Dat is op de Nintendo DSquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Cooking mama, wat een suffe game is dat als ik die in-game beelden zie...
http://www.youtube.com/watch?v=vytSfv4EBng
DS en Wii, die voor de Wii moet nog uitkomen...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:24 schreef Theamerican het volgende:
[..]
dacht op de ds cooking mama
[afbeelding]
euhmm sorry ik zit nog in mijn vrije cyclus moet weer van maandag tot maandag werken ga ff schoonmaken dan ipv het internet te vervuilenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:18 schreef Logician het volgende:
[..]
als jij dan ook eens aan het werk zou gaan ipv fokken.. ow wacht, ik dacht even dat je al een man was![]()
Gaat heel snel vervelen jaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:26 schreef Theamerican het volgende:
vrouwen spelen niet alleen sims vind het een erg saai stom spelletje
huizen inrichten en maken is leukste maar laten leven zie het nut niet.
heb het natuurlijk wel keer geprobeerd maar tervergeefs
zielig gevalletjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:26 schreef Michellll het volgende:
[..]
euhmm sorry ik zit nog in mijn vrije cyclus moet weer van maandag tot maandag werken ga ff schoonmaken dan ipv het internet te vervuilen
Dat zijn vaak van die vadsige. De gamebabes van hier vind ik al stukken beterquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:28 schreef tonks het volgende:
Er zitten ook veel vrouwen op WoW
Grrrquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:28 schreef Fliepke het volgende:
Voor de dames die van nostalgie, RTS-games en prijsvragen houden:
We geven op FOK!games 10x de complete Command & Conquer collectie weg:
http://games.fok.nl/prijsvraag.php?prid=93
Ow, ik dacht dat schoonmaken alleen voor vrouwen was...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:26 schreef Michellll het volgende:
[..]
euhmm sorry ik zit nog in mijn vrije cyclus moet weer van maandag tot maandag werken ga ff schoonmaken dan ipv het internet te vervuilen
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:28 schreef Fliepke het volgende:
Dat doe ik ook...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:17 schreef Michellll het volgende:
laat vrouwen maar gaan koken//schoonmaken
Slijmbal! en nee meestal niet hoor kijk maar hier op fok in het WoW topiqz en ik ken WoW via mijn ex en haar vriendinnen zitten er ook allemaal op en die waren ook niet mega lelijk. En theamerican speelde het ook en dat is een lekkerwijf johquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:29 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat zijn vaak van die vadsige. De gamebabes van hier vind ik al stukken beter
En dan moet je 1x per week reviewen ofzo toch? Dat red ik denk ik niet om ernaast te doen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Als je nu gewoon bij de gamescrew komt. Wie weet waarmee ik je dan kan verrassen
Geen wii centjes hier...quote:
dankje maar ben je al begonnen?quote:
Daag hem uit voor een potje GoWquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zeg, tief een eind op, of ik zorg dat je een eind optieft.
Kom dan niet aankakken met een vibrerende Wii-Mote want dat is al zo afgezaagd...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Als je nu gewoon bij de gamescrew komt. Wie weet waarmee ik je dan kan verrassen
Nee joh, je woont niet zover van mij af, dus dat kunnen we wel oplossenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan moet je 1x per week reviewen ofzo toch? Dat red ik denk ik niet om ernaast te doen.
ja en je moest eens weten hoe leuks tonks isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:30 schreef tonks het volgende:
[..]
Slijmbal! en nee meestal niet hoor kijk maar hier op fok in het WoW topiqz en ik ken WoW via mijn ex en haar vriendinnen zitten er ook allemaal op en die waren ook niet mega lelijk. En theamerican speelde het ook en dat is een lekkerwijf joh
Nou, wat moet ik doenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee joh, je woont niet zover van mij af, dus dat kunnen we wel oplossen
Sorry, maar wie is hier de slijmbal?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:30 schreef tonks het volgende:
[..]
En theamerican speelde het ook en dat is een lekkerwijf joh
Samen met mij naar de gameshopquote:
Jij?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Sorry, maar wie is hier de slijmbal?
Verpatsen en een wii kopen,. (met de wii kan je ook op fok)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Geen wii centjes hier...![]()
Wel een beest van een pc...
Okayquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:35 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Samen met mij naar de gameshop
Huppelen door de straat met ons plastic zakjes met games en dan samen gillen bij het erafhalen van het folie.
Ontzettend ongeduldig zijn bij die eerste laadtijd, schelden bij de eerste patch die dan meteen volgt. Dan samen gamen tot diep in de nacht onder een dekentje.
games@fok.nlquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay. Deal. Waar moet ik solliciteren?
doe dan maar pes 6quote:
Tuurlijk niet, mafketelquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:42 schreef mrdjey het volgende:
ben je dan de eerste dame in de games crew?
Nope we hebben er op dit moment 3.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:42 schreef mrdjey het volgende:
ben je dan de eerste dame in de games crew?
Goed, ik hoef hier niet aan mee te doen. Heb em thuis al liggen. Ik heb C&C 1, de GDI nog een keer opnieuw uitgespeeld, was wel weer eens leuk. Zeker met die sterke soundtrack die eronder zit..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:28 schreef Fliepke het volgende:
OMGOSH Ik SpeeLDuh ZelDa en LinK is ZSoooooo Sexciiquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:43 schreef mrdjey het volgende:
echt? hoe kan ik de reviews dan nog serieus nemen
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:43 schreef mrdjey het volgende:
echt? hoe kan ik de reviews dan nog serieus nemen
Hij blijft me er op pakkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zie alleen maar 1 voordeel in de samenwerking tussen ijsmeis en jullie, Fliepke...
Dat je al die vertiefde Need For Speed franchise games aan haar kan slijten die jullie toch liever niet spelen..
denk toeval jaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is het trouwens toeval dat naast dit topic opeens dit bericht op de Fok!Games frontpage verschijnt?
Vrouwenblad: Gamen goed voor de relatie
Wat een Kutvoorbeelden trouwens in dat artikel...quote:
vind lego stom en domquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat een Kutvoorbeelden trouwens in dat artikel...
Lego Starwars II? Daar speelde ik vroeger mee..
Splinter Cell Double Agent? Klautertje kaboutertje? Liever niet..
Guitar Hero kan ik me nog wel enigzins voorstellen, maar ik denk dat ik ze eerder aan het spelen krijg met Wii -Tennis oid..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |