Je hebt gewoon mijn OP gequote en gepostquote:
McDreamy heeft groot gelijk, snurken is zooooooooo irritantquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:06 schreef Fannetje het volgende:
Dat snurken van Meredith was inderdaad ook erg grappig
quote:Grey's Anatomy Adds Cast Member
According to TVGuide's always reliable Michael Ausiello, Grey's Anatomy will be adding a new cast member sometime this season. Elizabeth Reaser, who had a role on TNT's Saved, will be joining the cast as a psychiatrist. This makes a lot of sense; if there's anything the characters on Grey's Anatomy need, it's a shrink.
Reaser is somebody that I'm not at all familiar with. Her face kind of rings a bell, but after looking at her IMDB page, I can't recall ever seeing any of her appearances. Ausiello is saying that, although Reaser will begin her Grey's stint in a recurring role, there is a strong possibility that she will join the cast as a regular, a la Eric Dane.
The cast of Grey's Anatomy is already large, and I wonder if this news may mean that another character may be leaving. You'd think that ABC would publicize this casting news more, but perhaps they want to keep it on the down low. Grey's Anatomy isn't afraid of laying down a big twist, and I wouldn't put it past the writers to either kill off a character or have one unexpectedly leave.
Also, who is this psychiatrist being brought in to treat? I'm not even going to touch that question; every major character probably needs at least a little therapy.
-Oscar Dahl, BuddyTV Senior Writer
Als Meredith vraagt waar Derek naartoe vlucht als zij snurkt en ze in de trailer slapen zegt hij : "You know the hammock outside the trailer?"quote:Op zondag 14 januari 2007 10:44 schreef Juicebox het volgende:
Waar is de TT van dan?Heb ik weer niet goed opgelet?
Tof gevonden!! Ik heb 'm even erbij gezet.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:57 schreef marientje het volgende:
Ik ben ook dol op Bailey, ze is mijn favoriet.
Misschien leuk voor de OP, het eerste USA topic Greys Anatomy (USA)
Hmm, nee, eigenlijk juist het tegenovergestelde.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:10 schreef mrkanarie het volgende:
Ik kijk ze trouwens wel liever alleen dan met een kameraad bijvoorbeeld, hebben jullie dat ook niet?
Precies, ik denk dat het 'm daar bij mij ook ligt. Diegene waarmee ik dan zo nu en dan kijkt die ziet bijvoorbeeld in een emotionele scène juist iets grappigs en begint dan te lachen. Dat vind ik dan wel weer jammer en zou hem dan liever alleen kijken...quote:Op zondag 14 januari 2007 20:47 schreef Kantar het volgende:
[..]
Maar ik moet wel zeggen dat als ik het alleen kijk, ik wel meer geraakt word en veel emotioneler ben dan als ik het samen met iemand kijk.
Seriously is een beetje teveel gehyped. Gelukkig komt het nu ook niet zo vaak meer in de serie voor. Begon een beetje irritant te worden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
BEST TV DRAMA GOLDEN GLOBES
Eerste wat Shondra Rhimes zegt:
What every intern in Seatle Grace Hospital would say: SERIOUSLY! SERIOUSLY???
Ik denk dat hij in de loop van dit seizoen nog wel belangrijkere verhaallijnen gaat krijgen, ze hebben hem idd toch niet voor niets een regular gemaakt?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:15 schreef Avani het volgende:
Ik vind het alleen raar dat Mark een series regular is, terwijl hij nog niet veel scenes heeft gehad. Daar moet toch wel wat meer mee gebeuren.
"Seriously" geeft perfect weer hoe een incrowd groepje zijn eigen collectieve stopwoordjes ontwikkelt. Elke groep collega's die een beetje leuk met elkaar om gaat heeft ook wel zulke woordjes. Ik vond het in ieder geval herkenbaar en leukquote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:32 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Seriously is een beetje teveel gehyped. Gelukkig komt het nu ook niet zo vaak meer in de serie voor. Begon een beetje irritant te worden.
Haha!quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Spits! had een leuke spoiler vandaag bij de review van s2 op DVD. Hadden ze er een foto bijgedaan van Mer en Der in bad
Nou, gaat weer goed inderdaad!quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het gaat trouwens weer lekker met de castIsaiah Washington heeft weer uitgehaald na aanleiding v/d rel, Katie Heigl heeft gereageerd dat Washington absurd bezig is. T R Knight zat bij de Ellen show en begon over dat door die opmerking hij uit de kast is gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leg uit? Want ik volg de roddels rond de cast helemaal niet. Ik wist niet eens dat Knight uit de kast was gekomen (nu pas?)quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het gaat trouwens weer lekker met de castIsaiah Washington heeft weer uitgehaald na aanleiding v/d rel, Katie Heigl heeft gereageerd dat Washington absurd bezig is. T R Knight zat bij de Ellen show en begon over dat door die opmerking hij uit de kast is gekomen.
Jup, zag ik pas toen ik dat videootje had gevonden..quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Washington werd er naar gevraagd, Kantar.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.hfpa.org/videogallery/video/49556/index.html
Grey's bij Golden Globes pressroom *met t incident*
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:53 schreef Kantar het volgende:
Edit: Ik zag net bij de comments op Perez dit linkje waar je dat videootje kunt bekijken, maar het stukje van Katherine zit er dus niet bij.. (of ik ben scheel, kan ook)
Stimmtquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij is dat een van de producers.
Idd. Maar nou mag er ook wel weer eens een iets vrolijker aflvering komen hoor. Ik begin trouwens steeds meer sympathie te krijgen voor Addisson en steeds minder voor Meredith...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:29 schreef radioanne het volgende:
Wie heeft aflevering 12 al gezien, hij was echt weer zo mooi en zielig![]()
TVT?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:55 schreef merry77 het volgende:
net gedownload, zo even tijdens eten bekijken.
Same here.. !quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:26 schreef Mavro het volgende:
[..]
Idd. Maar nou mag er ook wel weer eens een iets vrolijker aflvering komen hoor. Ik begin trouwens steeds meer sympathie te krijgen voor Addisson en steeds minder voor Meredith...
Oh, kies de kant van de chick maarquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:00 schreef PeRi het volgende:
Burke gedraagt zich als een ass tegen Christina, hij begint mn neus uit te komen.
Mark is er voor het mooie uitzichtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:39 schreef mrkanarie het volgende:
Ik vind die Mark ook niets inbrengen.![]()
Ja, maar Burke zei: "you dragged me into this". Dat vond ik toen wel onterecht, dus ik kies ook Christina's kant.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:25 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Oh, kies de kant van de chick maar![]()
![]()
Christina is minstens zo assholy![]()
quote:IT'S ONLY A SUGGESTION.
By now you've probably heard of the incredible tension and controversy on the set of TV's hit series "Grey's Anatomy", involving a particularly unsavory homosexual slur allegedly made to a fellow castmate by actor Isaiah Washington. Gay and lesbian groups are outraged, calling for Mr. Washington's immediate termination from the show.
Now, far be it from me to chime in on other people's business, but just like the man standing in line for a movie overhears a stranger behind him whom he knows has confused the finer points of the film "Throw Mama From The Train" with those of "Stop! Or My Mom Will Shoot!", sometimes you have to turn around and butt into a situation that doesn't concern you in order to offer a little bit of assistance.
ABC may fire Mr. Washington, and it seems as if the pressure to do so is mounting by the day. They may also choose to placate all parties involved with some well-constructed press releases and the soothing touch of time, but in my mind, neither outcome succeeds in making any strides in promoting the tenets of tolerance and understanding.
I would like to offer my suggestion for a solution; produce an episode of Grey's Anatomy in which Mr. Washington's character, Dr. Burke comes out to his friends and colleagues as a gay man!!! What better way for an actor to get to the roots of his discrimination than by portraying the very the subject of his own ire for the remainder of his contract? That'll learn ya!
In case any writers of the show happen to be reading, I have included some possible script excerpts that might help get this story line up and running.
SCENES FROM 'GREY'S ANATOMY', by John Mayer
INT: NIGHT, ON LOCATION
(THE RAMROD, A large rock club is packed to the rafters with energetic, bold looking twenty-somethings. On stage, an almost impossibly flamboyant group of performers are rocking out to a psychedelic beat that has the crowd whipped up into a primal frenzy.)
(CHRISTINA leans into the ear of PRESTON, struggling to be heard over the music)
CHRISTINA: I think it's really cool that you wanted to take us to a SCISSOR SISTERS concert, Burke! I gotta say, I never pegged you for the type. You're always talking about how much you love Ultimate Fighting Championships and Adult Video Award shows. (CHRISTINA's eyes skitter from left to right, enlightened.) Pretty much all the time, come to think of it.
BURKE: (cautiously) A friend of mine gave me their CD for Christmas. I figured I'd give it a listen. Turns out they weren't bad. They have a pleasant enough sound. Besides, I figured it would be nice to show you guys a fun time for once.
CUT TO: STAGE
(The band plays the final exciting beats of "Kiss You Off". Jake Shears, The SCISSOR SISTERS lead singer [himself] takes the mic.)
JAKE: Thank you very muuuuuuch Seattle!!! This next song is called "I Don't Feel Like Dancing" and tonight, we want to send this song off to a very special man in the crowd, Preston Burke, webmaster of the biggest SISTERS fan site, idontfeellikedancing.com!!! Thanks Preston! The tea cookies you left backstage were deeelish!!!
(CROWD APPLAUDS WILDLY WHILE THE BAND LAUNCHES INTO THEIR HIT SINGLE. PRESTON, now downright sheepish, grabs his coat and small pleather DKNY bag, fumbling towards the exit.)
BURKE: I think I left a scalpel in that mime today. See ya!!!
And, SCENE.
"But John", you ask, waking up your roommate, "how can anyone be sure that Mr. Washington will abide by the agreement to play an openly homosexual Cardiothoracic surgeon?"
I present to you a potential storyline that will ensure the power lies with the writing team:
INT., DAYTIME, DR. BURKE'S OFFICE.
(Dr. MEREDITH GREY pokes her head into BURKE's office)
MEREDITH: Burke, I just wanted to let you know the mime with the scalpel you left in him is going to make a full reco- (MEREDITH is shocked) What is that??
BURKE: (casually) What is wha- Oh, this. This is my pet cougar, Dolce. Ferocious little guy. (a large cougar in a cramped wire crate growls loudly and swipes his giant paw at nothing in particular. Burke is unfazed, studying an EKG print-out) All I gotta say is, I'm glad he spends all day in his discount cage. If he should ever break out of that rickety thing I'd be a dead man. And I'm a gay doctor working IN a hospital. Sweet nature's fury!
And, SCENE.
Again, I have very little grounds for offering my advice, but I'm just calling it as I see it - After all, "Throw Mama From the Train" had Ann Ramsey in it, while Estelle Getty was in "Stop! Or My Mom Will Shoot!" Couldn't let that go.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Promo voor volgende week
CTV promo met HUGE spoiler
de CTV promo spoilert best hevig dus je kan beslissen die niet te kijken:
Verdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Promo voor volgende week
CTV promo met HUGE spoiler
de CTV promo spoilert best hevig dus je kan beslissen die niet te kijken:
Damn you, CDP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil de spoiler lezen!
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toch??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Shonda Rhimes issued a statement as well:quote:“With the support of my family and friends, I have begun counseling. I regard this as a necessary step toward understanding why I did what I did and making sure it never happens again. I appreciate the fact that I have been given this opportunity, and I remain committed to transforming my negative actions into positive results, personally and professionally.”
quote:"I speak for all the executive producers here at Grey's Anatomy when I say that Isaiah Washington's use of such a disturbing word was a shocking and dismaying event that insulted not only gays and lesbians everywhere but anyone who has ever struggled for respect in a world that is not always accepting of difference.
We've been working within the Grey's family as well as with ABC and Touchstone Television to address the issue in a way that underscores the gravity of the situation while giving us all a foundation for healing. We applaud and encourage Isaiah's realization that he needs help and his subsequent choice to seek immediate treatment for his behavioral issues.
We appreciate the support the fans have always given our show, particularly during this stressful time. Creatively, we continue to strive to make the best television we can with the hope that our show reflects the talent, hard work and professionalism of our cast and crew."
Jezus zeg... counselling omdat je iemand een flikker noemtquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
In the ultimate move to save his job, hatemonger Isaiah Washington has checked into rehab, Life & Style weekly is reporting.
Washington has reportedly entered a residential treatment facility. According to an insider, the actor agreed to undergo a psychological assessment after talks with ABC executives.
He also release a statement:
[..]
Shonda Rhimes issued a statement as well:
[..]
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:21 schreef marientje het volgende:
En, Nazi's back! "Sign the papers!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seriously!?
Nice...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:19 schreef Gezondaar het volgende:
Mooie serie waarin ze gewoon twee huwelijksaanzoeken tegelijk als cliffhanger doen![]()
Ik denk dat Callie "ja" gaat zeggen, maar alleen omdat ze George niet teleur wil stellen nu hij zo verdrietig is om zijn vader.
En Christina, de control freak, zegt natuurlijk dat ze er over na moet denken. En dan komt het er maar niet van en wordt Burke boos.
En dan, op de bruiloft van Callie en George blaast Callie de bruiloft af en dan zegt Christina "ja" tegen Burke en dan is er toch nog een bruiloft![]()
Ik weet niet hoeveel je tv kijkt, of dat je zelf schrijft of zo, maar dat klinkt verdomd goed in de oren.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:19 schreef Gezondaar het volgende:
Mooie serie waarin ze gewoon twee huwelijksaanzoeken tegelijk als cliffhanger doen![]()
Ik denk dat Callie "ja" gaat zeggen, maar alleen omdat ze George niet teleur wil stellen nu hij zo verdrietig is om zijn vader.
En Christina, de control freak, zegt natuurlijk dat ze er over na moet denken. En dan komt het er maar niet van en wordt Burke boos.
En dan, op de bruiloft van Callie en George blaast Callie de bruiloft af en dan zegt Christina "ja" tegen Burke en dan is er toch nog een bruiloft![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:31 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik weet het antwoord al van één koppel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat dat allebei wel waar isquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:24 schreef Numbie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel je tv kijkt, of dat je zelf schrijft of zo, maar dat klinkt verdomd goed in de oren.
Ik weet hetquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:30 schreef Kantar het volgende:
Allebei in seizoen 3, alleen komt a.s. maandag in NL aflevering 5 (als ik het goed heb) op tv, terwijl komende week aflevering 14 wordt uitgezonden in de VS.![]()
Het is trouwens niet slim om in dit topic (noch in dat van de NL-uitzendingen) te kijken als je seizoen één nog aan het kijken bent. De spoilers vliegen je dan namelijk om de oren..![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:27 schreef octopussy het volgende:
[..]Oke dan van een koppel weet ik het zeker. De ander niet. Bron is Spoilerfix maar dat bericht is nu weg want het stond bij de vorige aflevering. Dus voor degene die niet kunnen wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier sluit ik me helemaal bij aan,quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:06 schreef Kantar het volgende:
Ugh, ik begin het een beetje saai te vinden om elke week weer hetzelfde te moeten posten...![]()
Ik vond het namelijk weer een geweldige aflevering!![]()
![]()
Vanaf het begin (George the sexmachine
) tot en met het eind (
Twee huwelijksaanzoeken?!
) was ik aan het beeld gekluisterd en dat is elke week wel zo.. Ik snap niet hoe het de schrijvers lukt om gewoon week in week uit zulke goede afleveringen te schrijven!
![]()
GA
![]()
In aflevering 13 werd dan ook overduidelijk dat Bailey inderdaad de enige is die de boel daar kan runnen. Dat hebben die 4 ook dondersgoed door.quote:Op maandag 29 januari 2007 08:03 schreef Troel het volgende:
Ik had het gevoel dat ze allevier dachten dat Bailey wellicht meer kans maakte dan zijzelf
Andere afspeeltool? VLC ofzo?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 07:51 schreef scrub_nurse het volgende:
damn zo kom ik nooit verder ik krijg aflevering 11 maar niet binnen, ik kan m iedere keer neit afspelen![]()
Je bedoeld rouw? Rauw is iets andersquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
Iets minder aflevering dan vorige week, deze was luchtiger. Met als gevolg dat de spelers out of character gingen waardoor het niet echt serieus te nemen was. Dat met z'n 4en als stel kleine kinderen bij de chief bv.
Dat Izzy die free clinic ging financieren zag je mijlenver aankomen en een dubbele huwelijksaanzoek is me net iets te cliche.
George wordt afgewezen denk ik, niet slim om een aanzoek te doen in rauwperiode.
Hm, zo kun je het ook zien ja haha.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:15 schreef Troel het volgende:
Het kwam Callie anders best rauw op haar dak geloof ik
Lukt de download niet of lukt het afspelen niet? Als het afspelen niet lukt, probeer het 's met http://www.videolan.org/vlc/. Dat programma speelt véél soorten video af.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:14 schreef scrub_nurse het volgende:
que??
Same here...quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:25 schreef clumsy_clown het volgende:
En ik kan niet wachten. Ik heb geen spoilers gelezen om morgen op en neer te kunnen springen als ik het kijk
.
Bij mij, alleen een beetje jammer dat ik het niet meer ga redden om m te kijken voor ik ga werkenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:22 schreef Troel het volgende:
Hij stroomt alweer binnen hier.
Dan kan ik vast wel even aangeven dat ik megajarloers ben op jouw vrije vrijdagenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:57 schreef Troel het volgende:
Had ik al verteld dat ik erg blij ben met mijn vrije vrijdagen
Hahaha, tja, volgende week anderhalve dag vrij, maar dan wel precies op de verkeerde dagenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:02 schreef Troel het volgende:
Ok, ik krijg ze ook niet betaald, maar het is wel prettig (en een stuk rustiger boodschappen doen dan op zaterdag).
Duurt trouwens nog wel een uur voordat ik hem binnen heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm Fucking Brilliant!
Hier sijpelt ie.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:22 schreef Troel het volgende:
Hij stroomt alweer binnen hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhh SUFFIE! Er staat toch dat je t niet moet lezenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:32 schreef Nuna het volgende:
Neeeh, Leintjeuh niet doenSpoilers kan ik niet weerstaan
Edit: en gelezen![]()
haha het wel bekende Fok!-probleem, zijn dr genoeg die dat met jou delen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:47 schreef marientje het volgende:
Maar wie post dan als eerste zonder tags? Zelf kijk ik niet hier als ik de aflevering nog niet heb gezien en als je dat wel doet, ja dan loop je het risico dat je iets leest wat je eigenlijk nog niet wil weten....
Off topic: Iemand ook moeite met Fok! ? Ik kom bijna niet op het forum.
Bedoel je het posten zonder tags of de serverproblemen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:01 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
haha het wel bekende Fok!-probleem, zijn dr genoeg die dat met jou delen.![]()
Ja echt, dat was echt een beetje overdreven :pquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:10 schreef Q. het volgende:.
Wat een prachtige aflevering weer. Dat gif-verhaal was een beeeeeeeetje ongeloofwaardig maar dat mag de pret niet drukken.
Waarom hoor ik niemand over hoe zielig het wel niet is voor Merith, die terugval van haar moeder?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:24 schreef Mavro het volgende:
[..]
Ja echt, dat was echt een beetje overdreven :p
Maar goed, de medische problemen zijn wat minder van belang in deze show
Ik vond het alleen een beetje zielig omdat ze door die lucid state van haar moeder werd afgezeken. Toen haar moeder weer terugviel was alles bij het oude.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:22 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Waarom hoor ik niemand over hoe zielig het wel niet is voor Merith, die terugval van haar moeder?
'I'm activily not thinking of you'quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:29 schreef PeRi het volgende:
Neukende Addisson, damn waarom pakte ze Alex niet gewoon!
Dat was wel briljantquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:57 schreef Mavro het volgende:
[..]
'I'm activily not thinking of you'
Ze neukt McSteamy maar denkt aan Alex![]()
Totally sleezy, ik vind dat echt walgelijk. McSteamy moet wel heel wanhopig zijn om t dan nog met Addison te blijven doen, als ik een vent was, kreeg ik gelijk een slappe...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:57 schreef Mavro het volgende:
'I'm activily not thinking of you'
Ze neukt McSteamy maar denkt aan Alex![]()
Mja, what else is new. Je hebt toch ook Callie & George, Meredith & Derek, Christina & Burke.. Dan kunnen zij er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:25 schreef marientje het volgende:
Ik vond het een minder goeie aflevering deze keer, dat gif verhaal was inderdaad erg overdreven.
Addison is leuk, Alex is ook leuk, dus een leuk setje. Maar zij is z'n meerdere.
Ik lag ook helemaal dubbelquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:03 schreef Nuna het volgende:
Waaaaa, wat mooi weer!
Dude, she's Callie O'Malley![]()
![]()
![]()
![]()
Tiny diamonds are great, because you know no one is ever going to try to steal it![]()
Izzie & Alex die patienten van de SEH stelen voor hun gratis kliniek, haha!
Addison die Alex begluurt![]()
Ik kan dus maar beter een week wachten met kijken tot volgende week, zodat ik ze allebei achter elkaar kan zien?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:32 schreef Fannetje het volgende:
Net 3.15 gezien en jézus, wat een aflevering!
En nu moet ik gewoon een week wachten tot de volgende!
Ik moet nu eerst werken, maar ik zal zo even naar huis bellen dat ze de download vast aanzettenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:40 schreef Fannetje het volgende:
Naar het schijnt was dit de eerste van drie afleveringen met dezelfde verhaallijn... dus dan moet je nog twee weken wachten.
Nee, kijken dus! En snel!
[ Bericht 40% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 09-02-2007 22:40:29 ]Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:39 schreef Luco het volgende:
Gezondaar,Luco, zou je voortaan spoilertags willen gebruiken voor de promo's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Wauw ik ben blij dat ik de promo gekeken heb,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, ik zat in de spánning!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:03 schreef Numbie het volgende:
[..]
Uhm, waar maak je dat uit op dan?? Dat zie ik echt niet in die promo terug!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
[ Bericht 6% gewijzigd door SaintOfKillers op 10-02-2007 12:58:59 ]In a world without fences, who needs Windows and Gates!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:39 schreef Luco het volgende:
Gezondaar,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:50 schreef Leintjeuh het volgende:
HEEJ als je wat uit de promo verteld moet je t wel tussen spoiler-tags zetten want niet iedereen wil de promo's (en bijbehorende spoilers) lezen!
Volgens mij waren er on scene wel wat meer hulpverleners e.d. Volgens mij brengt dat meisje Meredith's moedergevoelens helemaal boven, misschien wil ze straks wel een kind!quote:Op zondag 11 februari 2007 13:59 schreef PeRi het volgende:
Meredith!
Ik snap een ding niet, zo'n grote ramp en dan maar 5 artsen sturen? Verder vond ik de chaos te georganiseerd neergezet en de stukken tussendoor miste ik wat meer spanning.
Maar één team van Seattle Grace. Er liep Surgical Rescue rond en vast nog wel teams van andere ziekenhuizen.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:59 schreef PeRi het volgende:
Meredith!
Ik snap een ding niet, zo'n grote ramp en dan maar 5 artsen sturen? Verder vond ik de chaos te georganiseerd neergezet en de stukken tussendoor miste ik wat meer spanning.
Search and Rescue volgens mij hoor...quote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Surgical Rescue
Dat jaquote:Op zondag 11 februari 2007 17:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Search and Rescue volgens mij hoor...
Ook goedquote:Op zondag 11 februari 2007 17:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Search and Rescue volgens mij hoor...
Oops..nieuw hier. geen excuus ik weet't..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex was lief met die vrouw, maar ik zie hem toch liever als de klootzak.Ben benieuwd hoe Izzy die man gaat redden.
Zin in volgende week dus!
And it's wrong, wrong, wrong, but we'll do it anyway 'cause we love a bit of trouble!
en toch ga je zitten wachenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:35 schreef merry77 het volgende:
eerste aflevering uit drie??
grr, volgende week dus weer een Cliffhanger. Ik ga echt niet nog twee weken wachten met kijken.
Seizoen 1 had maar 9 afleveringen en ja in seizoen 2 was aflevering 16 met die bom (toch?) maar om nou aan te nemen dat dat elk seizoen zal zijn... Weet het niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:23 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
en toch ga je zitten wachen
mjah was weer goeie afleveringik werd alleen een beetje moe van da kind... en die preek van adison in het begin was vetjes , btw dat haar ziet er raar uit
kan niet w8en tot volgende week
btw ze hebben toch elk seizoen rond ep 16 een verhaallijn over een paar afleveringen ?
[ Bericht 4% gewijzigd door Kantar op 12-02-2007 17:50:50 ]
Ik zou het wel vreemd vinden, maar mijn beste vriendin zou de tijd van d'r leven hebbenquote:Op maandag 12 februari 2007 17:36 schreef Kantar het volgende:
Bah, per ongeluk een spoiler gelezen...Ik zet hem ook maar even hier voor degenen die geinteresseerd zijn. Het komt van E! Online (Kirstin):
-knip-
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:55 schreef AssyriskaFF het volgende:Ik geloof er ook niet zoveel en alles wat jij aanstreept, zijn ook mijn gedachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:55 schreef AssyriskaFF het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kantar op 13-02-2007 20:32:33 ]
Maar het is allemaal wel gebasseerd op een spoiler, dus ik denk dat we het net zo goed in spoilertags kunnen doen. Is toch niet zo moeilijk om even een stuk tekst te selecteren?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:32 schreef marientje het volgende:
Moet dit allemaal tussen spoilertags? Het is toch speculeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik de enige die het echt leuk vindt om zo over de volgende afleveringen te speculeren?Misschien moet ik mijn ''NO SPOILERS'' policy maar even aanpassen en af en toe toch wel stiekem iets lezen over wat komen gaat.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik vind het ook leuk om zo te speculeren
I'm Fucking Brilliant!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Micheal Ausiello(TvGuide) over de spoiler:Staat erin wie het ook daadwerkelijk is of is het meer gespeculeer? Ondanks dat ik er theorieen over zit te verzinnen hoef ik niet te weten of het ook echt klopt tot de uitzending zelf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je theorie wordt erin besprokenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:34 schreef Kantar het volgende:
[..]
Staat erin wie het ook daadwerkelijk is of is het meer gespeculeer? Ondanks dat ik er theorieen over zit te verzinnen hoef ik niet te weten of het ook echt klopt tot de uitzending zelf...
*leest spoiler*quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je theorie wordt erin besproken
Ik dacht dat jij GA op de nederlandse buis volgde?quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:24 schreef marientje het volgende:
Is er nog iemand die NIET de spoilertags leest?
Ik kijk gewoon ook naar NL op maandagavond (lekker nog een keer)quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:09 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij GA op de nederlandse buis volgde?
1 dagjequote:Op donderdag 15 februari 2007 00:40 schreef AssyriskaFF het volgende:
Mikani be proud of it. HAHA
Nog 2 dagen wachten grrr..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |