Seizoen 2 was soms minder dan seizoen 1, maar toch vind ik het een vermakelijke seriequote:Op zondag 14 januari 2007 00:09 schreef __Saviour__ het volgende:
gaat de serie onderhand nog ergens over? sinds begin seizoen 2 ben ik gestopt met kijken omdat ik het idee had dat de schrijvers zelf ook geen idee hadden waarmee ze bezig waren.
Bij de Veronicagids kreeg je toentertijd een lange samenvatting van seizoen 1op DVD erbij....quote:Op zondag 14 januari 2007 11:45 schreef Eveli het volgende:
Toch zou ik 1 aflevering met alle hoogtepunten van de vorige seizoenen nog wel willen zien, gewoon om weer ff te weten waar het over gaat.
maar gaat het ergens over? Als in: zijn er al antwoorden of worden er alleen maar steeds meer vragen opgeroepen.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:17 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Seizoen 2 was soms minder dan seizoen 1, maar toch vind ik het een vermakelijke serie. Seizoen 3 vind ik ook tof, in februari begint het weer in de VS
![]()
Er zijn sinds het begin van seizoen 2 idd al een aantal grote vragen beantwoord (waarom en hoe is het vliegtuig neergestort, waartoe dient het werk dat in de hatch gedaan wordt en wat gebeurd er als men daarmee stopt, is er nog iemand in buitenwereld op zoek naar het neergestorte vliegtuig, wie of wat zijn the others, enz) en die antwoorden roepen steeds weer meer vragen op.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
maar gaat het ergens over? Als in: zijn er al antwoorden of worden er alleen maar steeds meer vragen opgeroepen.
Inderdaad, toen samen met Desperate Housewives; maar dat waren allebei gewoon "clipshows", die tijdens een serie een keer tussen afleveringen door komen om mensen 'op de hoogte te brengen' [quote:Op zondag 14 januari 2007 12:20 schreef Patch het volgende:
Bij de Veronicagids kreeg je toentertijd een lange samenvatting van seizoen 1op DVD erbij....
Wellicht dat ze dat dit jaar weer gaan doen?
quote:Makers willen einde aan tv-serie Lost
PASADENA - De makers van Lost willen een eind aan de serie breien. De wereldwijd populaire show heeft zoveel vragen opgeroepen dat de Amerikaanse producenten een einddatum willen plannen, omdat ze dan weten waar ze naartoe moeten werken.
Dat meldden diverse Amerikaanse media maandag. De producenten hopen de einddatum binnenkort bekend te maken. Ze hebben altijd gezegd dat ze honderd afleveringen wilden maken en dat zou betekenen dat het vijfde seizoen het laatste wordt.
Echt hard zoeken is ook niet echt nodig. Je hebt de 6 HDTV-afleveringen binnen een dag op je PC.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:07 schreef Patch het volgende:
ik heb de eerste 6 niet gekeken.
Ga er ook niet naarstig naar op zoek ofzo...
Heb seizoen 1 en 2 ook alleen maar in een paar dagen afgekeken (per seizoen), heb niks op tv bekeken, alleen de DVD-boxen gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |