Gelijk, want dan had mitt ook een punt extra gehad.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoerige Davydenko. Anders stond ik gewoon voor.
ja, dat zijn toch setstanden?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
Setstanden ? Je bedoelt gewoon zoals in eerdere rondes de einduitslag in sets.
Als ik 3-0 invul is het geen setstanden, maar een einduitslag in setsquote:
Dan zul je het taktisch moeten gaan spelenquote:
Je meent het.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dan zul je het taktisch moeten gaan spelenWant met Hantuchova vraag zat ik er het dichtste bij.
Dan hoop ik voor je dat je de goeie piktquote:
Nachtwerk... sta je achter ofzo?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 03:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb mijn tactisch plan klaar.
Denk ik.
Ben blij dat ie Fed heeft gekozen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:21 schreef XL het volgende:
Voorspellingen finale
mitt (1) Federer 3-2
BliksemSchigt Gonzalez 3-2
Andiyan Gonzalez 3-2
-Sandstorm- Federer 3-1
Je kunt precies zien wie er punten moeten goedmaken![]()
Ja. De nummer 1 tm 4 en 17 tm 20 zijn geplaatst.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:20 schreef Ambrosius het volgende:
Is dit dan tevens de plaatsinglijst voor het volgende toernooi?
Ik zal zometeen alvast loten. Dan weet je op welke tegenstander je jezelf anderhalve maand kan voorbereiden.quote:
Puntentelling werk ik uit voor Indian Wells. Het kost echt nogal veel tijd en ik heb ook andere dingen te doenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
Als 1ste geplaatst
En XL..... Maak alstjeblieft gewoon een 32 mans loting, dus niet met 2 verschillende helften.... Dat houdt het spannend en iedereen kan tegen iedereen komen. Vind zoals het deze keer was eerlijk gezegd beetje wazig. Gewoon een open veld met de nummer 1-8 geplaatst.
+ Voor Indian Wells ook een puntentelling van tevoren maken. Wie wat krijgt aan punten wanneer hij eruitvliegt...
Een ongeplaatste speler had meer punten in de andere finalequote:Op zondag 28 januari 2007 21:01 schreef mitt het volgende:
Schandalig dat de 1ste geplaatste die nota bene het toernooi wint, het volgende toernooi moet beginnen als 2e geplaatst.
kutorganisatie
Ik vind het lullig dat ik je speciaal als eerste plaats voor het eerste toernooi en dat jij het niet waarmaakt!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:01 schreef mitt het volgende:
Schandalig dat de 1ste geplaatste die nota bene het toernooi wint, het volgende toernooi moet beginnen als 2e geplaatst.
kutorganisatie
Australian Open waren 2 gelijke helften. Ik en Mitt winnen in beide helften. Jij en Andiyan verliezen de finale van beiden helften. Omdat Andiyan meer punten had in finaleronde is hij als 3e geplaatst en jij als 4e.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoezo ben ik 4de geplaatst en niet 2de of 3de? Ik verlies toch in de winnaarspoule?
BS wil gewoon dat ik de irc-tennis-users mats hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 16:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Australian Open waren 2 gelijke helften. Ik en Mitt winnen in beide helften. Jij en Vaduz verliezen de finale van beiden helften. Omdat Vaduz meer punten had in finaleronde is hij als 3e geplaatst en jij als 4e.
Snappie.
Je moet na het volgend toernooi bij de eerste 16 zitten om in de winnaarshelft te zitten.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:52 schreef BliksemSchigt het volgende:.
Wel moet ik XL complimenteren - oprecht - met de organisatie en het opzetten en het tellen.
Nog even voor de duidelijkheid. Als ik er nu zou uitvliegen tegen Ambrosius in de eerste ronde, krijg ik 0 punten er bij en zou ik kunnen degraderen naar de 11de pek oid, maar nog steeds bij de top 16 horen toch? Als een echte ranglijst?
Lijkt me wel, anders kan de winnaar van het tweede schema te grote sprongen maken. Zoals gezegd heb ik het nog niet helemaal uitgewerkt.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je moet na het volgend toernooi bij de eerste 16 zitten om in de winnaarshelft te zitten.
Maar weet niet hoe XL gaat rekenen tijdens dat toernooi. Krijg de winnaar van de bovenste helft meer punten dan de winnaar van de onderste helft ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |