ik wou 't nét zeggenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:37 schreef amaranta het volgende:
maar de rest lijkt wel een piyama
iddquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:35 schreef MissJ het volgende:
dorine ziet er echt prachtig uit zeg
Ik vrees het wel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is de eerste week dat ik het hele programma kijk, maar ze nemen het 'je hoeft niet te kunnen zingen voor de X-Factor' wel bloedserieus he?
Gek ja. Heb ik ook.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:38 schreef Karina het volgende:
Het is niet echt goed gezongen, maar op een of andere manier krijg ik altijd kippenvel van Dorine.
Idols 4 denk ik pasquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
wanneer komt er een kippenvelmoment ala Angelique - Knocking On Heaven's Door![]()
![]()
en sharonquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:39 schreef TheVulture het volgende:
De enige van deze kandidaten die niet vals zingen zijn Anja en X6... de rest is gewoon echt crap
Eén klein foutjequote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:39 schreef Karina het volgende:
Wel goed dat ze zelf door heeft dat het niet heel goed ging en dat ze het ook gewoon zegt.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:39 schreef alwaysthebest het volgende:
X6 gaat iets van Pipo de clown doen?
dat heb ik bij 8 van de 10 kandidaten...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:40 schreef Erotica_ het volgende:
Wat slecht![]()
Ik snap echt niet waarom ze in de laatste 10 (of hoeveel is het nou?) zit..
op RTL4, inde uitzendingquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:39 schreef amaranta het volgende:
waar kun je zien wat iedereen gaat zingen???
Dit is inderdaad wel een schofterige opmerking.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is die HJ een nare smeerlap zeg
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Een kind van acht hoort verdomme op bed te liggen op dit tijdstip, lamzak
Het is echt een misbaksel eerste klas... en ik ben er zo onderhand van overtuigd dat die man er totaal geen verstand van heeft....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is die HJ een nare smeerlap zeg
nou nee hoor... ik ken genoeg kinderen van 8 die gewoon x factor kijken....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Een kind van acht hoort verdomme op bed te liggen op dit tijdstip, lamzak
Je moet niet posten als je dronken bent.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:43 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
goed zo Dorine! Sreek die kwal ar tegen! sowhat
ik noem hem vanaf nu wel Kwallenbalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |