abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:13:37 #1
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46800514
Maandag 5 maart begint het ATP toernooi van Indian Wells.
Er speelt 1 Nederlander mee, hij staat als 45ste geplaatst. We weten echter allemaal dat hij veel hoger hoort: Martin Verkerk!

Zelf denk ik dat Federer (weer) wint

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 maart 2007 @ 11:34:14 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_46801084
leuk
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_46801135
Ik hoop op de finale Verkerk - Federer.
  maandag 5 maart 2007 @ 17:43:44 #4
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46947953
Ik vang zojuist het gerucht op dat 1 van de grootste favorieten voor de eindzege zich heeft afgemeld voor Indian Wells. Ik kom er op terug zodra het bevestigd is.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 5 maart 2007 @ 17:54:01 #5
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46948336
Ja, inderdaad. Martin Verkerk heeft zich teruggetrokken.
  maandag 5 maart 2007 @ 20:37:17 #6
30919 mitt
Michael Corleone
pi_46954595
Zoals een echte topper dus.

Zo zullen we nog even moeten wachten op het titanenduel.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 5 maart 2007 @ 20:39:03 #7
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_46954656
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:54 schreef XL het volgende:
Ja, inderdaad. Martin Verkerk heeft zich teruggetrokken.
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_46954741
Nu heeft Federer dus helemaal geen tegenstand meer
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_46959801
Jammer...Het was misschien nog een spannend toernooi geworden maar nu wint Fed het vast wel weer...

In ieder geval heb ik er zin in! Indian Wells staat altijd garant voor een hoog niveau en epische wedstrijden. Ik ben benieuwd naar de jonkies, naar Hewitt en naar hoe makkelijk Fed het wel niet precies gaat winnen en of hij de winning streak record gaat pakken.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_46974524
Een link naar de website was handig, XL.

En zonder Verkerk verliest dit toernooi z'n hele glans.

[ Bericht 1% gewijzigd door BliksemSchigt op 06-03-2007 14:33:01 ]
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:24:14 #11
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46974617
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een link naar de website was handig, XL.

En zonder Verkerk verliest die toernooi z'n hele glans.
http://www.pacificlifeopen.com/1/home/
pi_46978114
kom er nu dankzij mitt net pas achter dat er een apart topic is voor dit toernooi, goede zaak
Zoals ik net al zei in het vorige topic:
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 15:41 schreef Tim86 het volgende:
net even bij de menstennisforums gekeken hoe het ervoor staat met de deelnames:
Indian Wells (no SE spots)
OUT: Ancic, Kiefer, Gaudio, Ramirez Hidalgo, Santoro, Verkerk, Wawrinka (and Montanes, Vassallo-Arguello from ALT)
IN: F.Lopez, Greul, Pless, Phau, Kunitsyn, Gimelstob, Korolev
NEXT: Dancevic, Starace, Kendrick, Lu, Di Mauro, Llodra, Karlovic, Delic

Volgens Sky heeft ook Nalbandian zich inmiddels teruggetrokken en dat zou betekenen dat Dancevic hem komt vervangen
In mijn sig zit trouwens een link naar mijn blogabet, aangezien meesten van jullie volgens mij geen wedders zijn is dat niet zo boeiend voor jullie. Wel is daar momenteel mijn preview van het toernooi voor zowel wta/atp te vinden, wellicht vinden jullie het leuk om te lezen

edit: ik zet hem hier trouwens meteen wel even neer:

Pacific Life Open Preview (Indian Wells, USA)
It's time for the first Masters tournament of 2007, namely the Pacific Life Open, which is played in Indian Wells, USA. The tournament takes two weeks in which a total of $3,285,000 (men) and $2,100,000 (women) can be won. The surface is hardcourt. Let's start with the men's championship. Defending champion is the one and only Roger Federer who won Dubai the past week, without being in great form. The Swiss world number one has won this tournament last three times and will be looking for his fourth in a row. Of the currently active players only Hewitt was able to win it next to Federer. The Australian won it in 2002 and 2003. He will be looking for a good result as well, after showing good form by making it to the final in Las Vegas (played tonight).
The line-up in Indian Wells is impressive as always. Almost every big shot will be participating here, from Federer to Nadal, from Davydenko to Haas and from Murray to last year's finalist Blake. Of course in form players as Hewitt and Youzhny will be joining them as well. The draw hasn't been made yet, so it's difficult to predict anything. After seeing the Fed-Express out of form last week and still beating players as Youzhny and Haas with ease I honestly don't have any doubts about him. I will keep my eyes on out of form Nadal, Ljubicic, Nalbandian and Berdych (all might be early upsets) and will watch outsiders as Youzhny (does he ever get tired?), Haas, Roddick and Murray who could get very far, depending on the draw. It might also be value to lay some good claycourters in the early rounds who have just came back from playing three back to back clay tournaments in South America (some of them tired, some of them will have trouble to adjust to another surface which they fancy less).
Tournament Website (same for men+women): www.PacificLifeOpen.com

Now let's take a look at the women's tournament. Defending champion is Maria Sharapova, who defeated Dementieva in last year's final. Sharapova hasn't played to many tournaments this year and she has really been working towards this tournament ever since the Australian Open. She lacks matches, but is adjusted to the court allready and is completely fit. Other previous winners are Clijsters (2005, 2003), Hening (2004), Hantuchova (2002), S. Williams (2001, 1999), Davenport (2000, 1997), Hingis (1998). Just as the men's tournament they have an impressive field with defending champion Sharapova, Petrova, Kuznetsova, Hingis, Dementieva, Jankovic (if she is completely recovered from her ankle injury, wouldn't bet on her in early rounds I guess), Peer and Vaidisova. Clijsters, Mauresmo and Henin will not be competing according to the tournament's website and these would have been three favorites for the title. According to the player's individual sites they are teaking a rest. I expect a lot from Sharapova this week, because when she focusses on something, she get's it. Other players I fancy in this tournament are Petrova, in form Jankovic (if she's fit), Hingis and Vaidisova. Outsiders as Safarova, Peer and Hantuchova might be able to pull off a stunt by making it to the semi's as well.

Good luck this week!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 6 maart 2007 @ 16:25:33 #13
32015 suus21
Andre rocks!
pi_46979293
waarom zijn er zoveel afzeggingen?
fijn!
pi_46979377
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 16:25 schreef suus21 het volgende:
waarom zijn er zoveel afzeggingen?
blessures voor een deel en daarnaast hebben een aantal gravelbijters zich afgemeld omdat ze zich liever focussen op toernooien op hun favo ondergrond en ze hier waarschijnlijk toch kansloos zijn.
Natuurlijk wel met doktersverklaring
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_46980970
Dag Nalbandian.

Die gaat de top 20 niet handhaven hoor dit jaar. Na RG is het voorbij...Ik vind het heel jammer hoor, een van mijn favoriete spelers, maar die kutmentaliteit van die Argentijnen kan me echt aan mijn reet roesten.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_46991740
Ik heb dit jaar trouwens de masterseriestv subscription gekocht. Vind het toch wel erg leuk en je moet wat met je creditcard

Dus lekker af en toe live wedstrijden en alle highlights en relaxte interviews en andere meuk.
pi_46992590
hoeveel kost dat Norrage? En weet je of de kwaliteit goed is? Want dat is met voetbal wat minder belangrijk met die streams maar met tennis eigenlijk wel essentieel..anders zie je geen fuck
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_46992836
Het is prima kwaliteit. Vorig jaar had ik het al uitgeprobeerd met de trial en het is nogal scherp...
Ik heb er 40 euro (voor een jaar) voor neergelegd maar dat was volgens mij al weer een aanbieding want nu zie ik het weer voor 65 euro staan.

Je krijgt er ook nog een aantal classics bij...met samenvattingen van een half uur of zo. Zoals Nadal - Coria, Fed - Nadal etc...Dus je kan ook nog genieten van een heleboel wedstrijden van weleer.
pi_46999085
Weet niet wie het meldde, maar Nalbandian is wel gewoon ingeloot, tweede ronde tegen Kohlschreiber/Lee...

Het 2e kwart ziet er vrij zwaar uit met Murray, Haas en Gonzalez (en ook nog Safin, Davydenko en Soderling)

Loting
  woensdag 7 maart 2007 @ 00:08:39 #20
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46999565
Djokovic mag wederom snel tegen Federer. Leuk voor hem
  woensdag 7 maart 2007 @ 00:14:46 #21
75556 erkel
back from Dagestan
pi_46999863
Nalbandian Nu Verkerk niet meedoet, enigste bedreiging voor Federer
Weisst
  woensdag 7 maart 2007 @ 00:17:49 #22
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_47000063
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 00:14 schreef erkel het volgende:
Nalbandian Nu Verkerk niet meedoet, enigste bedreiging voor Federer
Veel geruchten dat hij zich gaat terugtrekken. (serieus)

Als Verkerk dat doet kun je als outsider niet achterblijven he. (grap)
  woensdag 7 maart 2007 @ 00:25:26 #23
75556 erkel
back from Dagestan
pi_47000398
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 00:17 schreef XL het volgende:

[..]

Veel geruchten dat hij zich gaat terugtrekken. (serieus)

Als Verkerk dat doet kun je als outsider niet achterblijven he. (grap)
Dat is minder Hij heeft nog amper punten gehaald dit jaar
Weisst
pi_47000435
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:59 schreef wimderon het volgende:
Weet niet wie het meldde, maar Nalbandian is wel gewoon ingeloot, tweede ronde tegen Kohlschreiber/Lee...

Het 2e kwart ziet er vrij zwaar uit met Murray, Haas en Gonzalez (en ook nog Safin, Davydenko en Soderling)

Loting
ik was degene die het zei aangezien sky het had gemeld..misschien nog niet definitief ofzo..
wel lam zeg..zelfs spelers van kaliber Stepanek hebben een bye omdat dat toernooi persé zo groot moet zijn..

Djokovic moet trouwens nog wel wat potjes winnen voordat hij Federer tegenkomt hoor..waarschijnlijk Ginepri/, Tursunov en Blake..niet de minste natuurlijk
Federer-Hewitt na paar rondjes is een mooie, wordt een slachtpartij..Federer kan type Hewitt helemaal afmaken als het een beetje loopt

Mijn verwachting op het eerste oog en dus niet statistisch onderbouwd:
Kwartfinales: Federer - Blake (die revanche neemt na zwak las vegas door Djoko te verslaan) en Murray - Haas in het bovenste schema.
Onderste schema: Fish - Roddick en Robredo - Youzhny

Halve finales worden dan Federer - Haas en Roddick - Youzhny verwacht ik waarna Federer en de Rus het weer mogen uitvechten

Dat Youzhny zo ver komt is ook wel een beetje ijdele hoop moet ik bekennen, hij zal toch aardig vermoeid zijn, hoewel een weekje rust hem wonderen kan doen met zijn conditie. Wel jammer dat het onderste schema zoveel zwakker is dan de bovenste.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_47000499
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 00:08 schreef XL het volgende:
Djokovic mag wederom snel tegen Federer. Leuk voor hem
Moet 'ie wel Ginepri overleven. Toch een flink startveld moet ik zeggen.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')