abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:36:31 #126
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45411255
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:32 schreef du_ke het volgende:

[..]

Oeps nee dat kan best nog wel eens lastig worden .
De bezetting van het maagdenhuis en een geflipte oom waarvoor ik zorgde die bij de RaRa bleek te zitten ook niet.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:38:14 #127
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_45411310
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:36 schreef Floripas het volgende:

geil.
Ik hou wel van een eigenzinnige vrouw.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:38:44 #128
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45411328
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:32 schreef du_ke het volgende:

[..]

Oeps nee dat kan best nog wel eens lastig worden .
Of in de organisatie zitten van een grote demonstratie ter legalisering van alle drugs. Of actief zijn bij de SP. Of die keer dat ik bijna Marokko ben uitgezet wegens belediging van het staatshoofd. Dat ik illegaal in Italie verbleef zonder me te melden. Dat ik me een keer op de ICE had verstopt omdat ik mijn kaartje was kwijtgeraakt.Ja, ik snap wel waarom Canada mij niet wil...
pi_45411367
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:38 schreef Floripas het volgende:

[..]

Of in de organisatie zitten van een grote demonstratie ter legalisering van alle drugs. Of actief zijn bij de SP. Of die keer dat ik bijna Marokko ben uitgezet wegens belediging van het staatshoofd. Dat ik illegaal in Italie verbleef zonder me te melden. Dat ik me een keer op de ICE had verstopt omdat ik mijn kaartje was kwijtgeraakt.Ja, ik snap wel waarom Canada mij niet wil...
En wat is plan b ?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:42:19 #130
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45411484
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

En wat is plan b ?
Bij de ondergrondse gaan.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:53:46 #131
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_45411876
quote:
mijn ouders het Tsjechische verzet hielpen helpt allemaal niks.
verzet waartegen?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:54:52 #132
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45411922
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:53 schreef problematiQue het volgende:

[..]

verzet waartegen?
Tegen de sovjets natuurlijk!
Ik was daar toen nog te klein voor, maar ik heb het zelf dunnetjes overgedaan in Witrusland.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:56:06 #133
158292 problematiQue
pi_45411967
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:54 schreef Floripas het volgende:

[..]

Tegen de sovjets natuurlijk!
Ja, dat verwachtte ik ook, maar waarom zou dat een reden zijn voor Canada om zich huiverig ten opzichte van jou op te stellen?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:57:28 #134
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45412005
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:56 schreef problematiQue het volgende:

[..]

Ja, dat verwachtte ik ook, maar waarom zou dat een reden zijn voor Canada om zich huiverig ten opzichte van jou op te stellen?
Ik ben niet erg gehoorzaam, en het ging natuurlijk in het geheim. Voor hetzelfde geld was ik daar om Witrusland te steunen oid.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:58:57 #135
158292 problematiQue
pi_45412065
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:57 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik ben niet erg gehoorzaam, en het ging natuurlijk in het geheim. Voor hetzelfde geld was ik daar om Witrusland te steunen oid.
als je het uitlegt met een onschuldig gezicht is er vast niets aan de hand
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:59:15 #136
158292 problematiQue
pi_45412075
'Link tussen mens en Neanderthaler ontdekt'

Overduidelijk door God daar geplaatst om ons geloof te testen.
pi_45412147
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:12 schreef kLowJow het volgende:
Geef ons heden ons dagelijks brood en spelen, en apropos evenzo een goed glas pernod.
Moet de pastis per se Pernod zijn?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_45412353
Na een berg kritiek hadden ze het woord juffie eindelijk verandert in het normale juf, maar omdat Danny in een of ander grafdorp woont heeft hij het weer veranderd in juffie...

Juffie
pi_45412430
* pberends is playing Keith Sweat feat. Kut Klose - Twisted
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:11:32 #140
158292 problematiQue
pi_45412505
Ik kan mij soms zo storen aan het verkeerd gebruik van 'dus' door sommige, meestal wat minder professionele, nieuwsverschaffers. Ik luister net naar het videoberichtje hier op Fok! over de nieuwe F1 auto's

"Mclaren heeft met Hamilton en Montoya misschien wel het meest spraakmakende team van het nieuwe seizoen en dus kans op de wereldtitel."

"Na een teleurstellend seizoen werd door Toyota vorig jaar maar de 6e plek van de constructeurstitel behaald en dus werden er verbeteringen aan onder andere de aerodynamica aan gebracht."

Slaan echt als een tang op een varken dit soort zinnen.
pi_45412633
Zinnen met 'dus' erin moet je extra in de gaten houden .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_45412886
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 18:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Moet de pastis per se Pernod zijn?
God, nee!
pi_45413132
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 18:23 schreef kLowJow het volgende:

[..]

God, nee!
In dat geval: doe mij maar een pastis, karafje water erbij.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:46:04 #144
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_45413659
Weer demonisatie van Wilders in de media:
quote:
Terroristen en radicale moslims gebruiken het internet volop.

http://www.blikopnieuws.nl/bericht/41250
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_45413898
Dhimmi Tim Berners-Lee.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:33:31 #146
Stranger than fiction
pi_45415403
ech nie!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:57:26 #147
Stranger than fiction
pi_45416219
quote:
VS willen een verwijdering creëren tussen Irak en Iran’
Iran reageert tot nu toe gematigd op Amerikaanse beschuldigingen dat het land steun geeft aan het Iraakse verzet

Iran heeft tot nu toe bescheiden gereageerd op de arrestatie van Iraanse diplomaten in het consulaat in de Iraakse stad Arbil door Amerikaanse militairen. „Wij handelen niet emotioneel.”
Door onze correspondent Thomas Erdbrink

Als de Verenigde Staten een oorlog met Iran zouden willen, dan is het oppakken van vijf Iraanse diplomaten in het noorden van Irak, zoals afgelopen donderdag gebeurde, een goed begin. Maar tot nu toe reageert de Iraanse overheid ingetogen. Retorische kanonnen als president Mahmoud Ahmadinejad – momenteel op rondreis in Latijns-Amerika – en de normaal luidruchtige parlementsleden houden hun woede in. Voorlopig althans.

„De VS willen de aandacht afleiden van hun nederlaag in Irak”, meent Elham Aminzadeh, lid van de Iraanse parlementscommissie voor nationale veiligheid en buitenlandse zaken. „Ze proberen de buurlanden van Irak de schuld te geven van de problemen. Syrië wordt met retoriek aangepakt, voor Iran is er een ander beleid. Onze diplomaten, die onschendbaar zijn, worden gearresteerd.”

Ook anderen, zoals Hermidas Bavand, hoogleraar internationale relaties aan de universiteit van Teheran, menen dat de VS hun echec in Irak willen afreageren op Iran en Syrië. Tot op zekere hoogte willen ze de spanningen laten oplaaien, zegt Bavand telefonisch. Misschien begrijpelijk, maar niet zonder gevaar. „Er is veel onrust en spanning ontstaan in de hoofden van de Iraniërs. Waar zal dit toe leiden?” vraagt hij zich af.

Iran zal evenwel niet reageren door op zijn beurt Amerikanen in Irak aan te vallen, denkt parlementariër Aminzadeh, een van de twaalf vrouwen in het parlement. „Wij handelen niet emotioneel”, zegt ze. „Iran zal de zaak aanhangig maken bij het VS-Iran Tribunaal (dat in het begin van de jaren tachtig werd opgericht in Den Haag) en zal om compensatie vragen.”

Het is niet voor het eerst dat Iraanse diplomaten in Irak worden opgepakt. Vorige maand arresteerden de Amerikanen twee Iraanse diplomaten die te gast waren bij de Iraakse president Jalal Talabani. Ze zijn inmiddels weer vrijgelaten.

De Amerikaanse beschuldiging luidt dat de Iraniërs steun verlenen aan opstandelingen in Irak. Maar afgezien van persberichten van het Amerikaanse leger, waarin wordt gesteld dat enkele van de eerder opgepakte Iraniërs „blauwdrukken voor de opstand” bij zich droegen, zijn er geen concrete bewijzen dat Iraanse diplomaten daadwerkelijk betrokken zijn geweest bij het steunen van verzetsgroepen in Irak.

Het Iraanse consulaat in Arbil regelde de afgelopen tien jaar visa voor Iraakse Koerden die naar Iran willen reizen, stellen Iraniërs en Iraaks-Koerdische politici. Omdat de Iraaks-Koerdische regio sinds het instellen van de zogeheten no-fly zone in 1991 praktisch onafhankelijk van Bagdad was, hadden de inwoners van het gebied moeite met het verkrijgen van reisdocumenten.

Vorige week woensdag verwees de Amerikaanse president Bush in zijn toespraak over het nieuwe Irak-beleid volgens velen naar Iran toen hij bezwoer dat de VS „de netwerken die onze vijanden in Irak van training en geavanceerde wapens voorzien, zullen vinden en vernietigen”. Enkele uren later werden de diplomaten gearresteerd.

Vorige week waarschuwde de Opperste Leider, ayatollah Seyed Ali Khamenei, Arabische buurlanden niet deel te nemen aan een Amerikaanse coalitie tegen Iran. „ Een alliantie met landen die tegen de belangen van moslims zijn en tegen een islamitisch land, is een zinloze actie”, zei Khamenei. „De Arabische landen moeten hiervoor oppassen”.

Veel sunnitische staten zijn angstig geworden door de opkomst van de shi’itische minderheid in de regio, met name in Libanon (Hezbollah) en Irak. Iran ziet de rondreis die de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, Condoleezza Rice, momenteel door het Midden-Oosten maakt, als een poging een anti-Iraans front te vormen.

„Doel van de Amerikanen is verwijdering te creëren tussen de overheden van Iran en Irak”, zegt parlementslid Aminzadeh. „Daarnaast willen ze ons land kwaad maken. Maar ze kennen ons, Iraniërs, niet goed genoeg.”

Sinds de val van het regime van de Baath-partij in Irak in 2003 zijn de Iraanse en Iraakse regering steeds dichter naar elkaar toe getrokken. Iran heeft decennia oude banden met zowel de shi’itische als de Koerdische politici die het tegenwoordig in het buurland voor het zeggen hebben. Volgens de conservatieve krant Kayhan zit de Iraanse invloed in Irak dan ook niet in gebouwen of diplomaten die binnengevallen of gearresteerd kunnen worden. „Al veertig jaar steunen we de Iraakse Koerden. En Iran heeft de Iraakse shi’ieten altijd bijgestaan. Samen vertegenwoordigen ze al 80 procent van de Iraakse bevolking. Als de Amerikanen de Iraanse invloed in Irak willen tegengaan, dan staan er minimaal 19 miljoen Irakezen tegenover hen”, schrijft de krant.

Verder hebben Iran en Irak tientallen contracten getekend ter waarde van miljarden dollars. Iraakse ministers bezoeken Iran geregeld, vaak hebben ze jaren in het land gewoond als dissidenten. Pelgrims uit beide landen reizen over en weer. „Goede buren zijn belangrijk. De VS zijn duizenden kilometers van hier. Wij helpen onze buren”, zegt parlementslid Aminzadeh.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 20:01:10 #148
158292 problematiQue
pi_45416318
RTLNieuws, wat een sensatieshow is dat toch zo nu en dan. Eerst 10 minuten van wal steken over hoe een meisje, die op het eerste gezicht een slachtoffer leek van een verkeersongeval, moedwillig door haar verkrachter is overreden. Heel erg, natuurlijk, maar waarom zó lang?
Vervolgens over de Hells Angels die ze willen gaan verbieden. Er zijn hoeveel oorlogen bezig in de wereld, hoeveel gebieden waar als het even tegen zit morgen een oorlog zou kunnen beginnen en hoeveel plekken waar er humanitaire rampen gebeuren op dit moment? En het op-één-na belangrijkste nieuws in Nederland is dat het OM een club van mannen in leren pakken met een Harley-Davidson wil gaan verbieden. Ga toch weg.
En dan kwam er nog iets, en daarna werd er disproportioneel lang gepraat over de Golden Globes. Alle bekende gezichten weer even in beeld, want ja, dit is belangrijk mensen! En pas na dit wereldschokkende, levensverscheurende verhaal van de wannabe-oscars kwam er bericht over de bergen doden die vandaag weer in Irak zijn gevallen. In, zeg, 20 seconden.
pi_45416533
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 20:01 schreef problematiQue het volgende:
RTLNieuws, wat een sensatieshow is dat toch zo nu en dan. Eerst 10 minuten van wal steken over hoe een meisje, die op het eerste gezicht een slachtoffer leek van een verkeersongeval, moedwillig door haar verkrachter is overreden. Heel erg, natuurlijk, maar waarom zó lang?
Vervolgens over de Hells Angels die ze willen gaan verbieden. Er zijn hoeveel oorlogen bezig in de wereld, hoeveel gebieden waar als het even tegen zit morgen een oorlog zou kunnen beginnen en hoeveel plekken waar er humanitaire rampen gebeuren op dit moment? En het op-één-na belangrijkste nieuws in Nederland is dat het OM een club van mannen in leren pakken met een Harley-Davidson wil gaan verbieden. Ga toch weg.
En dan kwam er nog iets, en daarna werd er disproportioneel lang gepraat over de Golden Globes. Alle bekende gezichten weer even in beeld, want ja, dit is belangrijk mensen! En pas na dit wereldschokkende, levensverscheurende verhaal van de wannabe-oscars kwam er bericht over de bergen doden die vandaag weer in Irak zijn gevallen. In, zeg, 20 seconden.
RTL Nieuws begint steeds meer op SBS' Hart van Nederland te lijken, allerlei incidentjes van eigen bodem krijgen veel meer aandacht dan echt belangrijke zaken .

Open een klaagbaak topic!
pi_45416594
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 20:07 schreef pberends het volgende:

[..]

RTL Nieuws begint steeds meer op SBS' Hart van Nederland te lijken, allerlei incidentjes van eigen bodem krijgen veel meer aandacht dan echt belangrijke zaken .

Open een klaagbaak topic!
Topics openen is meer jouw specialiteit .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')