dat zou onderhand dan toch wel veranderd moeten zijn lijkt me?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
foutje in de tijdwaarneming?
er zat zeven seconde tussen. kijk maar naar de 4600 meter tijd van mark en vergelijk die met de 5000 meter tijd van Wouter. Dan zul je zien dat Mark nog flink voor lag.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:22 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja maar die daarvoor ook... het zal er net om hebben gespannen
nou, ik zie Erben echt geen EK worden en Tuitert zag ik echt geen WK sprint wordenquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:24 schreef Remzz het volgende:
Erben is gewoon de nieuwe Tuitert met een veel betere 500 en 1500 meter.
Erben was in deze vorm op het EK waar Tuitert europees kamioen was geworden ook Europees kamioen geworden denk ikquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:24 schreef Hankster het volgende:
[..]
nou, ik zie Erben echt geen EK worden en Tuitert zag ik echt geen WK sprint worden
De 1500 van Tuitert was altijd erg goed, hoor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:24 schreef Remzz het volgende:
Erben is gewoon de nieuwe Tuitert met een veel betere 500 en 1500 meter.
Klopt had ik ff niet aan gedachtquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
De 1500 van Tuitert was altijd erg goed, hoor.
dan moeten ze het maar speciaal klokken en intypen voor mijquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:30 schreef IJsVogel het volgende:
Tijden worden niet live doorgeschreven pas na de finish wordt de tijd afgesloten en daarna wordt alles doorgeschreven
Zoek jij niet een nieuwe baan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:32 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dan moeten ze het maar speciaal klokken en intypen voor mij![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
foutje in de tijdwaarneming?
Ja, 't gaat lekker, ze zal me missen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:10 schreef komrad het volgende:
goed bezig Mirri
quote:
Da's Cindy met een gitaar.quote:
quote:Van Deutekom en Wennemars naar WK allround
Uitgegeven: 25 januari 2007 18:25
Laatst gewijzigd: 25 januari 2007 19:44
HEERENVEEN - Paulien van Deutekom heeft zich donderdag verzekerd van deelname aan de wereldkampioenschappen allround. De schaatsster van TVM bleek tijdens de skate-off over 1500 en 3000 meter de sterkste.
Ook Erben Wennemars en Wouter Olde Heuvel hebben zich donderdag tijdens de skate-off in Thialf geplaatst voor het wereldkampioenschap allround. Het TVM-duo hield in het klassement over 1500 en 5000 meter de concurrentie achter zich.
Sven Kramer en Carl Verheijen waren reeds verzekerd van deelname aan de mondiale titelstrijd die van 9 tot en met 11 februari wordt afgewerkt in Heerenveen.
Van Deutekom, die woensdag zegevierde op de 1500 meter, noteerde in Thialf op de drie kilometer een tijd van 4.15,03 en bleef daarmee haar concurrenten Wieteke Cramer en Jorien Voorhuis voor. Ireen Wüst, Renate Groenewold en Marja Vis waren reeds gekwalificeerd voor de WK allround.
Nijenhuis
Op de 1000 meter bij de mannen ging de winst naar Beorn Nijenhuis (1.10,78), die daarmee een ticket voor de komende wereldbekerwedstrijden veroverde. Simon Kuipers eindigde als tweede en ontvangt daarom hoogstwaarschijnlijk ook een WB-deelnamebewijs. Onder anderen Remco Olde Heuvel en Gerard van Velde grepen naast die tickets.
quote:Bekkering wint marathon natuurijs Haaksbergen
Uitgegeven: 25 januari 2007 20:59
HAAKSBERGEN - Daniëlle Bekkering heeft donderdagavond de marathon op natuurijs in Haaksbergen gewonnen. De schaatsster uit Den Ham won na veertig ronden de eindsprint van het peloton. Voor Bekkering was het haar derde zege op rij op natuurijs, na haar voorgaande twee overwinningen in Zweden.
Mariska Huisman eindigde in Haaksbergen, waar de eerste wedstrijden van het seizoen op natuurijs worden gereden, op de tweede plaats, gevolgd door Hellen van Goozen.
houden we het wel een beetje netjes hier?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:10 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik wist het, ik wist het![]()
Cindy is fucking amazing.
Weet je wat Cindy vandaag tegen me zei: "that sucks"quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
houden we het wel een beetje netjes hier?![]()
Wat is jouw user plaatje? Wie is die vent met die canadese vlag?quote:
Is dat niet Catriona Le May?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:37 schreef Mirri het volgende:
Wat is jouw user plaatje? Wie is die vent met die canadese vlag?![]()
Cindy IRL Klaassen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:37 schreef Mirri het volgende:
Wat is jouw user plaatje? Wie is die vent met die canadese vlag?![]()
Ik kan het nog steeds niet geloven hoe snel het is gegaan..ik had afgelopen weekend nog geen idee dat ik Cindy zou ontmoeten, tjonge, ik kan het nog nauwelijks gelovenHet lijkt zo onwerkelijk, dit is toch eigenlijk absurd? Weten jullie nog hoe knettergek ik vorige week was? En opeens zie ik haar IRL (zoals Arcee zei) niet normaal echt...
![]()
Tuurlijk, dat zou jij toch moeten weten Mirriquote:
Rintje Ritsma, Jochem Uytdehaage en Bob de Jong deden gisteren langer over hun 1.500m.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:41 schreef Mirri het volgende:
Anders ga je de volgende keer mee! Kun je haar vertellen hoe dol je bent op die 1.51.79.![]()
Ik zat vandaag met iemand in de trein die wist elk wr op de honderdste uit zn hoofdquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat zou jij toch moeten weten Mirri![]()
Ze heeft trouwens nog steeds het wereldrecord op de 500 meter(2001) 37.22
Al moet ik eerlijk zeggen dat dat meer over het niveau van de sprinsters zegt.
Dat heb ik ook wel eens gedaanquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik zat vandaag met iemand in de trein die wist elk wr op de honderdste uit zn hoofd![]()
Ik ging raden, ik wist die van de dames allemaal (zijn natuurlijk pr's van CK) en bij de mannen 2 helemaal en de rest alleen op de sec.![]()
Jij alle mannen, ik alle vrouwen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gedaan, ik wist alle mannen op de honderdste, bij de vrouwen alleen de 500 en 1500
500 meter vrouwen. die heeft cindy nog lang nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik zat vandaag met iemand in de trein die wist elk wr op de honderdste uit zn hoofd![]()
Ik ging raden, ik wist die van de dames allemaal (zijn natuurlijk pr's van CK) en bij de mannen 2 helemaal en de rest alleen op de sec.![]()
En wat vond je van Arceequote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef Mirri het volgende:
[..]
Maar 3 van de 5 wel, en wr's op de 500 zijn altijd simpel, misschien omdat ze korter en spectaculairder zijn en bovendien langer standhouden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
500 meter vrouwen. die heeft cindy nog lang niet![]()
Dat heb ik met de 13.03.40 van Romme in Heerenveen dat was ook echt de ultieme ritquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:49 schreef Mirri het volgende:
[..]
Jij alle mannen, ik alle vrouwen.
Wij deden ook oude wr's, bijv. het wr van Romme op de 5000 die heel lang de ultieme tijd was, ik wist die op de sec. 6.18. Dat is toch wel knap van mij want dit ligt op het randje van mijn schaatskijkleven.
Hahaha!quote:
Catrionaquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:50 schreef Mirri het volgende:
[..]
Maar 3 van de 5 wel, en wr's op de 500 zijn altijd simpel, misschien omdat ze korter en spectaculairder zijn en bovendien langer standhouden.
Ben je weleens naar schaatsen IRL wezen kijken?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Rintje Ritsma, Jochem Uytdehaage en Bob de Jong deden gisteren langer over hun 1.500m.
Op zich een leuk topic: welke schaatstijden ken jij uit je hoofd?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef Mirri het volgende:
Dat gebeurt vast niet, dit is het schaatsevement van het jaar, misschien vallen er zelfs wr's, bij de mannen dan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:58 schreef Remzz het volgende:
Zou trouwens wel erg zijn als ze over twee weken(WK) in Thalf langzamer rijden dan bij het EK in Colllalbo
Haha, was je daar al die tijd mee bezig!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Op zich een leuk topic: welke schaatstijden ken jij uit je hoofd?
Etc, nu geen zin meer.
Thialf valt vaak tegen, vind ik. Luchtdruk is vaak hoog.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:59 schreef Mirri het volgende:
Dat gebeurt vast niet, dit is het schaatsevement van het jaar, misschien vallen er zelfs wr's, bij de mannen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |