abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45331386

After Oceanic Air flight 815 tore apart in mid-air and crashed on a Pacific island, its survivors were forced to find inner strength they never knew they had in order to survive. But they discovered that the island holds many secrets, including the intense howls of a mysterious creature stalking the jungle, as well as a polar bear, a marooned and possibly crazy French woman, a mystical boar, a mysterious group known only as "The Others," a ship called The Black Rock and... a hatch.

--------------

Elke vrijdag om 20.30 uur op NET5
48 Wildvreemden moeten met elkaar zien te overleven als het vliegtuig waarin ze zitten neerstort op een onbewoond eiland. Sommigen van hen raken in paniek. Anderen vestigen hun hoop op een redding van buitenaf en enkelen vinden de innerlijke kracht waarvan ze zelf niet wisten dat ze die hadden. Die kracht zullen ze hard nodig hebben aangezien het eiland niet zo verlaten is als het in eerste instantie lijkt...

Laatste deel van seizoen 1:
Lost deel 8 (NL uitzendingen)

Vorige delen:
[Lost] #2 Seizoen 2 -winterstop- (NL)
[LOST-NL] #3 Put yourself in the mind of the fish...
[LOST-NL] #4 Everything lost gets found
[LOST-NL] #5 Eko, niet Echo :).
[LOST-NL] #6 What's it gonna be, Jack?
[Lost NL] nr. 7 spoilervrij
[LOST NL] #8 - Lost, Love and Sorrow
[LOST NL] #9 - Seizoensfinale!

Interessante links:
Officiele website: http://abc.go.com/primetime/lost/
Onofficiele website: http://www.lost-tv.com/
Onofficiele website (Nederlands): http://www.lost-tv.nl/
Meer links: http://lost.startkabel.nl
Episode guide (Engels, let op: niet te ver lezen): http://www.tv.com/lost/show/24313/episode_guide.html

Aangezien het tot grote irritatie kan leiden, bij deze het verzoek GEEN SPOILERS te plaatsen!!

Hier verder met deel 10.

Link naar startpost
  Donald Duck held zondag 14 januari 2007 @ 00:09:48 #2
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45331433
gaat de serie onderhand nog ergens over? sinds begin seizoen 2 ben ik gestopt met kijken omdat ik het idee had dat de schrijvers zelf ook geen idee hadden waarmee ze bezig waren.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_45331615
quote:
Op zondag 14 januari 2007 00:09 schreef __Saviour__ het volgende:
gaat de serie onderhand nog ergens over? sinds begin seizoen 2 ben ik gestopt met kijken omdat ik het idee had dat de schrijvers zelf ook geen idee hadden waarmee ze bezig waren.
Seizoen 2 was soms minder dan seizoen 1, maar toch vind ik het een vermakelijke serie . Seizoen 3 vind ik ook tof, in februari begint het weer in de VS
hi
pi_45337815
Toch zou ik 1 aflevering met alle hoogtepunten van de vorige seizoenen nog wel willen zien, gewoon om weer ff te weten waar het over gaat.
pi_45338593
Enige serie die ik via de NL televisie volg. Ik dacht dat de serie weer in januari zou beginnen. Maar maart dus
  zondag 14 januari 2007 @ 12:20:18 #6
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_45338663
quote:
Op zondag 14 januari 2007 11:45 schreef Eveli het volgende:
Toch zou ik 1 aflevering met alle hoogtepunten van de vorige seizoenen nog wel willen zien, gewoon om weer ff te weten waar het over gaat.
Bij de Veronicagids kreeg je toentertijd een lange samenvatting van seizoen 1op DVD erbij....
Wellicht dat ze dat dit jaar weer gaan doen?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  Donald Duck held zondag 14 januari 2007 @ 13:05:28 #7
46149 __Saviour__
pi_45339902
quote:
Op zondag 14 januari 2007 00:17 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Seizoen 2 was soms minder dan seizoen 1, maar toch vind ik het een vermakelijke serie . Seizoen 3 vind ik ook tof, in februari begint het weer in de VS
maar gaat het ergens over? Als in: zijn er al antwoorden of worden er alleen maar steeds meer vragen opgeroepen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_45340317
quote:
Op zondag 14 januari 2007 13:05 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

maar gaat het ergens over? Als in: zijn er al antwoorden of worden er alleen maar steeds meer vragen opgeroepen.
Er zijn sinds het begin van seizoen 2 idd al een aantal grote vragen beantwoord (waarom en hoe is het vliegtuig neergestort, waartoe dient het werk dat in de hatch gedaan wordt en wat gebeurd er als men daarmee stopt, is er nog iemand in buitenwereld op zoek naar het neergestorte vliegtuig, wie of wat zijn the others, enz) en die antwoorden roepen steeds weer meer vragen op.

De schrijvers weten precies welk verhaal ze willen vertellen.
  Donald Duck held zondag 14 januari 2007 @ 14:01:06 #9
46149 __Saviour__
pi_45341481
ok, misschien dan toch weer eens gaan kijken binnenkort.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zondag 14 januari 2007 @ 14:07:55 #10
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_45341671
In maart pas weer, duurt echt nog te lang.
Ik ga de komende maand seizoen 2 nog maar is herhalen om weer ff helemaal er in te zitten.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_45343369
Nog maar eventjes is het februari, jullie moeten nog wat langer wachten
  maandag 15 januari 2007 @ 09:51:39 #12
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_45365163
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:20 schreef Patch het volgende:
Bij de Veronicagids kreeg je toentertijd een lange samenvatting van seizoen 1op DVD erbij....
Wellicht dat ze dat dit jaar weer gaan doen?
Inderdaad, toen samen met Desperate Housewives; maar dat waren allebei gewoon "clipshows", die tijdens een serie een keer tussen afleveringen door komen om mensen 'op de hoogte te brengen' [ ] van alles wat er tot nu toe gebeurde... een maandje later zonden ze die ook gewoon uit op TV, terwijl ik dus speciaal die gids had gekocht voor de 'nog nooit vertoonde beelden' ofzo

Zijn er trouwens nog meer mensen die met de VS aflevering 1 tot en met 6 van seizoen 3 hebben meegekeken om het gat in NL tussen seizoen 2 en 3 te verkleinen? Ik wel, maar vanaf maart kijk ik weer met Net5 mee Zes afleveringen LOST opnieuw moeten kijken is geen straf
  dinsdag 16 januari 2007 @ 09:07:40 #13
22457 Patch
pi_45397373
ik heb de eerste 6 niet gekeken.
Ga er ook niet naarstig naar op zoek ofzo...
Heb seizoen 1 en 2 ook alleen maar in een paar dagen afgekeken (per seizoen), heb niks op tv bekeken, alleen de DVD-boxen gekregen
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_45420619
Vrijdag 2 maart .... dat duurt nog even .
pi_45420749
Scriptschrijvers willen einde serie Lost

AMSTERDAM - De makers van de Amerikaanse serie Lost willen een einddatum voor de show vaststellen. Ze denken dat een deadline hen zal helpen bij het schrijven van het script.

De serie, over de overlevenden van een vliegtuigramp die zijn gestrand op een onbewoond eiland, beleeft in de VS momenteel haar derde seizoen.

Aanvankelijk zou de show maar één seizoen duren, maar door de hoge kijkcijfers werd besloten het einde te rekken. De schrijvers van Lost gingen daarom op zoek naar nieuwe verhaallijnen en plotwendingen, maar zeggen nu moeite te hebben die verder te ontwikkelen als ze niet weten wanneer de show eindigt.

"Als we een einddatum hebben, zullen er veel vragen verdwijnen", verwacht uitvoerend producent Carlton Cuse.

Populariteit

Daarnaast willen de makers voorkomen dat de serie te lang doorkabbelt en daardoor aan populariteit inboet. Volgens Cuse gebeurt dat wel vaker bij goedlopende series. "The X-Files was bijvoorbeeld een heel goede serie, maar heeft twee seizoenen te lang gedraaid. Daar willen wij voor waken."
  Donald Duck held dinsdag 16 januari 2007 @ 21:59:24 #16
46149 __Saviour__
pi_45420827
quote:
Makers willen einde aan tv-serie Lost
PASADENA - De makers van Lost willen een eind aan de serie breien. De wereldwijd populaire show heeft zoveel vragen opgeroepen dat de Amerikaanse producenten een einddatum willen plannen, omdat ze dan weten waar ze naartoe moeten werken.

Dat meldden diverse Amerikaanse media maandag. De producenten hopen de einddatum binnenkort bekend te maken. Ze hebben altijd gezegd dat ze honderd afleveringen wilden maken en dat zou betekenen dat het vijfde seizoen het laatste wordt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 16 januari 2007 @ 23:28:44 #17
22457 Patch
pi_45423972
heel slim, gewoon 5 of 6 seizoenen en dan klaar. niet verder kabbelen...
  Donald Duck held dinsdag 16 januari 2007 @ 23:31:49 #18
46149 __Saviour__
pi_45424077
Het moet zeker niet eindeloos verder gaan. Bijvoorbeeld X-Files is een typisch voorbeeld van een serie die maar niet eindigde en te lang werd gerekt. Dat moet met Lost echt niet gebeuren.
Ik ga binnenkort eens heel seizoen 2 inhalen, ik wil het toch weer gaan volgen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_45431807
Nah na 4 seizoenen vind ik het wel genoeg.
pi_45465076
LOL
Ook maar eens wat afleveringen van seizoen 2 gaan bekijken om er weer in te komen.Mag wel iets meer vaart zitten in seizoen 3.
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
  donderdag 18 januari 2007 @ 12:04:32 #21
22457 Patch
pi_45466502
en antwoorden op de vragen van die zwarte rook, hoe de piloot omgekomen is en de others waarom ze baarden en kostuums dragen...
pi_45586481
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 09:07 schreef Patch het volgende:
ik heb de eerste 6 niet gekeken.
Ga er ook niet naarstig naar op zoek ofzo...
Heb seizoen 1 en 2 ook alleen maar in een paar dagen afgekeken (per seizoen), heb niks op tv bekeken, alleen de DVD-boxen gekregen
Echt hard zoeken is ook niet echt nodig. Je hebt de 6 HDTV-afleveringen binnen een dag op je PC.
Ik heb ze al wel gezien, maar ga op Net5 zeker weer kijken
  dinsdag 23 januari 2007 @ 07:20:42 #23
22457 Patch
pi_45587167
Ben dus nu weer begonnen met Seizoen 1 weer es te kijken...
damn wat zijn er toch nog veel onbeantwoorde vragen...
Ben nu bij aflevering 6 en tot dusver:
- wat is dat verdomd grote beest dat het voor elkaar krijgt om te stampen en bomen opzij krijgt?
- dat geluid, komt dat van dat beest af?
- waar komt het gefluister vandaan?
- waarom is de kist leeg waarin eigenlijk Jack's vader zou zitten?
- Locke heeft het 'monster' gezien, maar zegt niks tegen de rest, why not?
- hoezo is Walt 'special' ?
- waar komt de ijsbeer vandaan?
- wie zijn die Adam en Eva (lijken) in de grot?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 10:20:25 #24
22457 Patch
pi_45589338
heeft iemand overigens al ergens die action figures 'live' gezien?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:06:39 #25
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_45592160
[edit] Shiiiit, ik had hier net op vier van die vragen antwoorden gegeven, maar toen kwam ik erachter dat dit het NL topic is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')