Helemaal mee eens. Kramer moet 1500m's op een snelle baan schaatsen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:30 schreef sturky100 het volgende:
ik vind het trouwens belachelijk dat kramer op de 1500 m niet aangewezen wordt voor de de verdere worldcups en wk afstanden. Hij wordt Nederlands kampioen 1500 m, eindigt 2e op nk allround, en op het ek die fantstische rit tegen fabris.
Kantekening: hij had hier natuurlijk best even kunnen rijden, 1.5 week na het ek en ruim vóór het wk. of heeft kemkers hem dit geadviseerd?
Nu mist hij misschien de dubbele kans om zijn pr aan te scherpen(calcary én SLC). Het schijnt dat hij nog aangewezen kan worden voor het wk afstanden
op 't ek scheelde t nog maar 0,1 punt in het eindklassementquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klopt, maar nu gaat Olde Heuvel zeer waarschijnlijk voor Tuitert eindigen, terwijl hij op het NK ruim een half punt achter hem lag doordat Tuitert een seconde pakte op de 500 (en maar 8 verloor op de 10).
ritsma en prinsen doen er niet toequote:Prinsen(zwakke 500) en Jongejan(zwakke 10) gaan nu ver voor Ritsma(zwakke 1500) eindigen, terwijl ze op het NK er nog achter eindigden.
Ik blijf er gewoon bij dat dit toch geen juist beeld geeft. Als je je sterkste afstand niet mag rijden en je zwakste wél moet rijden geeft dat geen goed beeld over wat je op een allround-toernooi kunt presteren.
do: 17.30-19.30quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:40 schreef rubbereend het volgende:
hoe laat is vanmiddag de skate off?
Ik denk dat Kramer de beste 1500 m schaatser is die we hebben. Hij kan nog zoveel harder als hij wil, en dat zal er de komende jaren wel uitkomen. Vandaag in de trein zat ik met een vriend die heeft vroeger veel met hem getraind, dus die weet wel hoe hij in elkaar zit. Dat versnellen wat hij kan is echt fantastisch.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Kramer moet 1500m's op een snelle baan schaatsen.
En hoort er gewoon bij. Die 1500m op 't EK was ijzersterk.
Zit je niet in Heerenveenquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:50 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik denk dat Kramer de beste 1500 m schaatser is die we hebben. Hij kan nog zoveel harder als hij wil, en dat zal er de komende jaren wel uitkomen. Vandaag in de trein zat ik met een vriend die heeft vroeger veel met hem getraind, dus die weet wel hoe hij in elkaar zit. Dat versnellen wat hij kan is echt fantastisch.
Haha, het was nog leuker dan dinsdag. Ik heb me nu kunnen voorstellen en wat langer kunnen praten. Voor dat drinken in de kantine heb ik niet gevraagd, het is daar sowieso te rokerig...quote:
Haha, wat zou er moeilijk aan zijn?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:05 schreef Norrage het volgende:
Inderdaag, echt tof Mirri. dat dat je zo makkelijk afgaat. Ik zou het je niet kunnen nadoen
Zoiets dacht ik ook, ik dacht van tevoren: oh my god, ik ga zometeen de beste schaatster ter wereld ontmoeten, ik stond ook echt te trillen eerst. Maar ze loopt daar gewoon rond als iedere andere schaatser, ze is heel toegankelijk, ze valt helemaal niet op. Toen ik haar sprak gleden die zenuwen gelijk van me af, want ze komt helemaal niet over als iemand die heel veel wr's op haar naam heeft staan en die beroemd is, ze is nog steeds gewoon Cindy.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:12 schreef Norrage het volgende:
Ja maar toch, zo'n iemand ontvangt zo'n praatje toch wel anders dan een gewoon iemand die niet zulke bekendheid heeft. En dat zou het voor mij te spannend maken denk ik
Dat hangt van de eerdere resultaten af. Bij de heren was de regel de eerste 3 van het EK gaan door mits zij bij de 1e 6 zaten. Aangezien er maar twee Nederlanders bij de 1e 6 zaten kwam er een 2e plek voor de heren in de skate-off vrij.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:23 schreef Mirri het volgende:
Hoe komt het dat bij de mannen 2 plaatsen zijn voor het wk en voor de vrouwen 1?
Ik dacht dat jij ging kijken trouwens?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:24 schreef Remzz het volgende:
Word het wel erg druk voor Kemkers, van de 8 Nederlanders komen er dan 7 uit zijn team als Wenenmars en Olde Heuvel zich weten te plaatsen.
Die redt het wel denk ik.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:33 schreef Hankster het volgende:
ik ben echt super benieuwd wat Erben ervan bakt
Ja wou ik doen maar ik was al om 2 uur vrij, dus kon om half 3 al in Heerenveen zijn en dat was me wat te vroegquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ging kijken trouwens?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |