Die was er volgens mij ook al in seizoen 3, aan het eind, die had ze ontmoet in Canada of zo. Als ik het me goed herinner..quote:Op zondag 14 januari 2007 23:39 schreef Aventura het volgende:
Ok ik brand los...
- Wie is Claude, die vriendin van Jenny??
Geen idee of ze dat al van plan was, vond het ook al vaag.quote:- Was Kit de hele tijd al van plan om een abortus te doen? en wat gebeurde er precies in die kliniek?
Dat werd ook niet echt duidelijk gemaakt, ik vond dit op een andere site:quote:- Hoe kwam Bette nou weer boven water eigenlijk?
quote:Kit uses her Super Friends powers and somehow locates Bette at a sleazy motel on the side of the road somewhere in Northern California.
Geen idee, die was er ineens volgens mijquote:Op zondag 14 januari 2007 23:39 schreef Aventura het volgende:
Ok ik brand los...
- Wie is Claude, die vriendin van Jenny??
Ze twijfelde.quote:- Was Kit de hele tijd al van plan om een abortus te doen? en wat gebeurde er precies in die kliniek?
Ze is zelf naar die advocate gegaan (die kenauquote:- Hoe kwam Bette nou weer boven water eigenlijk?
Ik ook. Hopelijk heb ik 'm snel binnen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:34 schreef MikeyMo het volgende:
vanaaf maar ff aflevering 2 kijken
ja echnie! die zouden we samen kijkenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:34 schreef MikeyMo het volgende:
vanaaf maar ff aflevering 2 kijken
je hoort in het water thuis zo makkelijk als jij haptquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja echnie! die zouden we samen kijken
fuck you!
Ga toch rukkenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:50 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je hoort in het water thuis zo makkelijk als jij hapt
quote:Ok, so there's this girl called "papi", an alias, which has had a lot of contacts and our lezzies have no clue who she can be. But, over 1.000 other girls do know apparently just by looking at the name papi. Now they can't be sure she is the same papi they have *beep* because there can be more people than one called papi around there. Google on my nick MikeyMo and there are at least two in the netherlands, one in australia, one in america who operate under that nick online.
for papi's one-night stands to identify here she at least needs to have some sort of profile and based on that profile Alice might be able to recognize her. Also with more than 1000 buddies the chance is great she knows one of papi's friends herself...
a bit of nonsense that they have no clue whatsoever who this papi is as 1000+ girls apparently do
Briljant jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:34 schreef Juicebox het volgende:
Dat van Papi was idd een beetje vaag, maar vind het best een leuk personage. Verder wel een vermakelijke aflevering. Moest lachen om Jenny: "Say "Stacey Merkin's a fucking cunt". Say it. Say it, say it, say it, say it." Hoe Shane reageerde.![]()
ik heb echt een pest hekel aan jenny. Jij niet? Als dat mens ik beeld komt krijg ik zap neigingenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:56 schreef Aventura het volgende:
Dat was een goed stukje ja. Jenny is echt gestoord..
Wel vreemd idd, bij Tina in S1 vond ik dat heel geinig, maar als Jenny dat zegt... bleh!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:03 schreef Aventura het volgende:
Ik haat haar. Ik haat vooral de momenten waarom ze 'fffffaaaaaaaaahhhhhkkkk' zegt. Gruwelijk.
Lijkt me eerder dat een fan dat heeft verzonnen of zo. Ik bedoel Helena en Bette!?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vond op een site ook een paar spoilers over seizoen 4, zgn. van een insider,maar het lijkt mij bullshit:
[..]
Ja, ik vind Helena ook veel leuker dan Tina, maar Bette en Helena samen..quote:Op maandag 29 januari 2007 19:43 schreef Qwea het volgende:
mhaw, ik vind helena en bette beter dantina
en bette.
Tina heeft het momenteel te hoog in dr bol
nee,doe mij "dean porter" maar
Bette die graag werkt en een carriére wil opbouwen, en helena als verwend nest. Ik zie een leuke storyline hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 19:46 schreef Juicebox het volgende:
[..]
Ja, ik vind Helena ook veel leuker dan Tina, maar Bette en Helena samen..![]()
Tina moet weg bij die vent en weer naar de vrouwenliefde switchen.![]()
Wie ergert zich nou niet dood aan jennyquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:28 schreef twentemeisje het volgende:
Heb (zat ziek thuis) vorige week seizoen 2 en 3 en de eerste vier afleveringen van S4 gezien, and I am hooked! Wat een toffe serie!
Moest een traantje wegpinken bij het overlijden van Dana, erger me helemaal (al vanaf seizoen 1 trouwens) scheel aan Jenny en nu ook aan Max. Jammer dat Carmen er vandoor is, denk dat Shane weer terug gaat vallen in een zwaar losbandig leven... Tina gaat het denk ik niet lang uithouden met die man en Shane en Papi zullen elkaar ook nog wel 'treffen'... Ik vind (M)Anguseen cutie (dat blonde wijf moet met haar poten van hem afblijven!).
Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen...
Oeh, dat zou perfect zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:33 schreef Qwea het volgende:
Wie ergert zich nou niet dood aan jennyIk erger me ook idd kapot aan max. Kunnen die 2 niet dood? En dat dan Dana terug komt ofzo
ik moet vant weeken aflevering 4 nog zienquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:36 schreef Juicebox het volgende:
[..]
Oeh, dat zou perfect zijn.![]()
Aflevering 4 was niet zo heel spannend. Lag wel helemaal in een deuk met dat basketballen.Hoe ze daar aankwamen, en die matching shirts. Bette (en Alice) onwijs fanatiek, Jenny die er echt helemaal niks van kan, Tina die niet mag meedoen.
![]()
Ik vond het trouwens wel een goede actie van die dove vrouw (weet niet meer hoe ze heet?) met dat kunstwerk, misschien een nieuwe love-interest voor Bette?
En ohja: Alice en Phyllis.![]()
![]()
word!quote:
Jaa, dat antwoord van Alice!quote:Op zondag 11 februari 2007 14:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Lachen die Monet-scene in afl. 5.
Papi is idd leuk. maar ik zie kitt geen meiden neukenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:36 schreef Juicebox het volgende:
Papi & Kit..Ik vind Papi echt geweldig.
![]()
Bette en Tina moeten niet weer samenkomen, vind Jodi veel leuker met Bette.Jenny, ja..
Eerst dat crazy stalker-gedoe met Stacy en nu steeds zo'n hoogmoedige kop opzetten, omdat ze een film krijgt.
Het wordt steeds erger met haar.
Men, please please please would someone kill her off.
Alice en Tasha zijn leuk samen.
En zielig voor Shane als dat ventje teruggaat bij z'n vader.
![]()
Die Tina..toen ze dat Angus-verhaal tegen Kit zat op te hangen..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:42 schreef Qwea het volgende:
Tina is ook een domme trutBette moet of wat met helena krijgen,of tijdelijk bij jodi blijven
Mag ik de site eens? Ik kan wel ff een procy pakken, en anders ff wonderer vragenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Vreemd, alle voorgaande weken was de laatste in de VS uitgezonden aflevering al 'beschikbaar'. Nu echter nog niet? Kan ook geen uitzendschema vinden, de site van Showtime geeft alleen toegang met Amerikaanse IP's.
ja,maar die hoef ik niet. En ipod is ook kutquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef Aventura het volgende:
Whehe, ik hem 'm. Wel in iPodformaat helaasch. Staat-ie niet op YouTube? Daar stonden voorgaande afleveringen wel op.
Ja.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:55 schreef Nirak het volgende:
Ik vond het wel sneu voor shane..
Die was in een van de vorige afleveringen ook al te zien hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 22:02 schreef Juicebox het volgende:
Ik was verbaasd om Marina opeens te zien, komt ze weer terug?
Ja, in de eerste aflevering van het seizoen. Toen was ze opeens weer verdwenen, dus toen ik haar nu weer zag was ik wel verbaasd.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:14 schreef Nirak het volgende:
[..]
Die was in een van de vorige afleveringen ook al te zien hoorBij de boekpresentatie van Jenny
smaken verschillen natuurlijk...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:57 schreef Thomas B. het volgende:
Wie heeft er mooie foto's van Alice?
In het begin kon ik haar maar niet loskoppelen van The Terminator..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:06 schreef Nirak het volgende:
maar ik vind die nieuwe vriendin van shane zo leukNormaal geef ik niets om dat soort types, maar deze vrouw is wel heel mooi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:06 schreef Nirak het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ooh ja die ruzie tussen bette en jodiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jodi,please come back
*jodi terug wil-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
heuj,niet grappen met phyllis!quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:02 schreef Juicebox het volgende:
Ik hoop stiekem dat Bette achter Jodi aan gaat en haar weer terughaalt.Tasha dus ook waarschijnlijk weg..? Liever Phyllis eigenlijk..
Wat snap jij niet aan die spoilertagsquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:02 schreef Juicebox het volgende:
Ik hoop stiekem dat Bette achter Jodi aan gaat en haar weer terughaalt.Tasha dus ook waarschijnlijk weg..? Liever Phyllis eigenlijk..
ik snap de 2de ook niet. Jodi is naar Irak?quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan die spoilertags
De aflevering is toch al uitgezonden, waarom zou ik het in spoilertags zetten?quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan die spoilertags
Ik wist niet dat Jodi in het leger zit...quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik snap de 2de ook niet. Jodi is naar Irak?![]()
![]()
nee,tisha. Dus tisha is naar irak, en jodi vertrekt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:25 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Jodi in het leger zit...
dus even kijken, de laatste aflevering komt nog, of was die van deze week de laatste?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:58 schreef Nirak het volgende:
jammer ja.. alweer de laatste aflevering.. :;(
Klopt, afl. 12 is de afsluiter. Die wordt a.s. uitgezonden in de VS.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:33 schreef Qwea het volgende:
is dat de laatste aflevering van dit seizoen?omdat er staat "season finale"
grapje zekerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Seizoen 5 gaat begin 2008 in de VS in premiere.
ik ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:01 schreef cinnamongirl het volgende:
* Doe het niet!
Erg he. Ik ga er altijd helemaal in op, het is mijn favo serie ever.
fucking amen!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:08 schreef Nirak het volgende:
The L word is de enige serie die ik vanaf de eerste aflevering heb gevolgd.. Jammer dat er altijd maar zo weinig afleveringen per seizoen zijn. En helemaal belachelijk dat ze tot 2008 wachten met seizoen 5!
Neej gekkie!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 07:57 schreef Qwea het volgende:
maar maar maar, dan heeft er iemand geliegt tegen me!
Kut! dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Neej gekkie!
Ik zei toch dat gisteren de laatste aflevering was in de VS!
dat is et eerste wat ik dachtquote:
quote:
zoooooo eens, afgelopen 2 weken de 4 seizoenen gekeken en ik kan me niet heugen wanneer ik me voor het laatst zo kapot geergerd heb aan een tv-personagequote:
nou ben ik geen hetero, maar ik heb het niet bij shane hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
maar van Shane krijg ik vreemd genoeg toch een soort kriebels![]()
Meer dames hier die dat hebben?
geen idee, ik moet nog aan seizoen 3 beginnenquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:50 schreef sylvietjoo het volgende:
Seizoen 4 is echt het leukst tot nu toe, niet!
Mocht je willenquote:
In januari.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:05 schreef Nirak het volgende:
Wanneer begint in de usa het nieuwe seizoen eigenlijk?
Wij ookquote:Op zondag 23 september 2007 00:29 schreef ElisaB het volgende:
Ik loop duidelijk achter; vanmiddag begonnen aan seizoen 3
Lekker hèquote:
Don't think so somehowquote:Op maandag 24 september 2007 11:50 schreef Sc0tTy het volgende:
Bette's mine !
sodemieter, wie is dat dan?quote:Op maandag 24 september 2007 22:31 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou Dylan ook niet wegsturen als ik haar in mijn bed zou vinden
[afbeelding]
![]()
Alexandra Hedison plays "straight" filmmaker Dylan Moreland on The L Word third season. Dylan has an affair with Helena, played by Rachel Shelley.quote:
ik wel lelijk kutwiefquote:Op maandag 24 september 2007 22:31 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou Dylan ook niet wegsturen als ik haar in mijn bed zou vinden
[afbeelding]
![]()
Straight, yeah rightquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alexandra Hedison plays "straight" filmmaker Dylan Moreland on The L Word third season. Dylan has an affair with Helena, played by Rachel Shelley.
Da's mooi; stuur ik jou wel weg als je er per ongeluk naast ligtquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How rude!
quote:
THE L WORD: LGB TEASE
In episode 501, the fifth season premiere, Shane derails plans to move in with Paige, then suffers the consequences; Jenny returns from vacation with a billionaire movie financier in tow; Phyllis has doubts about her romance with Joyce.
Je bedoelt ws. Phyllis!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mooie eerste aflevering weer. Ik snap alleen twee dingen niet helemaal. Wie is nou die vrouw waar Gladys het nou mee doet?
Een spoiler hoor je tussen spoiler tags te plaatsenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:23 schreef sylvietjoo het volgende:
Moet ook... want Tina en Bette komen weer samen <3
ooh dan ist goed. Ik was al chago dat ze bij elkaar kwamenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:39 schreef sylvietjoo het volgende:
Het was geen spoiler, gewoon wishful thinking... sorry! :$
Haha, ik wist dat er iets niet goed was toen ik mijn bericht typte, Phyllis dus ja. En nu herinner ik t me weer, die advocate inderdaad. Thanx!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je bedoelt ws. Phyllis!
Joyce is de advocaat die haar scheiding deed, ze was trouwens ook de advocaat in de echtscheidingszaak van Tina en Bette.
Omg,quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Shane met Paris Hilton bij een premierefeestje in LA van the L-Word:
[ afbeelding ]
Jawel!! Het komt elke zondag in de VS.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:04 schreef Qwea het volgende:
1ste 2? De tweede is toch nog helemaal niet uit?
Ooh god wat heb ik trouwens gewenst dat jenny doodging
Je kunt hem ook via You Tube bekijkenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:04 schreef Qwea het volgende:
1ste 2? De tweede is toch nog helemaal niet uit?
Ooh god wat heb ik trouwens gewenst dat jenny doodging
pimp niet met me meuk joah!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:59 schreef Qwea het volgende:
youtube
Ik wil hem op MM zn bigass flatscreen tv kijkendownloaden duurde maar 10 min
indimmen jijquote:
doe ik dat ook, lekker stiekum fappen op tietinaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
indimmen jijanders kijk ik hem alleen
Niet om de superinteressante verhalen idd, maar omdat er hele mooie vrouwen en geweldige seksscènes in zittenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:30 schreef thloreg het volgende:
ff zo maar tussen alles door: Waarom zou iemand uberhaupt naar dit soort rommel willen kijken? Of is het vanwege het fapgehalte of meer een Sex & City naweeën
Dat dus. En omdat het ontzettend grappig is meestalquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet om de superinteressante verhalen idd, maar omdat er hele mooie vrouwen en geweldige seksscènes in zitten. Ik geef toe: als het om mannen en vrouwen ging, keek ik er niet naar
. En als lesbo is het ook wel eens leuk om meer naar je 'eigen' community te kijken, zeg maar, ipv die oninteressante heteroseks
.
Ook datquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat dus. En omdat het ontzettend grappig is meestal
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:17 schreef Viking84 het volgende:
@ Einde van ep 4: Bette! Wat doe je!
Ik moet zeggen dat ik me toch maar weer bij het TiBette kamp ga voegen.
In seizoen 4 ja, nu is het nieuwige eraf.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:15 schreef Qwea het volgende:
Bette haar jodi, wat doet zijze waren zo ontzettend leuk samen!
jackie brown? FOXY BROWN!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Papi komt echt niet meer terug.
Wat genant zeg, in dat huisje in Big Bear. Arme Bette, zo in het water gesmeten.
En jammer dat Kit geen Jackie Brown-trekjes vertoonde bij de beroving!
nee!quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:42 schreef MikeyMo het volgende:
Tina's tieten zijn kleiner gewordenVroegah was ze natuurlijk zwanger
Ik hoop dat Jodi langzaam weer afzwaait, ik word zo moe van dat dove geneuzel evenals van dat gekwijl tussen haar vertaler en max.
Die titshot van Jenny roeleerde; die kop die ze trok was briljant!
quote:Paris Hilton gaat een lesbisch personage spelen. Dat meldt het Amerikaanse blad Parade dinsdag in een interview met de hotelerfgename op haar website. De 26-jarige beroemdheid gaat een rol vertolken in de succesvolle serie The L Word, die verhaalt over de besognes van een groep lesbiennes in Los Angeles.
Hilton kan overigens nog niet zeggen wat voor rol zij exact gaat spelen. "Maar ik vind het een erg goede serie", voegt ze daar wel aan toe. Op de vraag wat fijner is, rijk of beroemd zijn, antwoordt Hilton: "Het is fijner alleen maar rijk te zijn, dat is veel minder gedoe dan beroemd zijn. Maar ik zou ook gelukkig zijn als ik helemaal niets had."
En niet een beetje ookquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:20 schreef Viking84 het volgende:
De TiBetteclub heeft haar zin gekregen, zo lijkt het.
Iddquote:
Oh, ik dacht dat het nog allemaal via louche wegen moestquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Maedel: je kunt de eps evt ook via You Tube kijken. Hoef je alleen maar te wachten tot ze geladen zijn.
Een serie op You Tube zetten is ook niet bepaald legaal, hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het nog allemaal via louche wegen moest
Maar, ik wacht gewoon braaf op de dvd
niet?quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een serie op You Tube zetten is ook niet bepaald legaal, hoor.
ga weg!quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:56 schreef MikeyMo het volgende:
Lekker likken met Bette en Tina
Nou, Jody lekker afdruipen naar een kunstcommune oid. Word zo moe van dat dove geblaat.
Dat was nou de enige aflevering waarin ik Jenny niet irri vondquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Haha, die fingerfuck-scene voor Lez Girls![]()
Jenny: 'You guys really don't know how to fuck women, do you'.
'Im getting a lesbian sex coach to teach you'.
Ik ga hem zo even binnenhalen. Heb op You Tube al even geloerd, maar het enige wat ik kon zien was dat er idd nogal wat afgesekst werd, maar wie het nu precies met wie deed kon ik door de slechte kwaliteit niet uitmakenquote:Op maandag 3 maart 2008 16:33 schreef Nirak het volgende:
Wie heeft de aflevering van gisterenavond al gezien? Ik heb er ontzettend van genotenHet was een erg hete aflevering
Wat jammer! En ja, in deze aflevering deden echt alle (ex-)koppeltjes elkaarquote:Op maandag 10 maart 2008 20:46 schreef blaaatkipje het volgende:
En we krijgen nog een seizoen 6, 8 afleveringen en dan is het afgelopen!
ikquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:37 schreef Viking84 het volgende:
Gezien.
. Wie is er nou geïnteresseerd in de verhaallijnen?
bron?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:46 schreef blaaatkipje het volgende:
En we krijgen nog een seizoen 6, 8 afleveringen en dan is het afgelopen!
die nuecksessie met voorbinddildo van Jenny en Nikky was ook goaf!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:37 schreef Viking84 het volgende:
Gezien.
Idd een hete episode. Volgens mij heeft er nog nooit zoveel seks gezeten in een episode. Mag ook wel, want seizoen 5 was tot nu toe weinig soeps. Wie is er nou geïnteresseerd in de verhaallijnen? Séks willen we zien!
.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die nuecksessie met voorbinddildo van Jenny en Nikky was ook goaf!
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die nuecksessie met voorbinddildo van Jenny en Nikky was ook goaf!
be my guestquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fijnis ze namelijk lekker helemaal voor mij
![]()
![]()
Dit najaar volgens de homo-boekhandels.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:13 schreef ElisaB het volgende:
Zeg me dat seizoen 4 binnenkort op de NL markt komt
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:41 schreef maedel het volgende:
Dit najaar volgens de homo-boekhandels.
Oh ja, dat is ook zoquote:Op donderdag 3 april 2008 09:04 schreef Aventura het volgende:
Nee, aflevering 12 is vorige keer uitgezonden en dat was de finale.
Dat gezegd hebbende: ik heb seizoen 4 gereserveerd. Komt volgens mij over een week of twee. Dat wordt weer een weekend lang kijken, waarna men mij kan opdweilenquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:38 schreef Viking84 het volgende:
Bette is lekker, maar verder is het een enorm irritant mens. Ik ben blij dat het volgende seizoen het laatste is, want het gaat helemaal nergens meer over.
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:58 schreef ElisaB het volgende:
Zojuist S4 episode 3-6 gekeken...
Veeg mij maar op...
Ow, ow, f*cking wow!
![]()
![]()
Jodi en Bettequote:
Dat is echt de aanrader van de eeuwquote:Op donderdag 4 september 2008 15:27 schreef NanKing het volgende:
Ik loop zo hopeloos achter. Ik moet maar eens een opfrisweekend gaan houden.
ja, iddquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:55 schreef Aventura het volgende:
Dat was trouwens wel een van de pijnlijkste breakups die ik ooit heb gezien.
10 en 11 ook meteen maar gedaanquote:
quote:Season 5, Episode 1: LGB Tease
Original Air Date: 6 January 2008
Shane aborts her plans to move in with Paige to help raise her son, and later suffers the consequences. Meanwhile, Jenny returns from a Mexican vacation with a billionaire movie financier in tow to launch an all-out war against Tina to take back her rights to the movie production 'Lez Girls'. Phyllis has sudden doubts about the exclusivity of her romance with Joyce during her coming out party that Kit throws at the Planet. There, Alice and Shane attempt to set Tina up on a date. Helena gets tossed into jail for ripping off Catherine's ill-gotten cash, and with nobody to help her, she faces a grim life behind bars. Bette's welcome-home gesture to Jodi backfires.
ja, ik bedoelde eigenlijk ook seizoen 6 toen ik het vroegquote:Op woensdag 10 september 2008 14:05 schreef maedel het volgende:
Ik dacht dat Seizoen 5 al uit was in Amerika?
Dat is dus Alice.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog even een nieuwtje zo midden in het jaar:
Showtime is also working on a spin-off of The L Word, which concludes its series run next year. Details on the new show are still under wraps, but it will focus on one of the female characters from The L Word and chronicle her life moving forward.
Bron: http://www.tv.com/the-l-word/show/18662/story/11499.html?tag=story_list;title;0
Ik ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |