JIj bent de meeste linkse op de foto tochquote:Op zondag 14 januari 2007 19:07 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik word nooit uitgenodigd.
Yep. Tof hè.quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:07 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik word nooit uitgenodigd.
quote:
die zonnebankers zijn het meest triestquote:Op zondag 14 januari 2007 19:14 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Die is echt het toppunt, allemaal stekeltjes. Blouse aan, en dan zo stoer mogelijk kijken
En what's up met die twee vingertjes altijd? "Peace bro" o.i.d.? Beter lachen ze gewoon en doen ze niet zo kenkerhard fake. Al is lachen op de foto natuurlijk ook fake... (oei een diepe)quote:
ge-epileerde wenkbrauwen ookquote:Op zondag 14 januari 2007 19:16 schreef SlimShady het volgende:
[..]
die zonnebankers zijn het meest triest![]()
Bohhh, goeiequote:Op zondag 14 januari 2007 19:19 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
OMDAT IK ALTIJD DE FEESTJE ORGANISEER![]()
Die tweede!!quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:20 schreef VonHinten het volgende:
[..]
*snuif* Jaaaaa geef mij maar een vrouw met okselhaar en een doorkomend snorretje! *snuif*
quote:
nee.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:21 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Die tweede!!
Zou die die pose voor de spiegel geoefend hebben?
This isn't the picture you are looking forquote:Op zondag 14 januari 2007 19:23 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Waarom post je nou dezelfde foto
Ik zag eerst alleen een link, ws heeft jimjim zijn post ge-edit.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:23 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Waarom post je nou dezelfde foto
wtfquote:Op zondag 14 januari 2007 19:26 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
ik ben die kleine freak rechts
Is dat die Dolf/Rolf of zo ?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik ben die met dat player shirt, die linker is mijn moeder en die middelste onze zoon.
[afbeelding]
welkom op het internet!11quote:Op zondag 14 januari 2007 19:27 schreef Heidi- het volgende:
[..]
die rechts achter met roze blouse
zelfde als Een schrikbarende ontdekking....
excuuuse me dat ik hem liever niet volgquote:Op zondag 14 januari 2007 19:29 schreef Beach het volgende:
[..]
welkom op het internet!11
dat is Lee Hotti...
zie leehotti.com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |