ik wou 't nét zeggenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:37 schreef amaranta het volgende:
maar de rest lijkt wel een piyama
iddquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:35 schreef MissJ het volgende:
dorine ziet er echt prachtig uit zeg
Ik vrees het wel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is de eerste week dat ik het hele programma kijk, maar ze nemen het 'je hoeft niet te kunnen zingen voor de X-Factor' wel bloedserieus he?
Gek ja. Heb ik ook.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:38 schreef Karina het volgende:
Het is niet echt goed gezongen, maar op een of andere manier krijg ik altijd kippenvel van Dorine.
Idols 4 denk ik pasquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
wanneer komt er een kippenvelmoment ala Angelique - Knocking On Heaven's Door![]()
![]()
en sharonquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:39 schreef TheVulture het volgende:
De enige van deze kandidaten die niet vals zingen zijn Anja en X6... de rest is gewoon echt crap
Eén klein foutjequote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:39 schreef Karina het volgende:
Wel goed dat ze zelf door heeft dat het niet heel goed ging en dat ze het ook gewoon zegt.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:39 schreef alwaysthebest het volgende:
X6 gaat iets van Pipo de clown doen?
dat heb ik bij 8 van de 10 kandidaten...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:40 schreef Erotica_ het volgende:
Wat slecht![]()
Ik snap echt niet waarom ze in de laatste 10 (of hoeveel is het nou?) zit..
op RTL4, inde uitzendingquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:39 schreef amaranta het volgende:
waar kun je zien wat iedereen gaat zingen???
Dit is inderdaad wel een schofterige opmerking.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is die HJ een nare smeerlap zeg
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Een kind van acht hoort verdomme op bed te liggen op dit tijdstip, lamzak
Het is echt een misbaksel eerste klas... en ik ben er zo onderhand van overtuigd dat die man er totaal geen verstand van heeft....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is die HJ een nare smeerlap zeg
nou nee hoor... ik ken genoeg kinderen van 8 die gewoon x factor kijken....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Een kind van acht hoort verdomme op bed te liggen op dit tijdstip, lamzak
Je moet niet posten als je dronken bent.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:43 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
goed zo Dorine! Sreek die kwal ar tegen! sowhat
ik noem hem vanaf nu wel Kwallenbalquote:
Ik ken ze ook, de dochter van HJ en vriendinnetjequote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou nee hoor... ik ken genoeg kinderen van 8 die gewoon x factor kijken....
ONZ is de andere kant opquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:44 schreef paultjuhhh het volgende:
OH DIE WIJVEN ZIJN LEKKER VAN DIE LEKKERE STUDENTEN !!!!EINS
Veeg je wel je troep weer op?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:44 schreef paultjuhhh het volgende:
OH DIE WIJVEN ZIJN LEKKER VAN DIE LEKKERE STUDENTEN !!!!EINS
ach het is een zaterdag..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ken ze ook, de dochter van HJ en vriendinnetje
Maar toch, half 10 vind ik rijkelijk laat hoor.
dacht ik dus ook...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Sister act 2, hebben ze ook bij hun auditie iets van gedaan.
Nee joh, het is niet the triple x-factorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:47 schreef Stereotomy het volgende:
Zitten er ook camera's *in* die vloeren?
Daar moeten ze écht wat aan gaan doen ja. Op deze manier lijkt iedereen door de mand te vallen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Geluidsmensen, zorg toch eens voor goed geluid.
Als ik het me goed herinner een verpauperde school, waar de nonnen les gaven. Leerlingen zongen dat.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:46 schreef Cee het volgende:
Heb ik het goed? Wordt dit eigenlijk gezongen door nonnen? En lopen ze nu rond als slonzige bR33zAhs? En is dit een beetje vals?
Als ze slim is, maakt ze rechtsomkeert, samen met Sharon, en proberen ze zelf iets op te bouwen voor henzelf, zonder dat zo'n glibberige Henkjan (zo goed BVO!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als zelfs X6 tegen gaat vallen, is het wel echt heel erg. Waar blijft Anja om alles te redden?
yep, gangsterachtige r&b-leerlingen...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Als ik het me goed herinner een verpauperde school, waar de nonnen les gaven. Leerlingen zongen dat.
Zeg dat welquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
Nu weten we dus ook dat X6 ook vals kunnen zingen
Dat was het goede oude Idolsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom zeggen ze niet zoals vroeger dat het bagger was ofzo
Omdat? Hij heeft gewoon gelijk joh.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Nu weer huppelmeisjes... ik zit echt te wachten tot iemand hem finaal op z'n plaat ramt.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
ik zit echt te wachten tot iemand hem finaal op z'n plaat ramt.
Nou schokkend zeg ! wat een slapeloos programma is het gewordenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:52 schreef babette21 het volgende:
hé, een goeie actie van Wendy: de jury gewoon lekker onderbreken!
ga zo door, ga zo door...
Denk het wel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:52 schreef Cee het volgende:
Accidentally in Love misschien?
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:52 schreef Cee het volgende:
Dat was wel het minst leuke nummer van de filmquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:52 schreef Cee het volgende:
Omdat een of andere speknek met dikke pukkelkop denkt dat ie zich alles kan permitteren omdat ie aan de goede kant van de tafel zit. Als je mensen op hun optreden aanvalt mag dat van mij, maar elke keer dat gespeel op de man wordt een beetje saai. Daarom.quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:50 schreef Jommie het volgende:
He, een baretje... Dat is ZO jaren tachtig
heyquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:53 schreef D.Rose het volgende:
Dat was wel het minst leuke nummer van de film
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:53 schreef Karina het volgende:
Ik heb Shrek 2 gezien, maar geen flauw idee meer welk nummer daar in zat.
Mwah, qua styling kan het wel iets flitsender.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:56 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
annie is beter dan die hele x factor bijelkaar
Christian zal het denk ik niet aan liggen, die vertrouw ik een nummer van de Couting Crows wel toe.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:55 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik hoop dat Christian en vooral de geluidsmensen recht doen aan het nummer.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
Me moeder belt op... doet ze nooit: joh wat zijn ze slecht he allemaal...
Ja mam je heb gelijk... ik vond niemand goed tot nu toe
Die mag Anja wel doenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
14. Bonus Track: Holding Out For A Hero - Jennifer Saunders
vroeger waren ze best goed (long december, round here) maar dit nummer, en die bagger met Blof...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
hey![]()
doe's lief over decounting crows
idd ! ik zat ook al vanquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:58 schreef Cee het volgende:
Wat is die waar waarom wanneer reclame irritant zeg!
Ik ook maar dat waren stratemakers hier in de straat.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:57 schreef Silvieja het volgende:
Stelletje zeikflikkers hier.
Ze waren mischien wat minder, maar heb veel slechter gehoord.
same here... niveau is bedroevend laag....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
ik vond niemand goed tot nu toe
Hoor ik daar een nominatie voor de Loden Leeuw? Ik doe met je meequote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:58 schreef SpecialGuest het volgende:
Waar, waarom, wanneer... Wat een gruwelijk irritante reclame.![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:59 schreef Gezondaar het volgende:
HOLY CRAP wat een kutreclame, met dat waar/wanneer/waarom/hoe![]()
![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Welk liedje Wendy???
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:59 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik ook maar dat waren stratemakers hier in de straat.
KIAquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:59 schreef Gezondaar het volgende:
HOLY CRAP wat een kutreclame, met dat waar/wanneer/waarom/hoe![]()
![]()
![]()
Stille wateren, diepe grondenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:00 schreef Karina het volgende:
Christian en Saw, had ik niet gedacht.
de reclame van Ceequote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedereen reageert af op de zelfde reclame.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:02 schreef babette21 het volgende:
dat irritante trekje met die bovenlip...
In het land der blinden is eenoog koning.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:03 schreef m-materazzi het volgende:
Beste tot nu toe
Ik mis Ellen, ik mis Hind en ik mis Borisquote:
Uhhuh, en het stopwoord van HJ van vanavond is 'huppel'....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:03 schreef Cee het volgende:
Is het thema van vandaag "Onmogelijke laatste noten in liedjes"?
Ik denk dat ie zich niet scheert om z'n hazelip te verbergenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:02 schreef babette21 het volgende:
dat irritante trekje met die bovenlip...
en hij gaat veel te snel
krachtigquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:03 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hij heeft een lekkere krachtige stem, leuk optreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |