quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:08 schreef avonne het volgende:
Nena "Waarom denkt iedereen toch telkens dat Brian en ik een relatie hebben?"
Bart (schreeuwend)
"Ik kom verdomme in mijn eigen kamer, het is donker, jij ligt onderop, en hij ligt boven op droog te neuken! Welk gedeelte begrijp je niet?"
"Jullie lijken wel een 20 jaar getrouwd stel"
Nena zegt niks
Of via een postkaartje vanuit Hawaï:quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:06 schreef Danny het volgende:
[..]
eensch. en dat Lesley hem moge dumpen.
Per SMS.
Jep, deze was eerderquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:12 schreef demins het volgende:
Hier door?
Wat verwacht je dan ongeveer wat er gaat gebeuren?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:12 schreef avonne het volgende:
Volgens mij wordt het een memorabele avond![]()
ik zeg niks, want anders valt het tegenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan ongeveer wat er gaat gebeuren?
Nou, hij lacht anders met Huubquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:19 schreef demins het volgende:
Bart heeft gewoon de opdracht van NL en Brian gekregen de avond zo ongezellig mogelijk te maken!![]()
Met hoeveel man moeten ze die videoband erin douwen dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:19 schreef BONG4002 het volgende:
Film kijken gaat niet door want er zijn te weinig mensen van de productie
Ik ook. Ik zag die kop van Brian. Hij zag het echt als win win situatie: of ze zegt ja en dan kan ik haar neuken of ze zegt nee en dan zeg ik dat het een geintje is, kan ik naar buiten en staat zij voor lul.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:17 schreef avonne het volgende:
Nena is dus van mening dat Brian het serieus meende, dat ze naar de musical mocht, als hij mocht neuken?
Een taxi langs de videotheek laten rijden was zeker te veel moeite!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:19 schreef BONG4002 het volgende:
Film kijken gaat niet door want er zijn te weinig mensen van de productie
je wilt het alleen maar geloven.. natuurlijk was het een geintje dat ie in ruil voor sex op hum zou stemmen.. dat ie wel sex wilt met Nena staat los van die dealquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:22 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zag die kop van Brian. Hij zag het echt als win win situatie: of ze zegt ja en dan kan ik haar neuken of ze zegt nee en dan zeg ik dat het een geintje is, kan ik naar buiten en staat zij voor lul.
Ik vind het een creep en dat blijft ook zo. Ik zie zoveel agressie in zijn ogen, dat ik er eng van wordt.
Ben ik ook echt dom!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je wilt het alleen maar geloven.. natuurlijk was het een geintje dat ie in ruil voor sex op hum zou stemmen.. dat ie wel sex wilt met Nena staat los van die deal
als je dat gelooft ben je echt dom![]()
zoals gigageil dat soort vrouwen kent, ken ik dat soort gozers. hij meende het echt en als jij dat niet gelooft, dan boeit mij dat verder niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je wilt het alleen maar geloven.. natuurlijk was het een geintje dat ie in ruil voor sex op hum zou stemmen.. dat ie wel sex wilt met Nena staat los van die deal
En dan ben ik ook oerdom! Ik heb mannen om nog wel minder bloedserieuze oneerbare voorstellen horen doen tav jonge meiden.quote:
Nena kan geen nee zeggenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:21 schreef Gigageil het volgende:
Meiden op FOK, letten jullie even op hoe verongelijkt Ne-NAATJE nu doet, terwijl ze het ZELF heeft gedaan ?![]()
Dat inconsequente gedoe van een vrouw die bijna ALLES toestaat, tot droogneuken aan toe, en een jongen de kans geeft zich op te geilen op je lichaam, en nu het verongelijkte poppetje speelt ten opzichte van de andere bewoners die het AL LANG doorhebben, DAT is nu juist wat ze ZELF aan de hand gehaald heeft.......
Boontje komt om haar loontje......
Ik ken dat soort vrouwen. Ik zag het aankomen.![]()
en juij denkt dat als nene had gezegd, "ja lekker, kom maar op".quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:31 schreef gomi het volgende:
[..]
en juij denkt dat als nene had gezegd, "ja lekker, kom maar op".
Dat brian dan had gezegd: "nee hoor, was maar een geintje."
zucht daar gaat het niet om.. laat maarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:31 schreef gomi het volgende:
[..]
en juij denkt dat als nene had gezegd, "ja lekker, kom maar op".
Dat brian dan had gezegd: "nee hoor, was maar een geintje."
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:19 schreef demins het volgende:
Bart De redactie heeft gewoon de opdracht van NL en Brian gekregen de avond zo ongezellig mogelijk te maken!![]()
Die kaartenactie heeft heel goed geholpenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:34 schreef crohntje het volgende:
Huub wordt toch aardig getolereerd nu
Dat is echt een topactie geweest! NIet alleen voor Huub, maar vooral ook voor Sylvia. Het is wel gaaf om te zien, dat dat een behoorlijk impact heeft gehad, al zal niemand van de bewoners (bashers) dat toe willen geven. Geslaagde actie!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die kaartenactie heeft heel goed geholpen
Die gelegenheid had hij beslist niet aan zich voorbij laten gaan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:36 schreef gomi het volgende:
daar gat t nou netw el om, wat als nena ja had gezegd, was t dan nog steeds een geintje voor brian of had hij niet geweten hoe snel hij zich de kleren van t lijf had moeten rukken
Ja, ik mocht hopen dat er meer van dit type vrouwen in Nederland rondliepen.....geen nee kunnen zeggen.....mmmmmmmquote:
Brian had dan gedacht; dan maar niet naar Scheveningenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:36 schreef gomi het volgende:
daar gaat t nou net wel om, wat als nena ja had gezegd? Was t dan nog steeds een geintje voor brian of had hij niet geweten hoe snel hij zich de kleren van t lijf had moeten rukken?
Nene zegt te laat "nee", maar uiteindelijk zegt ze het heus. Dat is ook de reden waarom Brian iedere keer net niet slaagt om haar te grijpen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja, ik mocht hopen dat er meer van dit type vrouwen in Nederland rondliepen.....geen nee kunnen zeggen.....mmmmmmm![]()
Ik kan ook geen nee zeggen, dat vind ik zielig...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja, ik mocht hopen dat er meer van dit type vrouwen in Nederland rondliepen.....geen nee kunnen zeggen.....mmmmmmm![]()
Wat zijn we dom, he?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
zucht daar gaat het niet om.. laat maar
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:42 schreef crohntje het volgende:
[..]
Ik kan ook geen nee zeggen, dat vind ik zielig...![]()
Nu heb ik een man en 3 kinderen![]()
Zal ik het dan maar weer doen... ?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:43 schreef bosb het volgende:
wie gaat natasia bellen??
Jij de eer deze keer!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:47 schreef demins het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar weer doen... ?
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:49 schreef Meneermax het volgende:
wat een naar iets is dat toch, kinderen die u tegen hun ouders zeggen...
Ja. Maar dat is echt geen reden om naar huis te komen hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:51 schreef crohntje het volgende:
Het jochie ziet een beetje geel...had ie niet een levertransplantatie gehad?
Ja, vertel even! Heb nog geen streams aan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:51 schreef dieenebart het volgende:
wat een te gek telefoongesprek!!!
Soundlockquote:
Ja, je moet het een paar keer proberen dan lukt het welquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:52 schreef Danny het volgende:
Mamjo.com
This site is temporarily unavailable.
Please notify the System Administrator
Denk je? Volgens mij snapt ze het nog nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:54 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze had snel door hoe die brief nu al bekend kon zijn.![]()
Welke brief?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:50 schreef Danny het volgende:
am nota bam net bakka ?
ah, ze hebben gezien dat die brief op FOK! staat
ja ik wil het ook weten!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:00 schreef avonne het volgende:
Ik heb het gesprek aan de telefoon gemist.
Wie heeft ze gesproken? Wat is er gezegd?
Pliessss, iemand?
Had je m niet van Mamjo gehaald? Of had Mamjo m van jou?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:59 schreef Danny het volgende:
ROFL
die sukkels van Mamjo die niets beters te doen hebben?
WTF, ik krijg nog niet eens eer van m'n noeste arbeid
welke weblog? ze heeft volgens mij helemaal geen weblogquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:00 schreef Scarabee het volgende:
Wat ik nu echt niet snap van dit hele wilgo brief verhaal. Ze zet hem zelf op haar eiegn weblog. Wat is ze dom zeg en nu maar zeuren dat hij over het net verspreid is
EN 'm helemaal overgetikt inclusief spelfouten jaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:01 schreef Darklight het volgende:
Danny had die caps geplaatst van die brief
Bedankt voor het plaatsen van Anastasia's brief. Hij stond hier al lang voordat Wilgo hem hadquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:59 schreef Danny het volgende:
ROFL
die sukkels van Mamjo die niets beters te doen hebben?
WTF, ik krijg nog niet eens eer van m'n noeste arbeid
Fake weblogjequote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:00 schreef Scarabee het volgende:
Wat ik nu echt niet snap van dit hele wilgo brief verhaal. Ze zet hem zelf op haar eiegn weblog. Wat is ze dom zeg en nu maar zeuren dat hij over het net verspreid is
Die fakeweblog komt van een Fok!-userquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:02 schreef Danny het volgende:
[..]
welke weblog? ze heeft volgens mij helemaal geen weblog
Natas zit te bellen met haar zus. (ik viel er zelf ook net in)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, vertel even! Heb nog geen streams aan.
Ja wel, want ze legde het meteen aan haar zus uit en die suggereerde om dan voortaan een blaadje er voor te zetten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:56 schreef crohntje het volgende:
[..]
Denk je? Volgens mij snapt ze het nog niet![]()
http://goudennatasia.web-log.nl/quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:02 schreef Danny het volgende:
[..]
welke weblog? ze heeft volgens mij helemaal geen weblog
Wow goed weergegevenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Natas zit te bellen met haar zus. (ik viel er zelf ook net in)
Ze lult wat in het papiamentoe (oid) en ze heeft het met haar zus over de brief die ze heeft zitten tikken naar Wilgo. "Jahaa," zegt zus, "die hele brief hebben we al kiunnen lezen op internet."
"Waaat, hoe kaaaan daaat nouuuu..." zegt Natas, maar binnen een paar seconden had ze het zelf ook door. Het zijn de camera's die meekijken! (en dat na 111 dagen...)
Idd het was de brief van Danny die zuslief al had kunnen lezen en die staat nu blijkbaar ook op mamjo.dinges.
Natas: "staan er ook slechte dingen op?" (hier kreeg ik de indruk dat ze wilde vragen of er ook slechte dingen in die brief stonden, maar ze herstelde zich flink en wist de bedoeling juist over te krijgen - de site)
Zuslief: "...MMMMMMMeid... konjo... etc"
Natas besluit ineens toch (geheel tegen de verwachting in) een vraag te stellen over de kids, en luistert verveeld naar het antwoord. Wanneer ze wederom tot het inzicht komt dat haar kroost beter bij de familie af is dan bij haar, vindt ze het genoeg geweest en hangt op. De tijd is ook op, trouwens, wel zo netjes om te vermelden.
En direct erachteraan belt ze met de redactie. Die zaten blijkbaar standby, want er werd snel opgenomen. "Ja haai, met maai. Zeg, ik zat toch vanmiddag die brief te tikken aan Wilgo..." Geluid weggedraaid.
Nou, dat dus. Ik vond het mooi:)
Ik geloof familie, moeders ofzo.... Die vertelde dat haar hele brief op internet staat en dat haar zus hierover aan het onderhandelen is met talpa. Ook vertelde ze dat iedereen tegenslagen krijgt in het leven en dat ze zichzelf moet blijven. Daarnaast worden de kinderen van hot naar her gesleept door hele surinaamse volksstammen. Het gaat echter wel goed met ze, dat jongetje ziet alleen een beetje geel. Zijn griep is gelukkig over.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:00 schreef avonne het volgende:
Ik heb het gesprek aan de telefoon gemist.
Wie heeft ze gesproken? Wat is er gezegd?
Pliessss, iemand?
OOOOO haha dus ook die van Syl met email adres erbij?????quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Die fakeweblog komt van een Fok!-user
Ah, bedankt!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Natas zit te bellen met haar zus. (ik viel er zelf ook net in)
Ze lult wat in het papiamentoe (oid) en ze heeft het met haar zus over de brief die ze heeft zitten tikken naar Wilgo. "Jahaa," zegt zus, "die hele brief hebben we al kiunnen lezen op internet."
"Waaat, hoe kaaaan daaat nouuuu..." zegt Natas, maar binnen een paar seconden had ze het zelf ook door. Het zijn de camera's die meekijken! (en dat na 111 dagen...)
Idd het was de brief van Danny die zuslief al had kunnen lezen en die staat nu blijkbaar ook op mamjo.dinges.
Natas: "staan er ook slechte dingen op?" (hier kreeg ik de indruk dat ze wilde vragen of er ook slechte dingen in die brief stonden, maar ze herstelde zich flink en wist de bedoeling juist over te krijgen - de site)
Zuslief: "...MMMMMMMeid... konjo... etc"
Natas besluit ineens toch (geheel tegen de verwachting in) een vraag te stellen over de kids, en luistert verveeld naar het antwoord. Wanneer ze wederom tot het inzicht komt dat haar kroost beter bij de familie af is dan bij haar, vindt ze het genoeg geweest en hangt op. De tijd is ook op, trouwens, wel zo netjes om te vermelden.
En direct erachteraan belt ze met de redactie. Die zaten blijkbaar standby, want er werd snel opgenomen. "Ja haai, met maai. Zeg, ik zat toch vanmiddag die brief te tikken aan Wilgo..." Geluid weggedraaid.
Nou, dat dus. Ik vond het mooi:)
Die ken ik nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:05 schreef Scarabee het volgende:
[..]
OOOOO haha dus ook die van Syl met email adres erbij?????
Echt helemaal niet ook. Sterker nog, ze had het er over dat ze weer ging sparen voor contactpunten, en nu zoveel dat ze een extra huisje in de tuin kunnen bouwen zodat de kids ook een week kunnen blijven slapen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:06 schreef happyme28 het volgende:
Maar dus geen woord in het gesprek dat er op duid dat ze ook maar enigszins denkt aan een spoedig vertrek???????
Ze heeft gevraagd of de paarden weg kunnen en dan de kids daar mogen wonen.. Wel moet lesley blijven om ze te voeren, want daar heeft ze het te druk voor.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Echt helemaal niet ook. Sterker nog, ze had het er over dat ze weer ging sparen voor contactpunten, en nu zoveel dat ze een extra huisje in de tuin kunnen bouwen zodat de kids ook een week kunnen blijven slapen.
Ze vind het nu heel ver gaan en ze wil dat het er af wordt gehaald. Hoor je dat Danny! Biedt je verontschuldigingen aan! NU![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ze heeft gevraagd of de paarden weg kunnen en dan de kids daar mogen wonen.. Wel moet lesley blijven om ze te voeren, want daar heeft ze het te druk voor.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ze heeft gevraagd of de paarden weg kunnen en dan de kids daar mogen wonen.. Wel moet lesley blijven om ze te voeren, want daar heeft ze het te druk voor.
T opperhoofd komt er zo aan (denk Stijn)quote:
in de nieuwe (Bart, Sylvia, Ilona) staat nog niets in behalve wat reacties. (aardig om te lezen )quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Die ken ik nietmaar waarschijnlijk wel want hij heeft ook al fakes gemaakt van de logs van Nath en Brian en eentje van Huub
Your welcome.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:16 schreef avonne het volgende:
Bosb en Bart, bedankt voor de weergave van het tel. gesprek
Je was een beetje domquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:16 schreef CarOnline het volgende:
Gister dacht ik echt even 10 minuten dat ze echt zou gaan![]()
Dom he![]()
ooo....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Mag dus niet, zeggen ze net. Wist ik ook niet, maar alles komt in de TIEN-pot.....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:16 schreef bosb het volgende:
natAAAsia gaat dus vanavond jensen bellen om te vragen of ze voor 10.000 een keertje langs mag komen. Misschien dat omroep MAX ook nog een keer een plekje vrij heeft, en wie weet andries knevel.
quote:"Lieve Wilgo,
Het spijt me dat alles is gelopen zoals het gelopen is, in de eerste instatie was de Gouden kooi iets wat ik graag wilde doen jij vond het helemaal niets maar na een tijdje ben je toch met mij mee gegaan en zag je toch wel dat het een mannier zou zijn voor ons om samen onze toekomst verder te kunnen plannen met het te winnen geld.
Er zijn best veel dingen gebeurd ook mede door mijn schuld,eerst dat gedoe met brian en daarna met nena daar heb jij flink wat commentaar op gekregen van mensen en jij had daar ook best een uitgesproken mening over wat je goed recht was natuurlijk want ik zat ook helemaal fout.
Het jammere is dat na die tijd kon ik niets meer goed doen bij jou,ik heb je gevraagd of je met mij wilde trouwen en had allemaal leuke en vooral mooie plannen voor ons,maar ook dat vond jij niets en al helemaal niet op tv,ik heb een ontzettend mooi lied voor jou gezongen wat zei jij als jij gaat zingen loop ik weg,mijn haar was niet mooi ik was te mager,mijn make-up zag er niet uit niets was goed.
Kijk begrijp me niet verkeerd ik heb ontzettend veel respect voor jou voor alles wat je voor mij en de kinderen doet,die niet eens van jou zijn ik weet dat jij een hoop over je heen hebt gekregen ook mede dank zij merlien ook ik heb het hier erg moeilijk mee want dat zijn dingen die ik ook van Stijn hoor,ik begreep dat Kevin last had gekregen op de voetbal club door het kaartje wat ik gekregen heb dat vond ik erg vervelend om te horen ik zou heel graag willen weten wie die verhalen de wereld in hebben geholpen en dan niet te vergeten alles wat er op mamjo te lezen was,talpa heeft ook op mamjo gekeken en als het goed is, alles wat er stond weg gehaald.
En dan is nu ook milton zomaar weer in beeld en daar zit jij niet op te wachten nogal logisch ik ook niet zolang hij het jou en de kinderen het niet moeilijk maakt kunnen we het beter zo laten,ik heb ook begrepen dat jij ook last heb met judith wat is er dan aan de hand waarom maakt zij het jou weer moeilijk? Je geeft de kinderen toch gewoon elke maand geld? Ik heb geprobeerd om 12 uur (.......) verlaten om met jou te komen praten maar dat is niet gelukt,ik weet dat jij niet hier heen gaat komen om te praten en trouwens1 uur is te kort om alles te bespreken wat jou dwars zit,ik zou het wel heel graag willen weten maar 1 ding weet ik eker ik zal jou niet meer voor blok zetten,ik wil heel graag naar huis naar jou en de kinderen helemaal nu jij gezegd hebt dat jij bij mij weg gaat en ik gehoord heb dat yairo grieperig blijft en naar Groningen moetom na gekeken te worden ik maak me daar heel erg zorgen om.
Maar het is een feit dat ik niet zomaar weg kan lopen hier en als jij nadenkt weet jij dat ook wel die lening staat op mijn naam en het is geen (.....) beginnen om er beter van te worden en dan vervolgens met een schuld van 1100euro weg lopen die hoofdpijn wil ik echt niet,maar jou wil ik ook niet kwijt ik hou ontzettend veel van jou en ik heb jou heel hard nodig,ik heb jou steun en liefde nodig want zonder jou kan ik dit niet afmaken,ik wil heel graag naar huis en proberen al mijn doelen thuis te bereiken maar jij weet net zo goed als ik dat,dat niet gaat werken,mijn toekomst ligt bij jou yenne en yairo en ik wil heel graag met jou in suriname gaan wonen,ik weet dat ik erg veel van jou vraag en dat jou emmertje nu over gelopen is want je moet mij nu al 111 dagen missen en dat is erg lang maar vergeet ook niet dat het voor mij ook erg lang is en jij kunt alles zien wat ik doe maar dat kan ik niet van jou,dus de vraag is hoelang houd jij het nog vol zonder mij en zonder sex jou hoofd zal daar nu niet naar staan maar dat zal niet altijd zo blijven,het enige wat ik nu aan jou vragen wil is als je het alsjeblieft nog een paar maanden vol wilt houden,het zal niet mee vallen want dat doet het voor mij ook niet maar wil je het alsjeblieft proberen en schrijf mij terug ik wil heel graag weten wat er allemaal aan de hand is en wat ik daar aan kan doen zonder hier weg te hoeven lopen met een schuld van 1100euro.
Als ik een mannier kon vinden hier van uit de villa om het geld terug te verdienen of iets in die richting kom ik meteen naar huis dat beloof ik.
Laat je niet gek maken door niemand dat doe ik ook niet ik ben al lang blij dat astrid en joan zo goed helpen en natuurlijk Naomi niet te vergeten zij doet ook erg haar best.
Ik weet dat yenne niet zo goed gaat op school maar daar zitten Stijn en ik boven op want ik heb om extra begeleiding gevraagd voor haar ondanks dat talpa zich er niet mee mocht bemoeien van haar school heb ik toch aan Stijn gevraagd of ze extra begeleiding kon krijgen, en joan en Naomi helpen haar ook extra de weekenden dat ze bij joan is.
Vergeet alsjeblieft niet dat ik ontzettend veel van jou hou en je niet kwijt wil ik heb je echt heel hard nodig,je kunt ook yenne en yai wat meer uit handen geven aan joan en astrid als jij je eigen dingen moet doen of als je met Kevin en jay weg wilt of iets moet doen,want zij zijn er natuurlijk ook nog vergeet niet dat wij wel eens door diepere dalen zijn gegaan en dat er genoeg momenten in ons leven zijn geweest dat wij uit elkaar zijn gegaan maar altijd weer bij elkaar terug kwamen omdat wij bij elkaar horen en jij bent mijn maatje en mijn aller beste vriend en de enige die ik vertrouwen kan en nu vraag ik jou of jij mij ook vertrouwen wild en op mij wilt wachten,ik kan niet zonder jou,en ik wil dat ook niet,de Gouden kooi is inderdaad niet alles en die 1100euro is niet belangrijker als jij en de kids maar ik heb het gewoon niet om terug te betalen ik ga wel mijn best doen om een oplossing te vinden hier voor en als ik die gevonden heb kom ik meteen naar huis.
Ik hou van jou en ik hoop dat je mij snel terug zult schrijven.
Kusje mij."
Ik zit eerder aan Jambers te denken:quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:16 schreef bosb het volgende:
natAAAsia gaat dus vanavond jensen bellen om te vragen of ze voor 10.000 een keertje langs mag komen. Misschien dat omroep MAX ook nog een keer een plekje vrij heeft, en wie weet andries knevel.
Zeg dat nou niet anders komt LS zodirect weer met die cap van hemquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:21 schreef Lieve het volgende:
Gooi haar eruit! Ze gaat niet meer schrijven, ze gaat niet meer bellen, ze gaat niets meer doen duzzzz.......... Als ze niet meer inzoomend gefilmd mag worden.
Daarbij zegt ze wel dat ze niet voor de prijs gaat??? HAHAHA, maar ze gaat het huis never uit hoor!
Blote natasia... zit niemand op te wachten volgens mij?
rotjongquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:22 schreef Danny het volgende:
Natasia zegt dat Sylvia lelijk naakt op internet stond?
[afbeelding]
gatverdamme. Hoop dat Stijn, als hij belt, ook gelijk vraagt of je dit weg haalt. Daar zal niemand rouwig om zijn....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:22 schreef Danny het volgende:
[afbeelding]
Door er op te gaan liggen???quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:18 schreef bosb het volgende:
[..]
Your welcome.
Volgens mij gaat nataaaasia vanavond nog proberen heel internet plat te leggen.
ooooo dat hadden we als kaartje moeten sturen!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:22 schreef Danny het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:23 schreef Danny het volgende:
hoeraaaa, ze heeft zich nog nooit ZO verrot gevoeld!!!
wie gaan me nu allemaal hartelijk bedanken??
Nou? Nou???
Nou? Nou???
de foto die ik hier net boven plaatste was van natasia hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:23 schreef F04 het volgende:
Aaah, die foto van Syl is lelijk man. Die tieten.
Hartelijk Bedanktquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:23 schreef Danny het volgende:
Nou? Nou???
Dank Uquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:23 schreef Danny het volgende:
Nou? Nou???
Tieten van syl zijn ook niet echt geweldig meen ik met te herinneren (ze hoeven hier iig niet geplaats te wordenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:25 schreef Danny het volgende:
[..]
de foto die ik hier net boven plaatste was van natasia hoor
klopt, als in 'hoe DURFT zij in GODSNAAM te zeggen dat Sylvia er lelijk uit zag?!?'quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:25 schreef mootie het volgende:
Danny, die cap is toch Natasia?
Nou? Nou???
geloof dat Fok de laatste dagen genoeg reclame gehad heeft tochquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:26 schreef Danny het volgende:
die brief staat inmiddels overal op internet al zo'n beetje ( jammer genoeg wel meestal zonder bronvermelding)
502 + wat ie in de andere topics heeft gedaan hequote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:26 schreef Meneermax het volgende:
Het staat om Mamjo (die brief). Klopt, en op fok heeft ie ook al 502 views gehad. Dom dom trutje, je hebt echt geen flauw idee.
jah ok, maar deze heeft wel een boel lol opgeleverdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:27 schreef Fikkert het volgende:
, ze blijft drzelf overtreffen met het verrot voelen, maar vanaf nu zal de mogelijkheid om brieven te cappen wel over zijn
![]()
Minimaal tot haar jaar vol is, ivm de 10.000 euro.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:27 schreef pennep het volgende:
Natas gaat er tijd uitzitten en dan weg?????????
Ontslagen wegens inzooomenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:27 schreef Danny het volgende:
[..]
klopt, als in 'hoe DURFT zij in GODSNAAM te zeggen dat Sylvia er lelijk uit zag?!?'
DGK_REDACTIE heeft zeker vrij vandaag? Of zouden ze nu écht boos op ons zijn??
yep, tis ineens veel drukker en de cosjes terug lezen als je een dag mist is geen pretje nuquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
geloof dat Fok de laatste dagen genoeg reclame gehad heeft toch![]()
In het weekend zijn ze meestal zeer weinig actief hier, dus ik denk niet dat ze boos zijnquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:27 schreef Danny het volgende:
[..]
klopt, als in 'hoe DURFT zij in GODSNAAM te zeggen dat Sylvia er lelijk uit zag?!?'
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:28 schreef pennep het volgende:
Idee hoe ze de 10000 euro kan terugverdienen: schandpaal en rotte tomaten! ik betaal graag 10 euro
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:29 schreef Lieve het volgende:
LAAT ZE ZICH ER TOCH UITSTEMMEN?
Bye Bye Nasty!
Ach scheel jouw het.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:26 schreef Danny het volgende:
die brief staat inmiddels overal op internet al zo'n beetje ( jammer genoeg wel meestal zonder bronvermelding)
Jemig, dat is dan het tweede Fok succes deze weekquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:27 schreef pullup het volgende:
Ik ga even de kroeg in maar niet zonder danny te bedanken voor de moedige poging Natasia weg te krijgen.
Waarschijnlijk zal het uiteindelijk niet genoeg zijn maar de intentie was goed![]()
yep, maar zo schokkend was ie nu ook weer niet, snapt die domme trol niet dat de dingen die ze zegt en doet veel schokkender/slechter zijn dan die brief ?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:28 schreef Danny het volgende:
[..]
jah ok, maar deze heeft wel een boel lol opgeleverd
Waar moeten wij precies boos op zijn?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
In het weekend zijn ze meestal zeer weinig actief hier, dus ik denk niet dat ze boos zijn
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:32 schreef CHAOS_ het volgende:
Bart heeft gisteren al gehoord dat Ilona en Natasia er wel uitgestemd kunnen worden , maar dan zonder geld terug, lobbyen, heet dat. Zij hebben aangegeven dat ze er uit gestemd willen worden, 1 keer gelukt, geen tweede maal.
nee hoor, eerst dr buik en tieten aanpassen, dat is toch echt haar primaire doel in de goudenkooiquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Minimaal tot haar jaar vol is, ivm de 10.000 euro.
De andere kutsmoesjes zijn op.
We kunnen hem als kaartje met ze allen naar haar opsturen :-)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:22 schreef Danny het volgende:
[afbeelding]
tuurlijk niet !! die hebben speciaal voor jou ingezoomdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:27 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat die brief hier ook staat gepost zeker.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Waar moeten wij precies boos op zijn?
Dat vind ik onzin, want het is duidelijk dat Natasia niet uit zichzelf gaat. De bewoners kunnen toch zeggen dat ze Natasia eruit stemmen omdat ze vinden dat ze naar Wilgo en de kinderen moet. Onzin om haar dan niet die 10.000 euro te geven. Dat ze zei dat ze wilde dat er op haar gestemd zou worden, is al weer een tijdje geleden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:32 schreef CHAOS_ het volgende:
Bart heeft gisteren al gehoord dat Ilona en Natasia er wel uitgestemd kunnen worden , maar dan zonder geld terug, lobbyen, heet dat. Zij hebben aangegeven dat ze er uit gestemd willen worden, 1 keer gelukt, geen tweede maal.
Das effe schrikken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hoooooiiiiiiiquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ja, jullie zijn boefjesquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:35 schreef F04 het volgende:
[..]
Dat die brief hier ook staat gepost zeker.
zo niet... dan gebeurd het zometeen welquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Hoooooiiiiiii
Vrijpostig vraagje...!
Heeft Natasia al eens een keertje "achter" een schreeuwpartijtje gehouden?
![]()
Ik verdenk jullie ervan dat je Danny met duidelijke instructies zo vroeg aan het werk hebt gezet. En anders door de excellente cameravoering aan het toeval hebt kunnen overlaten wie de brief zou cappen!quote:
Ik was toevallig wakker. En heel toevallig het stuk brief dat eigenlijk ontbrak omdat de stream wegdraaide kon ik capturen in de halve seconde dat 'ie toevallig tijdens het scrollen door Natasia voorbij kwam.quote:
Als Nena daarentegen nou eens close-up genomen zou worden....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Dat die brief in close up werd genomen is nogal 'onhandig'
en nou volgende keer weer 'per ongeluk' doen hequote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Dat jullie en anderen dit oppakken op internet snappen we.
Dat we hier niet echt blij mee zijn, okay, maar de fout ligt een stapje eerder dus zou het een tikkie stom zijn om op jullie boos te worden. Wij steken de hand in eigen boezem![]()
![]()
Talpa kan het goed maken door een zekere cameraman te ontslaan en voor straf in de villa te zetten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Dat we hier niet echt blij mee zijn, okay, maar de fout ligt een stapje eerder dus zou het een tikkie stom zijn om op jullie boos te worden. Wij zoeken de fout wel eens bij onszelf![]()
![]()
OK, we lullen er niet meer over!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Dat we hier niet echt blij mee zijn, okay, maar de fout ligt een stapje eerder dus zou het een tikkie stom zijn om op jullie boos te worden. Wij steken de hand in eigen boezem![]()
![]()
ach ... fouten maken is menselijk ....tochquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
![]()
Maar ik vind het geen fout. Ik verwonder me over een streamlock als Natasia met Bart in de fitness praat over haar telefoongesprek. Dat is het programma, toch?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
![]()
Edit: té lollig om te laten staan....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:42 schreef F04 het volgende:
Doe de groeten maar aan de cameraman.
Of Natas haar geld geven en wegwezenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:44 schreef avonne het volgende:
[..]
Talpa kan het goed maken door een zekere cameraman te ontslaan en voor straf in de villa te zetten.
Met minder neemt onze moderator Day vast geen genoegen![]()
WEET JE WEL WIE IK BEN STIJN, WEET JE WEL WIE IK BEN, WEET JE DAT WEL??!!!???quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Hoooooiiiiiii
Vrijpostig vraagje...!
Heeft Natasia al eens een keertje "achter" een schreeuwpartijtje gehouden?
![]()
Anderen kopiëren alleen maar van het origineel. Ik had caps binnen 5 sec online staan. Ik vind dat we een eervolle vermelding verdienen op de titelrolquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
![]()
is hij ECHT ontslagen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:45 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Edit: té lollig om te laten staan....
Als Nena nou gewoon eens een keer genómen werd...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:43 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Als Nena daarentegen nou eens close-up genomen zou worden....
Als hij z'n baantje nog heeft!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:42 schreef F04 het volgende:
Doe de groeten maar aan de cameraman.
De cameraman heeft toch het recht om alles te filmen wat er in de villa gebeurt.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:45 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
die heeft nu tijd zat om jullie groeten hier zelf te lezen
Nee, dat was dus een bijdehand zaterdagavond geintje. Was al bang dat ie serieus genomen zou worden...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:47 schreef Danny het volgende:
[..]
meen je dat ECHT?!?
Lijkt me toch dat er nog een regisseur aanwezig is die dit soort dingen in de gaten moet houden?
Nee!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:46 schreef F04 het volgende:
Dank aan Danny voor de snelle cap.
Maargoed, dat krijg je er nou van he als 't live word uitgezonden.
Tís maar een brief. Ze maken er een heel drama van.
T was dus kennelijk een geintje aldus de redactiequote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:49 schreef F04 het volgende:
Tís zonde voor die cameraman.
Nou? Nou???
duhquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T was dus kennelijk een geintje aldus de redactie![]()
o, oke,quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, dat was dus een bijdehand zaterdagavond geintje. Was al bang dat ie serieus genomen zou worden...![]()
dat zeg ik, einde van het brievencapturetijdperk, jammer jammer... vertel dr anders even dat ze niet zo moet janken, want zo schokkend is het nu ook weer niet, niets nieuws iigquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
![]()
Sorry, ik zal ff nog een extra biertje nemenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, dat was dus een bijdehand zaterdagavond geintje. Was al bang dat ie serieus genomen zou worden...![]()
sporten toch?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:50 schreef mootie het volgende:
Waar haalt ze al die cpunten toch vandaan, ze belt constant
dus die zus houdt Natasia er in.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:53 schreef pennep het volgende:
En het is echte wel een lieve zus. waarschijnlijk een echt sterke vrouw!
Dat zal best waar zijn, ALLE MENSEN UIT HAAR OMGEVINGquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:54 schreef Peter6000 het volgende:
Die mevrouw stimuleert Natasia te blijven, met de leugen dat de meeste mensen achter haar staan.
zijn de regels van het bellen ook veranderd ? ze mochten toch maar 1x in de 24 uur bellen ?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:50 schreef mootie het volgende:
Waar haalt ze al die cpunten toch vandaan, ze belt constant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |