Hahaha, tja, volgende week anderhalve dag vrij, maar dan wel precies op de verkeerde dagenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:02 schreef Troel het volgende:
Ok, ik krijg ze ook niet betaald, maar het is wel prettig (en een stuk rustiger boodschappen doen dan op zaterdag).
Duurt trouwens nog wel een uur voordat ik hem binnen heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm Fucking Brilliant!
Hier sijpelt ie.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:22 schreef Troel het volgende:
Hij stroomt alweer binnen hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhh SUFFIE! Er staat toch dat je t niet moet lezenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:32 schreef Nuna het volgende:
Neeeh, Leintjeuh niet doenSpoilers kan ik niet weerstaan
Edit: en gelezen![]()
haha het wel bekende Fok!-probleem, zijn dr genoeg die dat met jou delen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:47 schreef marientje het volgende:
Maar wie post dan als eerste zonder tags? Zelf kijk ik niet hier als ik de aflevering nog niet heb gezien en als je dat wel doet, ja dan loop je het risico dat je iets leest wat je eigenlijk nog niet wil weten....
Off topic: Iemand ook moeite met Fok! ? Ik kom bijna niet op het forum.
Bedoel je het posten zonder tags of de serverproblemen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:01 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
haha het wel bekende Fok!-probleem, zijn dr genoeg die dat met jou delen.![]()
Ja echt, dat was echt een beetje overdreven :pquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:10 schreef Q. het volgende:.
Wat een prachtige aflevering weer. Dat gif-verhaal was een beeeeeeeetje ongeloofwaardig maar dat mag de pret niet drukken.
Waarom hoor ik niemand over hoe zielig het wel niet is voor Merith, die terugval van haar moeder?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:24 schreef Mavro het volgende:
[..]
Ja echt, dat was echt een beetje overdreven :p
Maar goed, de medische problemen zijn wat minder van belang in deze show
Ik vond het alleen een beetje zielig omdat ze door die lucid state van haar moeder werd afgezeken. Toen haar moeder weer terugviel was alles bij het oude.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:22 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Waarom hoor ik niemand over hoe zielig het wel niet is voor Merith, die terugval van haar moeder?
'I'm activily not thinking of you'quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:29 schreef PeRi het volgende:
Neukende Addisson, damn waarom pakte ze Alex niet gewoon!
Dat was wel briljantquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:57 schreef Mavro het volgende:
[..]
'I'm activily not thinking of you'
Ze neukt McSteamy maar denkt aan Alex![]()
Totally sleezy, ik vind dat echt walgelijk. McSteamy moet wel heel wanhopig zijn om t dan nog met Addison te blijven doen, als ik een vent was, kreeg ik gelijk een slappe...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:57 schreef Mavro het volgende:
'I'm activily not thinking of you'
Ze neukt McSteamy maar denkt aan Alex![]()
Mja, what else is new. Je hebt toch ook Callie & George, Meredith & Derek, Christina & Burke.. Dan kunnen zij er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:25 schreef marientje het volgende:
Ik vond het een minder goeie aflevering deze keer, dat gif verhaal was inderdaad erg overdreven.
Addison is leuk, Alex is ook leuk, dus een leuk setje. Maar zij is z'n meerdere.
Ik lag ook helemaal dubbelquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:03 schreef Nuna het volgende:
Waaaaa, wat mooi weer!
Dude, she's Callie O'Malley![]()
![]()
![]()
![]()
Tiny diamonds are great, because you know no one is ever going to try to steal it![]()
Izzie & Alex die patienten van de SEH stelen voor hun gratis kliniek, haha!
Addison die Alex begluurt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |