wat houdt je tegenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:47 schreef Marietje_34 het volgende:
ik heb zin in pataten allemaal vette snacks enzo
![]()
Jah?quote:
heb geen geld in huis, en het is heel ver naar de pinquote:
Ik heb zin in een ontbijt met ham/kaas croissants.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:47 schreef Marietje_34 het volgende:
ik heb zin in pataten allemaal vette snacks enzo
![]()
Ja, best wel. Alles draaide toen ik eenmaal in bed lag en vanmorgen had ik een beetje een katerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jah?
Heb nog nooit iemand met plastic zak om de arm zien lopen buiten. Of is een jas voldoende? Maar een jas is ook niet altijd waterdicht.
Ik ga voortaan onder de grond zittenIk ga niet meer boven de grond vliegen, als ik ooit ga vliegen in de toekomst dan vlieg ik onder de grond, underground is beter werk
Ik zit nu onder de grond zoals ik zei en het is hier goed vertoeven, geen spanningen omdat het te hoog is allemaal, geen hoge tonen die storen en geen geluiden die me storen, ik zit ondergronds en ondergronds is het allemaal beter uit te houden.
Heb je gisteren veel gedronken Marietje?
Leuk voor het poesjequote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:51 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja, best wel. Alles draaide toen ik eenmaal in bed lag en vanmorgen had ik een beetje een kater![]()
Je houdt het nog steeds vol he, las ik. Knap hoor![]()
Zolang ik me niet gestressed voel is er niets aan de hand, zodra ik ga stressen komt de drang naar sigaret.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:51 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja, best wel. Alles draaide toen ik eenmaal in bed lag en vanmorgen had ik een beetje een kater![]()
Je houdt het nog steeds vol he, las ik. Knap hoor![]()
de poesjes, ik heb er 2 hier, en dat zouwen ze wel willen, de sloeriesquote:
logisch toch? Als je er niet aan hoeft te denken is het ook niet zo lastig.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zolang ik me niet gestressed voel is er niets aan de hand, zodra ik ga stressen komt de drang naar sigaret.
Als ik me niet gestressed voel zeg ik ook niets over het roken waarmee ik gestopt ben, pas bij stress vertel ik er wat over.
dan denk ik aan de afvoer die verstopt is en gebloept moet worden met zo'n zuignapdingquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat is de bloep bloep
Weet iemand wat de bloep bloep is ?
Waar denken jullie aan als je bloep bloep hoort?
Aan eten? Drinken?
Aan groene wezens die lopen op straat en die bloep bloep doen?
Klopt, net zoals je geen pijn aan je been hebt als je geen pijn hebt, dus zeur je ook niet over pijn aan je been. Als je nooit pijn hebt, zul je nooit zeuren over pijn. En als je nooit down bent zul je nooit zeuren over depressief zijn. En als je nooit honger hebt, zul je nooit zeuren dat je honger hebt. En als je nooit te weinig geld hebt, zul je nooit zeuren dat je te weinig geld hebt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:56 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
logisch toch? Als je er niet aan hoeft te denken is het ook niet zo lastig.
Een bloep bloep verstopping?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:57 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dan denk ik aan de afvoer die verstopt is en gebloept moet worden met zo'n zuignapding![]()
naar de snackbar, vet eten halenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Een vette bek halen?
ik mag geen rare opmerkingen makenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:01 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik ga toch maar naar de pinautomaat, ik moet echt een vette bek halen![]()
tot laterz![]()
probeer je dromen lucide te krijgen, dus dat je weet wat je droomt en het zelf kunt sturenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb zin om te reizen door verschillende dimensies en werelden, eens rechtdoor in gedachtes en uitkomen elders.
eet zequote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:06 schreef Marietje_34 het volgende:
OK, maar nu ga ik trouwens echt, heb trek![]()
Hier komen de kerels door het kattenluikje binnen en nu stinkt het hier naar kater.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:56 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
de poesjes, ik heb er 2 hier, en dat zouwen ze wel willen, de sloeries![]()
Zou precies andersom moeten zijn, door roken verminderd de eetlust. Wat wel kan is dat roken de spijsvertering sneller laat werken waardoor je meer at, nu rook je niet meer en hoef je dus ook minder te eten omdat je spijsvertering weer trager werkt dan voorheenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Smakelijk
Ik eet de laatste tijd weinig, je zou zeggen dat ik meer moet eten nu ik niet meer rook maar mijn eetlust lijkt wel minder te zijn, amper honger gevoel.
Zou best eens waar kunnen zijnquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zou precies andersom moeten zijn, door roken verminderd de eetlust. Wat wel kan is dat roken de spijsvertering sneller laat werken waardoor je meer at, nu rook je niet meer en hoef je dus ook minder te eten omdat je spijsvertering weer trager werkt dan voorheen
Dan hoop ik dat het volgende week regent want dat wil ik zienquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:32 schreef draculettetje het volgende:
even super late reactie
toen mijn been in gips zat had ik voor het douchen zo'n been condoom erg onhandig,dus toen ik wou zwemmen deed ik er een vuilniszak om, later wel een gipsspoortje achter gelaten en thuis droog fohnen!
Nu trouwens omdat ik alleen een sok en geen schoen aan heb doe ik rustig een plastic zak om mn voet als ik door de regen moet
Ooooww, misschien mis je gewoon een schroefje. Maar dan kun je ze toch gewoon zeggen dat dat altijd zo was.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:49 schreef Mirage het volgende:
weet iemand trouwens wat er bedoeld wordt met dislokatie ?
Ze gaan hem vrijdag toch niet weer breken of zetten ofzo ??
Ze willen dan namelijk wel weer een foto maken.
Op het papiertje staat iets over een breuk beschreven als basis 5 MC (als ik het mij goed herinner),
maar ook geringe dislokatie.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het volgende week regent want dat wil ik zien![]()
charming![]()
Heb jij trouwens al post ontvangen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ja volgende week al!!!
![]()
ow en mir volgens de dikke van dale is dislokatie medisch gezien hoe de botten na een breuk liggen
ow had ik dat nog niet verteld......quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb jij trouwens al post ontvangen?
whoeiii...gelukkig maar.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow had ik dat nog niet verteld......ja!
heb meteen maar even mn stomme gedachte spinsel proberen op zij te zetten.....
Zal het hem zeggen. Jij ook trustenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:47 schreef draculettetje het volgende:
hi hi ja tijd kan snel gaan!
Heel veel suc6 voor EW morgen en jij met opstaan
weltrusten!![]()
ik ga zo ook maar eens denk ik
Monstertje hier is ook gek van Najib Amali... En Ferry vaaaaaan dr Zaaaaande.... Mar des tilburgsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:58 schreef nokwanda het volgende:
Was Najib Amhali hier. Kind is beetje cabaretfanaat. Zelfs ik vond het leuk nu.
Ben allang blij dat ie een beetje genezen is van Hans Teeuwen
en het klinkt zo lekker onverstaanbaar als ie het zegt!quote:Op zondag 14 januari 2007 10:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Monstertje hier is ook gek van Najib Amali... En Ferry vaaaaaan dr Zaaaaande.... Mar des tilburgs
nope wel een luchtbed....quote:Op zondag 14 januari 2007 12:11 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Middag allemaal![]()
Jeetje zeg, heel de nacht gedroomd over overstromingen![]()
Iedereen de rubberboot klaarliggen?
klopt, is waar ook.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
bedacht me vannacht ineens, we hebben het toch een week verzet???
![]()
![]()
Ik ben deze maand ook behoorlijk zuinig bezigquote:Op zondag 14 januari 2007 13:51 schreef Metro2005 het volgende:
nee ga geen ritje maken, wil deze maand ff zuinig aan doen met brandstof. heb er wel zin in maarja.
Is ook weer zo ja, ben allang blij dat ik schulden kan betalen en uberhaupt een buffer hebquote:Op zondag 14 januari 2007 16:08 schreef nokwanda het volgende:
Het kunnen hebben van een spaarrekening is al best iets waarover je van geluk mag spreken.
Ik ben zeker niet altijd bezig met wat ik niet heb hoorquote:Op zondag 14 januari 2007 16:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo heeft iedereen wel wat Metro.
Zelfs mensen die stinkend rijk zijn die hebben last van iets. Relativeren dusEn je zult zien dat we allemaal in zekere mate in hetzelfde schuitje zitten.
Ik heb ook niet veel, maar ik ben tevreden met wat ik heb. Tevreden zijn met wie ik ben wat ik heb dus, en dat is de beste manier van leven. Vaak genoeg ben ik niet tevreden en dan ontstaat een leegte, het verwachtingspatroon sluit niet aan op de middelen en zo ontstaat een gat, en dan val je in dat gat.
Als je altijd bezig bent met wat je niet hebt of niet kunt, dan zul je nooit tevreden zijn, vanzelf is het bestaan zwaarder.
Met weinig tevreden zijn, en zo meer uit het leven halen. Dat is een kunst
Met niets tevreden zijn en meer uit het leven halen dan mensen die alles hebben. Dan ben je pas rijk.
Ik heb een koopwoning, en dat was pure noodzaak omdat ik voor huren na 5 jaar nog steeds geen steek opgeschoten was en ik het heen en weer rijden tussen spijkenisse en schiedam meer dan spuugzat begon te worden. Het huis wat ik heb is het goedkoopste wat er te koop was. Voor mijn hypotheek en levensverzekering samen betaal ik 409 euro per maand (ik los elke maand ook een deel hypotheek af)quote:Op zondag 14 januari 2007 16:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Wie weet woon je te duur of valt dat mee? Woon je in een groot koophuis in je eentje? Wat maakt jou leven zo duur?
Ik ken mensen die 800 euro hebben per maand en met "gemak"uitkomen. Jij verdiend toch meer dan 800 euro of niet? Misschien leef je alsnog te duur? Ahja die jongen met 800 euro die werkt 30 uur per week vrijwillig.
Zonder jou te willen bekritiseren maar als je te duur leeft dan is het misschien zo dat je een foute hypotheek hebt afgesloten of je hebt geen zuinige energie die je gebruikt of je hebt een auto die teveel benzine zuipt?
Of heb je daar al naar gekeken?
Ik weet het dus niet. Goedkoper wonen? Goedkopere auto? Als je in de situatie zit dat je niet veel hebt, dan zou je moeten bezuinigen op de vaste lasten misschien wel.
neem aan van wel jaquote:Op zondag 14 januari 2007 17:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo te zien niet veel ruimte nee
Krijg je wel alles terug van je energie-leverancier straks?
da's eigenlijk wel waarquote:Op zondag 14 januari 2007 18:01 schreef Metro2005 het volgende:
ach over een paar uur is het al weer bedtijd dus nu nog aankleden heeft ook niet zoveel zin
Was erg leuk. Veel jongeren. 400 gister en 400 vandaag. Waren blijkbaar iets van 8000 aanmeldingen geweest, dus ik vond het al goed dat ie het zelfstandig had geregeld dat ie werd uitgenodigd om auditie te komen doen.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:03 schreef draculettetje het volgende:
hey nok hoe is het gegaan vandaag?
Wordt straks wel je spaarpot gespekt als je terugbetaling krijgtquote:Op zondag 14 januari 2007 17:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
neem aan van wel jaanders gaan er dooien vallen daar
![]()
denk het wel dromenvanger..quote:Op zondag 14 januari 2007 23:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Dus wat is dan het beste? Gebalanceerd eten en niet teveel koffie. Matigen in alles. Sportief zijn? Afwisseling? Doseren en wegen? Mediteren?
Niemand kan voor jou bepalen of dat zwak of slim was. Jij wil graag roken en dat heeft blijkbaar de drang om te stoppen overwonnen. Aan de ene kant is dat een zwaktebod, je geeft toe aan een verslaving. Aan de andere kant, lekker belangrijk als je af en toe rookt. Waarom doe je geen gulden middenweg zoals ik. Gewoon heel af en toe een sigaretje, gewoon ter ontspanning en voor het lekkere net als alcohol.quote:
De rust die je ervaart kan ik me goed voorstellen, is voor mij ook een reden om af en toe te roken.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Even buiten gezeten in mijn vakantie-oordje
Ik heb buiten onder het terras een oord en daar rook ik mijn sigaretje, dat is mijn vakantie-oord, daar liggen 2 mp3-spelers uitgestald om ook een muziekje erbij te nemen, daar drink ik mijn koffie en biertje en daar lees ik in de zomer boeken als het lichter is en daar schilder ik wel eens en daar maak ik wel eens aantekeningen en dat is dus mijn plekje. Iedere keer dat ik naar buiten ga om daar te zitten lijkt het alsof ik een vlucht maak naar een paradijs. Zelfs al is het in Tuinesië. Ik kan daar mijn gedachtes laten zakken en ik kom daar helemaal tot rust, ik vlucht daar weg van de stress van alledag, het is mijn prive oord, ik heb geen ver oord nodig onder de zon, buiten in mijn eigen vakantie-oord kan ik met -10 onder nul lekker genieten van de rust.
Ik zat even buiten en binnen staat dan een film op waar ze piano spelen in de film. Zou ik buiten zitten zonder sigaretje dan zou ik me storen aan de piano, maar zo stoorde ik me aan alles zonder mijn sigaret. Ik stoorde me aan de lampjes van de wasmachine die brandden terwijl de was niet draait, ik stoor me aan afwas die staat te wachten om afgewassen te worden zonder sigaret. Ik stoor me zonder sigaret aan alles, aan het minste of geringste stoor ik me zonder sigaret.
En steek ik dan een sigaret op en rook ik kalm en rustig die sigaret dan zit ik even in de zevende hemel, het stressige denken is weg, de stress verdwijnd. Er keert een rust over me heen tijdens het roken die ik alleen ervaar tijdens het roken van mijn vaste sigaret.
Ik zou willen dat ik dat kon. Lijkt me heerlijk.quote:Op maandag 15 januari 2007 08:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Niemand kan voor jou bepalen of dat zwak of slim was. Jij wil graag roken en dat heeft blijkbaar de drang om te stoppen overwonnen. Aan de ene kant is dat een zwaktebod, je geeft toe aan een verslaving. Aan de andere kant, lekker belangrijk als je af en toe rookt. Waarom doe je geen gulden middenweg zoals ik. Gewoon heel af en toe een sigaretje, gewoon ter ontspanning en voor het lekkere net als alcohol.
Alleen zal ik je wel gelijk vertellen dat het lastig is om niet door te slaan naar verslaafd worden aan roken.
Ik heb periodes gehad dat ik meer en meer begon te roken, zorgen dat je dat in de gaten krijgt en houdt en je kunt mooi een balans creeeren.
dat gedoe is juist sfeerverhogend moet je maar denkenquote:Op maandag 15 januari 2007 09:20 schreef nokwanda het volgende:
@ metro.. waterpijp. Heb ik ook een. Is wel een heel karwij om die aan de gan te krijgen. Gedoe met kooltjes en zo. Maar is wel zo. Heeft ook veel meer dat sociale aspect. En die tabak is ook veeel minder schadelijk.
werken?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:10 schreef Marietje_34 het volgende:
Wat een rust hier. Waar is iedereen?
Zoute sticks en nibbits. en heeel veel broodjes met lekkers. En vanochtend een heel fout ontbijt... een mac menu. Erg toch.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:01 schreef draculettetje het volgende:
mogguh allemaal (snel typen anders is het al middag)
Ik heb vandaag thuisgewerkt! ha ha wel grappig, werk meegekregen en het is mooi op tijd af, al op de mail naar de baas.
@ DV het is idd jou keus! jij hebt en bepaald zelf jou redenen om met roken te beginnen en / of stoppen
@ nok wat leuk en goed dat EW het zo leuk heeft gedaan en nu maar afwachten op de uitslag!
en ook voor jou wbt het roken, mooi toch als je het op deze manier al zoveel beter volhoudt!
ik dacht trouwens dat het zoute sticks waren![]()
shit net niet gehaald middag allemaal!
da's geen redenquote:
was ook 1 malig, kon nergens op mn werk " veilig" zittenquote:Op maandag 15 januari 2007 13:03 schreef Marietje_34 het volgende:
Ha DraakjeFijn dat je thuis kan werken!
@ Metro: het is hier idd ook stralend weer. Gisteren ook al
Tis kut en het blijft kut. maar op mijn werk heb ik er minder last van. Vreemd omdat hier bijna iedereen rookt.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:21 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
da's geen redenBen ook op mijn werk
![]()
Hoe is het met jou en het niet roken vandaag?
een heel menu.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
was ook 1 malig, kon nergens op mn werk " veilig" zitten![]()
ha ha nok een mac menu als in heeel menu of als een macmenu als je begrijpt wat ik bedoel?
stiekem vind ik dat ontbijt wel lekker maar heb besloten echt te moeten minderen weer
weer gezond eten! vanavond sajoer boontjes enn morgen wokken staat op het programma
Misschien omdat je geestelijk toch meer met je werk bezig bent dan het niet mogen rokenquote:Op maandag 15 januari 2007 13:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tis kut en het blijft kut. maar op mijn werk heb ik er minder last van. Vreemd omdat hier bijna iedereen rookt.
Dat dacht ik ook alquote:Op maandag 15 januari 2007 13:40 schreef Metro2005 het volgende:
misschien is langzaam afbouwen ook wel beter dan in een keer stoppen.
Waarom niet?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:01 schreef vamperotica het volgende:
Of eigenlijk niet maar ja
tis heus wel lekker!quote:Op maandag 15 januari 2007 14:19 schreef vamperotica het volgende:
Omdat het eigenlijk helemaaaal niet lekker is.... Maar toch trap ik er elke keer weer in!
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:46 schreef Mirage het volgende:![]()
die hou ik er in !!!
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:56 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
improved versionmet mirage haar favoriete
emoticon erin verwerkt
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:56 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
improved versionmet mirage haar favoriete
emoticon erin verwerkt
![]()
quote:
een kipfiletje of coentunneltjequote:Op maandag 15 januari 2007 16:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
kun je er nou niet een heeeel klein coentunneltje in verwerken. Of een kipfiletje?
remember de foto van mij waar twee feedbacktopics over vol geluld zijn ?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:13 schreef Marietje_34 het volgende:
Of mag ik het niet weten, is het een 'onder ons' grapje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |