tuurlijkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:43 schreef type_29 het volgende:
Ben je er zelf één?
neequote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:44 schreef tonks het volgende:
Dus je mag hier alleen reageren als je een vrouw van boven de 18 bent.
heuhquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:45 schreef ijsmeis het volgende:
Serieus en ontopic tonks. Hup.
En *meldt*.
mama-san of papa-san?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:45 schreef Kiteless het volgende:
Civilization IV en Battlefield Vietnam
Ik heb hem een stukkie gespeeld en vind hem wel okay. Maar men zei dat het een kutspel was toen ik er over begon in het algemene Xbox topicquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:48 schreef Theamerican het volgende:
zag far cry ook maar als je hem heb gespeeld laat me even weten hoe die is en oja speel ook geen pc games en ps2 hapt stof
zoals?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:49 schreef Logician het volgende:
ik speel eig. alleen maar pc games, ben gek op realtime games
Ik vind Oblivion echt geen fuck aanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:53 schreef Theamerican het volgende:
ik ga volgende maand wel weer wat kopen had oblivion aangeschaft als tweede spel maarja rest is nu leuker dan dat
Een vrouwenclanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:54 schreef Theamerican het volgende:
eigenlijk zouden we keer met bepaald spel met allemaal vrouwlijke gamers moeten spellen zoals bijvoorbeeld gears of war (om maar voorbeeld te noemen) zijn natuurlijk zat andere variaties.
nadeel is xbox 360 nodig
mooi rijtjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:54 schreef Viking84 het volgende:
Net als Ijsmeis speel ik ook alleen op de Xbox 360. PC komt ineens zo onbeholpen over als je Xbox gewend bent.
Ik speelde tot voor kort ook nog Ps2, maar daar komt niet zoveel bijzonders meer op uit de laatste tijd (alleen Bully en Guitar Hero II nog uitgespeeld).
Favo spellen, met de eerste twee titels als absolute favorieten:
Eternal Darkness
Indigo / Fahrenheit
Max Payne
Silent Hill 2
Call of Duty 1, 2, 3 (3 moet ik nog uitspelen); CoD2 speel ik veel online.Eternal Darkness
Prince of Persia 2
Far Cry Instincts / Instincts Predator
Splinter Cell (heb alleen de laatste niet gespeeld)
En ik wacht met smart op:
Alan Wake
The Outsider.
ijsmeis!quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:55 schreef Theamerican het volgende:
[..]
mooi rijtje![]()
ben je ook online actief?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet Fable ook nog eens spelen. Oblivion is echt een spel wat ik leuk zou moeten vinden, maar ik snapte er na 5 minuten al geen drol meer van wat ik nu precies moest doen. En die ratten (?) mij maar aanvallen heul de tijd
. Dus ik had zoiets van: laat maar. En ik had nog wel zo'n lekker ding gecreëerd
.
hahahaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zag laatst twee vrouwelijke collegas een discussie houden over welke console nou de beste was...
Xboxslet: de Xbox360 is beter
Nintendohoer: Nietus, de Wii daar kun je flink mee uithalen..
Xboxslet: Ja, maar grafisch is dat ding kut van je...
Nintendohoer: Ja, boeiend. Ik heb de pest aan al die schietspelletjes zoals Halo..
etc.etc.etc...
Vraagt er eentje aan mij wat ik ervan vind..
Uh tja, ik kon allleen m'n schouders ophalen omdat ik nog verbijsterd was dat ze het daar over hadden..![]()
als je er eenmaal uit bent van die ratten gaat er een grote mooie wereld voor je open maar dan moet je quest doen enzo of gewoon rondhuppelen maarja gaat ook vervelen dat huppelenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet Fable ook nog eens spelen. Oblivion is echt een spel wat ik leuk zou moeten vinden, maar ik snapte er na 5 minuten al geen drol meer van wat ik nu precies moest doen. En die ratten (?) mij maar aanvallen heul de tijd
. Dus ik had zoiets van: laat maar. En ik had nog wel zo'n lekker ding gecreëerd
.
Mankind, Command & conquer, en straks Spore alhoewel je daar alleen de wezentjes realtime zijn, je kunt dus niet echt contact met elkaar hebben. Oja en Kolonisten onlinequote:
Je praatte niet gisteren. Want je hebt de update gedaan toch? Eigenlijk zou je headset moeten werkenquote:
Dag tonks.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:02 schreef tonks het volgende:
Misschien was zij het wel maar dacht je dat het een man was
nee man had niks gezegd eiquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:02 schreef tonks het volgende:
Misschien was zij het wel maar dacht je dat het een man was
dan moet je niet meteen denken aan zo mannenstem maar jij zei piep stem die heb ik zowiezo nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Weet ik veel, jij zegt dat je een zware stem hebt!
Tonks heeft in dit geval wel gelijk hoor, dat vlaggetje en die username komt al niet er vrouwelijk over maar meer als een boerenpummel als Texas en als je zegt dat je een lage stem hebt, dan wordt het al helemaal dubieus. Die conclusie is makkelijk getrokken hoor..quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tonks heeft in dit geval wel gelijk hoor, dat vlaggetje en die username komt al niet er vrouwelijk over maar meer als een boerenpummel als Texas en als je zegt dat je een lage stem hebt, dan wordt het al helemaal dubieus. Die conclusie is makkelijk getrokken hoor..
Dan ben je ook niet een echte vrouw...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:10 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ben omgebouwd maar is ander topic voor volgens mij
Liarquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zag laatst twee vrouwelijke collegas een discussie houden over welke console nou de beste was...
Xboxslet: de Xbox360 is beter
Nintendohoer: Nietus, de Wii daar kun je flink mee uithalen..
Xboxslet: Ja, maar grafisch is dat ding kut van je...
Nintendohoer: Ja, boeiend. Ik heb de pest aan al die schietspelletjes zoals Halo..
etc.etc.etc...
Vraagt er eentje aan mij wat ik ervan vind..
Uh tja, ik kon allleen m'n schouders ophalen omdat ik nog verbijsterd was dat ze het daar over hadden..![]()
welke chip heb je dan?!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:10 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ben omgebouwd maar is ander topic voor volgens mij
vond ik vroeger helemaal topquote:
is ook leuk maar heb ik niet zelf, wil wel!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:35 schreef Theamerican het volgende:
[..]
vond ik vroeger helemaal top
nu heb ik me verslaving ergens anders op gestort xbox![]()
als je op gamecube speelt, probeer dan eens aan Eternal Darkness te komen. Echt die is zóóó goed!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:36 schreef Etcetera het volgende:
ik speel ook
vooral op de pc, maar heb sinds kort een gamecube
- BF2
- CoD 2 (3 nog niet in handen gehad, komt nog wel)
- WoW(sinds kort hoor, en verveelt me nu alweer een beetje)
- NFS Most Wanted een tijd gedaan
- Trackmania Nations af en toe
C&C vind ik écht kut, vind er niks aan
Puhleeeaasequote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:13 schreef Adagio het volgende:
[..]
LiarAls hardcore nintendofanboy zag je een date met die wii-woman al helemaal zitten natuurlijk...
mwoah, horror. Dat valt wel mee. Het is meer een spannende thriller vind ik. Aan het eind gaat het wel een beetje vervelen. Je bent steeds weer iemand anders en soms raak je dan de grote lijn van het verhaal even kwijt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:40 schreef Etcetera het volgende:
horror?ik ben niet zo van de horror
heb nu trouwens een spel, Largo Winch, en dat is kút want ik zit weer eens vast. stomme schuifpuzzels![]()
trouwens, zijn er dan ook dames die naar CampZone gaan?
Pardon?! Alsof er geen vrouwen zijn die linux draaienquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Puhleeeaase, zoiets is zo'n turn-off, net alsof een vrouw je Linux probeert uit te leggen
![]()
wat wil je weten van linuxquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Puhleeeaase, zoiets is zo'n turn-off, net alsof een vrouw je Linux probeert uit te leggen
![]()
Bevalt je Wii?
Probeer Resident Evil eens zou ik zeggen..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:40 schreef Etcetera het volgende:
horror?ik ben niet zo van de horror
heb nu trouwens een spel, Largo Winch, en dat is kút want ik zit weer eens vast. stomme schuifpuzzels![]()
trouwens, zijn er dan ook dames die naar CampZone gaan?
Wtf boeit dat nou weer?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
![]()
Bevalt je Wii?
Mijn vriendin niet. Die snapt er geen drol van wat daar leuk aan isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:43 schreef Squall_robbert het volgende:
Mijn vriendin is een vrouwelijke gamer
Nerds zoeken geen nerds...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:43 schreef Logician het volgende:
[..]
Pardon?! Alsof er geen vrouwen zijn die linux draaien
Ja, wat moet je er anders mee doen?quote:
duw die controller in haar handen en zeg spelen jijquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mijn vriendin niet. Die snapt er geen drol van wat daar leuk aan is
V.
Ik ben een PC gamertquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:46 schreef Theamerican het volgende:
[..]
duw die controller in haar handen en zeg spelen jij
Dan moet je haar maar een Apple geven en een Nintendo DS met Nintendogs, daar valt niks aan te slopen en dan hoeft ze ook niet bij je te zeuren.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wtf boeit dat nou weer?
Beter iig dan zo'n MSN/Kazaa-hoer waar je om de twee weken de PC weer kan maken omdat 'ie magisch "steeds vastloopt"...
Moet je recht in mijn gezichtje zeggen...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind Oblivion echt geen fuck aan.
Nee, dat gaat ze echt niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:48 schreef Etcetera het volgende:
laat haar eens Anno1701 spelen, is niet moeilijk (wel goed instellen dan he) en (vind ik iig) leuk om te doen
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, dat gaat ze echt niet leuk vinden.
V.
Gewoon rustig aan met The Sims 2 laten beginnen...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, dat gaat ze echt niet leuk vinden.
V.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Moet je recht in mijn gezichtje zeggen...![]()
![]()
Oh OT: Jawel, ik speel wel...
Nu heb ik een nieuwe pc dus wil eens kijken wat voor spellen ik online kan spelen....
Ik kan werken met linux, en programmeren en ik werk ook nog op een helpdeskquote:
nintendogsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:51 schreef Etcetera het volgende:
wat is er uberhaupt leuk aan nintendogs
als ik huisdieren wil opvoeden, dan wil ik ze ook echt kunnen aanraken, niet dat een stom fake beest een beeldscherm aflebbert....
Er zit natuurlijk nog iets tussen...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
...
Maar liever zo'n MSN/Kazaa-hoer dan iemand die mij de les probeert voor te schrijven..
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Moet je recht in mijn gezichtje zeggen...![]()
![]()
Oh OT: Jawel, ik speel wel...
Nu heb ik een nieuwe pc dus wil eens kijken wat voor spellen ik online kan spelen....
Dat zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:52 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik kan werken met linux, en programmeren en ik werk ook nog op een helpdesk![]()
M.a.w ik ben omgeven door nerds. Maar ik ben zelf absoluut geen nerd
Helaas, je ziet het verkeerd. Je wordt langzaam aan verder geassimileerd totdat je helemaal van hun bent, the nerds that is..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:52 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik kan werken met linux, en programmeren en ik werk ook nog op een helpdesk![]()
sdfdgjahkj;eahkenrfava;jwroier,mjn,mafsfg grmblquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Komt vast doordat een nerd met zo'n pukkelige witte gast wordt vergeleken.
Pfff, bij de Wii pas? Ik heb ze al bij Mario Party op de Cube aan het gamen gekregen, Nepplayertquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:54 schreef Fliepke het volgende:
Ik heb hier anti-gamende vrouwen aan het gamen gekregen.
Wii = babemagnet
Ik heb mario party nooit gekocht, omdat ik altijd verloor van Lexiequote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Pfff, bij de Wii pas? Ik heb ze al bij Mario Party op de Cube aan het gamen gekregen, Nepplayert
You're in denial... al your base belong to us ofzoiets..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:52 schreef Logician het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Komt vast doordat een nerd met zo'n pukkelige witte gast wordt vergeleken.
dacht me neefje blij te maken met me eye toy maar hij vond spel rachet ofzoiets stuk intresanter dus ja zeg genoeg ook van kind van 6quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:01 schreef ijsmeis het volgende:
Mij lijkt de wii echt niks aan. Doet me denken aan de eyetoy en dat was voor 1 uurtje leuk en nou ligt die camera inclusief spellen ergens in een hoekkie. Blegh!
Onzin ik ben veel te leuk om nerd te zijnquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
You're in denial... al your base belong to us ofzoiets..
En de rest begint het ook al te merken zie:
[..]
Ach, stik toch in je Need For Speed Carbon..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:01 schreef ijsmeis het volgende:
Mij lijkt de wii echt niks aan. Doet me denken aan de eyetoy en dat was voor 1 uurtje leuk en nou ligt die camera inclusief spellen ergens in een hoekkie. Blegh!
weleens van gehoordquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:03 schreef ijsmeis het volgende:
Kennen jullie Creatures trouwens![]()
?
Ik kwam het laatst weer tegen in de winkel en kreeg bijna de kriebels om 't te kopen.
Ik heb er geenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach, stik toch in je Need For Speed Carbon..
Probeer het eens, Rayman Raving Rabbits is te cool voor woorden, gewoon dat je ouwerwets kan koe slingeren en dat beest "Mooohooe" hoort brullen als ie de lucht in gaat is gewoon hilarisch...![]()
Ik speel helemaal geen Sims. Ik heb Huisdieren op de DS gespeeld voor een review, maar dat was geen succes.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:42 schreef vosss het volgende:
Spelen de dames echt alleen maar The Sims?
zozoquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach, stik toch in je Need For Speed Carbon..
Probeer het eens, Rayman Raving Rabbits is te cool voor woorden, gewoon dat je ouwerwets kan koe slingeren en dat beest "Mooohooe" hoort brullen als ie de lucht in gaat is gewoon hilarisch...![]()
Nee, je snapt het niet. Je geeft dames een kans om te winnen, dus daarom adoreren ze dit spel. Degene die in de laatste ronde onderaan staat kan alsnog winnen...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:59 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik heb mario party nooit gekocht, omdat ik altijd verloor van Lexie.
Dat spel is zoooo oneerlijk. Afschuwelijk
Ik hoorde hier op FOK! juist dat het een kutspel is. Hehehe.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:09 schreef Theamerican het volgende:
far cry moet leuke game zijn hoorde ik net van die gast hier op stage hij heb hem uitgespeeld
Er zat een ijsmeis-garpje in, niet voor jou bedoeld. Verder gewoon Rayman Raving Rabbits maar een keer proberen ofzo bij zo'n demo-pod in de Media-markt oid. Die is echt wel leuk voor iedereen...quote:
ik vind leuk om autos te tunen helemaal nu je ermee online kan gaan (xbox dan)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:08 schreef Etcetera het volgende:
creaturesdat snapte ik nooit
vond het niet echt boeiend, vooral saai
NFS Carbonze hadden eerst Carbon moeten uitbrengen, en daarna Most Wanted. ze gaan nu van iets goeds naar iets slechts
(ik quote m'n vriend nu hoor, heb Carbon nog niet gespeeld)
Óf je nodigt ons gewoon een keertje uit.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Er zat een ijsmeis-garpje in, niet voor jou bedoeld. Verder gewoon Rayman Raving Rabbits maar een keer proberen ofzo bij zo'n demo-pod in de Media-markt oid. Die is echt wel leuk voor iedereen...
Sorry, geen minderjarige kinderen in ons huis..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Óf je nodigt ons gewoon een keertje uit.
Je bent welkom hoor,.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Óf je nodigt ons gewoon een keertje uit.
Spore... er zijn geruchten dat ie naar 2008 is gegaan. Dus binnenkort is nogal relatiefquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:01 schreef Logician het volgende:
Het spel spore dat binnenkort uitkomt is trouwens ook wel iets om even in de gaten te houden damesZie de link voor trailers: http://media.pc.ign.com/media/735/735340/vids_1.html
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Sorry, geen minderjarige kinderen in ons huis..
omgquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:09 schreef mrdjey het volgende:
http://www.youtube.com/ve(...)3D%26v%3DqUFaS98pGt0
Truequote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:54 schreef Fliepke het volgende:
Ik heb hier anti-gamende vrouwen aan het gamen gekregen.
Wii = babemagnet
2008quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:12 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Spore... er zijn geruchten dat ie naar 2008 is gegaan. Dus binnenkort is nogal relatief
Moet er opeens aandenken dat wij "vroeger" best vaak chatte
Ja, ik vind het ook wel zonde. Als je echter kijkt hoeveel men op is geschoten sinds 2005 heb ik het gevoel dat ze best wel stil hebben gezeten.quote:
Moet datquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:14 schreef Theamerican het volgende:
[..]
oh echt? wil je dan wel u tegen mij gaan zeggen
en Tante Logicianquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:14 schreef Theamerican het volgende:
[..]
oh echt? wil je dan wel u tegen mij gaan zeggen
Tja, ik had even een tvptje nodig...quote:
hmm heb me al ingeschreven zelfsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:15 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook wel zonde. Als je echter kijkt hoeveel men op is geschoten sinds 2005 heb ik het gevoel dat ze best wel stil hebben gezeten.
Ja met mij is alles wel goedMet jou?
wii is leukerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Tja, ik had even een tvptje nodig...![]()
Want ik wil me wel eens een beetje oriënteren, spellen met de pc...![]()
als jij dan ook eens aan het werk zou gaan ipv fokken.. ow wacht, ik dacht even dat je al een man wasquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:17 schreef Michellll het volgende:
laat vrouwen maar gaan koken//schoonmaken etc ipv gamen
En Viva Pinata. De mijne speelt Hitmanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:42 schreef vosss het volgende:
Spelen de dames echt alleen maar The Sims?
Zelfs ik ben niet zo cru om dat te zeggen..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:17 schreef Michellll het volgende:
Je hebt een kookspelletje op de Wiiquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:17 schreef Michellll het volgende:
dat is zoquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zelfs ik ben niet zo cru om dat te zeggen..
Dat is op de Nintendo DSquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Cooking mama, wat een suffe game is dat als ik die in-game beelden zie...
http://www.youtube.com/watch?v=vytSfv4EBng
DS en Wii, die voor de Wii moet nog uitkomen...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:24 schreef Theamerican het volgende:
[..]
dacht op de ds cooking mama
[afbeelding]
euhmm sorry ik zit nog in mijn vrije cyclus moet weer van maandag tot maandag werken ga ff schoonmaken dan ipv het internet te vervuilenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:18 schreef Logician het volgende:
[..]
als jij dan ook eens aan het werk zou gaan ipv fokken.. ow wacht, ik dacht even dat je al een man was![]()
Gaat heel snel vervelen jaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:26 schreef Theamerican het volgende:
vrouwen spelen niet alleen sims vind het een erg saai stom spelletje
huizen inrichten en maken is leukste maar laten leven zie het nut niet.
heb het natuurlijk wel keer geprobeerd maar tervergeefs
zielig gevalletjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:26 schreef Michellll het volgende:
[..]
euhmm sorry ik zit nog in mijn vrije cyclus moet weer van maandag tot maandag werken ga ff schoonmaken dan ipv het internet te vervuilen
Dat zijn vaak van die vadsige. De gamebabes van hier vind ik al stukken beterquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:28 schreef tonks het volgende:
Er zitten ook veel vrouwen op WoW
Grrrquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:28 schreef Fliepke het volgende:
Voor de dames die van nostalgie, RTS-games en prijsvragen houden:
We geven op FOK!games 10x de complete Command & Conquer collectie weg:
http://games.fok.nl/prijsvraag.php?prid=93
Ow, ik dacht dat schoonmaken alleen voor vrouwen was...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:26 schreef Michellll het volgende:
[..]
euhmm sorry ik zit nog in mijn vrije cyclus moet weer van maandag tot maandag werken ga ff schoonmaken dan ipv het internet te vervuilen
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:28 schreef Fliepke het volgende:
Dat doe ik ook...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:17 schreef Michellll het volgende:
laat vrouwen maar gaan koken//schoonmaken
Slijmbal! en nee meestal niet hoor kijk maar hier op fok in het WoW topiqz en ik ken WoW via mijn ex en haar vriendinnen zitten er ook allemaal op en die waren ook niet mega lelijk. En theamerican speelde het ook en dat is een lekkerwijf johquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:29 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat zijn vaak van die vadsige. De gamebabes van hier vind ik al stukken beter
En dan moet je 1x per week reviewen ofzo toch? Dat red ik denk ik niet om ernaast te doen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Als je nu gewoon bij de gamescrew komt. Wie weet waarmee ik je dan kan verrassen
Geen wii centjes hier...quote:
dankje maar ben je al begonnen?quote:
Daag hem uit voor een potje GoWquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zeg, tief een eind op, of ik zorg dat je een eind optieft.
Kom dan niet aankakken met een vibrerende Wii-Mote want dat is al zo afgezaagd...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Als je nu gewoon bij de gamescrew komt. Wie weet waarmee ik je dan kan verrassen
Nee joh, je woont niet zover van mij af, dus dat kunnen we wel oplossenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan moet je 1x per week reviewen ofzo toch? Dat red ik denk ik niet om ernaast te doen.
ja en je moest eens weten hoe leuks tonks isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:30 schreef tonks het volgende:
[..]
Slijmbal! en nee meestal niet hoor kijk maar hier op fok in het WoW topiqz en ik ken WoW via mijn ex en haar vriendinnen zitten er ook allemaal op en die waren ook niet mega lelijk. En theamerican speelde het ook en dat is een lekkerwijf joh
Nou, wat moet ik doenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee joh, je woont niet zover van mij af, dus dat kunnen we wel oplossen
Sorry, maar wie is hier de slijmbal?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:30 schreef tonks het volgende:
[..]
En theamerican speelde het ook en dat is een lekkerwijf joh
Samen met mij naar de gameshopquote:
Jij?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Sorry, maar wie is hier de slijmbal?
Verpatsen en een wii kopen,. (met de wii kan je ook op fok)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Geen wii centjes hier...![]()
Wel een beest van een pc...
Okayquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:35 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Samen met mij naar de gameshop
Huppelen door de straat met ons plastic zakjes met games en dan samen gillen bij het erafhalen van het folie.
Ontzettend ongeduldig zijn bij die eerste laadtijd, schelden bij de eerste patch die dan meteen volgt. Dan samen gamen tot diep in de nacht onder een dekentje.
games@fok.nlquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay. Deal. Waar moet ik solliciteren?
doe dan maar pes 6quote:
Tuurlijk niet, mafketelquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:42 schreef mrdjey het volgende:
ben je dan de eerste dame in de games crew?
Nope we hebben er op dit moment 3.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:42 schreef mrdjey het volgende:
ben je dan de eerste dame in de games crew?
Goed, ik hoef hier niet aan mee te doen. Heb em thuis al liggen. Ik heb C&C 1, de GDI nog een keer opnieuw uitgespeeld, was wel weer eens leuk. Zeker met die sterke soundtrack die eronder zit..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:28 schreef Fliepke het volgende:
OMGOSH Ik SpeeLDuh ZelDa en LinK is ZSoooooo Sexciiquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:43 schreef mrdjey het volgende:
echt? hoe kan ik de reviews dan nog serieus nemen
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:43 schreef mrdjey het volgende:
echt? hoe kan ik de reviews dan nog serieus nemen
Hij blijft me er op pakkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zie alleen maar 1 voordeel in de samenwerking tussen ijsmeis en jullie, Fliepke...
Dat je al die vertiefde Need For Speed franchise games aan haar kan slijten die jullie toch liever niet spelen..
denk toeval jaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is het trouwens toeval dat naast dit topic opeens dit bericht op de Fok!Games frontpage verschijnt?
Vrouwenblad: Gamen goed voor de relatie
Wat een Kutvoorbeelden trouwens in dat artikel...quote:
vind lego stom en domquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat een Kutvoorbeelden trouwens in dat artikel...
Lego Starwars II? Daar speelde ik vroeger mee..
Splinter Cell Double Agent? Klautertje kaboutertje? Liever niet..
Guitar Hero kan ik me nog wel enigzins voorstellen, maar ik denk dat ik ze eerder aan het spelen krijg met Wii -Tennis oid..
had je sims 2? kon je toch kind adopteren?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:29 schreef Viking84 het volgende:
Sims vond ik heel even leuk, maar ik had twee lesbo's gemaakt en aangezien er geen nageslacht kwam (en ik het te druk had met de dames om meer families te maken), was het snel afgelopen met de pret
.
die ging dood ofzoquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:33 schreef Theamerican het volgende:
[..]
had je sims 2? kon je toch kind adopteren?
Mja, op Xbox live betaal je tenminste niet per spel maar kun je online spelen wat je wilquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:51 schreef Theamerican het volgende:
ik heb ook wow gespeeld voor 3 maanden kost me elke keer geld vind ik nonsens betaal ook voor xbox live maar tja toch anders
true truequote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, op Xbox live betaal je tenminste niet per spel maar kun je online spelen wat je wil.
En het is niet zo duur.
Je zou AQuila360 eens moeten PM'enquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:57 schreef Theamerican het volgende:
[..]
true true
12 maanden 60 euro is 5 euro per maand
heb vandaag 3 maanden besteld zo paket 12 maanden was niet voorradig meer
Kwam nog wel eens bij me op toen ik nog gamecards kocht, maar zodra het eenmaal via die creditcard loopt merk je het niet zo erg meer, die kosten...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, op Xbox live betaal je tenminste niet per spel maar kun je online spelen wat je wil.
En het is niet zo duur.
whyquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je zou AQuila360 eens moeten PM'en.
Omdat hij/zij waarschijnlijk van de vrachtwagen afgevallen XboX-Live abonnementen kan verkopen voor een zacht prijsje..quote:
Doorzichtig, te doorzichtig..quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:56 schreef Purky het volgende:
Ik deed eerst voornamelijk Sims.. da's gewoon hip en verslavend, vraag me niet waarom, dat vind ik gewoon
Maar toen ontdekte ik Battlefield II en nog wat later Guild Wars. Soms vind ik tycoon spellen als rollercoaster en The Movies wel leuk en Age Of Empires ken ook nog wel maar daar verveel ik me te snel mee. Op de pc is het nu vooral Sims en Guild Wars.
Maar, ik heb de Playstation 2 ontdekt! Heb 'm een tijdje hier staan (is van me vriend) en Okami is verslavendEn naja, een beetje de action-adventure games. Kingdom Hearts en Jak & Daxter bijvoorbeeld
Ook vind ik de PSP (Daxter) erg verslavend en op de DS Yoshi's Island (bijna uitgespeeld) en Princes Peach (ook bijna uit)!
Mja.. misschien wat simpele games voor een 'dame' maar ik vermaak me er prima mee. Misschien binnenkort een Xbox360 aanschaffen samen met m'n vriend en daar is ook zat wat me leuk lijkt dus het komt helemaal goed![]()
hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:16 schreef Laniboekje het volgende:
Nog een vrouwelijke gamer hier.
Vooral fan van de RPG's, sommigen vinden zelfs dat ik halve aandelen heb in Square-Enix. Final Fantasy en Kingdom Hearts op de PS2.
En om mijn hobby nog wat uit te breiden ben ik dus ook mee gaan helpen aan FOK!games.
Oh, en ik ben ook fan van heeeeeel veeeeeel slowchatten in de GAM SCquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:17 schreef Theamerican het volgende:
[..]
hoe meer zielen hoe meer vreugd![]()
wacht eerst maar eens tot je een paar jaartjes ouder bent voor je probeert stoer te doen snotaapjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:26 schreef Michellll het volgende:
[..]
dit kan ik niet laten hoorquote:
Guild Warsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:56 schreef Purky het volgende:
...
12.99 per maand kost het als je het via cc of overschrijving doetquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dit kan ik niet laten hoor
Campzone!
trouwens, wat dok je tegenwoordig voor WoW per maand?
ik speel het sinds kort op een public serverdat kost me dus niks, maar vroeg me af hoe duur zo'n grapje is
Mwoah, vind ik net te veel...doe ik liever andere dingen mee..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:11 schreef Tain het volgende:
[..]
12.99 per maand kost het als je het via cc of overschrijving doet
zijn nog niet mooi genoeg om te plaatsenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:09 schreef ijsmeis het volgende:
Waar blijven trouwens je gepimpte auto's Phoebe?
Ik ben ook alweer wat verder.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:51 schreef Theamerican het volgende:
[..]
zijn nog niet mooi genoeg om te plaatsen![]()
ja zag dat je het aan het spelen was vanmorgen /middagquote:Op zondag 14 januari 2007 14:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben ook alweer wat verder.
Alleen heb ik nog geen enkele achievement gehaald. Vele zul je dan wel online moeten halen
.
hoor er allemaal positieve verhalen over maar niks voor mijquote:Op maandag 15 januari 2007 11:40 schreef Laniboekje het volgende:
Laatst Viva Pinata gespeeld op de Xdoos, geweldig spel.
speel je trouwens ook nog andere xbox 360 games of niet?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:40 schreef Laniboekje het volgende:
Laatst Viva Pinata gespeeld op de Xdoos, geweldig spel.
Nee, heb er zelf geen. Dus ik speel af en toe heel sporadisch op dat ding. Ik blijf zweren bij mijn PS2, maar Viva Pinata was wel erg leuk.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:45 schreef Theamerican het volgende:
[..]
speel je trouwens ook nog andere xbox 360 games of niet?
heb je weleens online met ps2 gespeeld zoja welk spel?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, heb er zelf geen. Dus ik speel af en toe heel sporadisch op dat ding. Ik blijf zweren bij mijn PS2, maar Viva Pinata was wel erg leuk.
Ik heb helaas geen online-optie op mijn PS2. Ik speel zelf erg graag RPG's, best moeilijk om dan nog een favoriet spel uit te kiezen maar ik denk dat ik dan voor Kingdom Hearts ga. Maar de Final Fantasy-reeks is ook erg tof. Ergens eind februari komt FFXII uit voor op de PS2.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:53 schreef Theamerican het volgende:
[..]
heb je weleens online met ps2 gespeeld zoja welk spel?
en wat is je favo game op de ps2?
heb paar keer online gespeeld ermee maar was er niet erg over te spreken mijn favo genre op de ps2 heb ik niet echt heb namelijk van sport games tot adventure games.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen online-optie op mijn PS2. Ik speel zelf erg graag RPG's, best moeilijk om dan nog een favoriet spel uit te kiezen maar ik denk dat ik dan voor Kingdom Hearts ga. Maar de Final Fantasy-reeks is ook erg tof. Ergens eind februari komt FFXII uit voor op de PS2.
Van alle online-opties is Xbox Live dan natuurlijk ook wel het best uitgewerkt. Ben benieuwd wat de PS3 met de online-optie gaat doen.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:06 schreef Theamerican het volgende:
[..]
heb paar keer online gespeeld ermee maar was er niet erg over te spreken mijn favo genre op de ps2 heb ik niet echt heb namelijk van sport games tot adventure games.
hou voornamelijk van fifa 07 op de ps2 speelt lekker en is leuk tijdverdrijf.
Klopt, die stond ook al op mijn wensenlijstje.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:07 schreef Purky het volgende:
Laniboekje, ik raadt je Okami aan. Die komt ergens februari of maart uit, geloof ik. Ik vind Kingdom Hearts ook leuk en ik vind Okami geweldig dus die titel moet je effe onthouden, aanrader
world of warcraft heb ik ook tijdje gedaan maar maandelijks betalen had ik geen zin meer in welke server speel jij?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:29 schreef Xinouth het volgende:
*meldt*
Ik speel tegenwoordig veel World of Warcraft.. hiervoor veel CounterStrike..
Toen ik jonger was veel Warcraft en Age of Empires gespeeld..
Azjol-Nerub, Eonar en Steemwheedle Cartel..quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:52 schreef Theamerican het volgende:
[..]
world of warcraft heb ik ook tijdje gedaan maar maandelijks betalen had ik geen zin meer in welke server speel jij?
Geeks zoeken nerds?quote:
Ik heb hetzelfde, zown beest een naam geven lukt me wel maar bij zoiets simpel als "zit" zit dat beest je vaag aan te kijkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:53 schreef Viking84 het volgende:
nintendogs. Moet ik ook weer eens spelen.
Alleen die kutbeesten luisteren nooit. En ik speel meestal op de DS in de trein ofzo en dan ga ik niet tegen zo'n hond zitten schreeuwen
.
Hee Steamwheedle, daar speel ik ook met een alliance charquote:Op maandag 29 januari 2007 00:57 schreef Xinouth het volgende:
[..]
Azjol-Nerub, Eonar en Steemwheedle Cartel..
En dan heb ik ook nog wel een aantal alts op andere servers, maar die raak ik amper aan..
Haha, ik speel daar tegenwoordig het meest.. wilde ff van de hogere levels af..quote:Op maandag 29 januari 2007 07:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Hee Steamwheedle, daar speel ik ook met een alliance char
Verrek, die heb ik zowaar liggen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als je op gamecube speelt, probeer dan eens aan Eternal Darkness te komen. Echt die is zóóó goed!.
Meer info: http://www.gamerankings.com/htmlpages2/913957.asp.
*PETSquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:33 schreef sampoo het volgende:
Ik ben wel een indringer (Man), niet slaan!![]()
Harvest Moonquote:Op maandag 21 mei 2007 12:22 schreef Muck het volgende:
ik kwam ook maar weer eens kijken..
ik ben momenteel bezig met Syberia 2 op de pc en harvest moon op de DS
ik weet niet hoe ie op de gamecube is, want daar heb ik nooit wat aan gevonden....quote:Op maandag 21 mei 2007 20:37 schreef Theamerican het volgende:
hoe is harvest moon op de ds? is het net zo als op de gamecube?
ik ookquote:Op maandag 21 mei 2007 21:43 schreef Theamerican het volgende:
me neefje had hem op de gamecube en vond er echt geen reet aan dus vandaar me vraag.
zal eens wat reviews lezen hoewel ik toch verslaafder ben aan me xbox
ben weer crew dit jaar 6de jaarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:13 schreef Etcetera het volgende:
gaan er hier nog dames naar CampZone?
van jou had ik niks anders verwachtquote:
OMG, jij bent een chick!quote:Op maandag 15 januari 2007 12:01 schreef Laniboekje het volgende:
Ik speel zelf erg graag RPG's, best moeilijk om dan nog een favoriet spel uit te kiezen maar ik denk dat ik dan voor Kingdom Hearts ga. Maar de Final Fantasy-reeks is ook erg tof.
Gaat allemaal goed komen. Word zelf helemaal gek van Campzone want Una (mijn vriend) heeft zo'n beetje de leiding over wat er op het veld gebeurt. Er wordt nog steeds veel vergaderd en geregeld. Maar kan je vertellen dat er binnenkort op een weekend alles op het veld klaar gemaakt gaat worden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:27 schreef Etcetera het volgende:
gaat het nog wel goedkomen met weg/riool/wc's/elektriciteit en alles?
dit wordt mijn eerste Herman-jaar trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |