 5000m 1987.
1.52.06 WR en goud 1500m André Hoffman.
1.51.60 WR 1500m Rintje Ritsma 1994.
36.76 Zilver Jan Ykema 1988.
13.30.55 10km WR Johan Olav Koss OS 1994.
1.51.29 1500 WR Johan Olav Koss OS 1994.
1.12.58 WR 1000m Pavel Pegov en Igor Shelezovsky.
35.96 WR 500m Dan Jansen 1993, eerste keer onder de 36.
36.45 WR 500m Uwe Jens Mey 1988.
1.57.58 WR en goud 1500m Marianne Timmer 1998.
6.08.78 WR 5000m Sven Kramer.
34.30 WR 500m Kato.
1.43.95 WR en goud Parra SLC 2002.
Etc, nu geen zin meer.
Van Velde waar háál je 't vandaan! En laat nou niémand...quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:05 schreef Remzz het volgende:
1.07.18 kan ik zelfs als ik uit coma kom nog opnoemen
Zelfs het commentaar tijdens de rit ken ik bijna uit het hoofd
WR Le May.quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Van Velde waar háál je 't vandaan! En laat nou niémand...
Zat er precies 30 naastquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef Arcee het volgende:
Over cijfers gesproken: Post-id 45.678.910...
Dat was allemaal een beetje voor mijn tijd, hoelang staat dat wr al?quote:
Dat rechte stuk voor de bel, daar ging Van Velde wel zó keihard.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dat, vooral "En laat dan alsjeblieft niemand meer aan die tijd komen"
Toen wist ik ook gewoon dat hij al had gewonnen
Dat was idd een superrace.quote:Wat me ook erg bijstaat is een EK(of WK) van 2/3 jaar geleden waar Groenwold samen met Pechstein om de titel streed op de 5 kilometer. De hele tijd bleef Pechstein bij, maar Groenewold had bij elke doorkomst 5 meter voorsprong tot 4200 meter toen ging Pechstein echtg helemaal kapot. Dat had(en heb ik daarna) ik nog nooit gezien ze verliesde in 2 rondjes 10 seconden en Groenewold had gewonnen. Een van de mooiste races![]()
Ik 3.quote:
Ja hij pakte wel zo veel snelheid uit die bocht mee en op het rechte stuk kwam hij er langs en hij kwam perfect uit voor de wisselquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat rechte stuk voor de bel, daar ging Van Velde wel zó keihard.
[..]
Ja hier schaam ik me gewoon voor dat is echt een hele foutequote:(verloor)
Verdomd ja! Die race was voor mij heel belangrijk, want dat was in een periode waarin ik Renate Greoenwold heeeel erg geweldig vond. Vanaf toen ging ik schaatsen goed volgen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat me ook erg bijstaat is een EK(of WK) van 2/3 jaar geleden waar Groenwold samen met Pechstein om de titel streed op de 5 kilometer. De hele tijd bleef Pechstein bij, maar Groenewold had bij elke doorkomst 5 meter voorsprong tot 4200 meter toen ging Pechstein echtg helemaal kapot. Dat had(en heb ik daarna) ik nog nooit gezien ze verliesde in 2 rondjes 10 seconden en Groenewold had gewonnen. Een van de mooiste races![]()
2004/2005quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:21 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat was allemaal een beetje voor mijn tijd, hoelang staat dat wr al?
Ik ben eigenlijk pas echt geinteresseerd sinds 2004/2005 ofzo, ik heb niet eens die keer in Goteborg gezien toen Klassen wereldkampioen allround werd. Vroeger was ik alleen geinteresseerd in Nederlandse schaatsers.
Tsja weet je, ik heb vroeger wel met een half oog de EK's en WK's gevolgd, daar ontkwam ik niet aan want mijn ouders kijken ook naar schaatsen.quote:
1.14.50 bijna twee keer d'r WRquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:40 schreef Mirri het volgende:
[..]
Kon ze ook een 1000 meter schaatsen?
1.13.11quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:47 schreef IJsVogel het volgende:
Redelijk, 1.14.50
Ja.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:49 schreef Mirri het volgende:
[..]
1.13.11![]()
Wat was daar een hap vanaf gehaald, van Witty's 1.13.89 naar 1.13.11
Die 5 tijden zijn kneitergoed.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:11 schreef Norrage het volgende:
Die 3000 en 5000 zijn anders ook absoluut niet gek!!!
Om over de 500 m nog maar niet te spreken
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, Cindy uit 2002 heb ik nog nooit gezien, show me!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:38 schreef wimderon het volgende:
Ik heb hier nog diverse filmpjes staan, o.a. van het Olympische record van Lemay, de gouden rit van V. Velde met commentaar Dan Jansen en snelheidsaanduidingen.
En ook diverse van Cindy Klassen, ook uit 2002![]()
![]()
Als er iemand interesse heeft lees ik het wel, dan zal ik ze plaatsen![]()
Geheugen voor cijfertjes is topquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:02 schreef Tholdos het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hier een speciaal stukje geheugen voor heb ofzo, maar ik zou zo alle WR's van de afgelopen tien jaar kunnen opdreunen. En van sommige ken ik ook de tussentijden nog uit mijn hoofd: 24.05 - 50.05 - 1.17.55 - 1.46.43 van Ådne Søndrål op de 1500 meter bij de WK Afstanden in Calgary op 27/28/29 maart 1998 als ik me goed herinner.
![]()
Hmmm, ik zou dit stukje geheugen misschien beter kunnen gebruiken voor dat wiskundetentamen van volgende week.
quote:De Topsport Commissie Langebaan van de KNSB heeft naar aanleiding van de resultaten van de skate off op 24 en 25 januari in Heerenveen de deelnemers bekend gemaakt voor de wereldbekerwedstrijden om de Essent ISU World Cup in Heerenveen (27-28 januari), Turijn (3-4 februari) en Erfurt (17-18 februari), alsmede voor de wereldkampioenschappen allround in Heerenveen (9, 10 en 11 februari).
Essent ISU World Cup Heerenveen (27 en 28 januari)
DAMES
500 meter: Marianne Timmer*, Margot Boer, Annette Gerritsen,
Laurine van Riessen, Sanne van der Star.
* Op zaterdag rijdt Frederika Buwalda de 500 meter i.p.v. Marianne Timmer.
1000 meter: Marianne Timmer*, Annette Gerritsen, Margot Boer,
Laurine van Riessen, Jorien Voorhuis.
* Op zaterdag rijdt Sophie Nijman de 1000 meter i.p.v. Marianne Timmer.
HEREN
500 meter: Jan Smeekens, Erben Wennemars, Jan Bos, Beorn Nijenhuis,
Gerard van Velde.
1000 meter: Erben Wennemars, Jan Bos, Stefan Groothuis, Beorn Nijenhuis,
Simon Kuipers.
Essent ISU World Cup Turijn (3 en 4 februari)
DAMES
1500 meter: Ireen Wüst, Paulien van Deutekom, Els Murris, Jorien Voorhuis,
Marja Vis.
3000 meter: Renate Groenewold, Ireen Wüst, Paulien van Deutekom, Gretha Smit, Marja Vis.
Team Pursuit: Nader te bepalen.
HEREN
1500 meter: Erben Wennemars, Jan Bos, Mark Tuitert, Beorn Nijenhuis,
Stefan Groothuis.
5000 meter: Sven Kramer, Carl Verheijen, Bob de Jong, Wouter Olde Heuvel,
Kurt Wubben.
Team Pursuit: Nader te bepalen.
WK allround Heerenveen (9, 10 en 11 februari)
DAMES
Ireen Wüst, Renate Groenewold, Marja Vis, Paulien van Deutekom.
Reserve: Wieteke Cramer.
HEREN
Sven Kramer, Carl Verheijen, Erben Wennemars, Wouter Olde Heuvel.
Reserve: Ben Jongejan.
Essent ISU World Cup Erfurt (17 en 18 februari)
DAMES
5000 meter: Marja Vis, Gretha Smit, Renate Groenewold, Jorien Voorhuis,
Tessa van Dijk.
HEREN
10000 meter: Bob de Jong, Brigt Rykkje, Kurt Wubben, Sven Kramer,
Carl Verheijen.
1500 dames/heren alsmede Team Pursuit dames/heren: Nader te bepalen.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:58 schreef wimderon het volgende:
Ik heb er maar even 3 geupload, van Uytdehaage kon ik niks vinden zo snel...
Van Velde 2002
Catriona Lemay Olympisch record
Cindy Klassen 1000 meter 2002
![]()
Staat er bij alle driequote:This is a private video. If you have been sent this video, please make sure you accept the sender's friend request.
Stoer.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:02 schreef Tholdos het volgende:Ik weet niet of ik hier een speciaal stukje geheugen voor heb ofzo, maar ik zou zo alle WR's van de afgelopen tien jaar kunnen opdreunen. En van sommige ken ik ook de tussentijden nog uit mijn hoofd: 24.05 - 50.05 - 1.17.55 - 1.46.43 van Ådne Søndrål op de 1500 meter bij de WK Afstanden in Calgary op 27/28/29 maart 1998 als ik me goed herinner.
![]()
Als het goed is opgelost, dus nogmaals:quote:
quote:
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:54 schreef Norrage het volgende:
Staan die wereldrecords van Klassen nog ergens op internet?
of wat andere wereldrecords?
Ik heb al haar fabuleuze races van het WK allround in Calgary op dvd staan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:11 schreef Norrage het volgende:
Ik bedoelde eerder filmpjes van de wereldrecords
Heel fijn. En nu uploaden!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:14 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb al haar fabuleuze races van het WK allround in Calgary op dvd staan.
Ik ben daardoor ook in het bezit van een wereldrecord. Ik ben degene die de filmpjes het meest gezien heeft.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |