abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45359839
The L Word is een Amerikaanse dramaserie over de levens en liefdes van een groep jonge, lesbische vrouwen in Los Angeles en hun streven naar liefde, acceptatie en een succesvolle carrière.

Seizoenen en afleveringen
De pilot-aflevering werd uitgezonden op 18 januari 2004, sindsdien zijn er drie seizoenen uitgezonden in Amerika. Op 7 januari 2007 is seizoen vier begonnen. Seizoen vier zal 12 afleveringen hebben.

07/01/2007 - "Legend in the making"
14/01/2007 - "Livin' La Vida Loca"
21/01/2007 - "Lassoed"
28/01/2007 - "Layup"
04/02/2007 - "Lez Girls"
11/02/2007 - "Luck Be a Lady"
18/02/2007 - "Lesson Number One"
25/01/2007 - "Lexington And Concord"

Cast

Jennifer Beals speelt Bette Porter

Laurel Holloman speelt Tina Kennard

Leisha Hailey speelt Alice Pieszecki

Mia Kirshner speelt Jenny Schecter

Katherine Moennig speelt Shane McCutcheon

Rachel Shelley speelt Helena Peabody

Daniela Sea speelt Max Sweeney

Pam Grier speelt Kit Porter

Links
The L Word Official Site
The L Word op IMDB.com
AfterEllen's L Word Section
And it's wrong, wrong, wrong, but we'll do it anyway 'cause we love a bit of trouble!
  zondag 14 januari 2007 @ 23:39:42 #2
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45360055
Ok ik brand los...
- Wie is Claude, die vriendin van Jenny??
- Was Kit de hele tijd al van plan om een abortus te doen? en wat gebeurde er precies in die kliniek?
- Hoe kwam Bette nou weer boven water eigenlijk?
pi_45361159
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:39 schreef Aventura het volgende:
Ok ik brand los...
Die was er volgens mij ook al in seizoen 3, aan het eind, die had ze ontmoet in Canada of zo. Als ik het me goed herinner..
quote:
- Was Kit de hele tijd al van plan om een abortus te doen? en wat gebeurde er precies in die kliniek?
Geen idee of ze dat al van plan was, vond het ook al vaag. Die zuster liet haar een echo zien "here's a picture of your beautiful little baby, the approximate due date is september 12th", en een foto van een foetus, "and here's a picture of your baby if you do the terrible thing you're thinking about doing." Dus, dat ze juist geen abortus mocht plegen of zo. Eerst dacht ik dat die vrouw hun raar zat aan te kijken omdat Kit donker is en Angus blank..nou ja iemand anders moet dat ff uitleggen, want ik snapte het ook niet.
quote:
Dat werd ook niet echt duidelijk gemaakt, ik vond dit op een andere site:
quote:
Kit uses her Super Friends powers and somehow locates Bette at a sleazy motel on the side of the road somewhere in Northern California.

Anyway, jammer dat Carmen weg is. Ze stond niet eens meer in de opening credits. Shane was weer lekker bezig, bij Cheri , al is het aan de andere kant wel weer leuk als ze net zo los gaat als in S1. Jenny en die Claude interesseren mij eigenlijk niet zo veel, al was dat threesome met Marina wel weird. Ohja, ik vond het ook dom hoe Marina binnenkwam, dat je niet kon zien wie het was, terwijl er in de opening credits in koeienletters KARINA LOMBARD stond, dus toen was er de verassing er wel ff af. En dat niemand meer de aandacht voor Jenny had, vond ik ook best zielig.
Bette en Tina..tja. Ik ben voor Team Bette, die Tina gaat echt de verkeerde kant op, dat gedoe aan het begin van de aflevering. Helena is ook wel grappig, al had ik in het begin echt een hekel aan haar. Max mogen ze van mij gewoon schrappen, dat vind ik zo'n lul. Ohja, en ook jammer dat Lara weg is, zo ineens. Shit, tis wel een heel verhaal geworden. Morgen nieuwe aflevering bekijken!
And it's wrong, wrong, wrong, but we'll do it anyway 'cause we love a bit of trouble!
  maandag 15 januari 2007 @ 00:19:23 #4
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45361221
Oke, dus voor jou was dat alles ook niet zo duidelijk...Wellicht werpt aflevering twee meer licht op de zaak.
pi_45370217
Ja dat hoop ik ook. Om de een of andere reden werd ik er niet echt zo in opgezogen zoals bij vrijwel alle afleveringen van S1-3. Maar idd misschien wordt het nog verklaard. Of brengen ze Dana terug
You are something, untill you're not...
pi_45395986
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:39 schreef Aventura het volgende:
Ok ik brand los...
Geen idee, die was er ineens volgens mij
quote:
Ze twijfelde.
Die abortus kliniek was een 'cover-up' voor een Pro-life organisatie.
Er werd haar dus verteld dat ze haar kindje vermoord als ze abortus zou plegen.
quote:
Ze is zelf naar die advocate gegaan (die kenau ) om een omgangsregeling te kunnen treffen. Nu wordt het dus een rechtzaak.

Tvp
ijs_beer fan!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 16:31:15 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45409265
Geniaal hoe helena peabody blut is

"how can I buy shoes when I have a creditcard with a 3500 dollar limit"

-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 16 januari 2007 @ 16:34:06 #8
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_45409349
vanaaf maar ff aflevering 2 kijken
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:00:18 #9
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45412103
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 16:34 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ook. Hopelijk heb ik 'm snel binnen.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:43:37 #10
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45413561
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 16:34 schreef MikeyMo het volgende:
ja echnie! die zouden we samen kijken

fuck you!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:50:02 #11
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_45413807
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 18:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

ja echnie! die zouden we samen kijken

fuck you!
je hoort in het water thuis zo makkelijk als jij hapt
[..]
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:52:04 #12
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45413877
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 18:50 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

je hoort in het water thuis zo makkelijk als jij hapt
Ga toch rukken lul

OT : Ik ben wel benieuwd wat aflevering 2 gaat brengen
  woensdag 17 januari 2007 @ 11:53:28 #13
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_45432628
mijn post op een board:
quote:
Ok, so there's this girl called "papi", an alias, which has had a lot of contacts and our lezzies have no clue who she can be. But, over 1.000 other girls do know apparently just by looking at the name papi. Now they can't be sure she is the same papi they have *beep* because there can be more people than one called papi around there. Google on my nick MikeyMo and there are at least two in the netherlands, one in australia, one in america who operate under that nick online.

for papi's one-night stands to identify here she at least needs to have some sort of profile and based on that profile Alice might be able to recognize her. Also with more than 1000 buddies the chance is great she knows one of papi's friends herself...

a bit of nonsense that they have no clue whatsoever who this papi is as 1000+ girls apparently do
[..]
pi_45489194
Dat van Papi was idd een beetje vaag, maar vind het best een leuk personage. Verder wel een vermakelijke aflevering. Moest lachen om Jenny: "Say "Stacey Merkin's a fucking cunt". Say it. Say it, say it, say it, say it." Hoe Shane reageerde.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 19:50:01 #15
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45541226
papi en alice en vervolgens ook nog papi en helena.

Ik vind bette als decaan erg sterk
  zaterdag 20 januari 2007 @ 19:50:15 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45541233
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:34 schreef Juicebox het volgende:
Dat van Papi was idd een beetje vaag, maar vind het best een leuk personage. Verder wel een vermakelijke aflevering. Moest lachen om Jenny: "Say "Stacey Merkin's a fucking cunt". Say it. Say it, say it, say it, say it." Hoe Shane reageerde.
Briljant ja
  zaterdag 20 januari 2007 @ 19:56:09 #17
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45541441
Dat was een goed stukje ja. Jenny is echt gestoord..
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:54:12 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45545292
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:56 schreef Aventura het volgende:
Dat was een goed stukje ja. Jenny is echt gestoord..
ik heb echt een pest hekel aan jenny. Jij niet? Als dat mens ik beeld komt krijg ik zap neigingen
  zaterdag 20 januari 2007 @ 22:03:50 #19
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45545548
Ik haat haar. Ik haat vooral de momenten waarom ze 'fffffaaaaaaaaahhhhhkkkk' zegt. Gruwelijk.
pi_45741941
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 22:03 schreef Aventura het volgende:
Ik haat haar. Ik haat vooral de momenten waarom ze 'fffffaaaaaaaaahhhhhkkkk' zegt. Gruwelijk.
Wel vreemd idd, bij Tina in S1 vond ik dat heel geinig, maar als Jenny dat zegt... bleh!
  zondag 28 januari 2007 @ 10:54:20 #21
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45750719
Goede derde aflevering. Dat feestje van Tina, wat erg...Clash tussen de hetero's en de homo's... Dat grapje van Angus ook: 'Well, first i wan't sure about the dick and ass thing...but now, i discovered 'Boy butter'.
  zondag 28 januari 2007 @ 14:04:56 #22
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_45755452
helena " Good afternoon this is wax!?"
Sane " Just say "wax" !"
Helena " EHM, WAX"

En die party bij tina was vreselijk waar ik wel m moest lachen was shane

" Shane this is papi"
-aah,hello. *borrel pakt*
*I'm your competition Shane*
" I don't know what you're talking about,but you win"

*posted by Qwea*

[ Bericht 54% gewijzigd door MikeyMo op 28-01-2007 17:41:15 ]
[..]
pi_45767583
Waar is trouwens Dylan gebleven. Wel jammer van die verhaallijn dat hij zo ging, want helena en Dylan pasten echt goed bij elkaar
pi_45792753
Ik snap die verhaallijn met Shay niet. Ik bedoel, die moeder van 'm is toch wel op te sporen ofzo. Maar Shane onderneemt helemaal geen actie haar of zijn pa te zoeken.
pi_45792841
Ik vond op een site ook een paar spoilers over seizoen 4, zgn. van een insider,maar het lijkt mij bullshit:

# Helena and Bette get together and share custody over Angelica and Helenas children. Tina is generously reembursed (like, millions). Although Peggy shut Helena out of money, she pays the reembursement, since she feels that Bette could have a good influence on Helena. Tina and Bette might get back together again during the season..
# Shane will be outcasted by Carmen for a good part of the season and gets highly addicted to Meth (Speed). She is devastated because of her father, who will actually be the one to save her in the end. Cherie Jaffe will keep bugging Shane. The storyline is still unclear..
# Jenny and Max become actually normal and consider making a family.
# Kit is going to lose the baby and Angus is going to have an affair with Dana's brother Howie.
# There will be two new main members of the cast: An asian and a persian woman enter Alice's life. She'll encounter them at KCRW.
pi_45800573
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vond op een site ook een paar spoilers over seizoen 4, zgn. van een insider,maar het lijkt mij bullshit:

[..]
Lijkt me eerder dat een fan dat heeft verzonnen of zo. Ik bedoel Helena en Bette!? En Jenny en Max consider making a family...naahh dat zie ik echt niet voor me hoor. Het lijkt mij in ieder geval zeer onwaarschijnlijk. Vanavond aflevering 4 kijken.
  maandag 29 januari 2007 @ 19:43:21 #27
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45800645
mhaw, ik vind helena en bette beter dan tina en bette.

Tina heeft het momenteel te hoog in dr bol

nee,doe mij "dean porter" maar
pi_45800737
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:43 schreef Qwea het volgende:
mhaw, ik vind helena en bette beter dan tina en bette.

Tina heeft het momenteel te hoog in dr bol

nee,doe mij "dean porter" maar
Ja, ik vind Helena ook veel leuker dan Tina, maar Bette en Helena samen..
Tina moet weg bij die vent en weer naar de vrouwenliefde switchen.
  maandag 29 januari 2007 @ 20:19:47 #29
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45802069
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:46 schreef Juicebox het volgende:

[..]

Ja, ik vind Helena ook veel leuker dan Tina, maar Bette en Helena samen..
Tina moet weg bij die vent en weer naar de vrouwenliefde switchen.
Bette die graag werkt en een carriére wil opbouwen, en helena als verwend nest. Ik zie een leuke storyline hoor
pi_45852640
Heb (zat ziek thuis) vorige week seizoen 2 en 3 en de eerste vier afleveringen van S4 gezien, and I am hooked! Wat een toffe serie!

Moest een traantje wegpinken bij het overlijden van Dana, erger me helemaal (al vanaf seizoen 1 trouwens) scheel aan Jenny en nu ook aan Max. Jammer dat Carmen er vandoor is, denk dat Shane weer terug gaat vallen in een zwaar losbandig leven... Tina gaat het denk ik niet lang uithouden met die man en Shane en Papi zullen elkaar ook nog wel 'treffen'... Ik vind (M)Angus een cutie (dat blonde wijf moet met haar poten van hem afblijven!).

Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen...
  woensdag 31 januari 2007 @ 12:33:06 #31
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45852770
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 12:28 schreef twentemeisje het volgende:
Heb (zat ziek thuis) vorige week seizoen 2 en 3 en de eerste vier afleveringen van S4 gezien, and I am hooked! Wat een toffe serie!

Moest een traantje wegpinken bij het overlijden van Dana, erger me helemaal (al vanaf seizoen 1 trouwens) scheel aan Jenny en nu ook aan Max. Jammer dat Carmen er vandoor is, denk dat Shane weer terug gaat vallen in een zwaar losbandig leven... Tina gaat het denk ik niet lang uithouden met die man en Shane en Papi zullen elkaar ook nog wel 'treffen'... Ik vind (M)Angus een cutie (dat blonde wijf moet met haar poten van hem afblijven!).

Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen...
Wie ergert zich nou niet dood aan jenny Ik erger me ook idd kapot aan max. Kunnen die 2 niet dood? En dat dan Dana terug komt ofzo
pi_45857559
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 12:33 schreef Qwea het volgende:
Wie ergert zich nou niet dood aan jenny Ik erger me ook idd kapot aan max. Kunnen die 2 niet dood? En dat dan Dana terug komt ofzo
Oeh, dat zou perfect zijn.

Aflevering 4 was niet zo heel spannend. Lag wel helemaal in een deuk met dat basketballen. Hoe ze daar aankwamen, en die matching shirts. Bette (en Alice) onwijs fanatiek, Jenny die er echt helemaal niks van kan, Tina die niet mag meedoen.

Ik vond het trouwens wel een goede actie van die dove vrouw (weet niet meer hoe ze heet?) met dat kunstwerk, misschien een nieuwe love-interest voor Bette?

En ohja: Alice en Phyllis.
  woensdag 31 januari 2007 @ 18:41:47 #33
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45857752
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 18:36 schreef Juicebox het volgende:

[..]

Oeh, dat zou perfect zijn.

Aflevering 4 was niet zo heel spannend. Lag wel helemaal in een deuk met dat basketballen. Hoe ze daar aankwamen, en die matching shirts. Bette (en Alice) onwijs fanatiek, Jenny die er echt helemaal niks van kan, Tina die niet mag meedoen.

Ik vond het trouwens wel een goede actie van die dove vrouw (weet niet meer hoe ze heet?) met dat kunstwerk, misschien een nieuwe love-interest voor Bette?

En ohja: Alice en Phyllis.
ik moet vant weeken aflevering 4 nog zien
pi_45860162
Vond hem niet zo heel super. Alice blijft wel grappig, alleen met dat Phyllis-mens, gross .

Basketballen was inderdaad wel leuk, en die tekening van Shay voor Shane
  maandag 5 februari 2007 @ 11:26:12 #35
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_46001830
omg,dat basketballen was idd leuk

Bette was wel heel fanatiek. Tina moet overigens een blok beton op dr hoofd krijgen .

En van phyllis word ik ook een beetje moe. Ik had trouwens de reactie van max zn meisje wel verwacht.

"FREAK FREAK YOU'RE SUCH A FREAK!"

Ik ben benieuwd wat de volgende aflevering brengt
  maandag 5 februari 2007 @ 11:26:32 #36
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_46001838
trouwens,ik snapte niet goed waarom kitt nou te kleine schoenen kocht
  maandag 5 februari 2007 @ 11:50:19 #37
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_46002435
Phyllis
[..]
pi_46009554
Vanavond maar eens afl 5 downloaden
  maandag 5 februari 2007 @ 15:57:08 #39
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_46009662
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:53 schreef Marsjaan het volgende:
Vanavond maar eens afl 5 downloaden
word!
[..]
pi_46202523
Lachen die Monet-scene in afl. 5.
pi_46214565
quote:
Op zondag 11 februari 2007 14:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Lachen die Monet-scene in afl. 5.
Jaa, dat antwoord van Alice! Maar later in die club..Alice en Jenny.
Dean Porter die ging blowen.
pi_46268665
Ik begrijp nu ook waarom Jenny die Stacey Merkin (die journaliste die een vernietigende review over Jenny's boek schreef) 'Vagina Wig' noemt.

" (first use, according to the OED, 1617) is a pubic wig, worn by prostitutes after shaving their genitalia to eliminate lice or to disguise the marks of syphilis. '
  dinsdag 27 februari 2007 @ 10:29:06 #43
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_46724620
god,wat vind ik Jodi een geweldig iemand Vooral als ze fucking praat

Nogsteeds moet Jenny echt onder een trein komen Ik hoop dat max jenny vermoord . Dat wijf bij helena mag ik trouwens ook heul niet . En ik hoop niet dat Bette en Tina weer samen komen

Ik heb phillis gemist in deze aflevering,weet iemand of ze nog terug komt? Ik vond het wel briljant hoe jodi en bette op de bank zaten te slijmen, en phillis opeens zo zei " Hey,can we go back to me now?! "

pi_46743669
Papi & Kit.. Ik vind Papi echt geweldig.
Bette en Tina moeten niet weer samenkomen, vind Jodi veel leuker met Bette. Jenny, ja.. Eerst dat crazy stalker-gedoe met Stacy en nu steeds zo'n hoogmoedige kop opzetten, omdat ze een film krijgt. Het wordt steeds erger met haar. Men, please please please would someone kill her off. Alice en Tasha zijn leuk samen. En zielig voor Shane als dat ventje teruggaat bij z'n vader.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:42:58 #45
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_46743954
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:36 schreef Juicebox het volgende:
Papi & Kit.. Ik vind Papi echt geweldig.
Bette en Tina moeten niet weer samenkomen, vind Jodi veel leuker met Bette. Jenny, ja.. Eerst dat crazy stalker-gedoe met Stacy en nu steeds zo'n hoogmoedige kop opzetten, omdat ze een film krijgt. Het wordt steeds erger met haar. Men, please please please would someone kill her off. Alice en Tasha zijn leuk samen. En zielig voor Shane als dat ventje teruggaat bij z'n vader.
Papi is idd leuk. maar ik zie kitt geen meiden neuken Elke keer als ik jenny zie,dan krijg ik zo'n vaag gevoel. Echt zo'n gevoel van "hou je bek of ik mep hem dicht "

Tasha en Alice,mja kweenie. Tasha is mij nog iets te stijf. En nogmaals, jodi is geniaal

Tina is ook een domme trut Bette moet of wat met helena krijgen,of tijdelijk bij jodi blijven
pi_46746165
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:42 schreef Qwea het volgende:
Tina is ook een domme trut Bette moet of wat met helena krijgen,of tijdelijk bij jodi blijven
Die Tina..toen ze dat Angus-verhaal tegen Kit zat op te hangen.. Kon d'r wel wat aandoen. Toen Bette met Jodi voor d'r smoel zat te bekken zat ik echt zo van: "Lekker voor je kutwijf! " Ik dacht eigenlijk dat ze haar langzaam uit de serie lieten verdwijnen..ze kwam al zo weinig in beeld dit seizoen. Nou ja, het was too good to be true.
Vertrouw dat wijf van Helena trouwens voor geen meter, die naait haar zo.
pi_46954084
Vreemd, alle voorgaande weken was de laatste in de VS uitgezonden aflevering al 'beschikbaar'. Nu echter nog niet? Kan ook geen uitzendschema vinden, de site van Showtime geeft alleen toegang met Amerikaanse IP's.
  maandag 5 maart 2007 @ 20:31:10 #48
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_46954363
quote:
Op maandag 5 maart 2007 20:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Vreemd, alle voorgaande weken was de laatste in de VS uitgezonden aflevering al 'beschikbaar'. Nu echter nog niet? Kan ook geen uitzendschema vinden, de site van Showtime geeft alleen toegang met Amerikaanse IP's.
Mag ik de site eens? Ik kan wel ff een procy pakken, en anders ff wonderer vragen
  maandag 5 maart 2007 @ 20:35:22 #49
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_46954520
hmm,heb de site al. proxy is een no go. Alles van de US weigert hij

Wonderer eens vragen dan
pi_46954612
Via proxify.com is het gelukt om de site sho.com te bereiken, echter ik vond er geen bijzonderheden?!
  maandag 5 maart 2007 @ 20:40:05 #51
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_46954708
47 Lacy Lilting Lyrics 3/4/2007 409 Reviews 10.00

zou dus gisteren er moeten staan. Misschien dat het morgen online staat?
  maandag 5 maart 2007 @ 22:31:22 #52
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_46959364
Echt vreemd, elke maandag kijk ik al de aflevering van de dag ervoor. En nu is het nog nergens te vinden. Toch weet ik dat-ie is uitgezonden...Erg vaag.
  maandag 5 maart 2007 @ 22:37:09 #53
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_46959584
misschien dat hij gewoon morgen of woensdag online staat. Misschien is iemand het vergeten?
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:32:59 #54
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_46994569
wtf,hij is nog steeds niet uit.

MN L WORD WTF DOEN ZE
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:34:56 #55
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_46994696
Whehe, ik hem 'm. Wel in iPodformaat helaasch. Staat-ie niet op YouTube? Daar stonden voorgaande afleveringen wel op.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:35:21 #56
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_46994729
47 Lacy Lilting Lyrics 3/4/2007 409 Reviews 9.32

hij is wel uitgezonden
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:36:21 #57
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_46994794
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef Aventura het volgende:
Whehe, ik hem 'm. Wel in iPodformaat helaasch. Staat-ie niet op YouTube? Daar stonden voorgaande afleveringen wel op.
ja,maar die hoef ik niet. En ipod is ook kut

Ik wil het normale formaat waar heb jij hem vandaan geplukt? -edit:warezsite-

[ Bericht 4% gewijzigd door Mike op 07-03-2007 00:46:22 ]
pi_46995559
Ik kan 'm alleen in dat stomme YouTube-formaat vinden (The L Word - S04E09 - Lacy Litting Lyrics [320x240][YouTube].avi). Nah, ik ga maar Prison Break kijken dan. Wacht wel totdat er een betere versie komt.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:50:58 #59
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_46995653
We morgen geen torrentsites uitwisselen. Maar ga er maar vanuit dat als er ergens een torrent is, ik hem vind.
En nee ik hem heb dus ook alleen in dat kleine formaat. Ik vind het bij nader inzien gewoonweg zonde om de aflevering zo te moeten bekijken.
  woensdag 7 maart 2007 @ 07:37:31 #60
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47004583
ja,ik ook dus ik weiger dan ook om hem zo te kijken Ik wacht wel af
pi_47137822
Ik heb hem inmiddels al wel gezien
Een iets minder groot formaat dan alle andere afleveringen, maar dat scheelde maar een paar cm breedte..
  zondag 11 maart 2007 @ 09:30:26 #62
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47147099
ik heb hem ook gezien. In het normale formaat
pi_47170792
Ik vond het wel sneu voor shane..
pi_47171134
quote:
Op zondag 11 maart 2007 21:55 schreef Nirak het volgende:
Ik vond het wel sneu voor shane..
Ja. Maar dat graffiti-gekalk op die billboard met Alice was wel weer leuk!
Ik was verbaasd om Marina opeens te zien , komt ze weer terug? Ik hoop van wel..misschien dat ze Jenny wat draaglijker kan maken.
Die man van Phyllis! Met z'n allen in bed. Papi was weer leuk.
  maandag 12 maart 2007 @ 07:41:33 #65
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47179847
what the freaking frack
pi_47198837
quote:
Op zondag 11 maart 2007 22:02 schreef Juicebox het volgende:
Ik was verbaasd om Marina opeens te zien , komt ze weer terug?
Die was in een van de vorige afleveringen ook al te zien hoor Bij de boekpresentatie van Jenny
pi_47207890
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:14 schreef Nirak het volgende:

[..]

Die was in een van de vorige afleveringen ook al te zien hoor Bij de boekpresentatie van Jenny
Ja, in de eerste aflevering van het seizoen. Toen was ze opeens weer verdwenen, dus toen ik haar nu weer zag was ik wel verbaasd.
  maandag 12 maart 2007 @ 22:29:23 #68
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_47209693
ik vond het ook al stom dat Marina opdook en weer verdween

wat heeft ze al die tijd gedaan en waarom zit ze niet bij haar oude pals
[..]
  maandag 12 maart 2007 @ 22:37:00 #69
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47210052
ik vind Marina freaky. Ik weet niet waarom,maar ik moet haar niet.
pi_47243827
ik vind haar wel iets hebben, vooral in S1, maar in dit seizoen vind ik het een beetje een appart figuur.. ik moet er weer even aan wennen denk ik
pi_47249809
Alice
pi_47325981
Ik heb nog niet gekeken, maar wanneer komt de volgende aflevering? of is die er al?
  vrijdag 16 maart 2007 @ 09:25:07 #73
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47326824
di is er al. heb hem al gezien

fuck, jodi moet blijven in de serie ik vind haar en bette leuk!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 09:34:45 #74
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_47327030
Annabella Sciorra zit erin (de film director). Leuk, heb een beetje een zwak voor haar
  vrijdag 16 maart 2007 @ 10:06:23 #75
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47327923
ik vind haar weird

en wedden dat tina en bette weer wat krijgen. Ze zijn zo jaloers tina iig en bette is best een bitch
pi_47361583
Ik vind die film director ook niks.. beetje raar mens..
maar ik vind die nieuwe vriendin van shane zo leuk Normaal geef ik niets om dat soort types, maar deze vrouw is wel heel mooi!
  zaterdag 17 maart 2007 @ 10:07:44 #77
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_47361603
Misschien komt het omdat ik haar ken als Gloria Trillo in de Soprano's
pi_47361622

zaterdag 17 maart 2007 @ 10:17:07 #79
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_47361747
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 10:08 schreef Nirak het volgende:

[afbeelding]
Knappe vrouw ook!
Hier een mooie pic van Annabella:

zaterdag 17 maart 2007 @ 10:44:20 #80
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47362178
die trut die helena fuckt moet ook weg!
  zaterdag 17 maart 2007 @ 10:45:39 #81
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47362195
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 10:08 schreef Nirak het volgende:

[afbeelding]
T-X
pi_47363814
Wie heeft er mooie foto's van Alice?
pi_47365473
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 11:57 schreef Thomas B. het volgende:
Wie heeft er mooie foto's van Alice?
smaken verschillen natuurlijk...

pi_47524111
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 10:06 schreef Nirak het volgende:
maar ik vind die nieuwe vriendin van shane zo leuk Normaal geef ik niets om dat soort types, maar deze vrouw is wel heel mooi!
In het begin kon ik haar maar niet loskoppelen van The Terminator..

..Maar nu vind ik haar steeds leuker worden.

Is Jodi nu uit de serie?
pi_47536875
Ik heb deze versie van the terminator nooit gezien gelukkig
  donderdag 22 maart 2007 @ 08:13:26 #86
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47537172
NEE! is jodi uit de serie? Ik heb de aflevering nog niet gezien. Wordt morgen pas.

Geef eens spoilers!

Svp
pi_47553086
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 22 maart 2007 @ 17:57:38 #88
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47554715
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 17:06 schreef Nirak het volgende:
SPOILER
SPOILER
ooh ja die ruzie tussen bette en jodi

Jodi,please come back

*jodi terug wil
pi_47554870
Ik hoop stiekem dat Bette achter Jodi aan gaat en haar weer terughaalt. Tasha dus ook waarschijnlijk weg..? Liever Phyllis eigenlijk..
  donderdag 22 maart 2007 @ 18:04:27 #90
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47554935
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:02 schreef Juicebox het volgende:
Ik hoop stiekem dat Bette achter Jodi aan gaat en haar weer terughaalt. Tasha dus ook waarschijnlijk weg..? Liever Phyllis eigenlijk..
heuj,niet grappen met phyllis!

*jodi en bette willen elkaar kussen*
Phyllis : "Yeah, hey! It's about me now!"

donderdag 22 maart 2007 @ 18:54:44 #91
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_47556477
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:02 schreef Juicebox het volgende:
Wat snap jij niet aan die spoilertags
  donderdag 22 maart 2007 @ 18:59:21 #92
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47556648
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:54 schreef Aventura het volgende:

[..]

ik snap de 2de ook niet. Jodi is naar Irak?
pi_47561562
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:54 schreef Aventura het volgende:

[..]

De aflevering is toch al uitgezonden, waarom zou ik het in spoilertags zetten?
pi_47561663
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

ik snap de 2de ook niet. Jodi is naar Irak?
Ik wist niet dat Jodi in het leger zit...
  donderdag 22 maart 2007 @ 22:16:45 #95
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47563430
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 21:25 schreef Nirak het volgende:

[..]

Ik wist niet dat Jodi in het leger zit...
nee,tisha. Dus tisha is naar irak, en jodi vertrekt.

1 boeit niet en 2 ben ik kapot van
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:33:04 #97
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47573695
is dat de laatste aflevering van dit seizoen? omdat er staat "season finale"
pi_47580191
jammer ja.. alweer de laatste aflevering.. :;(
  vrijdag 23 maart 2007 @ 14:14:13 #99
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47580779
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 13:58 schreef Nirak het volgende:
jammer ja.. alweer de laatste aflevering.. :;(
dus even kijken, de laatste aflevering komt nog, of was die van deze week de laatste?

ik kijk pas vanaaf die van deze week,dus zodoende dat ik het niet weet. Wanneer komt seizoen 5?
pi_47580938
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:33 schreef Qwea het volgende:
is dat de laatste aflevering van dit seizoen? omdat er staat "season finale"
Klopt, afl. 12 is de afsluiter. Die wordt a.s. uitgezonden in de VS.
Seizoen 5 gaat begin 2008 in de VS in premiere.

[ Bericht 5% gewijzigd door cinnamongirl op 23-03-2007 14:34:40 ]
  vrijdag 23 maart 2007 @ 14:33:23 #101
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47581516
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:18 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]
Seizoen 5 gaat begin 2008 in de VS in premiere.
grapje zeker

Dus ik moet tot fucking volgend jaar zonder Bette?

Holy fuck!
pi_47582441
What the fuck? Was dit maar seizoen 4? Waarom zo weinig afleveringen, als je kijkt naar andere series..
pi_47583782
Seizoen 3 had ook 12 afleveringen hoor.
Seizoen 1 en 2 elk 13.
pi_47584017
Oh, hmm wist ik niet, het leek veel langer.
Maar ik bedoel met bijv. Grey's Anatomy en Prison Break..die hebben het dubbele of zo.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 16:18:26 #105
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47585893
*huilt
*ontroostbaar is
*voor trein springt
pi_47587551
* Doe het niet!
Erg he. Ik ga er altijd helemaal in op, het is mijn favo serie ever.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:04:36 #107
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47590995
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 17:01 schreef cinnamongirl het volgende:
* Doe het niet!
Erg he. Ik ga er altijd helemaal in op, het is mijn favo serie ever.
ik ook

Ik was ook helemaal pissig op Jodi toen Bette haar met die andere dove trien zag.

pi_47591130
The L word is de enige serie die ik vanaf de eerste aflevering heb gevolgd.. Jammer dat er altijd maar zo weinig afleveringen per seizoen zijn. En helemaal belachelijk dat ze tot 2008 wachten met seizoen 5!
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:10:30 #109
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47591197
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:08 schreef Nirak het volgende:
The L word is de enige serie die ik vanaf de eerste aflevering heb gevolgd.. Jammer dat er altijd maar zo weinig afleveringen per seizoen zijn. En helemaal belachelijk dat ze tot 2008 wachten met seizoen 5!
fucking amen!
  dinsdag 27 maart 2007 @ 07:16:41 #110
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_47700320
er is gewoon gister een L word online verschenen heur
[..]
  dinsdag 27 maart 2007 @ 07:57:27 #111
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47700539
maar maar maar, dan heeft er iemand geliegt tegen me !
pi_47701348
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 07:57 schreef Qwea het volgende:
maar maar maar, dan heeft er iemand geliegt tegen me !
Neej gekkie!
Ik zei toch dat gisteren de laatste aflevering was in de VS!
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:15:30 #113
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47704827
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:11 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Neej gekkie!
Ik zei toch dat gisteren de laatste aflevering was in de VS!
Kut! dan heb ik het verkeerd begrepen

woensdag 28 maart 2007 @ 13:44:09 #114
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47747426
erg goeie serie deze voeg ik toe aan mn active topics

ik heb alleen nog geen tijd gehad om de laatste 2 eps te kijken , maar wat ik begrijp van de mensen hier is dat die 2 eps de laatste van dit seizoen zijn ???
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_47779031
ik heb hem binnen
dus ik ga vanavond eens kijken denk ik
pi_47830196
DANA
  vrijdag 30 maart 2007 @ 14:33:37 #117
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47830509
bette heeft jodi terug

Tina moet echt ophoeren bette is van jodi
pi_47832694
En Jenny is misschien ook wel foetsie Geflipte doos...
  vrijdag 30 maart 2007 @ 15:40:22 #119
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47833084
ik hoop dat jenny verdrinkt
pi_47839357
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 15:40 schreef Qwea het volgende:
  zaterdag 31 maart 2007 @ 01:25:30 #121
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47851592
quote:
dat is et eerste wat ik dacht kut wijf, die mocht ik al sinds et begin van de serie nie...

en dana was leuk om die weer te zien.

en bette en jodi weer samen , was wel erg romantisch dat bord

ik hoop dat tina en die director ( kweet dr naam nie ) ook bij elkaar komen...

en helena die het geld sniert van die pokertrut

tasha mag van mij weg , daar heb ik nooit wat mee gehad... papi is wel lekker maar die boeit me ook nie echt :/

woei en shane die gaat samen wonen , dat lijkt me ook echt komiesch et volgende seizoen

gvd en dit was dan alweer de season final vink echt jammer dat L Word zo kort is altijd :/
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_47865369
Oke, Jenny is nu echt officieel psycho. Beter blijft ze weg.
Die actie met dat bord voor Jodi was zo leuk. Dat einde ook.
Omg toen Alice bleef haken met d'r jas! Dramaqueen. "Go without me! Leave me behind, it's okay! Save yourselves!"
Leuke season finale. Nu weer wachten..
pi_48817135
Ik wil bette en tina terug samen
  zaterdag 28 april 2007 @ 22:27:58 #124
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48817208
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:25 schreef Marsjaan het volgende:
Ik wil bette en tina terug samen

Bette hoort bij Jodi

Jodi is stoer, Tina moet dood
  zondag 29 april 2007 @ 16:31:43 #125
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_48841010
Bette hoort bij mij !
  zondag 29 april 2007 @ 16:46:46 #126
178059 Soofie
you're my disco
pi_48841759
Jenny vind ik wel een hele leuke rare
En ik hoop niet dat Bette en Tina weer bj elkaar komen
Papi vond ik in het begin niets maar nu wel heel leuk! Jammer dat we weer zo lang moeten wachten..
switch me on & turn me up.
pi_48842546
Ik vind Jodi juist weer irritant, en dat rare gedoe met Jenny mag van mij weleens ophouden.

En inderdaad... daar zitten we weer tot en met 2008 te wachten, saaaaai.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 21:22:56 #128
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_49776252
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  maandag 28 mei 2007 @ 09:57:02 #129
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_49844426
tvp
ik wist niet dat er twee topics waren
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_52165633
quote:
zoooooo eens, afgelopen 2 weken de 4 seizoenen gekeken en ik kan me niet heugen wanneer ik me voor het laatst zo kapot geergerd heb aan een tv-personage

En nu dus wachten tot 2008

Ik hoop trouwens dat Helena en Alice bij elkaar komen, lijkt me wel wat
How rude!
pi_53355369
Ik voeg deze ook even toe aan MyAT. Echt een van de beste series ever!
En Jenny moet inderdaad dood.
En ik ben hartstikke hetero (en bezet) maar van Shane krijg ik vreemd genoeg toch een soort kriebels Meer dames hier die dat hebben?
Spoilers!
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:02:33 #132
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_53355936
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
maar van Shane krijg ik vreemd genoeg toch een soort kriebels Meer dames hier die dat hebben?
nou ben ik geen hetero, maar ik heb het niet bij shane hoor.
Bij Bette dan weer wel.
Hier is de dvdbox seizoen 3 gearriveerd
pi_53360271
Jaaa bette
Seizoen 4 is echt het leukst tot nu toe, niet!
all your heroes are whores
  vrijdag 21 september 2007 @ 21:27:12 #134
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_53367065
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:50 schreef sylvietjoo het volgende:
Seizoen 4 is echt het leukst tot nu toe, niet!
geen idee, ik moet nog aan seizoen 3 beginnen
pi_53369792
Wanneer begint in de usa het nieuwe seizoen eigenlijk?
  zondag 23 september 2007 @ 00:29:55 #136
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_53395628
quote:
Op zondag 29 april 2007 16:31 schreef Sc0tTy het volgende:
Bette hoort bij mij !
Mocht je willen

Ik loop duidelijk achter; vanmiddag begonnen aan seizoen 3
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 23 september 2007 @ 09:32:19 #137
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53399693
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 23:05 schreef Nirak het volgende:
Wanneer begint in de usa het nieuwe seizoen eigenlijk?
In januari.
  zondag 23 september 2007 @ 09:33:11 #138
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_53399702
quote:
Op zondag 23 september 2007 00:29 schreef ElisaB het volgende:
Ik loop duidelijk achter; vanmiddag begonnen aan seizoen 3
Wij ook
  zondag 23 september 2007 @ 12:52:28 #139
33954 ElisaB
pi_53402685
quote:
Op zondag 23 september 2007 09:33 schreef maedel het volgende:
Wij ook
Lekker hè

Ik ben bang dat we er vanavond al doorheen zijn

Vééél te weinig afleveringen per seizoen
  zondag 23 september 2007 @ 13:54:12 #140
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_53404418
oh, wij doen één dvd per avond, dus gisteren hebben we de eerste drie afleveringen gezien.
, prettig beeldmateriaal ja
  zondag 23 september 2007 @ 16:45:36 #141
33954 ElisaB
pi_53409469
Aflevering 6
  maandag 24 september 2007 @ 11:50:02 #142
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_53428095
Bette's mine !
  maandag 24 september 2007 @ 13:14:13 #143
33954 ElisaB
pi_53430402
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:50 schreef Sc0tTy het volgende:
Bette's mine !
Don't think so somehow
pi_53433886
Miiiiiiiiiiiiiiiiiine

Bekijkt ook wel eens iemand de sneak peeks die worden geplaatst op Ourchart.com?

Leuk!
  maandag 24 september 2007 @ 22:31:35 #145
33954 ElisaB
pi_53446033
Ik zou Dylan ook niet wegsturen als ik haar in mijn bed zou vinden

pi_53446917
mweh, Bette en Helena

Januari 2008 duurt nog lang
How rude!
  dinsdag 25 september 2007 @ 09:50:54 #147
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_53453045
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:31 schreef ElisaB het volgende:

[afbeelding]

sodemieter, wie is dat dan?
  dinsdag 25 september 2007 @ 13:19:18 #148
33954 ElisaB
pi_53457979
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:50 schreef maedel het volgende:
sodemieter, wie is dat dan?
Alexandra Hedison plays "straight" filmmaker Dylan Moreland on The L Word third season. Dylan has an affair with Helena, played by Rachel Shelley.
  dinsdag 25 september 2007 @ 13:26:56 #149
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53458195
the l word
  dinsdag 25 september 2007 @ 14:46:09 #150
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_53460284
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:31 schreef ElisaB het volgende:

[afbeelding]

ik wel lelijk kutwief
[..]
  dinsdag 25 september 2007 @ 14:46:12 #151
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_53460286
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:19 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Alexandra Hedison plays "straight" filmmaker Dylan Moreland on The L Word third season. Dylan has an affair with Helena, played by Rachel Shelley.
Straight, yeah right wij weten wel beter
En ik blijk dat hier op dvd te hebben liggen
  dinsdag 25 september 2007 @ 17:49:40 #152
33954 ElisaB
pi_53464831
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:46 schreef MikeyMo het volgende:
ik wel lelijk kutwief
Da's mooi; stuur ik jou wel weg als je er per ongeluk naast ligt
  dinsdag 25 september 2007 @ 17:56:37 #153
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53465008
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:46 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ik wel lelijk kutwief

Dylan valt best mee. Maar Bette/Jodi/Helena is beter
pi_53465952
Jodi? ulgh...
  dinsdag 25 september 2007 @ 18:46:52 #155
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53466166
  woensdag 26 september 2007 @ 22:32:29 #156
33954 ElisaB
pi_53501175
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:46 schreef Qwea het volgende:
Jodi is briljant
Ahhhh.... Jodi! De adviseur uit West Wing

Ze is kjoet
pi_53502245
jawel, maar ze moet weg bij bette
SPOILER
How rude!
  zondag 25 november 2007 @ 09:55:46 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54819274
Ha, hier is het L Word USA topic.
Eindelijk heb ik alle seizoenen tot nu toe gezien. Ik had seizoen 1 al eens gezien, maar omdat het lange tijd moeilijk, zo niet onmogelijk, was om aan subs te komen (en die heb ik toch echt nodig ivm slechthorendheid), kon ik de andere seizoenen niet bekijken, maar nu heb ik toch mijn achterstand weggewerkt.

Ik vond seizoen 1 en 2 tamelijk duf (als het over heterostelletjes ging, was ik na een paar afl al afgehaakt), seizoen 3 was behoorlijk deprimerend en seizoen 4 was helemaal top .

In het begin was Tina mijn favoriet, maar ik begin haar meer en meer een duffe muts te vinden en nu hoop ik maar (sorry, TiBette-fans!) dat ze niet weer bij elkaar komen en dat Bette bij Jodi blijft, want dat vind ik echt een leuk, lief, schattig stel . Jodi is zo cute! Ik weet niet: het heeft iets met die gebarentaal te maken. Ik ken meerdere vrouwen die gebarentaal beheersen en op 1 of andere manier vind ik de manier waarop ze praten ongelooflijk sexy, haha.

Ook Helena is een favoriet, maar ik vond haar leuker toen ze nog rijk en bitchy was .

Oh en trouwens: ik voeg me bij de Jenny-haters hier. Wat heb ik een pesthekel aan dat wijf. Bleh .
Niet meer actief op Fok!
pi_55754379
Op 6 januari opent Season 5 van The L-Word in de U.S.
Over de aflevering:
quote:

THE L WORD: LGB TEASE
In episode 501, the fifth season premiere, Shane derails plans to move in with Paige, then suffers the consequences; Jenny returns from vacation with a billionaire movie financier in tow; Phyllis has doubts about her romance with Joyce.
  donderdag 3 januari 2008 @ 20:46:15 #160
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_55754431
Yes!
Ben inmiddels wel vergeten hoe het vorige seizoen eindigde.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 11:03:12 #162
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_55868124
Mooie eerste aflevering weer. Ik snap alleen twee dingen niet helemaal. Wie is nou die vrouw waar Gladys het nou mee doet? En wat heeft Helena nou geflikt om in de gevangenis te komen? Misschien moet ik de laatste aflevering van vorig seizoen maar weer eens kijken.
Spoilers!
pi_55879894
Helena ging er met 't geld van die pokerdame vandoor, die d'r als slaafje behandelde... Daar zal 't wel mee te maken hebben.

Toen ik s4 gekeken had dacht ik, jemig, da's nog lang tot seizoen 5...maar plotseling is 't al januari!! Ik kan weer gaan downloaden
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:05:50 #164
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_55880057
omg

*MM schopt om hem te downloaden

L word!!!!!

Ik heb het vermoeden door de trailer dat bette bij jodi weggaat
pi_55880500
Moet ook... want Tina en Bette komen weer samen <3

pi_55880763
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mooie eerste aflevering weer. Ik snap alleen twee dingen niet helemaal. Wie is nou die vrouw waar Gladys het nou mee doet?
Je bedoelt ws. Phyllis!
Joyce is de advocaat die haar scheiding deed, ze was trouwens ook de advocaat in de echtscheidingszaak van Tina en Bette.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:34:53 #167
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_55880774
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:23 schreef sylvietjoo het volgende:
Moet ook... want Tina en Bette komen weer samen <3

Een spoiler hoor je tussen spoiler tags te plaatsen

tina

Ik wil jodi
pi_55880893
Het was geen spoiler, gewoon wishful thinking... sorry! :$
pi_55881709
haha ja nou die zwembadscene was boeiender dan de blinddoekscene, bette hoeft niet persé terug bij tina van mij maar met jodi vind ik het nou ook niet echt spetterend
How rude!
  dinsdag 8 januari 2008 @ 20:12:06 #170
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
  dinsdag 8 januari 2008 @ 20:14:19 #171
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_55881865
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:39 schreef sylvietjoo het volgende:
Het was geen spoiler, gewoon wishful thinking... sorry! :$
ooh dan ist goed. Ik was al chago dat ze bij elkaar kwamen
pi_55881953
Hehe nope, maar er speelt nog wel wat tussen die twee dus vandaar... maar goed ik denk dat deze serie liever totaal de andere kant op gaan dan verwacht wordt... dus dat wordt nog leuk!

Ben benieuwd of 't net zo grappig wordt als s.4... of dat dit zo'n zwaar dramaseizoen wordt
  dinsdag 8 januari 2008 @ 20:48:26 #173
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_55882726
ook een dramaseizoen lijkt me heerlijk
pi_55888649
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:34 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Je bedoelt ws. Phyllis!
Joyce is de advocaat die haar scheiding deed, ze was trouwens ook de advocaat in de echtscheidingszaak van Tina en Bette.
Haha, ik wist dat er iets niet goed was toen ik mijn bericht typte, Phyllis dus ja. En nu herinner ik t me weer, die advocate inderdaad. Thanx!
Spoilers!
pi_55901750
Shane met Paris Hilton bij een premierefeestje in LA van the L-Word:

pi_55946377
Ik zag Alice & Shane laatst in Londen... maar ben niet op ze afgestapt...
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:39:05 #177
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_55946459
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Shane met Paris Hilton bij een premierefeestje in LA van the L-Word:

[ afbeelding ]
Omg,
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:07:49 #178
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_55950358
Goed nieuws Q, de iPod is juiced up dus vanaaf L-word voor je
[..]
  dinsdag 15 januari 2008 @ 09:53:44 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56042463
Oh, hier zijn jullie (had al een nieuw topic geopend).
Ik vind Bette en Jodi niet meer zo leuk als in seizoen 4. Toen was Jodi nog een crush en was alles leuk en spannend en nu is ze 'de vriendin', waardoor ze saai en burgerlijk zijn geworden.
* Viking84 krijgt een TiBette-flashback. Ik wil actie!

Ik vond de eerste twee eps sws niet echt om over naar huis te schrijven. Wat zag Helena er trouwens óud uit toen ze die gevangenispics maakten! .

-edit- ik had zelfs al eerder gepost in dit topic zie ik net .
Niet meer actief op Fok!
pi_56042529
..Shane is wel heel erg sletterig.
Beetje over the top, dat huwelijksfeest. Hoewel het wel grappig was.
Ik denk dat JoBette niet lang meer gaat duren. Helena ziet er inderdaad wat ouder uit, zo zonder haar normale glamour. Tina wordt steeds hotter, Jenny steeds irritanter.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 11:04:41 #181
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56043901
1ste 2? De tweede is toch nog helemaal niet uit?

Ooh god wat heb ik trouwens gewenst dat jenny doodging
pi_56044147
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:04 schreef Qwea het volgende:

Jawel!! Het komt elke zondag in de VS.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 11:22:20 #183
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56044308
goddamn. Waarom weet ik daar niks van?

*MM gaat schoppen
*download
  dinsdag 15 januari 2008 @ 11:24:10 #184
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56044353
staat nog niet online
pi_56044386
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:24 schreef Qwea het volgende:
staat nog niet online
Beter zoeken..ik heb hem sinds gistermiddag binnen
  dinsdag 15 januari 2008 @ 11:32:07 #186
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56044493
ik heb hem al nog 10 min dan issie binnen
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:46:55 #187
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_56048756
tina heeft grote borsten
[..]
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:49:43 #188
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56048824
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:46 schreef MikeyMo het volgende:
tina heeft grote borsten
!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:58:36 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56049046
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:04 schreef Qwea het volgende:

Je kunt hem ook via You Tube bekijken . Hoef je niet te wachten tot 'ie binnen is. Wel even meteen alle deeltjes laten laden, zodat je na deeltje 1 meteen naar deeltje 2 kan, anders moet je misschien wachten tijdens een spannende scène .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:59:38 #190
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56049069
youtube

Ik wil hem op MM zn bigass flatscreen tv kijken downloaden duurde maar 10 min
  dinsdag 15 januari 2008 @ 15:01:39 #191
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_56049112
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:59 schreef Qwea het volgende:
youtube

Ik wil hem op MM zn bigass flatscreen tv kijken downloaden duurde maar 10 min
pimp niet met me meuk joah!
[..]
  dinsdag 15 januari 2008 @ 15:05:51 #192
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56049172
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:01 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

pimp niet met me meuk joah!
indimmen jij anders kijk ik hem alleen
  dinsdag 15 januari 2008 @ 15:57:37 #193
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_56050338
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

indimmen jij anders kijk ik hem alleen
doe ik dat ook, lekker stiekum fappen op tietina
[..]
pi_56052308
Shane Erg voorspelbaar natuurlijk, maar toch grappig.
Spoilers!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 17:30:37 #195
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_56052476
ff zo maar tussen alles door: Waarom zou iemand uberhaupt naar dit soort rommel willen kijken? Of is het vanwege het fapgehalte of meer een Sex & City naweeën
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 17:33:56 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56052543
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 17:30 schreef thloreg het volgende:
ff zo maar tussen alles door: Waarom zou iemand uberhaupt naar dit soort rommel willen kijken? Of is het vanwege het fapgehalte of meer een Sex & City naweeën
Niet om de superinteressante verhalen idd, maar omdat er hele mooie vrouwen en geweldige seksscènes in zitten . Ik geef toe: als het om mannen en vrouwen ging, keek ik er niet naar . En als lesbo is het ook wel eens leuk om meer naar je 'eigen' community te kijken, zeg maar, ipv die oninteressante heteroseks .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 17:47:07 #197
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56052824
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 17:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niet om de superinteressante verhalen idd, maar omdat er hele mooie vrouwen en geweldige seksscènes in zitten . Ik geef toe: als het om mannen en vrouwen ging, keek ik er niet naar . En als lesbo is het ook wel eens leuk om meer naar je 'eigen' community te kijken, zeg maar, ipv die oninteressante heteroseks .
Dat dus. En omdat het ontzettend grappig is meestal
  dinsdag 15 januari 2008 @ 17:48:45 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56052868
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 17:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat dus. En omdat het ontzettend grappig is meestal
Ook dat . Zoals ik eerder al zei vond ik seizoen 4 wel het beste seizoen (seizoen 3 was een drama, met Dana enzo bleh).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 22:43:48 #199
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56060403
Wat een vuile arrogante k*t is Jenny toch ook. Echt briljant gecast en gepseeld trouwens
  woensdag 16 januari 2008 @ 11:43:33 #200
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56069136
god, ik zit me echt op te vreten aan jenny. Ook shane begint mn neus uit te komen Shane kan geen kamer binnen lopen of ze moet elk wijf in die kamer neuken
pi_56202533
Net de derde aflevering gezien...

Helena is echt tof

Ohmygod wat is Jenny ongelofelijk irritant zeg.. je zou maar met d'r wonen.. of d'r personal assistant zijn die ass. spoort ook niet..al is het wel een knap meisje.

Bette en Jodi..tja..beetje saai aan het worden inderdaad. Maar ik vind Bette met gebarentaal zo leuk. Uiteindelijk komen Tina en Bette weer bij elkaar..dat zie je al van mijlenver aankomen. Ze horen gewoon bij elkaar ..

Shane.. die vorige aflevering dat ze iedereen deed was inderdaad gewoon too much. Alsjeblieft zeg, alsof ze zo onweerstaanbaar is..

En last but not least... waar is Papi nou weer dan? Zit steeds te wachten tot ze weer komt.. of ben ik iets vergeten van het vorige seizoen? Ik wil Papi.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 08:47:08 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56216562
Bette en Jodi moeten weer eens even van bil gaan zeg. Kom op zeg, 3 eps gehad en er is nog niet veel bijzonders voorgevallen .
Niet meer actief op Fok!
pi_56294100
Papi komt echt niet meer terug.

Wat genant zeg, in dat huisje in Big Bear. Arme Bette, zo in het water gesmeten.
En jammer dat Kit geen Jackie Brown-trekjes vertoonde bij de beroving!

[ Bericht 23% gewijzigd door cinnamongirl op 25-01-2008 10:30:59 ]
  dinsdag 29 januari 2008 @ 15:17:21 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56387075
@ Einde van ep 4: Bette! Wat doe je!
Ik moet zeggen dat ik me toch maar weer bij het TiBette kamp ga voegen .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 15:32:42 #205
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56387484
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:17 schreef Viking84 het volgende:
@ Einde van ep 4: Bette! Wat doe je!
Ik moet zeggen dat ik me toch maar weer bij het TiBette kamp ga voegen .

Bette is een vunzige verrader
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:11:03 #206
33954 ElisaB
pi_56394007
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:32 schreef Qwea het volgende:
Bette is een vunzige verrader
Mijn Bette, wat doe je
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:15:56 #207
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56394133
Bette haar jodi, wat doet zij ze waren zo ontzettend leuk samen!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:19:58 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56394214
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:15 schreef Qwea het volgende:
Bette haar jodi, wat doet zij ze waren zo ontzettend leuk samen!
In seizoen 4 ja, nu is het nieuwige eraf.
Maar TiBette wordt op den duur ook wel weer saai, ook al spatten de vonken eraf tussen die twee .
Niet meer actief op Fok!
pi_56397834
jaaa jodi en bette is zoooo seizoen 4 Dit is nu ook wel weer even leuk
pi_56400057
Ik had het de vorige aflevering helemaal niet door, maar Helena is natuurlijk naar dat eilandje dat op dat puzzelstukje staat!

En volgens mij gaan die chicks waar Shane het dit keer mee deed nog voor troubles zorgen, dat gevoel heb ik gewoon. Vooral bij die met dat donkere haar.

En ik vond t nou helemaal niets voor Alice om zo onder de inruk te zijn van iemand die homo is en toevallig een celeb. En al helemaal niet om er een foto van te maken. Weird...
Spoilers!
  woensdag 30 januari 2008 @ 09:37:33 #211
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_56403529
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 10:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Papi komt echt niet meer terug.

Wat genant zeg, in dat huisje in Big Bear. Arme Bette, zo in het water gesmeten.
En jammer dat Kit geen Jackie Brown-trekjes vertoonde bij de beroving!
jackie brown? FOXY BROWN!
[..]
  woensdag 30 januari 2008 @ 09:42:55 #212
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_56403599
Tina's tieten zijn kleiner geworden Vroegah was ze natuurlijk zwanger

Ik hoop dat Jodi langzaam weer afzwaait, ik word zo moe van dat dove geneuzel evenals van dat gekwijl tussen haar vertaler en max.

Die titshot van Jenny roeleerde; die kop die ze trok was briljant!
[..]
pi_56403619
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 09:37 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

jackie brown? FOXY BROWN!
Ok, Foxy had de dief z'n kop afgebeten.
Maar Kit IS Jackie Brown

woensdag 30 januari 2008 @ 11:21:53 #214
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_56405512
[..]
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:26:30 #215
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56405594
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 09:42 schreef MikeyMo het volgende:
Tina's tieten zijn kleiner geworden Vroegah was ze natuurlijk zwanger

Ik hoop dat Jodi langzaam weer afzwaait, ik word zo moe van dat dove geneuzel evenals van dat gekwijl tussen haar vertaler en max.

Die titshot van Jenny roeleerde; die kop die ze trok was briljant!
nee!
  woensdag 30 januari 2008 @ 21:17:43 #216
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_56418550

Jenny FTW!!!
[..]
  woensdag 30 januari 2008 @ 21:36:36 #217
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56419162
Deze zijn ook wel grappig ;

Doe maar lekker wijd open jodi

Leukste quotes deze EP

Alice: "Has anybody seen Shane's vagina, 'cause I think she dropped it somewhere."

"There's some girl out front, says she's a director. Says she wants to put She Bar in a movie."
Shane: "Guess who."
Bette: "That would be Jenny."

Alice: "I hope we see Matthew. Or Beyonce, that would be fun."
Tasha: "Beyonce's not gay, Alice."
Alice: "Oh come on, you don't know. A girl can dream."

pi_56419999
Ik heb net E04 zitten kijken Bette en Tina

Ik vind wel dat ze de spanning tussen die twee goed hebben opgebouwd de laatste afleveringen
pi_56436617
Die Jenny-Shane scene was inderdaad gaaf. Vind Jenny heerlijk irritant, ik zie haar liever zo dan als depressieve jankzak.
Vind Bette ook weer briljant, vond haar de laatste tijd wat on the down-low, maar nu komt haar ware karakter naar boven: zelfverzekerd regelen wat ze wil hebben.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 08:53:44 #220
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_56540758
quote:
Paris Hilton gaat een lesbisch personage spelen. Dat meldt het Amerikaanse blad Parade dinsdag in een interview met de hotelerfgename op haar website. De 26-jarige beroemdheid gaat een rol vertolken in de succesvolle serie The L Word, die verhaalt over de besognes van een groep lesbiennes in Los Angeles.

Hilton kan overigens nog niet zeggen wat voor rol zij exact gaat spelen. "Maar ik vind het een erg goede serie", voegt ze daar wel aan toe. Op de vraag wat fijner is, rijk of beroemd zijn, antwoordt Hilton: "Het is fijner alleen maar rijk te zijn, dat is veel minder gedoe dan beroemd zijn. Maar ik zou ook gelukkig zijn als ik helemaal niets had."
[..]
pi_56541134
Leuke aflevering gisteren met alle party-girls!

Ik mis Helena een beetje, zou ze ooit nog terugkomen?
Spoilers!
pi_56687067
wat is het stil hier, zit iedereen de aflevering voor de 2e keer te kijken ofzo?

Die verhaallijnen van adele en die dawn dimbo ofzo vind ik echt helemaal niks..
How rude!
  dinsdag 12 februari 2008 @ 18:20:56 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56687556
De TiBetteclub heeft haar zin gekregen, zo lijkt het .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 februari 2008 @ 18:23:49 #224
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56687591
pi_56688663
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:20 schreef Viking84 het volgende:
De TiBetteclub heeft haar zin gekregen, zo lijkt het .
En niet een beetje ook Maar het is nog maar de vraag hoe lang dit gaat duren natuurlijk..
How rude!
  dinsdag 12 februari 2008 @ 20:33:09 #226
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_56690078
mis ik nou gewoon echt iets? waar zijn die afleveringen te bekijken?
pi_56690155
eeehrm downloaden? *kuch*
How rude!
pi_56690179
Via de illegale kanalen
Maar hier kun je hem legaal gratis bekijken zonder te hoeven downloaden:
http://www.sidereel.com/The_L_Word/_watchlinkviewer/552

(Net als 100.000 andere series! Topsite!!)
  dinsdag 12 februari 2008 @ 20:41:16 #229
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_56690237
ah, thanks
Ik dacht al dat ik iets zat te missen
Maar iedereen is er gewoon lekker op tijd bij om 'm "op te halen" zeg maar
  dinsdag 12 februari 2008 @ 21:06:13 #230
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56690769
Bette

Jodi geeft haar baan op, en bent naait haar ff lekker.
  woensdag 13 februari 2008 @ 00:46:22 #231
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_56695653
Paris Hilton in the L word?!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 13 februari 2008 @ 08:42:38 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56697531
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 00:46 schreef Zhenar het volgende:
Paris Hilton in the L word?!
Idd .

Maedel: je kunt de eps evt ook via You Tube kijken. Hoef je alleen maar te wachten tot ze geladen zijn.
Maar sodeju zeg, wat een passie weer tussen TiBette .

Alleen wel kut voor Jodi natuurlijk... . Ze mag wel bij mij komen uithuilen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 februari 2008 @ 10:31:21 #233
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_56699047
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Maedel: je kunt de eps evt ook via You Tube kijken. Hoef je alleen maar te wachten tot ze geladen zijn.
Oh, ik dacht dat het nog allemaal via louche wegen moest

Maar, ik wacht gewoon braaf op de dvd
  woensdag 13 februari 2008 @ 10:56:47 #234
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_56699497
Lekker likken met Bette en Tina

Nou, Jody lekker afdruipen naar een kunstcommune oid. Word zo moe van dat dove geblaat.
[..]
  woensdag 13 februari 2008 @ 10:58:32 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56699532
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:31 schreef maedel het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat het nog allemaal via louche wegen moest

Maar, ik wacht gewoon braaf op de dvd
Een serie op You Tube zetten is ook niet bepaald legaal, hoor .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:06:10 #236
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_56699676
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Een serie op You Tube zetten is ook niet bepaald legaal, hoor .
niet?
pi_56705876
Je kan hem ook via de link in mijn vorige post bekijken!
pi_56706610
Haha, die fingerfuck-scene voor Lez Girls

Jenny: 'You guys really don't know how to fuck women, do you'.
'Im getting a lesbian sex coach to teach you'.
pi_56750310
Oehhh die scenes tussen Bette en Tina in Ep6
  vrijdag 15 februari 2008 @ 15:11:01 #240
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56750481
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:56 schreef MikeyMo het volgende:
Lekker likken met Bette en Tina

Nou, Jody lekker afdruipen naar een kunstcommune oid. Word zo moe van dat dove geblaat.
ga weg!

Hebben jullie dat trouwens ook? Dat als er iemand meekijkt (In dit geval dus MM) er telkens gezeikt wordt over een persoon/karakter? (in dit geval jodi ) Ik versta nooooooit wat van Jodi en Bette, want MM blaat er altijd door heen met zn semi grappige Jodi imitatie

MM
  vrijdag 15 februari 2008 @ 15:12:03 #241
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56750503
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Haha, die fingerfuck-scene voor Lez Girls

Jenny: 'You guys really don't know how to fuck women, do you'.
'Im getting a lesbian sex coach to teach you'.
Dat was nou de enige aflevering waarin ik Jenny niet irri vond
pi_56870383
Deze aflevering vond ik minder. Vond het wel leuk hoe Kit Dawn Denbo and her lover Cindy terugpakte.
  woensdag 27 februari 2008 @ 11:30:54 #243
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57007111
ehm, wtf had jody nou aan? Ze leek wel een priester
pi_57072609
Jody mag er van mij nu ook wel uit. het leuke is daar nu ook vanaf. Doe mij Tina en Beth maar

En Jenny had echt gewoon opgegeten moeten worden door de haaien, want ze is echt f*cking irritant. Ik irriteer me er zo erg aan dat ik gewoon doorspoel zodra haar kop in beeld komt
pi_57129394
Wie heeft de aflevering van gisterenavond al gezien? Ik heb er ontzettend van genoten Het was een erg hete aflevering
pi_57156055
voetjevoetje!
How rude!
  dinsdag 4 maart 2008 @ 20:41:32 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57157625
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:33 schreef Nirak het volgende:
Wie heeft de aflevering van gisterenavond al gezien? Ik heb er ontzettend van genoten Het was een erg hete aflevering
Ik ga hem zo even binnenhalen. Heb op You Tube al even geloerd, maar het enige wat ik kon zien was dat er idd nogal wat afgesekst werd, maar wie het nu precies met wie deed kon ik door de slechte kwaliteit niet uitmaken .

Dus, wie en wie? .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:37:36 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57159202
Gezien.
Idd een hete episode. Volgens mij heeft er nog nooit zoveel seks gezeten in een episode . Mag ook wel, want seizoen 5 was tot nu toe weinig soeps. Wie is er nou geïnteresseerd in de verhaallijnen? Séks willen we zien! .
Niet meer actief op Fok!
pi_57291272
En we krijgen nog een seizoen 6, 8 afleveringen en dan is het afgelopen!
How rude!
pi_57305041
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:46 schreef blaaatkipje het volgende:
Wat jammer! En ja, in deze aflevering deden echt alle (ex-)koppeltjes elkaar
Mooie muziek ook. Dat vind ik ook heel sterk aan deze serie. En de make-up, het haar. En vooral ook de kleding.
Ze zien er altijd zo goed uit; geweldige designerkleren en schoenen, een lust voor het oog elke keer weer. Dit seizoen zien vooral Alice en Tina en waanzinnig uit. Bette is wat minder maar dat komt met name door heur haar.

Gek trouwens, op foto's lijkt Molly niet echt op haar real-life moeder Cybill maar 'in beweging' wel!

dinsdag 11 maart 2008 @ 13:53:44 #251
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57305517
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:37 schreef Viking84 het volgende:
Gezien.
. Wie is er nou geïnteresseerd in de verhaallijnen?
ik
  dinsdag 11 maart 2008 @ 13:53:54 #252
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57305521
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:46 schreef blaaatkipje het volgende:
bron?
pi_57306660
How rude!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 15:17:03 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57307009
Mag ook wel eens afgelopen zijn.
Bette heeft het mooi voor elkaar . En maar janken hè .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 16:38:47 #255
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_57308552
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:37 schreef Viking84 het volgende:
Gezien.
Idd een hete episode. Volgens mij heeft er nog nooit zoveel seks gezeten in een episode . Mag ook wel, want seizoen 5 was tot nu toe weinig soeps. Wie is er nou geïnteresseerd in de verhaallijnen? Séks willen we zien! .
die nuecksessie met voorbinddildo van Jenny en Nikky was ook goaf!
[..]
  dinsdag 11 maart 2008 @ 16:47:12 #256
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57308710
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 16:38 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

dinsdag 11 maart 2008 @ 17:00:54 #257
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_57308942
na the l-word wil ik altijd neuken
[..]
  dinsdag 11 maart 2008 @ 18:57:02 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57311348
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 16:38 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

.
Nikki .
Jenny .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 21:14:11 #259
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57314723
jenny heeft lekkere tietjes men

zo sprak mikeymo
pi_57319568
Bette maakt een grapje
Bette lacht
Bette heeft een watergevecht

Ik had het eigenlijk nooit zo op Jenny maar dit seizoen is ze afentoe geniaal
How rude!
  woensdag 12 maart 2008 @ 08:31:47 #261
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_57321713
Jenny is weer "normaal"
[..]
  vrijdag 21 maart 2008 @ 16:12:18 #262
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_57522682
Nu weten we wat Adele up her sleeve had. Maar ik ben ervan overtuigd dat Jenny gaat'winnen'. Weinig dampende scenens dit keer
  vrijdag 21 maart 2008 @ 16:19:31 #263
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57522808
ik heb echt de pokke pest aan Bette om nog maar te zwijgen over Tina
  vrijdag 21 maart 2008 @ 16:35:06 #264
33954 ElisaB
pi_57523023
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 16:19 schreef Qwea het volgende:
ik heb echt de pokke pest aan Bette
Fijn is ze namelijk lekker helemaal voor mij

vrijdag 21 maart 2008 @ 16:37:50 #265
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57523060
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 16:35 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Fijn is ze namelijk lekker helemaal voor mij

be my guest

Ik ga Jodi wel opvrolijken
  zaterdag 22 maart 2008 @ 16:55:26 #266
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_57541724
Dat was trouwens wel een van de pijnlijkste breakups die ik ooit heb gezien.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 17:13:56 #267
33954 ElisaB
pi_57542094
Zeg me dat seizoen 4 binnenkort op de NL markt komt
pi_57647563
De dvd's worden trouwens wel steeds goedkoper, misschien binnenkort toch maar eens kopen
  donderdag 27 maart 2008 @ 14:38:45 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57647690
Bette is lekker, maar verder is het een enorm irritant mens. Ik ben blij dat het volgende seizoen het laatste is, want het gaat helemaal nergens meer over .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 27 maart 2008 @ 14:41:42 #270
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57647761
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 17:13 schreef ElisaB het volgende:
Zeg me dat seizoen 4 binnenkort op de NL markt komt
Dit najaar volgens de homo-boekhandels.
  donderdag 27 maart 2008 @ 16:47:22 #271
33954 ElisaB
pi_57650409
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:41 schreef maedel het volgende:
Dit najaar volgens de homo-boekhandels.
pi_57724083
jammer dat komend jaar het laatste seizoen is
het voordeel is dat er dan meestal zo'n mooie dvd cadeau pack uitkomt
  donderdag 3 april 2008 @ 08:20:05 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57797628
Geen L Word deze week?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 3 april 2008 @ 09:04:42 #274
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_57798103
Nee, aflevering 12 is vorige keer uitgezonden en dat was de finale.
  donderdag 3 april 2008 @ 09:14:57 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57798282
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:04 schreef Aventura het volgende:
Nee, aflevering 12 is vorige keer uitgezonden en dat was de finale.
Oh ja, dat is ook zo .
Matig seizoen dan .
Niet meer actief op Fok!
pi_57862626
Het einde is wel mysterieus zeg. Wie bedoelde Jenny toen ze zei dat ze verliefd was?
Wie heeft haar hart gebroken? Ben er niet zo zeker van dat dat Nikki was...

Beetje jammer ook dat Adele niet gestraft is voor het stelen van de film.
pi_57877455
Dat laatste komt volgend seizoen wel waarschijnlijk
  zondag 3 augustus 2008 @ 16:44:00 #278
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_60529149
Nog even een nieuwtje zo midden in het jaar:

Showtime is also working on a spin-off of The L Word, which concludes its series run next year. Details on the new show are still under wraps, but it will focus on one of the female characters from The L Word and chronicle her life moving forward.
Bron: http://www.tv.com/the-l-word/show/18662/story/11499.html?tag=story_list;title;0

Ik ben benieuwd!
Spoilers!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 23:26:19 #279
33954 ElisaB
pi_60839888
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:38 schreef Viking84 het volgende:
Bette is lekker, maar verder is het een enorm irritant mens. Ik ben blij dat het volgende seizoen het laatste is, want het gaat helemaal nergens meer over .
Dat gezegd hebbende: ik heb seizoen 4 gereserveerd. Komt volgens mij over een week of twee. Dat wordt weer een weekend lang kijken, waarna men mij kan opdweilen
  maandag 1 september 2008 @ 08:44:21 #280
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61284183
Wij zijn nu halverwege de dvd-box (S4, ik ben zo'n brave...).
Ik droom al 2 nachten bijzonder prettig
Bette
  woensdag 3 september 2008 @ 22:58:44 #281
33954 ElisaB
pi_61362789
Zojuist S4 episode 3-6 gekeken...

Veeg mij maar op...

Ow, ow, f*cking wow!

donderdag 4 september 2008 @ 08:12:16 #282
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61367543
quote:
Op woensdag 3 september 2008 22:58 schreef ElisaB het volgende:
Zojuist S4 episode 3-6 gekeken...

Veeg mij maar op...

Ow, ow, f*cking wow!

wij zaten 7-9 te kijken
  donderdag 4 september 2008 @ 15:14:59 #283
33954 ElisaB
pi_61376510
quote:
Op donderdag 4 september 2008 08:12 schreef maedel het volgende:
wij zaten 7-9 te kijken
Gaan wij vanavond doen
  donderdag 4 september 2008 @ 15:23:33 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61376663
quote:
Op donderdag 4 september 2008 08:12 schreef maedel het volgende:

[..]

wij zaten 7-9 te kijken
Jodi en Bette .
Die openingsscène van ep 7 is zó cute . En die tanktops

.
Niet meer actief op Fok!
pi_61376750
Ik loop zo hopeloos achter. Ik moet maar eens een opfrisweekend gaan houden.
ijs_beer fan!
  donderdag 4 september 2008 @ 16:45:19 #286
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61378712
quote:
Op donderdag 4 september 2008 15:27 schreef NanKing het volgende:
Ik loop zo hopeloos achter. Ik moet maar eens een opfrisweekend gaan houden.
Dat is echt de aanrader van de eeuw
Ik baal gewoon dat we nog maar één dvd hebben liggen om te kijken
  donderdag 4 september 2008 @ 20:42:04 #287
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61384529
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 16:55 schreef Aventura het volgende:
Dat was trouwens wel een van de pijnlijkste breakups die ik ooit heb gezien.
ja, idd en zoooo sneu
  vrijdag 5 september 2008 @ 01:35:33 #288
33954 ElisaB
pi_61391483
quote:
Op donderdag 4 september 2008 15:14 schreef ElisaB het volgende:
Gaan wij vanavond doen
10 en 11 ook meteen maar gedaan

Nog eentje en dan is het wachten op seizoen 5
  vrijdag 5 september 2008 @ 18:55:36 #289
33954 ElisaB
pi_61409488
Wat is episode 12 ook weer hartverscheurend
pi_61522530
wanneer begint s5? s4 is nml alweer een paar maanden geleden...
  woensdag 10 september 2008 @ 13:23:31 #291
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61522556
januari
  woensdag 10 september 2008 @ 13:23:44 #292
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61522558
hja, in the usa dacht ik
  woensdag 10 september 2008 @ 14:05:54 #293
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61523465
Ik dacht dat Seizoen 5 al uit was in Amerika?
  woensdag 10 september 2008 @ 14:12:13 #294
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_61523575
http://www.imdb.com/title/tt0330251/episodes#season-5
quote:
Season 5, Episode 1: LGB Tease
Original Air Date: 6 January 2008
Shane aborts her plans to move in with Paige to help raise her son, and later suffers the consequences. Meanwhile, Jenny returns from a Mexican vacation with a billionaire movie financier in tow to launch an all-out war against Tina to take back her rights to the movie production 'Lez Girls'. Phyllis has sudden doubts about the exclusivity of her romance with Joyce during her coming out party that Kit throws at the Planet. There, Alice and Shane attempt to set Tina up on a date. Helena gets tossed into jail for ripping off Catherine's ill-gotten cash, and with nobody to help her, she faces a grim life behind bars. Bette's welcome-home gesture to Jodi backfires.
[..]
  woensdag 10 september 2008 @ 14:18:58 #295
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_61523711
wel grappig, er staat 6 januari 2008

wacht dat klopt, we gaan naar seizoen 6 toe
[..]
  woensdag 10 september 2008 @ 15:09:36 #296
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61524697
ooh

Ik heb niks zegt
pi_61696451
quote:
Op woensdag 10 september 2008 14:05 schreef maedel het volgende:
Ik dacht dat Seizoen 5 al uit was in Amerika?
ja, ik bedoelde eigenlijk ook seizoen 6 toen ik het vroeg
  donderdag 27 november 2008 @ 12:35:18 #298
211083 Angelof9
I must go first
pi_63562486
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 16:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog even een nieuwtje zo midden in het jaar:

Showtime is also working on a spin-off of The L Word, which concludes its series run next year. Details on the new show are still under wraps, but it will focus on one of the female characters from The L Word and chronicle her life moving forward.
Bron: http://www.tv.com/the-l-word/show/18662/story/11499.html?tag=story_list;title;0

Ik ben benieuwd!
Dat is dus Alice.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  donderdag 27 november 2008 @ 13:04:18 #299
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63563301
Alice is cool
[..]
  donderdag 27 november 2008 @ 13:50:30 #300
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_63564605
Oh dat klinkt goed
  donderdag 27 november 2008 @ 14:02:52 #301
33954 ElisaB
pi_63564922
Ik wil seizoen 5 met NL subs. Dat jullie het ff weten!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')