Waarom zouden de VS een oorlog met Iran willen? Ik zou me kunnen indenken dat zij of Isreal een raketje ofzo op die nucleare centrales afsturen, maar een oorlog? Met welke soldaten? Van welk geld? Met welk doel? Omwille van welk potentieel gewin?quote:
Lekker op de politie kankeren en de onderbuikgevoelens voor langere straffen aanwakkeren, om vervolgens zelfvoldaan mentaal te masturberen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:09 schreef Autodidact het volgende:
Verkrachtingen zijn gewoon hip. Kunnen de volgevreten kijkers weer lekker vanuit thuis oordelen. Makkelijke zaak, grote passen, snel thuis.
Verkrachtingen nieuws is eigenlijk gewoon niet boeiend, of het moet om iets structureels gaan als de jaarcijfers. Verkrachtingen zijn alleen boeiend in eigen buurt, maar dat is meer iets voor de dorpskrant uiteraard. Dat heb ik al vaker tegen de Fok muppets gezegd, dat je gemiddeld 400 moorden en verkrachtingen per jaar hebt en dat je dat echt niet hoeft te melden, want dat is gewoon bangmakerij.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:09 schreef Autodidact het volgende:
Verkrachtingen zijn gewoon hip. Kunnen de volgevreten kijkers weer lekker vanuit thuis oordelen. Makkelijke zaak, grote passen, snel thuis.
Wat dacht je van die overdreven aandacht van die sukkels die zichzelf plat hebben gereden?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:09 schreef Autodidact het volgende:
Ja, ik vind het zo futiel dat individuele verkeersongevallen of geweldsdelicten in het nieuws verschijnen. Same shit, different day.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Verkrachtingen nieuws is eigenlijk gewoon niet boeiend, of het moet om iets structureels gaan als de jaarcijfers. Verkrachtingen zijn alleen boeiend in eigen buurt, maar dat is meer iets voor de dorpskrant uiteraard. Dat heb ik al vaker tegen de Fok muppets gezegd, dat je gemiddeld 200 moorden en verkrachtingen per jaar hebt en dat je dat echt niet hoeft te melden, want dat is gewoon bangmakerij.
Dat is echt een stukje natuurlijke selectie.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat dacht je van die overdreven aandacht van die sukkels die zichzelf plat hebben gereden?
Stelletje randdebielen. Lang leve de boom!
Hardcore-boomknuffelaarquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat dacht je van die overdreven aandacht van die sukkels die zichzelf plat hebben gereden?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Incidentennieuws noem ik dat; daar leer je werkelijk niets van. Er is zoveel nieuws dat wel interessant en structureel is, waar je wel wat van kan leren. Maar ook het NOS Journaal gaat voor 3/4 over incidentjes die gewoon niet belangrijk zijn. Ja, voor de slachtoffers misschien.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:13 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zo futiel dat individuele verkeersongevallen of geweldsdelicten in het nieuws verschijnen. Same shit, different day.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Hardcore-boomknuffelaar.
Dood aan de SUV's!
Het ging om een meisje. Dat maakt het natuurlijk rete boeiend. Een paar incestjongeren 'vecht' om een meisje en rijdt zichzelf en passant te pletter. Zoals du_ke al zei, natural selection.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:16 schreef Autodidact het volgende:
[..]Precies. Wat is nu het probleem eigenlijk
Nee, gewoon geil.quote:
LELIJK.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:24 schreef problematiQue het volgende:
De koppen ook van de mensen die in die stille tocht meeliepen. Ik bedoel, je mag niet generaliseren enzo en mensen vanwege hun uiterlijk veroordelen, maar wat een koppen.
Ja, dat dus. En volgens mij zou, als dat hele dorp zou verongelukken, het gemiddelde IQ van het land met een paar punten stijgen.quote:
De vrouw is geil. Waarop ze geilt is nog niet helemaal duidelijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:28 schreef problematiQue het volgende:
Je bent tenslotte een banaan.
Ah ja, nou, ik heb meer meelij met die boom. Wist hij veel dat er zulke debiele wezens op aarde leven.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:22 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Het ging om een meisje. Dat maakt het natuurlijk rete boeiend. Een paar incestjongeren 'vecht' om een meisje en rijdt zichzelf en passant te pletter. Zoals du_ke al zei, natural selection.
Laten we een stille tocht voor de boom houden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ah ja, nou, ik heb meer meelij met die boom. Wist hij veel dat er zulke debiele wezens op aarde leven.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Laten we een stille tocht voor de boom houden.
De boom leeft.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Laten we een stille tocht voor de boom houden.
Volgens mij schrik je je als boom dan ook grandioos de tyfus als er opeens een auto tegen je enkels aanklapt. Maarja, die krijgt geen counselling want maar een plant.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ah ja, nou, ik heb meer meelij met die boom. Wist hij veel dat er zulke debiele wezens op aarde leven.
Ja maar, de boom heeft voor de rest van zijn leven een litteken. Dat lijkt me wel stille tochtwaardig.quote:
Laat s wat voorbeelden zien....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:44 schreef Mutant01 het volgende:
Is MrX echt zo achterlijk?
misschienquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:44 schreef Mutant01 het volgende:
Is MrX echt zo achterlijk?
Als je nou der handen boeit en dan dat jurkje wat omhoog schuift, dan kun je d'r lekker van achteren nemen!quote:
Jij bent stoer.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:50 schreef Nuoro het volgende:
[..]
Als je nou der handen boeit en dan dat jurkje wat omhoog schuift, dan kun je d'r lekker van achteren nemen!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Dat het lekkah...lekkah zacht voelt zo in je mond zo. blergh. Nee, vieze bonbon, blergh. Denk dat ik moet overgeve. blergh.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:50 schreef Nuoro het volgende:
[..]
Als je nou der handen boeit en dan dat jurkje wat omhoog schuift, dan kun je d'r lekker van achteren nemen!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Brazil comes in fifth place among the most sought after destinations for international tourists this year. The country was pointed out, in addition to nine other countries, by the Miami Herald newspaper, from the United States, as one of the best travel destinations for 2007.
The article is based on a ranking by the journalists in charge of writing the travel guides for Lonely Planet, the world's leading publishing company in the area of books on tourist destinations.
The journalists at Lonely Planet have singled out China as the hottest spot to visit this year. The United States came in second and Morocco the third. Argentina is the fourth best destination. Also on the list are Turkey, in sixth place, Nicaragua, in seventh, Spain, in eighth, and Greece, in ninth. Mexico and India share the tenth place.
Ter observatie naar het Dijkzigt ziekenhuis in Rotterdam overgebracht. Haar vader en zusje worden onderzocht of ze eenzelfde aandoening hebben en het dus erfelijk zou kunnen zijn. Verder alles wel goed, geen blijvende schade gelukkig.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Hoe is het met je nichtje PQ?
Dat is erg gelukkig, ja. Maar er is dus wel een diagnose gesteld bij haar, die aan de harstilstand ten grondslag lag, begrijp ik dat goed?....... Goed dat er gekeken wordt naar een evt erfelijke belasting.....en hopelijk kan worden behandeld (medicijnen).....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:18 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ter observatie naar het Dijkzigt ziekenhuis in Rotterdam overgebracht. Haar vader en zusje worden onderzocht of ze eenzelfde aandoening hebben en het dus erfelijk zou kunnen zijn. Verder alles wel goed, geen blijvende schade gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |