Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:49 schreef Meneermax het volgende:
wat een naar iets is dat toch, kinderen die u tegen hun ouders zeggen...
Ja. Maar dat is echt geen reden om naar huis te komen hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:51 schreef crohntje het volgende:
Het jochie ziet een beetje geel...had ie niet een levertransplantatie gehad?
Ja, vertel even! Heb nog geen streams aan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:51 schreef dieenebart het volgende:
wat een te gek telefoongesprek!!!
Soundlockquote:
Ja, je moet het een paar keer proberen dan lukt het welquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:52 schreef Danny het volgende:
Mamjo.com
This site is temporarily unavailable.
Please notify the System Administrator
Denk je? Volgens mij snapt ze het nog nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:54 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze had snel door hoe die brief nu al bekend kon zijn.![]()
Welke brief?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:50 schreef Danny het volgende:
am nota bam net bakka ?
ah, ze hebben gezien dat die brief op FOK! staat
ja ik wil het ook weten!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:00 schreef avonne het volgende:
Ik heb het gesprek aan de telefoon gemist.
Wie heeft ze gesproken? Wat is er gezegd?
Pliessss, iemand?
Had je m niet van Mamjo gehaald? Of had Mamjo m van jou?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:59 schreef Danny het volgende:
ROFL
die sukkels van Mamjo die niets beters te doen hebben?
WTF, ik krijg nog niet eens eer van m'n noeste arbeid
welke weblog? ze heeft volgens mij helemaal geen weblogquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:00 schreef Scarabee het volgende:
Wat ik nu echt niet snap van dit hele wilgo brief verhaal. Ze zet hem zelf op haar eiegn weblog. Wat is ze dom zeg en nu maar zeuren dat hij over het net verspreid is
EN 'm helemaal overgetikt inclusief spelfouten jaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:01 schreef Darklight het volgende:
Danny had die caps geplaatst van die brief
Bedankt voor het plaatsen van Anastasia's brief. Hij stond hier al lang voordat Wilgo hem hadquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:59 schreef Danny het volgende:
ROFL
die sukkels van Mamjo die niets beters te doen hebben?
WTF, ik krijg nog niet eens eer van m'n noeste arbeid
Fake weblogjequote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:00 schreef Scarabee het volgende:
Wat ik nu echt niet snap van dit hele wilgo brief verhaal. Ze zet hem zelf op haar eiegn weblog. Wat is ze dom zeg en nu maar zeuren dat hij over het net verspreid is
Die fakeweblog komt van een Fok!-userquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:02 schreef Danny het volgende:
[..]
welke weblog? ze heeft volgens mij helemaal geen weblog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |