ja,maar die hoef ik niet. En ipod is ook kutquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef Aventura het volgende:
Whehe, ik hem 'm. Wel in iPodformaat helaasch. Staat-ie niet op YouTube? Daar stonden voorgaande afleveringen wel op.
Ja.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:55 schreef Nirak het volgende:
Ik vond het wel sneu voor shane..
Die was in een van de vorige afleveringen ook al te zien hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 22:02 schreef Juicebox het volgende:
Ik was verbaasd om Marina opeens te zien, komt ze weer terug?
Ja, in de eerste aflevering van het seizoen. Toen was ze opeens weer verdwenen, dus toen ik haar nu weer zag was ik wel verbaasd.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:14 schreef Nirak het volgende:
[..]
Die was in een van de vorige afleveringen ook al te zien hoorBij de boekpresentatie van Jenny
smaken verschillen natuurlijk...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:57 schreef Thomas B. het volgende:
Wie heeft er mooie foto's van Alice?
In het begin kon ik haar maar niet loskoppelen van The Terminator..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:06 schreef Nirak het volgende:
maar ik vind die nieuwe vriendin van shane zo leukNormaal geef ik niets om dat soort types, maar deze vrouw is wel heel mooi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:06 schreef Nirak het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ooh ja die ruzie tussen bette en jodiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jodi,please come back
*jodi terug wil-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
heuj,niet grappen met phyllis!quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:02 schreef Juicebox het volgende:
Ik hoop stiekem dat Bette achter Jodi aan gaat en haar weer terughaalt.Tasha dus ook waarschijnlijk weg..? Liever Phyllis eigenlijk..
Wat snap jij niet aan die spoilertagsquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:02 schreef Juicebox het volgende:
Ik hoop stiekem dat Bette achter Jodi aan gaat en haar weer terughaalt.Tasha dus ook waarschijnlijk weg..? Liever Phyllis eigenlijk..
ik snap de 2de ook niet. Jodi is naar Irak?quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan die spoilertags
De aflevering is toch al uitgezonden, waarom zou ik het in spoilertags zetten?quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan die spoilertags
Ik wist niet dat Jodi in het leger zit...quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik snap de 2de ook niet. Jodi is naar Irak?![]()
![]()
nee,tisha. Dus tisha is naar irak, en jodi vertrekt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:25 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Jodi in het leger zit...
dus even kijken, de laatste aflevering komt nog, of was die van deze week de laatste?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:58 schreef Nirak het volgende:
jammer ja.. alweer de laatste aflevering.. :;(
Klopt, afl. 12 is de afsluiter. Die wordt a.s. uitgezonden in de VS.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:33 schreef Qwea het volgende:
is dat de laatste aflevering van dit seizoen?omdat er staat "season finale"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |