Door er op te gaan liggen???quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:18 schreef bosb het volgende:
[..]
Your welcome.
Volgens mij gaat nataaaasia vanavond nog proberen heel internet plat te leggen.
ooooo dat hadden we als kaartje moeten sturen!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:22 schreef Danny het volgende:
Natasia zegt dat Sylvia lelijk naakt op internet stond?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:23 schreef Danny het volgende:
hoeraaaa, ze heeft zich nog nooit ZO verrot gevoeld!!!
wie gaan me nu allemaal hartelijk bedanken??
Nou? Nou???
Nou? Nou???
de foto die ik hier net boven plaatste was van natasia hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:23 schreef F04 het volgende:
Aaah, die foto van Syl is lelijk man. Die tieten.
Hartelijk Bedanktquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:23 schreef Danny het volgende:
Nou? Nou???
Dank Uquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:23 schreef Danny het volgende:
Nou? Nou???
Tieten van syl zijn ook niet echt geweldig meen ik met te herinneren (ze hoeven hier iig niet geplaats te wordenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:25 schreef Danny het volgende:
[..]
de foto die ik hier net boven plaatste was van natasia hoor
klopt, als in 'hoe DURFT zij in GODSNAAM te zeggen dat Sylvia er lelijk uit zag?!?'quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:25 schreef mootie het volgende:
Danny, die cap is toch Natasia?
Nou? Nou???
geloof dat Fok de laatste dagen genoeg reclame gehad heeft tochquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:26 schreef Danny het volgende:
die brief staat inmiddels overal op internet al zo'n beetje ( jammer genoeg wel meestal zonder bronvermelding)
502 + wat ie in de andere topics heeft gedaan hequote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:26 schreef Meneermax het volgende:
Het staat om Mamjo (die brief). Klopt, en op fok heeft ie ook al 502 views gehad. Dom dom trutje, je hebt echt geen flauw idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |