Hoe heette deze show?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
Beter, Najib owned the place weer!
Als je nomen nescio wil bevrijden ben ik je dankbaar. Ik heb het emailadres ervan gewijzigd, dat kwam me op een blokkade te staan.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Er wordt nogal veel gespamd (automatische spamrobots en spamregistraties), kun je iets specifieker zijn dan kan ik je losmaken.
http://www.cbsnews.com/st(...)n2358754_page4.shtmlquote:Asked if it wasn't his administration that created the instability in Iraq, Bush says, "Our administration took care of a source of instability in Iraq. Envision a world in which Saddam Hussein was rushing for a nuclear weapon to compete against Iran. My decision to remove Saddam Hussein was the correct decision in my judgment. He was a significant source of instability."
chelor?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ba.
He, was jij erg beledigd door PJO die jou Mr. Censuur noemde?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
Beter, Najib owned the place weer!
Nee. Maar ik hou niet van onterecht gejank.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:15 schreef sigme het volgende:
[..]
He, was jij erg beledigd door PJO die jou Mr. Censuur noemde?
Of stel je voor dat de Franse premier aan de Engelsen vraagt het Gemenebest te mogen aanvullen...quote:Op maandag 15 januari 2007 20:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.cbsnews.com/st(...)n2358754_page4.shtml
Of stel je voor dat genetisch geman... nou ja, je snapt het wel.
Stuur me even een mailtje op Aaahikwordgek@hotmail.com met registratie-maildetails dan zal ik je bevrijden.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je nomen nescio wil bevrijden ben ik je dankbaar. Ik heb het emailadres ervan gewijzigd, dat kwam me op een blokkade te staan.
MostWanted was toch zaterdag op TV?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Freefight was mijnsinsziens de beste. Most Wanted is ook erg leuk.
Ja.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:18 schreef Apropos het volgende:
[..]
MostWanted was toch zaterdag op TV?
Die laatst op tv was.quote:
Allemaal spam-domeinnamen?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Er staan nl. wat domein-namen blocked.
Ik ben er zelf naartoe gegaan. Had de laatste 2 kaartjes weten te bemachtigen.quote:
Dank.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:18 schreef Apropos het volgende:
[..]
MostWanted was toch zaterdag op TV?
Gedaanquote:Op maandag 15 januari 2007 20:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Stuur me even een mailtje op Aaahikwordgek@hotmail.com met registratie-maildetails dan zal ik je bevrijden.
Er staan nl. wat domein-namen blocked. Ikzelf kon met mijn providerproxy ook opeens niet meer op het forum.![]()
Hoe was 'ie? Want ik heb hem alleen gezien.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben er zelf naartoe gegaan. Had de laatste 2 kaartjes weten te bemachtigen.
Hij was net als op TVquote:Op maandag 15 januari 2007 20:22 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hoe was 'ie? Want ik heb hem alleen gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |