[Tournament] De fok!-spt tennisgamequote:Op donderdag 1 maart 2007 14:48 schreef zjroentje het volgende:
Waar komt de loting voor IW?
Ik zag ook geen gestrekt been, zoals Jan Mulder het gister mooi vertelde: "Bij een gestrekt been moet je tenminste 3 noppen zien glinsteren".quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hm, meteen tegen de #1 uit mijn deel van het schema! Ik verdenk XL een beetje van een Wegereefje...
De toernooiloting dus.quote:
Die is natuurlijk nog niet bekend. Eerst moet de halve top 10 zich nog afmelden.quote:
Tegen de tijd dat de loting bekend is is dit topic al vol.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:12 schreef TheVulture het volgende:
ik meld me ook alvast.. voordat ik het vergeet... zo staat ie in ieder geval in mijn active-lijst
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:15 schreef XL het volgende:
Eerst moet de halve top 10 zich nog afmelden.
Let's get ready ro rumble!quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hm, meteen tegen de #1 uit mijn deel van het schema! Ik verdenk XL een beetje van een Wegereefje...
Het begint pas halverwege volgende week. Het toernooi duurt anderhalve week. Met 96 deelnemers is het wat kleiner dan een grandslam, maar wel 3x zo groot als een 'gewoon' toernooi.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maandag is het toch pas?
Voorspellingen gewoon invullen straks als de loting bekend is. Als iemand niet meer mee doet krijg je zijn plek. Als iedereen mee blijft doen is er geen plek. Ik acht de kans wel aanwezig dat we er van de huidige 32 deelnemers 1 of 2 gaan verliezen.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben hier nieuw en ik zou graag mee doen. Kan dat nog en zo ja, hoe?
Ik wil het spel wel blijven spelen, maar ik ga maandag voor twee weken op vakantie. Ik mis dus tweede week Indian Wells en eerste week Miami. Daarna ben ik zeker terug. Dus Scorpion17 kan wat mij betreft de komende twee toernooien op mijn plek spelen.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:08 schreef XL het volgende:
[..]
Voorspellingen gewoon invullen straks als de loting bekend is. Als iemand niet meer mee doet krijg je zijn plek. Als iedereen mee blijft doen is er geen plek. Ik acht de kans wel aanwezig dat we er van de huidige 32 deelnemers 1 of 2 gaan verliezen.
Morgen is de loting.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:26 schreef Bruce117 het volgende:
XL, wanneer moeten we voorspellen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |