Dacht het wel, en gelijk als Reynolds wint.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als Seppi wint is het verschil twee toch?
Gedaan.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:22 schreef XL het volgende:
Wacky... zet even de link naar dit topic in je laatste post in het vorige deel.
quote:
Seppi is een choker zo te zien, ik geef je nog wel een kans. Kan niet eens de set uitserverenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:21 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Dacht het wel, en gelijk als Reynolds wint.
Ja weet er iemand al wat hij had? Volgens mij wel belangrijk voor sommige tweede ronde ontmoetingen toch??? Gevalletje omkopingquote:
Door z'n enkelquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:48 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ja weet er iemand al wat hij had? Volgens mij wel belangrijk voor sommige tweede ronde ontmoetingen toch??? Gevalletje omkoping![]()
Gefeliciteerd hè.quote:
6-4, 6-1quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Even voor de duidelijkheid. Seppi wint.
mitt (6 games) en GayMania (7 games) moeten dus beiden voorspellen en afwachten wat Hantuchova doet.
daar lijkt het wel opquote:Op woensdag 17 januari 2007 03:06 schreef erkel het volgende:
Jo leuk spel...kan ik de volgende ronde inschuiven?
Verdasco was een zekerheidje!quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:24 schreef Elikian het volgende:
Sorry Chris .. Dat was een harde strijd, en met de opgave van Mathieu heb ik behoorlijk gezwijnd.
Choken doe je op matchpoint. Het was dus nog maar de vraag of hij uberhaupt aan choken was toegekomen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:05 schreef Elikian het volgende:
4 punten van het einde had hij wel mogen gaan opschieten met choken dan
1-3 ... gaat een moeilijke dag worden morgen. Moeten allemaal winnenquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:29 schreef Elikian het volgende:
Ook met Mitt zeven verschillen, dus de schiftingsvraag is niet belangrijk:
Sam Querrey USA (Eli) vs. Florent Serra FRA (Mit)
Jurgen Melzer AUT (Eli) vs. Tommy Robredo ESP (7) (Mit)
Mardy Fish USA (Mit) vs. Nicolas Mahut FRA (Eli)
Wayne Arthurs AUS (Mit) vs. Zack Fleishman USA (Eli)
Max Myrnyi BLR (Eli) vs. Dmitry Tursunov RUS (21) (Mit)
Mischa Zverev GER (Eli) vs. Robby Ginepri USA (Mit)
Juan Ignacio Chela ARG (Mit) vs. Jarkko Nieminen FIN (17) (Eli)
De rest spaart hun krachten voor de finale denk ikquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nog alle kansenZit wel in de wedstrijd met het hoogste niveau, dus ik zie dit wel als een finale
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:54 schreef XL het volgende:
[..]
De rest spaart hun krachten voor de finale denk ik![]()
Probeerde ik tegen BS ook, doet die gek ineens alsof het de finale is![]()
Daar moet ik nog een definitieve opzet voor maken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe werkt dat met de puntentelling eigenlijk in totaal. Dus de ranglijst ???
Je hebt zeker alle kansen, ik vrees eigenlijk een gelijkspel. Mayer zie ik wel winnen, die andere twee is niet helemaal handig geweest achterafquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nog alle kansenZit wel in de wedstrijd met het hoogste niveau, dus ik zie dit wel als een finale
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:58 schreef XL het volgende:
[..]
Daar moet ik nog een definitieve opzet voor maken.
En ik had met mijn ongeldige voorspelling 14 goedquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:28 schreef XL het volgende:
Tussenstand na 16 partijen
Derde ronde
Schema 1
Mitt(1) - Elikian 13-11
Juan Zuecco - BliksemSchigt 12-13
Schema 2
-Vaduz- - Andiyan 11-12
-Sandstorm- - Ambrosius 13-14
Jaquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:24 schreef Elikian het volgende:
Sorry Chris .. Dat was een harde strijd, en met de opgave van Mathieu heb ik behoorlijk gezwijnd.
Chela was ik nog vergeten ja, maakt het voor mij wat gunstiger, minimaal twee van die vier moeten verliezenquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
Gelijkspel kan sowieso niet.
Sta 1 punt achter en we hebben nog 4 verschillen:
Te weten: Grosjean, Seppi, Gonzales en Chela
Chela is binnen voor je. We staan gelijk, nog drie. Grosjean-Rochus nu in de vijfde set bezig.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
Gelijkspel kan sowieso niet.
Sta 1 punt achter en we hebben nog 4 verschillen:
Te weten: Grosjean, Seppi, Gonzales en Chela
En ze verliezen allemaalquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:52 schreef Elikian het volgende:
[..]
1-3 ... gaat een moeilijke dag worden morgen. Moeten allemaal winnen![]()
Ik had in de voorbereiding verkeerd geteldquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:22 schreef Bruce117 het volgende:
Finalisten gefeliciteerd.
Mooi toernooi XL, ga zo door.
Enige dat me opvalt is dat de eerste rondes er in een razende vaart doorheen gejaagd worden en dat de finale anderhalve week duurt. Iets meer spreiding zou ik niet erg vinden.
De rest ook voorspellen zodra de rest bekend is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
XL:
Nu spelen we de schemafinales he.... Hoe gaat dat nou in zijn werk.
- Speelt de winnaar van Ronde 3 de finale tegen de winnaar van het andere schema ?
- Of moeten de finalisten laterna ook nog de 4e, kwart, halve en finale gaan voorspellen om de Schemafinale te winnen ?
Dat is me niet helemaal duidelijk.
Via PM het antwoord sturen!quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
OK XL(en verzin nog iets voor de puntentelling
)
Te voorspellen partijen Deadline 01:00
Roger Federer SUI (1) vs. Mikhail Youzhny RUS (25)
Danai Udomchoke THA vs. Novak Djokovic SRB (14)
Gael Monfils FRA vs. Richard Gasquet FRA (18)
Sam Querrey USA vs. Tommy Robredo ESP (7)
Mardy Fish USA vs. Wayne Arthurs AUS
Radek Stepanek CZE (20) vs. David Ferrer ESP (16)
Mario Ancic CRO (9) vs. Dominik Hrbaty SVK (22)
Marat Safin RUS (26) vs. Andy Roddick USA (6)
David Nalbandian ARG (8) vs. Sebastien Grosjean FRA (28)
Florian Mayer GER vs. Tommy Haas GER (12)
Tomas Berdych CZE (13) vs. Dmitry Tursunov RUS (21)
Fabrice Santoro FRA vs. Nikolay Davydenko RUS (3)
James Blake USA (5) vs. Robby Ginepri USA
Lleyton Hewitt AUS (19) vs. Fernando Gonzalez CHI (10)
Andy Murray GBR (15) vs. Juan Ignacio Chela ARG
Stanislas Wawrinka SUI (31) vs. Rafael Nadal ESP (2)
Schiftingsvraag antwoord via PM: Deadline 01:00
Hoeveel games wint Daniela Hantuchova in de rest van het toernooi?
Top Vaduz! Dankjewelquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb net contact met Andiyan gehad en hij gaf zijn voorspellingen aan me door, die staan hierboven. Hij was gestrand in Amsterdam door de storm, op Amsterdam CS en was nog net niet thuis. Hopelijk telt deze mee ondanks de paar minuten na de deadline.
en ook Ferrer wint na 0-2 in sets tegen Stepanek.quote:
ja alleen winnaars, vanaf de kwartfinales extra punten voor setstanden.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alleen winnaars, geen setstanden XL?
Je mag nog tot 01:00 wisselen hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
Je komt denk ik na deze ronde op 2 voorsprong....
Dus in totaal 3 punten? 1 voor de naam, 2 voor de uitslag? Dat zou ik wel doen, anders heb je nog weinig 'voordeel' van een moeilijkere keuze. Kans van 50% 1 punt en een kans van +-17% moet dan toch wel minimaal 2 punten zijn.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:56 schreef XL het volgende:
Alleen de namen van de winnaars via PM, niet de verliezers. Want bold maken ging bij 3 man mis![]()
Daarnaast graag de uitslag in sets. Dus als ik tegen Federer zou spelen, dan stuur je XL 3-0.
Als ik dan daadwerkelijk van Federer zou winnen krijg je 1 punt. Als ik dat met 3-0 doe zou je 2 punten krijgen.
Deadline: 01:00
Roger Federer SUI (1) - Tommy Robredo ESP (7)
Mardy Fish USA - Andy Roddick USA (6)
Tommy Haas GER (12) - Nikolai Davydenko RUS (3)
Fernando Gonzalez CHI (10) - Rafael Nadal ESP (2)
Nee, max 2 punten per partij.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus in totaal 3 punten? 1 voor de naam, 2 voor de uitslag? Dat zou ik wel doen, anders heb je nog weinig 'voordeel' van een moeilijkere keuze. Kans van 50% 1 punt en een kans van +-17% moet dan toch wel minimaal 2 punten zijn.
het is geen help bs van mitt winnen competitiequote:
Als het nou inderdaad een kans van 33% (3-0, 3-1, 3-2) was en winnaar 50%, dan was er iets voor te zeggen. Dan negeer je echter ranking, vorm etc etc. Ik denk dat het prima te voorspellen is, dus niet te zwaar belonen.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou ja, het zou mij wel goed uitkomen. Maar inprincipe is het toch niet geheel onlogisch dat je voor iets wat minder makkelijk te voorspellen is je meer punten krijgt?
Ik vind het een moeilijke keuze, maar ik ga met je mee.quote:
probeer vandaag de laatste twee kwartfinales + setstanden maar te voorspellen.quote:Op maandag 22 januari 2007 23:13 schreef XL het volgende:
-Sandstorm- en Andiyan... als jullie niet inleveren ligt het aan de downtime van fok vanavond. Dan gaat voor jullie de kwartfinale niet door. Van mitt en BS heb ik de voorspellingen al binnen.
Is dat een vraag?quote:Op maandag 22 januari 2007 19:59 schreef Juan Zueco het volgende:
Even een TM vraagje voor de heren kenners (en wie zich nog aangesproken voelen) : Nadal of Gonzo?
J.
Goede oplossing.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:26 schreef XL het volgende:
[..]
probeer vandaag de laatste twee kwartfinales + setstanden maar te voorspellen.
quote:
Ik zal het later natellen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:37 schreef Andiyan het volgende:
[..]
.
Volgens mij staat het gelijk. Het was 13-12, werd 14-12 Dankzij Berdych over Tursunov.
4e ronde verloor ik mn voorsprong (Fish over Ferrer, Davydenko over Berdych) dus gelijk.
wedstrijd is 1 punt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
Duidelijk wie er hier de besten zijn
![]()
XL bevestig even of mijn voorspellingen van komende nacht aangekomen zijn.
En post even puntentelling van de setvoorspelling...
Want wat doe je bijvoorbeeld als ik 3-0 voorspel met 6-2 6-2 6-2 als uitslag.
En het wordt 3-1 6-2 6-2 4-6 6-2
En hoeveel punten voor wat ?
Oh dan heb ik iets teveel mijn best gedaanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:13 schreef XL het volgende:
[..]
wedstrijd is 1 punt.
Juiste score in sets 1 extra punt... dus niet 6-2, 6-2, 6-2 maar 3-0 is een extra punt.
Ik heb je scores ontvangen.
Ik begrijp het desondanksquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Oh dan heb ik iets teveel mijn best gedaan
Hij had een matchpoint in de vijfde.... maar ja.... op Davydenko gokken is altijd lomp!quote:
Gelijk, want dan had mitt ook een punt extra gehad.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoerige Davydenko. Anders stond ik gewoon voor.
ja, dat zijn toch setstanden?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
Setstanden ? Je bedoelt gewoon zoals in eerdere rondes de einduitslag in sets.
Als ik 3-0 invul is het geen setstanden, maar een einduitslag in setsquote:
Dan zul je het taktisch moeten gaan spelenquote:
Je meent het.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dan zul je het taktisch moeten gaan spelenWant met Hantuchova vraag zat ik er het dichtste bij.
Dan hoop ik voor je dat je de goeie piktquote:
Nachtwerk... sta je achter ofzo?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 03:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb mijn tactisch plan klaar.
Denk ik.
Ben blij dat ie Fed heeft gekozen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:21 schreef XL het volgende:
Voorspellingen finale
mitt (1) Federer 3-2
BliksemSchigt Gonzalez 3-2
Andiyan Gonzalez 3-2
-Sandstorm- Federer 3-1
Je kunt precies zien wie er punten moeten goedmaken![]()
Ja. De nummer 1 tm 4 en 17 tm 20 zijn geplaatst.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:20 schreef Ambrosius het volgende:
Is dit dan tevens de plaatsinglijst voor het volgende toernooi?
Ik zal zometeen alvast loten. Dan weet je op welke tegenstander je jezelf anderhalve maand kan voorbereiden.quote:
Puntentelling werk ik uit voor Indian Wells. Het kost echt nogal veel tijd en ik heb ook andere dingen te doenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
Als 1ste geplaatst
En XL..... Maak alstjeblieft gewoon een 32 mans loting, dus niet met 2 verschillende helften.... Dat houdt het spannend en iedereen kan tegen iedereen komen. Vind zoals het deze keer was eerlijk gezegd beetje wazig. Gewoon een open veld met de nummer 1-8 geplaatst.
+ Voor Indian Wells ook een puntentelling van tevoren maken. Wie wat krijgt aan punten wanneer hij eruitvliegt...
Een ongeplaatste speler had meer punten in de andere finalequote:Op zondag 28 januari 2007 21:01 schreef mitt het volgende:
Schandalig dat de 1ste geplaatste die nota bene het toernooi wint, het volgende toernooi moet beginnen als 2e geplaatst.
kutorganisatie
Ik vind het lullig dat ik je speciaal als eerste plaats voor het eerste toernooi en dat jij het niet waarmaakt!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:01 schreef mitt het volgende:
Schandalig dat de 1ste geplaatste die nota bene het toernooi wint, het volgende toernooi moet beginnen als 2e geplaatst.
kutorganisatie
Australian Open waren 2 gelijke helften. Ik en Mitt winnen in beide helften. Jij en Andiyan verliezen de finale van beiden helften. Omdat Andiyan meer punten had in finaleronde is hij als 3e geplaatst en jij als 4e.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoezo ben ik 4de geplaatst en niet 2de of 3de? Ik verlies toch in de winnaarspoule?
BS wil gewoon dat ik de irc-tennis-users mats hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 16:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Australian Open waren 2 gelijke helften. Ik en Mitt winnen in beide helften. Jij en Vaduz verliezen de finale van beiden helften. Omdat Vaduz meer punten had in finaleronde is hij als 3e geplaatst en jij als 4e.
Snappie.
Je moet na het volgend toernooi bij de eerste 16 zitten om in de winnaarshelft te zitten.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:52 schreef BliksemSchigt het volgende:.
Wel moet ik XL complimenteren - oprecht - met de organisatie en het opzetten en het tellen.
Nog even voor de duidelijkheid. Als ik er nu zou uitvliegen tegen Ambrosius in de eerste ronde, krijg ik 0 punten er bij en zou ik kunnen degraderen naar de 11de pek oid, maar nog steeds bij de top 16 horen toch? Als een echte ranglijst?
Lijkt me wel, anders kan de winnaar van het tweede schema te grote sprongen maken. Zoals gezegd heb ik het nog niet helemaal uitgewerkt.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je moet na het volgend toernooi bij de eerste 16 zitten om in de winnaarshelft te zitten.
Maar weet niet hoe XL gaat rekenen tijdens dat toernooi. Krijg de winnaar van de bovenste helft meer punten dan de winnaar van de onderste helft ???
Geldt ook voor mij en ik denk voor meerderen. Maar leuk dat je erover vertelt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het iets te om het dagelijks te doen.
Te klein toernooi. Heeft maar 32 deelnemers.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:42 schreef Cavalier1 het volgende:
Waarom spelen we Rotterdam eigenlijk niet?
Je kunt Rotterdam hier gratis voor echte prijzen spelen:quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:42 schreef Cavalier1 het volgende:
Waarom spelen we Rotterdam eigenlijk niet?
GayMania kon ik vanmiddag nog niet vinden, later nog eens proberen/.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:40 schreef RayMania het volgende:
RayMania.
Erkel, je account werkt nog niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:35 schreef erkel het volgende:
Erkel
En wanneer gebeurt dat ? Vanavond nog hopelijk ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:24 schreef BVO het volgende:
Nee, er is nog niet geloot.
Oidale trouwens.
Account in werkingquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:27 schreef XL het volgende:
[..]
Erkel, je account werkt nog niet.
RayMania, je account werkt ook nog niet.
Dus je hebt enkel 2setters daarquote:Op zondag 18 februari 2007 01:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de lijst alvast ingevuld, mocht ik er niet meer aan toe komen. Dubbele cijfers heb ik niet geprobeerd, was ook niet nodig voor mij.
Als wij in de competie in de mix een match-tiebreak moeten invullen staat op het wedstrijdformulier altijd 7-6 of 6-7 inderdaad. Ik weet niet zeker of Richard het op die manier wil hebben, maar het lijkt me de beste oplossing voor derde sets.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:18 schreef BVO het volgende:
Hoe bedoel je dat? Dus een 3e set in de dubbel is sowieso 7-6/6-7 invullen?
Ik heb het bij 6 en 7 games gehouden.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus je hebt enkel 2setters daar? Want in de 3e set is er een super tiebreak tot de 10.
BS staat in de top5 bij de dubbels.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:00 schreef XL het volgende:
abn-amro game
1. XL 770
2. Ambrosius 700
3. BVO 660
4. Vaduz 600
5. BliksemSchigt 540
6. Spruud 500
7. Sandstorm 230
en spruud op 5quote:Op maandag 19 februari 2007 23:23 schreef BVO het volgende:
Bijgewerkt. 4e in de dubbel nu.
Ze doen echter toch 10-x in de 3e set, j kan alleen geen 10 invoeren.
PAUPER!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik was het vergeten in het weekend.
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:15 schreef XL het volgende:
De ranglijst met Fok! tenniskenners na 1 toernooi
Ranking
4 BliksemSchigt 4
13 zjroentje 1
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:15 schreef XL het volgende:
De ranglijst met Fok! tenniskenners na 1 toernooi
Ranking
1 -Sandstorm- 7
2 mitt 7
3 Andiyan 4
4 BliksemSchigt 4
5 Ambrosius 2
6 Juan Zueco 2
7 -Vaduz- 2
8 Elikian 2
9 Bruce117 1
10 BVO 1
11 XL 1
12 RayMania 1
13 zjroentje 1
14 WackyDuck 1
15 Chriz2k 1
16 Spruud 1
17 Brahimov 0
18 Hammer20 0
19 Colplay 0
20 Joris33 0
21 Rockin-in-the-lowland 0
22 borisz 0
23 TheVulture 0
24 Komakie 0
25 dndiek 0
26 Cavalier1 0
27 Bos81 0
28 9christensen 0
29 Falco 0
30 Leroytje 0
31 IntrePidIvity 0
32 Erkel 0
Het volgende toernooi is Indian Wells. Ik stuur een herinnerings-pm naar iedereen met PM ingesteld. Ik kick ook het topic omhoog. Tot dan!
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:43 schreef XL het volgende:
Loting eerste ronde Indian Wells
Schema 1
-Sandstorm- (1)- BVO
WackyDuck - Chriz2k
spruud - RayMania
Ambrosius - BliksemSchigt (4)
Andiyan (3) - XL
Elikian - zjroentje
Juan Zueco - -Vaduz-
Bruce117 - mitt (2)
Schema 2
Brahimov (1) - IntrePidIvity
Falco - Cavalier1
Bos81 - Borisz
9christensen - Joris33 (4)
Colplay (3) - Komakie
Leroytje - erkel
TheVulture - Rockin-in-the-lowland
dndiek - Hammer20 (2)
De nummer 1 geplaatst gaat het zwaar krijgenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:07 schreef shmoopy het volgende:
-Sandstorm- gaat na waarschuwing gewoon door met topics verbaggeren, week weg.
Whehehe, je mag gewoon met een kloon posten of pm-en of mailen -Sandstorm-.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De nummer 1 geplaatst gaat het zwaar krijgen
[Tournament] De fok!-spt tennisgamequote:Op donderdag 1 maart 2007 14:48 schreef zjroentje het volgende:
Waar komt de loting voor IW?
Ik zag ook geen gestrekt been, zoals Jan Mulder het gister mooi vertelde: "Bij een gestrekt been moet je tenminste 3 noppen zien glinsteren".quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hm, meteen tegen de #1 uit mijn deel van het schema! Ik verdenk XL een beetje van een Wegereefje...
De toernooiloting dus.quote:
Die is natuurlijk nog niet bekend. Eerst moet de halve top 10 zich nog afmelden.quote:
Tegen de tijd dat de loting bekend is is dit topic al vol.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:12 schreef TheVulture het volgende:
ik meld me ook alvast.. voordat ik het vergeet... zo staat ie in ieder geval in mijn active-lijst
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:15 schreef XL het volgende:
Eerst moet de halve top 10 zich nog afmelden.
Let's get ready ro rumble!quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hm, meteen tegen de #1 uit mijn deel van het schema! Ik verdenk XL een beetje van een Wegereefje...
Het begint pas halverwege volgende week. Het toernooi duurt anderhalve week. Met 96 deelnemers is het wat kleiner dan een grandslam, maar wel 3x zo groot als een 'gewoon' toernooi.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maandag is het toch pas?
Voorspellingen gewoon invullen straks als de loting bekend is. Als iemand niet meer mee doet krijg je zijn plek. Als iedereen mee blijft doen is er geen plek. Ik acht de kans wel aanwezig dat we er van de huidige 32 deelnemers 1 of 2 gaan verliezen.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben hier nieuw en ik zou graag mee doen. Kan dat nog en zo ja, hoe?
Ik wil het spel wel blijven spelen, maar ik ga maandag voor twee weken op vakantie. Ik mis dus tweede week Indian Wells en eerste week Miami. Daarna ben ik zeker terug. Dus Scorpion17 kan wat mij betreft de komende twee toernooien op mijn plek spelen.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:08 schreef XL het volgende:
[..]
Voorspellingen gewoon invullen straks als de loting bekend is. Als iemand niet meer mee doet krijg je zijn plek. Als iedereen mee blijft doen is er geen plek. Ik acht de kans wel aanwezig dat we er van de huidige 32 deelnemers 1 of 2 gaan verliezen.
Morgen is de loting.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:26 schreef Bruce117 het volgende:
XL, wanneer moeten we voorspellen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |