Maar niet Roeltje neem ik aan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:08 schreef opgebaarde het volgende:
Ik mocht een leraar op mijn basisschool gewoon Roel noemen, moet ik nu ook dood pberends?
Jij legde zelfs de link naar bitch al interpreteert iedereen dat anders.quote:
Dat sowieso. Zeker als het een juffie met kanker is. (zie je dat klinkt gewoon niet!)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij legde zelfs de link naar bitch al interpreteert iedereen dat anders.
Het kan denigrerend bedoelt zijn, zie context.
Als jij je kinderen roept met een verkleinwoordje, is dat denigrerend bedoelt?
Maak je je niet te druk om iets kleins? Juffrouw was beter geweest ja
Kijk, en nu ben je officieel een huilbabyquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat sowieso. Zeker als het een juffie met kanker is. (zie je dat klinkt gewoon niet!)
Je maakt er zelf anders behoorlijk druk om. Ipv dat de kritiek snel werd omgebuigd door gewoon juffie te veranderen doen jullie opeens moeilijk. Jullie maken hier een disucssie van.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:16 schreef Danny het volgende:
Wow, een echte 'juffie' soap
(of: waar een mens zich al niet overmatig druk over kan maken)
Ik huil net zo hard als die koppige FP-posters.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kijk, en nu ben je officieel een huilbaby
De Nederlandse taal is in een neerwaardse spiraal terecht gekomen sinds de generatie van 1988 en later uit de poepluiers is gekropen. Binnenkort ben je wellicht een beoefenaar van een dode taal, net als het Latijn; stel je eens voor.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:18 schreef Lienekien het volgende:
Nou, kennelijk is de mening van een taalkundige toch niet interessant.
Open er een topic over.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:22 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
De Nederlandse taal is in een neerwaardse spiraal terecht gekomen sinds de generatie van 1988 en later uit de poepluiers is gekropen. Binnenkort ben je wellicht een beoefenaar van een dode taal, net als het Latijn; stel je eens voor.
Die is alleen interessant in het geval die mening gelijk is aan die van TSquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:18 schreef Lienekien het volgende:
Nou, kennelijk is de mening van een taalkundige toch niet interessant.
nope. Het werd veranderd, ik heb het terugveranderd met uitleg. Daarop werd de door 'enthousiaste fp-bezoekers' gestartte discussie - die op dat moment al over was - opnieuw door diezelfde mensen aangewakkerdquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Je maakt er zelf anders behoorlijk druk om. Ipv dat de kritiek snel werd omgebuigd door gewoon juffie te veranderen doen jullie opeens moeilijk. Jullie maken hier een disucssie van.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
juffie is toch juist lief?
mja, we hebben al eens 'Saddam is een kankerlijer gehad'. We willen wel origineel blijven.quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:57 schreef eu-Robert het volgende:
Als meerdere users melden dat het woord juffie een negatieve bijsmaak heeft/slecht Nederlands is, en de nieuwsposter het desondanks zo in de header laat staan, kan ik niet anders concluderen dan dat dit kennelijk de intentie van de poster is.
Heb een mooiere titel bedacht die precies in de tracker past: Kinderen timmeren kankerjuffie de grafkist in.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |