Ik ook.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:43 schreef PeRi het volgende:
Ik ben toch blij dat de echte Burke blijft..
Eens!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:42 schreef Avani het volgende:
Burke weg had van mij niet gehoeven, maar ik vind zijn karakter nu wel irriterend. Heel de tijd dat depressieve gedoe. Hij heeft natuurlijk een reden, maar de scenes tussen hem en Christina zijn ook niet zo leuk meer. Waar praten zij verder nog over? Hebben ze ook nog leuke gesprekken? En waar zijn die ouders opeens heen? Eerst moeilijk doen en opeens zijn ze weer weg.Maar verder vind ik het leuk.
![]()
Nah, Mark is een beetje sociaal-gestoord denk ikquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:31 schreef Miss-V het volgende:
Ik ben ook maar naar USA overgestapt. Komt McSteamy nou voor vast in de serie? Addison en Mark zijn veel leuker dan die stomme Meredith
en Derek
.
Eindelijk!!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:17 schreef Fannetje het volgende:
En Addison heet geet Sheperd meer, maar Montgomery!
Hij zit inmiddels in een andere serie in Amerika dus ik denk dat het toch definitief bye bye Finn is. Kan er niet echt rouwig om zijn trouwens.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:42 schreef Molline het volgende:
Vraag me af of dit nou het definitieve einde betekent van Finn?
Zullen we hem nu nooit meer zien?Dat zou erg jammer zijn, hij was een genot om naar te kijken.
![]()
Hij is voorgoed weg had ik begrepen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:42 schreef Molline het volgende:
Vraag me af of dit nou het definitieve einde betekent van Finn?
Zullen we hem nu nooit meer zien?Dat zou erg jammer zijn, hij was een genot om naar te kijken.
![]()
En hij droeg altijd groen! Je zou spontaan nooit meer een groen shirt aantrekken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:54 schreef Avani het volgende:
Who cares about FinnIn het begin vond ik hem leuk, maar hij werd steeds minder. Het toppunt was toch wel de 'Izzie's lunch' zet. En dat Meredith dan nog serieus overweegt om hem te kiezen ging helemaal nergens over.
![]()
Haha same herequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:23 schreef Molline het volgende:
Toen Derek in de lift stond te janken kon ik hem wel ik weet niet wat doen! [afbeelding]
Be a man!
En wees blij dat je van Addison af bent.![]()
Maar het probleem is dat als 1 man zegt dat het van hem niet hoeft, dat dubbel daten, dan is ze automatisch voor de andere manquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:19 schreef MaJo het volgende:
Oké aflevering 5 nu ook gezien en ik ben helemaal up to date
Jezus wat heb ik me gestoord aan Meredith zeg. Daten met twee mannen? Dat pik je toch niet als vent![]()
Dat moeten ze niet al te vaak flikken hequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:28 schreef Numbie het volgende:
Ik was gisteravond echt in paniek; waaaar is de nieuwe GA?? Bleek er geen te zijn deze week, lol...![]()
In Amerika doen ze dat regelmatig hoor.. zo rekken ze een seizoen over een heel jaar (van sept tot mei).quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat moeten ze niet al te vaak flikken heIk zat gisteren de hele dag te zoeken naar aflevering 6 voordat ik hier wilde posten. Verteld een vriend van me na lang zoeken dat die nog niet uitgezonden is
Ja I know, Lost heeft ook een winterstop van 3 maandenquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:11 schreef Fannetje het volgende:
[..]
In Amerika doen ze dat regelmatig hoor.. zo rekken ze een seizoen over een heel jaar (van sept tot mei).
In de winter komt meestal een groot gat, dan gaan ze alle afleveringen weer een keer herhalen
Dat moet een mod dan even doen, ik kan hem al niet meer editen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja I know, Lost heeft ook een winterstop van 3 maandenIs er al een uitzendschema van Grey's bekend? Is misschien wel handig om die in de OP te zetten
Oh dat is in ieder geval goed nieuwsquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:36 schreef Fannetje het volgende:
Op www.tv.com staat dat er in ieder geval de komende vier weken iedere week een aflevering isOver december en verder is nog niets te vinden.
donequote:Op zondag 29 oktober 2006 17:09 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Dat moet een mod dan even doen, ik kan hem al niet meer editen.
Geleficiteerd met je nieuwe kleurtje trouwensquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
done
Heb vnv vanaf 2x23 "17 seconds" tot 3x01 nog eens gekeken met een vriendin.. het blijft zielig
Nah, op seizoen 3 hebben we ook een hele tijd gewacht.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat is in ieder geval goed nieuwsHet kan ook zijn dat ze een latere stop hebben, van januari tot maart bijvoorbeeld. Ik moet er niet aan denken een paar maanden zonder Grey's anatomy te moeten leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |