Pfff, bij de Wii pas? Ik heb ze al bij Mario Party op de Cube aan het gamen gekregen, Nepplayertquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:54 schreef Fliepke het volgende:
Ik heb hier anti-gamende vrouwen aan het gamen gekregen.
Wii = babemagnet
Ik heb mario party nooit gekocht, omdat ik altijd verloor van Lexiequote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Pfff, bij de Wii pas? Ik heb ze al bij Mario Party op de Cube aan het gamen gekregen, Nepplayert
You're in denial... al your base belong to us ofzoiets..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:52 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik kan werken met linux, en programmeren en ik werk ook nog op een helpdesk![]()
M.a.w ik ben omgeven door nerds. Maar ik ben zelf absoluut geen nerd
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Komt vast doordat een nerd met zo'n pukkelige witte gast wordt vergeleken.
dacht me neefje blij te maken met me eye toy maar hij vond spel rachet ofzoiets stuk intresanter dus ja zeg genoeg ook van kind van 6quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:01 schreef ijsmeis het volgende:
Mij lijkt de wii echt niks aan. Doet me denken aan de eyetoy en dat was voor 1 uurtje leuk en nou ligt die camera inclusief spellen ergens in een hoekkie. Blegh!
Onzin ik ben veel te leuk om nerd te zijnquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
You're in denial... al your base belong to us ofzoiets..
En de rest begint het ook al te merken zie:
[..]
Ach, stik toch in je Need For Speed Carbon..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:01 schreef ijsmeis het volgende:
Mij lijkt de wii echt niks aan. Doet me denken aan de eyetoy en dat was voor 1 uurtje leuk en nou ligt die camera inclusief spellen ergens in een hoekkie. Blegh!
weleens van gehoordquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:03 schreef ijsmeis het volgende:
Kennen jullie Creatures trouwens![]()
?
Ik kwam het laatst weer tegen in de winkel en kreeg bijna de kriebels om 't te kopen.
Ik heb er geenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach, stik toch in je Need For Speed Carbon..
Probeer het eens, Rayman Raving Rabbits is te cool voor woorden, gewoon dat je ouwerwets kan koe slingeren en dat beest "Mooohooe" hoort brullen als ie de lucht in gaat is gewoon hilarisch...![]()
Ik speel helemaal geen Sims. Ik heb Huisdieren op de DS gespeeld voor een review, maar dat was geen succes.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:42 schreef vosss het volgende:
Spelen de dames echt alleen maar The Sims?
zozoquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach, stik toch in je Need For Speed Carbon..
Probeer het eens, Rayman Raving Rabbits is te cool voor woorden, gewoon dat je ouwerwets kan koe slingeren en dat beest "Mooohooe" hoort brullen als ie de lucht in gaat is gewoon hilarisch...![]()
Nee, je snapt het niet. Je geeft dames een kans om te winnen, dus daarom adoreren ze dit spel. Degene die in de laatste ronde onderaan staat kan alsnog winnen...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:59 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik heb mario party nooit gekocht, omdat ik altijd verloor van Lexie.
Dat spel is zoooo oneerlijk. Afschuwelijk
Ik hoorde hier op FOK! juist dat het een kutspel is. Hehehe.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:09 schreef Theamerican het volgende:
far cry moet leuke game zijn hoorde ik net van die gast hier op stage hij heb hem uitgespeeld
Er zat een ijsmeis-garpje in, niet voor jou bedoeld. Verder gewoon Rayman Raving Rabbits maar een keer proberen ofzo bij zo'n demo-pod in de Media-markt oid. Die is echt wel leuk voor iedereen...quote:
ik vind leuk om autos te tunen helemaal nu je ermee online kan gaan (xbox dan)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:08 schreef Etcetera het volgende:
creaturesdat snapte ik nooit
vond het niet echt boeiend, vooral saai
NFS Carbonze hadden eerst Carbon moeten uitbrengen, en daarna Most Wanted. ze gaan nu van iets goeds naar iets slechts
(ik quote m'n vriend nu hoor, heb Carbon nog niet gespeeld)
ำf je nodigt ons gewoon een keertje uit.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Er zat een ijsmeis-garpje in, niet voor jou bedoeld. Verder gewoon Rayman Raving Rabbits maar een keer proberen ofzo bij zo'n demo-pod in de Media-markt oid. Die is echt wel leuk voor iedereen...
Sorry, geen minderjarige kinderen in ons huis..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
ำf je nodigt ons gewoon een keertje uit.
Je bent welkom hoor,.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
ำf je nodigt ons gewoon een keertje uit.
Spore... er zijn geruchten dat ie naar 2008 is gegaan. Dus binnenkort is nogal relatiefquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:01 schreef Logician het volgende:
Het spel spore dat binnenkort uitkomt is trouwens ook wel iets om even in de gaten te houden damesZie de link voor trailers: http://media.pc.ign.com/media/735/735340/vids_1.html
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Sorry, geen minderjarige kinderen in ons huis..
omgquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:09 schreef mrdjey het volgende:
http://www.youtube.com/ve(...)3D%26v%3DqUFaS98pGt0
Truequote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:54 schreef Fliepke het volgende:
Ik heb hier anti-gamende vrouwen aan het gamen gekregen.
Wii = babemagnet
2008quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:12 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Spore... er zijn geruchten dat ie naar 2008 is gegaan. Dus binnenkort is nogal relatief
Moet er opeens aandenken dat wij "vroeger" best vaak chatte
Ja, ik vind het ook wel zonde. Als je echter kijkt hoeveel men op is geschoten sinds 2005 heb ik het gevoel dat ze best wel stil hebben gezeten.quote:
Moet datquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:14 schreef Theamerican het volgende:
[..]
oh echt? wil je dan wel u tegen mij gaan zeggen
en Tante Logicianquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:14 schreef Theamerican het volgende:
[..]
oh echt? wil je dan wel u tegen mij gaan zeggen
Tja, ik had even een tvptje nodig...quote:
hmm heb me al ingeschreven zelfsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:15 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook wel zonde. Als je echter kijkt hoeveel men op is geschoten sinds 2005 heb ik het gevoel dat ze best wel stil hebben gezeten.
Ja met mij is alles wel goedMet jou?
wii is leukerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Tja, ik had even een tvptje nodig...![]()
Want ik wil me wel eens een beetje ori๋nteren, spellen met de pc...![]()
als jij dan ook eens aan het werk zou gaan ipv fokken.. ow wacht, ik dacht even dat je al een man wasquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:17 schreef Michellll het volgende:
laat vrouwen maar gaan koken//schoonmaken etc ipv gamen
En Viva Pinata. De mijne speelt Hitmanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:42 schreef vosss het volgende:
Spelen de dames echt alleen maar The Sims?
Zelfs ik ben niet zo cru om dat te zeggen..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:17 schreef Michellll het volgende:
Je hebt een kookspelletje op de Wiiquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:17 schreef Michellll het volgende:
dat is zoquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zelfs ik ben niet zo cru om dat te zeggen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |