grapje zekerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Seizoen 5 gaat begin 2008 in de VS in premiere.
ik ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:01 schreef cinnamongirl het volgende:
* Doe het niet!
Erg he. Ik ga er altijd helemaal in op, het is mijn favo serie ever.
fucking amen!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:08 schreef Nirak het volgende:
The L word is de enige serie die ik vanaf de eerste aflevering heb gevolgd.. Jammer dat er altijd maar zo weinig afleveringen per seizoen zijn. En helemaal belachelijk dat ze tot 2008 wachten met seizoen 5!
Neej gekkie!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 07:57 schreef Qwea het volgende:
maar maar maar, dan heeft er iemand geliegt tegen me!
Kut! dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Neej gekkie!
Ik zei toch dat gisteren de laatste aflevering was in de VS!
dat is et eerste wat ik dachtquote:
quote:
zoooooo eens, afgelopen 2 weken de 4 seizoenen gekeken en ik kan me niet heugen wanneer ik me voor het laatst zo kapot geergerd heb aan een tv-personagequote:
nou ben ik geen hetero, maar ik heb het niet bij shane hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
maar van Shane krijg ik vreemd genoeg toch een soort kriebels![]()
Meer dames hier die dat hebben?
geen idee, ik moet nog aan seizoen 3 beginnenquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:50 schreef sylvietjoo het volgende:
Seizoen 4 is echt het leukst tot nu toe, niet!
Mocht je willenquote:
In januari.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:05 schreef Nirak het volgende:
Wanneer begint in de usa het nieuwe seizoen eigenlijk?
Wij ookquote:Op zondag 23 september 2007 00:29 schreef ElisaB het volgende:
Ik loop duidelijk achter; vanmiddag begonnen aan seizoen 3
Lekker hèquote:
Don't think so somehowquote:Op maandag 24 september 2007 11:50 schreef Sc0tTy het volgende:
Bette's mine !
sodemieter, wie is dat dan?quote:Op maandag 24 september 2007 22:31 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou Dylan ook niet wegsturen als ik haar in mijn bed zou vinden
[afbeelding]
![]()
Alexandra Hedison plays "straight" filmmaker Dylan Moreland on The L Word third season. Dylan has an affair with Helena, played by Rachel Shelley.quote:
ik wel lelijk kutwiefquote:Op maandag 24 september 2007 22:31 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou Dylan ook niet wegsturen als ik haar in mijn bed zou vinden
[afbeelding]
![]()
Straight, yeah rightquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alexandra Hedison plays "straight" filmmaker Dylan Moreland on The L Word third season. Dylan has an affair with Helena, played by Rachel Shelley.
Da's mooi; stuur ik jou wel weg als je er per ongeluk naast ligtquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How rude!
quote:
THE L WORD: LGB TEASE
In episode 501, the fifth season premiere, Shane derails plans to move in with Paige, then suffers the consequences; Jenny returns from vacation with a billionaire movie financier in tow; Phyllis has doubts about her romance with Joyce.
Je bedoelt ws. Phyllis!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mooie eerste aflevering weer. Ik snap alleen twee dingen niet helemaal. Wie is nou die vrouw waar Gladys het nou mee doet?
Een spoiler hoor je tussen spoiler tags te plaatsenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:23 schreef sylvietjoo het volgende:
Moet ook... want Tina en Bette komen weer samen <3
ooh dan ist goed. Ik was al chago dat ze bij elkaar kwamenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:39 schreef sylvietjoo het volgende:
Het was geen spoiler, gewoon wishful thinking... sorry! :$
Haha, ik wist dat er iets niet goed was toen ik mijn bericht typte, Phyllis dus ja. En nu herinner ik t me weer, die advocate inderdaad. Thanx!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je bedoelt ws. Phyllis!
Joyce is de advocaat die haar scheiding deed, ze was trouwens ook de advocaat in de echtscheidingszaak van Tina en Bette.
Omg,quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Shane met Paris Hilton bij een premierefeestje in LA van the L-Word:
[ afbeelding ]
Jawel!! Het komt elke zondag in de VS.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:04 schreef Qwea het volgende:
1ste 2? De tweede is toch nog helemaal niet uit?
Ooh god wat heb ik trouwens gewenst dat jenny doodging
Je kunt hem ook via You Tube bekijkenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:04 schreef Qwea het volgende:
1ste 2? De tweede is toch nog helemaal niet uit?
Ooh god wat heb ik trouwens gewenst dat jenny doodging
pimp niet met me meuk joah!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:59 schreef Qwea het volgende:
youtube
Ik wil hem op MM zn bigass flatscreen tv kijkendownloaden duurde maar 10 min
indimmen jijquote:
doe ik dat ook, lekker stiekum fappen op tietinaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
indimmen jijanders kijk ik hem alleen
Niet om de superinteressante verhalen idd, maar omdat er hele mooie vrouwen en geweldige seksscènes in zittenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:30 schreef thloreg het volgende:
ff zo maar tussen alles door: Waarom zou iemand uberhaupt naar dit soort rommel willen kijken? Of is het vanwege het fapgehalte of meer een Sex & City naweeën
Dat dus. En omdat het ontzettend grappig is meestalquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet om de superinteressante verhalen idd, maar omdat er hele mooie vrouwen en geweldige seksscènes in zitten. Ik geef toe: als het om mannen en vrouwen ging, keek ik er niet naar
. En als lesbo is het ook wel eens leuk om meer naar je 'eigen' community te kijken, zeg maar, ipv die oninteressante heteroseks
.
Ook datquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat dus. En omdat het ontzettend grappig is meestal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |