Seizoen 2 was soms minder dan seizoen 1, maar toch vind ik het een vermakelijke seriequote:Op zondag 14 januari 2007 00:09 schreef __Saviour__ het volgende:
gaat de serie onderhand nog ergens over? sinds begin seizoen 2 ben ik gestopt met kijken omdat ik het idee had dat de schrijvers zelf ook geen idee hadden waarmee ze bezig waren.
Bij de Veronicagids kreeg je toentertijd een lange samenvatting van seizoen 1op DVD erbij....quote:Op zondag 14 januari 2007 11:45 schreef Eveli het volgende:
Toch zou ik 1 aflevering met alle hoogtepunten van de vorige seizoenen nog wel willen zien, gewoon om weer ff te weten waar het over gaat.
maar gaat het ergens over? Als in: zijn er al antwoorden of worden er alleen maar steeds meer vragen opgeroepen.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:17 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Seizoen 2 was soms minder dan seizoen 1, maar toch vind ik het een vermakelijke serie. Seizoen 3 vind ik ook tof, in februari begint het weer in de VS
![]()
Er zijn sinds het begin van seizoen 2 idd al een aantal grote vragen beantwoord (waarom en hoe is het vliegtuig neergestort, waartoe dient het werk dat in de hatch gedaan wordt en wat gebeurd er als men daarmee stopt, is er nog iemand in buitenwereld op zoek naar het neergestorte vliegtuig, wie of wat zijn the others, enz) en die antwoorden roepen steeds weer meer vragen op.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
maar gaat het ergens over? Als in: zijn er al antwoorden of worden er alleen maar steeds meer vragen opgeroepen.
Inderdaad, toen samen met Desperate Housewives; maar dat waren allebei gewoon "clipshows", die tijdens een serie een keer tussen afleveringen door komen om mensen 'op de hoogte te brengen' [quote:Op zondag 14 januari 2007 12:20 schreef Patch het volgende:
Bij de Veronicagids kreeg je toentertijd een lange samenvatting van seizoen 1op DVD erbij....
Wellicht dat ze dat dit jaar weer gaan doen?
quote:Makers willen einde aan tv-serie Lost
PASADENA - De makers van Lost willen een eind aan de serie breien. De wereldwijd populaire show heeft zoveel vragen opgeroepen dat de Amerikaanse producenten een einddatum willen plannen, omdat ze dan weten waar ze naartoe moeten werken.
Dat meldden diverse Amerikaanse media maandag. De producenten hopen de einddatum binnenkort bekend te maken. Ze hebben altijd gezegd dat ze honderd afleveringen wilden maken en dat zou betekenen dat het vijfde seizoen het laatste wordt.
Echt hard zoeken is ook niet echt nodig. Je hebt de 6 HDTV-afleveringen binnen een dag op je PC.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:07 schreef Patch het volgende:
ik heb de eerste 6 niet gekeken.
Ga er ook niet naarstig naar op zoek ofzo...
Heb seizoen 1 en 2 ook alleen maar in een paar dagen afgekeken (per seizoen), heb niks op tv bekeken, alleen de DVD-boxen gekregen
dus 4 van die vragen kan je al beantwoorden na 6 afleveringen van seizoen 3 ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:06 schreef Xurk het volgende:
[edit] Shiiiit, ik had hier net op vier van die vragen antwoorden gegeven, maar toen kwam ik erachter dat dit het NL topic is
Nou, dat weet ik nog zonet niet hoor...quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:14 schreef Patch het volgende:
[..]
dus 4 van die vragen kan je al beantwoorden na 6 afleveringen van seizoen 3 ?
![]()
Maar Xurk beweert van wel...quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:49 schreef Arjan het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik nog zonet niet hoor...
LOLquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:06 schreef Xurk het volgende:
[edit] Shiiiit, ik had hier net op vier van die vragen antwoorden gegeven, maar toen kwam ik erachter dat dit het NL topic is
post es een linkje naar die site aubquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:36 schreef Xurk het volgende:
Nou, laat ik maar zeggen dat de vier vragen die ik wilde beantwoorden, in ieder geval deels beantwoord worden, maar dat is LOST... als je antwoorden krijgt, ontstaan daaruit nóg meer vragen
Ik had laatst een site met de 50[!!] grootste onbeantwoordde LOST-vragen, dat hadden er dus nog meer kunnen zijn, maar ze lieten het bij 50
Anyway, kan niet wachten tot het in NL weer hervat wordt
topictitel...quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:19 schreef Haijo het volgende:
Wanneer komt de nieuwe ep nou? Ergens in Maart ofzo toch?
Nope, helaas, er zitten ook een paar vragen bij die betrekking hebben tot de eerste zes afleveringen van seizoen 3... dus ik post het maar niet [staat wel in het vorige VS topic]quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:58 schreef Patch het volgende:
post es een linkje naar die site aub
hopelijk wel alleen onbeantwoorde vragen van seizoen 1 en 2, want van 3 weet ik nog niks
Je hebt geen extra vragen na het bekijken van de eerste 2 seizoenen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben ik het mee eens.
is in de finale van s2 eigenlijk wel beantwoord toch? Desmond had het door: alles wat in de Swan gebeurde was echt en alles wat in de Pearl gebeurde was een pyschologisch experimentquote:Waarom moesten ze in de andere bunker (de Parel) de mensen in de 1e bunker (de Zwaan/knop indrukken) gadeslagen en alles opschrijven, terwijl de notities allemaal op een stapel terecht kwamen?
Jin is onvruchtbaar en Sun heeft liggen ballen met een ander, nog voor flight 815.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:04 schreef Patch het volgende:
[..]
-Hoe komt het dat Locke kan lopen, Sun zwanger is en Rose niet meer ziek is?
[..]
hopelijk komt dat antwoord niet naar aanleiding van de afleveringen van seizoen 3, want in seizoen 2 was nog niks bekend,quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:41 schreef Arjan het volgende:
[..]
Jin is onvruchtbaar en Sun heeft liggen ballen met een ander, nog voor flight 815.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In seizoen twee is het nog niet helemaal duideiljk, in aflevering 16, "The Whole Truth", wordt duidelijk dat Sun onvruchtbaar is, maar op het eiland dus toch zwanger blijkt te zijn. Dit kan liggen aan de mogelijke krachten van het eiland [zoals Rose en Locke die ook "genezen" zijn], maar af en toe in de aflevering zien we een veelbetekenende blik van Sun tijdens bijvoorbeeld het omhelzen van Jin, wat dus insinueert dat er meer aan de hand is... in seizoen 3 komen we er inderdaad meer over te weten![]()
Jawel wat voor mensen zitten er al op het eiland.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:33 schreef Patch het volgende:
[..]
Je hebt geen extra vragen na het bekijken van de eerste 2 seizoenen?
Volgens mij was al in seizoen 1 bekend dat ze lag te rollebollen met die leraar Engels.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:46 schreef Patch het volgende:
[..]
hopelijk komt dat antwoord niet naar aanleiding van de afleveringen van seizoen 3, want in seizoen 2 was nog niks bekend,of is het je eigen theorie?
er was spanning in seizoen 1 en 2 tussen sun en de kale leraar engels... maar van rollebollen is echt geen sprake hoor...quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:46 schreef Arjan het volgende:
[..]
Volgens mij was al in seizoen 1 bekend dat ze lag te rollebollen met die leraar Engels.
Of seizoen 3 er ook iets over zegt weet ik niet eens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |