ja alleen winnaars, vanaf de kwartfinales extra punten voor setstanden.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alleen winnaars, geen setstanden XL?
Je mag nog tot 01:00 wisselen hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
Je komt denk ik na deze ronde op 2 voorsprong....
Dus in totaal 3 punten? 1 voor de naam, 2 voor de uitslag? Dat zou ik wel doen, anders heb je nog weinig 'voordeel' van een moeilijkere keuze. Kans van 50% 1 punt en een kans van +-17% moet dan toch wel minimaal 2 punten zijn.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:56 schreef XL het volgende:
Alleen de namen van de winnaars via PM, niet de verliezers. Want bold maken ging bij 3 man mis![]()
Daarnaast graag de uitslag in sets. Dus als ik tegen Federer zou spelen, dan stuur je XL 3-0.
Als ik dan daadwerkelijk van Federer zou winnen krijg je 1 punt. Als ik dat met 3-0 doe zou je 2 punten krijgen.
Deadline: 01:00
Roger Federer SUI (1) - Tommy Robredo ESP (7)
Mardy Fish USA - Andy Roddick USA (6)
Tommy Haas GER (12) - Nikolai Davydenko RUS (3)
Fernando Gonzalez CHI (10) - Rafael Nadal ESP (2)
Nee, max 2 punten per partij.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus in totaal 3 punten? 1 voor de naam, 2 voor de uitslag? Dat zou ik wel doen, anders heb je nog weinig 'voordeel' van een moeilijkere keuze. Kans van 50% 1 punt en een kans van +-17% moet dan toch wel minimaal 2 punten zijn.
het is geen help bs van mitt winnen competitiequote:
Als het nou inderdaad een kans van 33% (3-0, 3-1, 3-2) was en winnaar 50%, dan was er iets voor te zeggen. Dan negeer je echter ranking, vorm etc etc. Ik denk dat het prima te voorspellen is, dus niet te zwaar belonen.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou ja, het zou mij wel goed uitkomen. Maar inprincipe is het toch niet geheel onlogisch dat je voor iets wat minder makkelijk te voorspellen is je meer punten krijgt?
Ik vind het een moeilijke keuze, maar ik ga met je mee.quote:
probeer vandaag de laatste twee kwartfinales + setstanden maar te voorspellen.quote:Op maandag 22 januari 2007 23:13 schreef XL het volgende:
-Sandstorm- en Andiyan... als jullie niet inleveren ligt het aan de downtime van fok vanavond. Dan gaat voor jullie de kwartfinale niet door. Van mitt en BS heb ik de voorspellingen al binnen.
Is dat een vraag?quote:Op maandag 22 januari 2007 19:59 schreef Juan Zueco het volgende:
Even een TM vraagje voor de heren kenners (en wie zich nog aangesproken voelen) : Nadal of Gonzo?
J.
Goede oplossing.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:26 schreef XL het volgende:
[..]
probeer vandaag de laatste twee kwartfinales + setstanden maar te voorspellen.
quote:
Ik zal het later natellen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:37 schreef Andiyan het volgende:
[..]
.
Volgens mij staat het gelijk. Het was 13-12, werd 14-12 Dankzij Berdych over Tursunov.
4e ronde verloor ik mn voorsprong (Fish over Ferrer, Davydenko over Berdych) dus gelijk.
wedstrijd is 1 punt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
Duidelijk wie er hier de besten zijn
![]()
XL bevestig even of mijn voorspellingen van komende nacht aangekomen zijn.
En post even puntentelling van de setvoorspelling...
Want wat doe je bijvoorbeeld als ik 3-0 voorspel met 6-2 6-2 6-2 als uitslag.
En het wordt 3-1 6-2 6-2 4-6 6-2
En hoeveel punten voor wat ?
Oh dan heb ik iets teveel mijn best gedaanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:13 schreef XL het volgende:
[..]
wedstrijd is 1 punt.
Juiste score in sets 1 extra punt... dus niet 6-2, 6-2, 6-2 maar 3-0 is een extra punt.
Ik heb je scores ontvangen.
Ik begrijp het desondanksquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Oh dan heb ik iets teveel mijn best gedaan
Hij had een matchpoint in de vijfde.... maar ja.... op Davydenko gokken is altijd lomp!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |