Ik ken ze ook, de dochter van HJ en vriendinnetjequote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou nee hoor... ik ken genoeg kinderen van 8 die gewoon x factor kijken....
ONZ is de andere kant opquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:44 schreef paultjuhhh het volgende:
OH DIE WIJVEN ZIJN LEKKER VAN DIE LEKKERE STUDENTEN !!!!EINS
Veeg je wel je troep weer op?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:44 schreef paultjuhhh het volgende:
OH DIE WIJVEN ZIJN LEKKER VAN DIE LEKKERE STUDENTEN !!!!EINS
ach het is een zaterdag..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ken ze ook, de dochter van HJ en vriendinnetje
Maar toch, half 10 vind ik rijkelijk laat hoor.
dacht ik dus ook...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Sister act 2, hebben ze ook bij hun auditie iets van gedaan.
Nee joh, het is niet the triple x-factorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:47 schreef Stereotomy het volgende:
Zitten er ook camera's *in* die vloeren?
Daar moeten ze écht wat aan gaan doen ja. Op deze manier lijkt iedereen door de mand te vallen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Geluidsmensen, zorg toch eens voor goed geluid.
Als ik het me goed herinner een verpauperde school, waar de nonnen les gaven. Leerlingen zongen dat.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:46 schreef Cee het volgende:
Heb ik het goed? Wordt dit eigenlijk gezongen door nonnen? En lopen ze nu rond als slonzige bR33zAhs? En is dit een beetje vals?
Als ze slim is, maakt ze rechtsomkeert, samen met Sharon, en proberen ze zelf iets op te bouwen voor henzelf, zonder dat zo'n glibberige Henkjan (zo goed BVO!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als zelfs X6 tegen gaat vallen, is het wel echt heel erg. Waar blijft Anja om alles te redden?
yep, gangsterachtige r&b-leerlingen...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Als ik het me goed herinner een verpauperde school, waar de nonnen les gaven. Leerlingen zongen dat.
Zeg dat welquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
Nu weten we dus ook dat X6 ook vals kunnen zingen
Dat was het goede oude Idolsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom zeggen ze niet zoals vroeger dat het bagger was ofzo
Omdat? Hij heeft gewoon gelijk joh.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Nu weer huppelmeisjes... ik zit echt te wachten tot iemand hem finaal op z'n plaat ramt.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
ik zit echt te wachten tot iemand hem finaal op z'n plaat ramt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |