Ik vermoed dat het zonder Bart wel gezelliger zou zijn geweest.quote:
Edit: geloof me, in Amsterdam is hij echt niet stoer. Hij denkt van wel helaasquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:39 schreef kleinzusje het volgende:
Ga lekker naar je maten..............weg uit het huis
Ah joh, die poll vorige keer was voor dat Huub kwam en voordat hij met NL zo verder ging. De uitslag van de poll kwam alleen 2 weken later waardoor het leek dat hij nog bovenaan stond toen hij al zo onuitstaanbaar was.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:40 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het zonder Bart wel gezelliger zou zijn geweest.
Hoe kan die vent toch iedere keer bovenaan staan in de poll?
O, ik denk dat hij wel weer bovenaan staat hoor.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ah joh, die poll vorige keer was voor dat Huub kwam en voordat hij met NL zo verder ging. De uitslag van de poll kwam alleen 2 weken later waardoor het leek dat hij nog bovenaan stond toen hij al zo onuitstaanbaar was.
Dat gaat deze maand echt niet gebeuren. Dat kan gewoon niet.
Ik bedoel de poll van Talpa en die is echt wel belangrijk voor ze.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:43 schreef Suikeroom het volgende:
waarom hebben jullie het steeds over die poll?? die heeft totaal geen invloed bij dit programma.. zure streamers hebben het niet voor 't zeggen![]()
Sja, nou ja....nog een paar uurtjes en dan mogen ze elkaars reet weer likken.quote:
Volgens mij van de personeelsdag die de bewoners voor hun geregeld hadden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:48 schreef Danny het volgende:
waar zijn die beelden van?
Alleen als de anderen in de buurt zijnquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:52 schreef ruby het volgende:
Bart is wel "sjaggie". Die zeikstem dan ook.
Bedankt voor de uitleg van de afkortingen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:32 schreef Tissik het volgende:
[..]
Als pleegmoeder, maak ik me al vele jaren druk om de koters van anderen (waar de eigen ouders dat beslist niet deden). Ambulant Bureau Jeugdzorg, is dol op Onder Toezicht Stellingen.
Het feit, dat veel kinderen door hun ouders verwaarloosd worden, pleit de volgende ouder niet vrij om dit dan ook maar eens te gaan doen. Kinderen horen zelfstandig te worden als ze een jaar of 18 zijn, niet als ze 5 jaar oud zijn en ernstig ziek!
Precies, als z'n reetvriendjes er weer zijn, gaat ie weer zo verwijfd gillen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Alleen als de anderen in de buurt zijn![]()
TIEN zal er ook best wel voor zorgen, maar is het niet NORMAAL dat de OUDERS dat doen in plaats van een tv-programma?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:54 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg van de afkortingen.![]()
Nah ja....dan zul je het wel weten, maar het is een beetje onzinnig om constant te benadrukken alsof er niks van die kinderen terecht zou komen in dit geval. Ik denk dat TIEN er echt wel voor zorgt dat ze niet achteraf het verwijt krijgen dat die kinderen geestelijke problemen overhouden aan DGK. Als ik het zo hoor is die Stijn er ook mee bezig steeds, en krijgen ze steun buiten, tenminste dat heb ik gelezen en Natasia heeft dat ook een paar keer gezegd.
Begrijp me goed hoor, ik ben absoluut geen voorstander van NastyAss maar in mijn ogen wordt het kids-issue zwaar overdreven.
We zullen daarin dan wel van mening verschillen. Gelukkig leven we in een vrij land, niet dan ?![]()
Ja och.....als Mama een Villa van 2,5 miljoen wint en een miljoen op de bank, hoor je er geen kip meer over, dan hebben ze een proost-leventje verder......quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:56 schreef Danny het volgende:
[..]
TIEN zal er ook best wel voor zorgen, maar is het niet NORMAAL dat de OUDERS dat doen in plaats van een tv-programma?
Dan neemt ze een kindermeisjequote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:58 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja och.....als Mama een Villa van 2,5 miljoen wint en een miljoen op de bank, hoor je er geen kip meer over, dan hebben ze een proost-leventje verder......![]()
Toch fijn dat je ons een inkijkje in je zieke geest gunt. Heel verhelderend!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:58 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja och.....als Mama een Villa van 2,5 miljoen wint en een miljoen op de bank, hoor je er geen kip meer over, dan hebben ze een proost-leventje verder......![]()
Mama wint helemaal geen ene reet. Die blijft 2 jaar zitten en komt dan met niets thuis naar een huis zonder vent en kinderen die haar niet meer (willen) kennen. Ze raakt aan de drank en drugs, gaat de hoer spelen en sterft uiteindelijk aan een overdosis...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:58 schreef Gigageil het volgende:
Mag ik je daar op vastpinnen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:05 schreef Danny het volgende:
[..]
Mama wint helemaal geen ene reet. Die blijft 2 jaar zitten en komt dan met niets thuis naar een huis zonder vent en kinderen die haar niet meer (willen) kennen. Ze raakt aan de drank en drugs, gaat de hoer spelen en sterft uiteindelijk aan een overdosis...
kende je hem nog niet voor het programma begon!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:02 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb Bart nog niet vaak zó chagerijnig gezien als vanavond
Ik weet uit de praktijk, hoe fout het kan lopen als kinderen de binding met de ouders verliezen (en daarmee het vermogen en het vertrouwen om welke binding dan ook nog aan te durven gaan in hun verdere leven, of om juist de verkeerde personen te vertrouwen). Als je hele wereld (en gevoel van veiligheid en vertrouwen) overhoop wordt gegooid op een dergelijke leeftijd, kan dat grote gevolgen hebben voor je verdere leven. Je geweten is pas gevormd op de leeftijd van 11 jaar. Dat wordt gevormd uit het begrijpen waarom dingen goed of slecht zijn. Tot die leeftijd, kun je kinderen zelfs leren dat moorden goed is, omdat het begrip er nog niet is. Op dat gegeven, zijn ook de kinderlegers gestoeld, die oa in Afrika tot onnoemelijk veel leed hebben geleid (ook voor de kinderen zelf, die vervolgens totaal verknipt door het leven gaan). In een minder drastische vorm, komt dat ook in onze maatschappij voor. En zo kan het gebeuren dat kinderen in het loverboy-circuit terecht komen, of zich laten overhalen tot drugssmokkel etc. Dat mag misschien allemaal heel extreem lijken, maar het is een woekerend en veel voorkomend probleem in ons land (en realiteit!).quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:54 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg van de afkortingen.![]()
Nah ja....dan zul je het wel weten, maar het is een beetje onzinnig om constant te benadrukken alsof er niks van die kinderen terecht zou komen in dit geval. Ik denk dat TIEN er echt wel voor zorgt dat ze niet achteraf het verwijt krijgen dat die kinderen geestelijke problemen overhouden aan DGK. Als ik het zo hoor is die Stijn er ook mee bezig steeds, en krijgen ze steun buiten, tenminste dat heb ik gelezen en Natasia heeft dat ook een paar keer gezegd.
Begrijp me goed hoor, ik ben absoluut geen voorstander van NastyAss maar in mijn ogen wordt het kids-issue zwaar overdreven.
We zullen daarin dan wel van mening verschillen. Gelukkig leven we in een vrij land, niet dan ?![]()
eensch. en dat Lesley hem moge dumpen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:05 schreef miggelvshuub het volgende:
Wat een zieke boeren lul is die Bart. Zeik op...eikel
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:06 schreef sharonfactor het volgende:
[..]
kende je hem nog niet voor het programma begon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |