Hoe heette deze show?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
Beter, Najib owned the place weer!
Als je nomen nescio wil bevrijden ben ik je dankbaar. Ik heb het emailadres ervan gewijzigd, dat kwam me op een blokkade te staan.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Er wordt nogal veel gespamd (automatische spamrobots en spamregistraties), kun je iets specifieker zijn dan kan ik je losmaken.
http://www.cbsnews.com/st(...)n2358754_page4.shtmlquote:Asked if it wasn't his administration that created the instability in Iraq, Bush says, "Our administration took care of a source of instability in Iraq. Envision a world in which Saddam Hussein was rushing for a nuclear weapon to compete against Iran. My decision to remove Saddam Hussein was the correct decision in my judgment. He was a significant source of instability."
chelor?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ba.
He, was jij erg beledigd door PJO die jou Mr. Censuur noemde?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
Beter, Najib owned the place weer!
Nee. Maar ik hou niet van onterecht gejank.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:15 schreef sigme het volgende:
[..]
He, was jij erg beledigd door PJO die jou Mr. Censuur noemde?
Of stel je voor dat de Franse premier aan de Engelsen vraagt het Gemenebest te mogen aanvullen...quote:Op maandag 15 januari 2007 20:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.cbsnews.com/st(...)n2358754_page4.shtml
Of stel je voor dat genetisch geman... nou ja, je snapt het wel.
Stuur me even een mailtje op Aaahikwordgek@hotmail.com met registratie-maildetails dan zal ik je bevrijden.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je nomen nescio wil bevrijden ben ik je dankbaar. Ik heb het emailadres ervan gewijzigd, dat kwam me op een blokkade te staan.
MostWanted was toch zaterdag op TV?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Freefight was mijnsinsziens de beste. Most Wanted is ook erg leuk.
Ja.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:18 schreef Apropos het volgende:
[..]
MostWanted was toch zaterdag op TV?
Die laatst op tv was.quote:
Allemaal spam-domeinnamen?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Er staan nl. wat domein-namen blocked.
Ik ben er zelf naartoe gegaan. Had de laatste 2 kaartjes weten te bemachtigen.quote:
Dank.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:18 schreef Apropos het volgende:
[..]
MostWanted was toch zaterdag op TV?
Gedaanquote:Op maandag 15 januari 2007 20:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Stuur me even een mailtje op Aaahikwordgek@hotmail.com met registratie-maildetails dan zal ik je bevrijden.
Er staan nl. wat domein-namen blocked. Ikzelf kon met mijn providerproxy ook opeens niet meer op het forum.![]()
Hoe was 'ie? Want ik heb hem alleen gezien.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben er zelf naartoe gegaan. Had de laatste 2 kaartjes weten te bemachtigen.
Hij was net als op TVquote:Op maandag 15 januari 2007 20:22 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hoe was 'ie? Want ik heb hem alleen gezien.
Ja, dat bedoel ik. Ik heb hem alleen gezien, het geluid was afwezig.quote:
http://www.guardian.co.uk/uk_news/story/0,,1990795,00.htmlquote:When Mr Mollet's request for a union failed, he quickly responded with another plan - that France be allowed to join the British commonwealth - which was said to have been met more warmly by Sir Anthony.
Das jammer.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:26 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Ik heb hem alleen gezien, het geluid was afwezig.
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik hou niet van onterecht gejank.
Je kent mij, ik zoek en vind, hij noemde jou Mr Censuur n.a.v. jouw melding van het dubbeltopic van de brandende franse auto's.quote:PJO zegt:
Heel voorspelbaar. Volgens het geval "Duderinnetje" (daar krijg ik beelden bij van ongeschoren benen, maar dat terzijde) omdat ik ooit iemand "Mr Censuur" heb genoemd in de FB. Jaja, wie zoekt, zal vinden...
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waarom was het geluid afwezig?
Speel je full screen of in een schermpje?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:35 schreef Monidique het volgende:
Hm... De Kelten hebben weer oorlog met de Spanjaarden. Isabella is zwak en ik kan haar aanvalken wellicht. Kossacks, Trebuchets en Riflemen. Het kan misschien voordelig zijn. Barcelona en Madrid innemen...
Haha! Niet alleen is mijn tikfout voorbij gestreefd, het klinkt nog door en door puberaal ook.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:35 schreef Monidique het volgende:
en ik kan haar aanvalken wellicht.
Lik m'n hockeystick.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:38 schreef Monidique het volgende:
Selectief citeren...
Je moeder.quote:
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:26 schreef Monidique het volgende:
Ik neem aan dat Zakjapannertje 't al heeft gepost:
[..]
http://www.guardian.co.uk/uk_news/story/0,,1990795,00.html
quote:The BBC's Document programme will broadcast an edition on the proposed merger, called An Unlikely Marriage, at 8pm tonight on Radio 4.
ik heb er nu denk ik 3 uur in gestoken en ben denk ik nog een uur bezig om m helemaal af te ronden en een antwoordmodel erbij te maken.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:52 schreef Apropos het volgende:
Hoe ver ben je al?
Daar staat tegenover dat ik gisteren in 1,5 uur een toets voor VWO 5 gemaakt heb.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
ik heb er nu denk ik 3 uur in gestoken en ben denk ik nog een uur bezig om m helemaal af te ronden en een antwoordmodel erbij te maken.
Dan kan je inderdaad best eerst douchen en dan civven.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:18 schreef Monidique het volgende:
Ik ga eerst wel douchen en dan Civven. De komende week hoef ik pas om drie uur te beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |