Shonda Rhimes issued a statement as well:quote:“With the support of my family and friends, I have begun counseling. I regard this as a necessary step toward understanding why I did what I did and making sure it never happens again. I appreciate the fact that I have been given this opportunity, and I remain committed to transforming my negative actions into positive results, personally and professionally.”
quote:"I speak for all the executive producers here at Grey's Anatomy when I say that Isaiah Washington's use of such a disturbing word was a shocking and dismaying event that insulted not only gays and lesbians everywhere but anyone who has ever struggled for respect in a world that is not always accepting of difference.
We've been working within the Grey's family as well as with ABC and Touchstone Television to address the issue in a way that underscores the gravity of the situation while giving us all a foundation for healing. We applaud and encourage Isaiah's realization that he needs help and his subsequent choice to seek immediate treatment for his behavioral issues.
We appreciate the support the fans have always given our show, particularly during this stressful time. Creatively, we continue to strive to make the best television we can with the hope that our show reflects the talent, hard work and professionalism of our cast and crew."
Jezus zeg... counselling omdat je iemand een flikker noemtquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
In the ultimate move to save his job, hatemonger Isaiah Washington has checked into rehab, Life & Style weekly is reporting.
Washington has reportedly entered a residential treatment facility. According to an insider, the actor agreed to undergo a psychological assessment after talks with ABC executives.
He also release a statement:
[..]
Shonda Rhimes issued a statement as well:
[..]
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:21 schreef marientje het volgende:
En, Nazi's back! "Sign the papers!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seriously!?
Nice...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:19 schreef Gezondaar het volgende:
Mooie serie waarin ze gewoon twee huwelijksaanzoeken tegelijk als cliffhanger doen![]()
Ik denk dat Callie "ja" gaat zeggen, maar alleen omdat ze George niet teleur wil stellen nu hij zo verdrietig is om zijn vader.
En Christina, de control freak, zegt natuurlijk dat ze er over na moet denken. En dan komt het er maar niet van en wordt Burke boos.
En dan, op de bruiloft van Callie en George blaast Callie de bruiloft af en dan zegt Christina "ja" tegen Burke en dan is er toch nog een bruiloft![]()
Ik weet niet hoeveel je tv kijkt, of dat je zelf schrijft of zo, maar dat klinkt verdomd goed in de oren.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:19 schreef Gezondaar het volgende:
Mooie serie waarin ze gewoon twee huwelijksaanzoeken tegelijk als cliffhanger doen![]()
Ik denk dat Callie "ja" gaat zeggen, maar alleen omdat ze George niet teleur wil stellen nu hij zo verdrietig is om zijn vader.
En Christina, de control freak, zegt natuurlijk dat ze er over na moet denken. En dan komt het er maar niet van en wordt Burke boos.
En dan, op de bruiloft van Callie en George blaast Callie de bruiloft af en dan zegt Christina "ja" tegen Burke en dan is er toch nog een bruiloft![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:31 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik weet het antwoord al van één koppel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat dat allebei wel waar isquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:24 schreef Numbie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel je tv kijkt, of dat je zelf schrijft of zo, maar dat klinkt verdomd goed in de oren.
Ik weet hetquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:30 schreef Kantar het volgende:
Allebei in seizoen 3, alleen komt a.s. maandag in NL aflevering 5 (als ik het goed heb) op tv, terwijl komende week aflevering 14 wordt uitgezonden in de VS.![]()
Het is trouwens niet slim om in dit topic (noch in dat van de NL-uitzendingen) te kijken als je seizoen één nog aan het kijken bent. De spoilers vliegen je dan namelijk om de oren..![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:27 schreef octopussy het volgende:
[..]Oke dan van een koppel weet ik het zeker. De ander niet. Bron is Spoilerfix maar dat bericht is nu weg want het stond bij de vorige aflevering. Dus voor degene die niet kunnen wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier sluit ik me helemaal bij aan,quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:06 schreef Kantar het volgende:
Ugh, ik begin het een beetje saai te vinden om elke week weer hetzelfde te moeten posten...![]()
Ik vond het namelijk weer een geweldige aflevering!![]()
![]()
Vanaf het begin (George the sexmachine
) tot en met het eind (
Twee huwelijksaanzoeken?!
) was ik aan het beeld gekluisterd en dat is elke week wel zo.. Ik snap niet hoe het de schrijvers lukt om gewoon week in week uit zulke goede afleveringen te schrijven!
![]()
GA
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
In aflevering 13 werd dan ook overduidelijk dat Bailey inderdaad de enige is die de boel daar kan runnen. Dat hebben die 4 ook dondersgoed door.quote:Op maandag 29 januari 2007 08:03 schreef Troel het volgende:
Ik had het gevoel dat ze allevier dachten dat Bailey wellicht meer kans maakte dan zijzelf
Andere afspeeltool? VLC ofzo?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 07:51 schreef scrub_nurse het volgende:
damn zo kom ik nooit verder ik krijg aflevering 11 maar niet binnen, ik kan m iedere keer neit afspelen![]()
Je bedoeld rouw? Rauw is iets andersquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
Iets minder aflevering dan vorige week, deze was luchtiger. Met als gevolg dat de spelers out of character gingen waardoor het niet echt serieus te nemen was. Dat met z'n 4en als stel kleine kinderen bij de chief bv.
Dat Izzy die free clinic ging financieren zag je mijlenver aankomen en een dubbele huwelijksaanzoek is me net iets te cliche.
George wordt afgewezen denk ik, niet slim om een aanzoek te doen in rauwperiode.
Hm, zo kun je het ook zien ja haha.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:15 schreef Troel het volgende:
Het kwam Callie anders best rauw op haar dak geloof ik
Lukt de download niet of lukt het afspelen niet? Als het afspelen niet lukt, probeer het 's met http://www.videolan.org/vlc/. Dat programma speelt véél soorten video af.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:14 schreef scrub_nurse het volgende:
que??
Same here...quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:25 schreef clumsy_clown het volgende:
En ik kan niet wachten. Ik heb geen spoilers gelezen om morgen op en neer te kunnen springen als ik het kijk
.
Bij mij, alleen een beetje jammer dat ik het niet meer ga redden om m te kijken voor ik ga werkenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:22 schreef Troel het volgende:
Hij stroomt alweer binnen hier.
Dan kan ik vast wel even aangeven dat ik megajarloers ben op jouw vrije vrijdagenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:57 schreef Troel het volgende:
Had ik al verteld dat ik erg blij ben met mijn vrije vrijdagen
Hahaha, tja, volgende week anderhalve dag vrij, maar dan wel precies op de verkeerde dagenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:02 schreef Troel het volgende:
Ok, ik krijg ze ook niet betaald, maar het is wel prettig (en een stuk rustiger boodschappen doen dan op zaterdag).
Duurt trouwens nog wel een uur voordat ik hem binnen heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm Fucking Brilliant!
Hier sijpelt ie.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:22 schreef Troel het volgende:
Hij stroomt alweer binnen hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhh SUFFIE! Er staat toch dat je t niet moet lezenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:32 schreef Nuna het volgende:
Neeeh, Leintjeuh niet doenSpoilers kan ik niet weerstaan
Edit: en gelezen![]()
haha het wel bekende Fok!-probleem, zijn dr genoeg die dat met jou delen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:47 schreef marientje het volgende:
Maar wie post dan als eerste zonder tags? Zelf kijk ik niet hier als ik de aflevering nog niet heb gezien en als je dat wel doet, ja dan loop je het risico dat je iets leest wat je eigenlijk nog niet wil weten....
Off topic: Iemand ook moeite met Fok! ? Ik kom bijna niet op het forum.
Bedoel je het posten zonder tags of de serverproblemen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:01 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
haha het wel bekende Fok!-probleem, zijn dr genoeg die dat met jou delen.![]()
Ja echt, dat was echt een beetje overdreven :pquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:10 schreef Q. het volgende:.
Wat een prachtige aflevering weer. Dat gif-verhaal was een beeeeeeeetje ongeloofwaardig maar dat mag de pret niet drukken.
Waarom hoor ik niemand over hoe zielig het wel niet is voor Merith, die terugval van haar moeder?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:24 schreef Mavro het volgende:
[..]
Ja echt, dat was echt een beetje overdreven :p
Maar goed, de medische problemen zijn wat minder van belang in deze show
Ik vond het alleen een beetje zielig omdat ze door die lucid state van haar moeder werd afgezeken. Toen haar moeder weer terugviel was alles bij het oude.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:22 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Waarom hoor ik niemand over hoe zielig het wel niet is voor Merith, die terugval van haar moeder?
'I'm activily not thinking of you'quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:29 schreef PeRi het volgende:
Neukende Addisson, damn waarom pakte ze Alex niet gewoon!
Dat was wel briljantquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:57 schreef Mavro het volgende:
[..]
'I'm activily not thinking of you'
Ze neukt McSteamy maar denkt aan Alex![]()
Totally sleezy, ik vind dat echt walgelijk. McSteamy moet wel heel wanhopig zijn om t dan nog met Addison te blijven doen, als ik een vent was, kreeg ik gelijk een slappe...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:57 schreef Mavro het volgende:
'I'm activily not thinking of you'
Ze neukt McSteamy maar denkt aan Alex![]()
Mja, what else is new. Je hebt toch ook Callie & George, Meredith & Derek, Christina & Burke.. Dan kunnen zij er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:25 schreef marientje het volgende:
Ik vond het een minder goeie aflevering deze keer, dat gif verhaal was inderdaad erg overdreven.
Addison is leuk, Alex is ook leuk, dus een leuk setje. Maar zij is z'n meerdere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |