Ik kan dus maar beter een week wachten met kijken tot volgende week, zodat ik ze allebei achter elkaar kan zien?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:32 schreef Fannetje het volgende:
Net 3.15 gezien en jézus, wat een aflevering!
En nu moet ik gewoon een week wachten tot de volgende!
Ik moet nu eerst werken, maar ik zal zo even naar huis bellen dat ze de download vast aanzettenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:40 schreef Fannetje het volgende:
Naar het schijnt was dit de eerste van drie afleveringen met dezelfde verhaallijn... dus dan moet je nog twee weken wachten.
Nee, kijken dus! En snel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 09-02-2007 22:40:29 ]Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:39 schreef Luco het volgende:
Gezondaar,Luco, zou je voortaan spoilertags willen gebruiken voor de promo's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Wauw ik ben blij dat ik de promo gekeken heb,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, ik zat in de spánning!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:03 schreef Numbie het volgende:
[..]
Uhm, waar maak je dat uit op dan?? Dat zie ik echt niet in die promo terug!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door SaintOfKillers op 10-02-2007 12:58:59 ]In a world without fences, who needs Windows and Gates!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:39 schreef Luco het volgende:
Gezondaar,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:50 schreef Leintjeuh het volgende:
HEEJ als je wat uit de promo verteld moet je t wel tussen spoiler-tags zetten want niet iedereen wil de promo's (en bijbehorende spoilers) lezen!
Volgens mij waren er on scene wel wat meer hulpverleners e.d. Volgens mij brengt dat meisje Meredith's moedergevoelens helemaal boven, misschien wil ze straks wel een kind!quote:Op zondag 11 februari 2007 13:59 schreef PeRi het volgende:
Meredith!
Ik snap een ding niet, zo'n grote ramp en dan maar 5 artsen sturen? Verder vond ik de chaos te georganiseerd neergezet en de stukken tussendoor miste ik wat meer spanning.
Maar één team van Seattle Grace. Er liep Surgical Rescue rond en vast nog wel teams van andere ziekenhuizen.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:59 schreef PeRi het volgende:
Meredith!
Ik snap een ding niet, zo'n grote ramp en dan maar 5 artsen sturen? Verder vond ik de chaos te georganiseerd neergezet en de stukken tussendoor miste ik wat meer spanning.
Search and Rescue volgens mij hoor...quote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Surgical Rescue
Dat jaquote:Op zondag 11 februari 2007 17:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Search and Rescue volgens mij hoor...
Ook goedquote:Op zondag 11 februari 2007 17:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Search and Rescue volgens mij hoor...
Oops..nieuw hier. geen excuus ik weet't..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex was lief met die vrouw, maar ik zie hem toch liever als de klootzak.Ben benieuwd hoe Izzy die man gaat redden.
Zin in volgende week dus!
And it's wrong, wrong, wrong, but we'll do it anyway 'cause we love a bit of trouble!
en toch ga je zitten wachenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:35 schreef merry77 het volgende:
eerste aflevering uit drie??
grr, volgende week dus weer een Cliffhanger. Ik ga echt niet nog twee weken wachten met kijken.
Seizoen 1 had maar 9 afleveringen en ja in seizoen 2 was aflevering 16 met die bom (toch?) maar om nou aan te nemen dat dat elk seizoen zal zijn... Weet het niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:23 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
en toch ga je zitten wachen
mjah was weer goeie afleveringik werd alleen een beetje moe van da kind... en die preek van adison in het begin was vetjes , btw dat haar ziet er raar uit
kan niet w8en tot volgende week
btw ze hebben toch elk seizoen rond ep 16 een verhaallijn over een paar afleveringen ?
[ Bericht 4% gewijzigd door Kantar op 12-02-2007 17:50:50 ]
Ik zou het wel vreemd vinden, maar mijn beste vriendin zou de tijd van d'r leven hebbenquote:Op maandag 12 februari 2007 17:36 schreef Kantar het volgende:
Bah, per ongeluk een spoiler gelezen...Ik zet hem ook maar even hier voor degenen die geinteresseerd zijn. Het komt van E! Online (Kirstin):
-knip-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |