Ja, dat bedoel ik. Ik heb hem alleen gezien, het geluid was afwezig.quote:
http://www.guardian.co.uk/uk_news/story/0,,1990795,00.htmlquote:When Mr Mollet's request for a union failed, he quickly responded with another plan - that France be allowed to join the British commonwealth - which was said to have been met more warmly by Sir Anthony.
Das jammer.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:26 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Ik heb hem alleen gezien, het geluid was afwezig.
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik hou niet van onterecht gejank.
Je kent mij, ik zoek en vind, hij noemde jou Mr Censuur n.a.v. jouw melding van het dubbeltopic van de brandende franse auto's.quote:PJO zegt:
Heel voorspelbaar. Volgens het geval "Duderinnetje" (daar krijg ik beelden bij van ongeschoren benen, maar dat terzijde) omdat ik ooit iemand "Mr Censuur" heb genoemd in de FB. Jaja, wie zoekt, zal vinden...
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waarom was het geluid afwezig?
Speel je full screen of in een schermpje?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:35 schreef Monidique het volgende:
Hm... De Kelten hebben weer oorlog met de Spanjaarden. Isabella is zwak en ik kan haar aanvalken wellicht. Kossacks, Trebuchets en Riflemen. Het kan misschien voordelig zijn. Barcelona en Madrid innemen...
Haha! Niet alleen is mijn tikfout voorbij gestreefd, het klinkt nog door en door puberaal ook.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:35 schreef Monidique het volgende:
en ik kan haar aanvalken wellicht.
Lik m'n hockeystick.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:38 schreef Monidique het volgende:
Selectief citeren...
Je moeder.quote:
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:26 schreef Monidique het volgende:
Ik neem aan dat Zakjapannertje 't al heeft gepost:
[..]
http://www.guardian.co.uk/uk_news/story/0,,1990795,00.html
quote:The BBC's Document programme will broadcast an edition on the proposed merger, called An Unlikely Marriage, at 8pm tonight on Radio 4.
ik heb er nu denk ik 3 uur in gestoken en ben denk ik nog een uur bezig om m helemaal af te ronden en een antwoordmodel erbij te maken.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:52 schreef Apropos het volgende:
Hoe ver ben je al?
Daar staat tegenover dat ik gisteren in 1,5 uur een toets voor VWO 5 gemaakt heb.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
ik heb er nu denk ik 3 uur in gestoken en ben denk ik nog een uur bezig om m helemaal af te ronden en een antwoordmodel erbij te maken.
Dan kan je inderdaad best eerst douchen en dan civven.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:18 schreef Monidique het volgende:
Ik ga eerst wel douchen en dan Civven. De komende week hoef ik pas om drie uur te beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |