nee man had niks gezegd eiquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:02 schreef tonks het volgende:
Misschien was zij het wel maar dacht je dat het een man was
dan moet je niet meteen denken aan zo mannenstem maar jij zei piep stem die heb ik zowiezo nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Weet ik veel, jij zegt dat je een zware stem hebt!
Tonks heeft in dit geval wel gelijk hoor, dat vlaggetje en die username komt al niet er vrouwelijk over maar meer als een boerenpummel als Texas en als je zegt dat je een lage stem hebt, dan wordt het al helemaal dubieus. Die conclusie is makkelijk getrokken hoor..quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tonks heeft in dit geval wel gelijk hoor, dat vlaggetje en die username komt al niet er vrouwelijk over maar meer als een boerenpummel als Texas en als je zegt dat je een lage stem hebt, dan wordt het al helemaal dubieus. Die conclusie is makkelijk getrokken hoor..
Dan ben je ook niet een echte vrouw...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:10 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ben omgebouwd maar is ander topic voor volgens mij
Liarquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zag laatst twee vrouwelijke collegas een discussie houden over welke console nou de beste was...
Xboxslet: de Xbox360 is beter
Nintendohoer: Nietus, de Wii daar kun je flink mee uithalen..
Xboxslet: Ja, maar grafisch is dat ding kut van je...
Nintendohoer: Ja, boeiend. Ik heb de pest aan al die schietspelletjes zoals Halo..
etc.etc.etc...
Vraagt er eentje aan mij wat ik ervan vind..
Uh tja, ik kon allleen m'n schouders ophalen omdat ik nog verbijsterd was dat ze het daar over hadden..![]()
welke chip heb je dan?!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:10 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ben omgebouwd maar is ander topic voor volgens mij
vond ik vroeger helemaal topquote:
is ook leuk maar heb ik niet zelf, wil wel!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:35 schreef Theamerican het volgende:
[..]
vond ik vroeger helemaal top
nu heb ik me verslaving ergens anders op gestort xbox![]()
als je op gamecube speelt, probeer dan eens aan Eternal Darkness te komen. Echt die is zóóó goed!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:36 schreef Etcetera het volgende:
ik speel ook
vooral op de pc, maar heb sinds kort een gamecube
- BF2
- CoD 2 (3 nog niet in handen gehad, komt nog wel)
- WoW(sinds kort hoor, en verveelt me nu alweer een beetje)
- NFS Most Wanted een tijd gedaan
- Trackmania Nations af en toe
C&C vind ik écht kut, vind er niks aan
Puhleeeaasequote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:13 schreef Adagio het volgende:
[..]
LiarAls hardcore nintendofanboy zag je een date met die wii-woman al helemaal zitten natuurlijk...
mwoah, horror. Dat valt wel mee. Het is meer een spannende thriller vind ik. Aan het eind gaat het wel een beetje vervelen. Je bent steeds weer iemand anders en soms raak je dan de grote lijn van het verhaal even kwijt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:40 schreef Etcetera het volgende:
horror?ik ben niet zo van de horror
heb nu trouwens een spel, Largo Winch, en dat is kút want ik zit weer eens vast. stomme schuifpuzzels![]()
trouwens, zijn er dan ook dames die naar CampZone gaan?
Pardon?! Alsof er geen vrouwen zijn die linux draaienquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Puhleeeaase, zoiets is zo'n turn-off, net alsof een vrouw je Linux probeert uit te leggen
![]()
wat wil je weten van linuxquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Puhleeeaase, zoiets is zo'n turn-off, net alsof een vrouw je Linux probeert uit te leggen
![]()
Bevalt je Wii?
Probeer Resident Evil eens zou ik zeggen..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:40 schreef Etcetera het volgende:
horror?ik ben niet zo van de horror
heb nu trouwens een spel, Largo Winch, en dat is kút want ik zit weer eens vast. stomme schuifpuzzels![]()
trouwens, zijn er dan ook dames die naar CampZone gaan?
Wtf boeit dat nou weer?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
![]()
Bevalt je Wii?
Mijn vriendin niet. Die snapt er geen drol van wat daar leuk aan isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:43 schreef Squall_robbert het volgende:
Mijn vriendin is een vrouwelijke gamer
Nerds zoeken geen nerds...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:43 schreef Logician het volgende:
[..]
Pardon?! Alsof er geen vrouwen zijn die linux draaien
Ja, wat moet je er anders mee doen?quote:
duw die controller in haar handen en zeg spelen jijquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mijn vriendin niet. Die snapt er geen drol van wat daar leuk aan is
V.
Ik ben een PC gamertquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:46 schreef Theamerican het volgende:
[..]
duw die controller in haar handen en zeg spelen jij
Dan moet je haar maar een Apple geven en een Nintendo DS met Nintendogs, daar valt niks aan te slopen en dan hoeft ze ook niet bij je te zeuren.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wtf boeit dat nou weer?
Beter iig dan zo'n MSN/Kazaa-hoer waar je om de twee weken de PC weer kan maken omdat 'ie magisch "steeds vastloopt"...
Moet je recht in mijn gezichtje zeggen...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind Oblivion echt geen fuck aan.
Nee, dat gaat ze echt niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:48 schreef Etcetera het volgende:
laat haar eens Anno1701 spelen, is niet moeilijk (wel goed instellen dan he) en (vind ik iig) leuk om te doen
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, dat gaat ze echt niet leuk vinden.
V.
Gewoon rustig aan met The Sims 2 laten beginnen...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, dat gaat ze echt niet leuk vinden.
V.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Moet je recht in mijn gezichtje zeggen...![]()
![]()
Oh OT: Jawel, ik speel wel...
Nu heb ik een nieuwe pc dus wil eens kijken wat voor spellen ik online kan spelen....
Ik kan werken met linux, en programmeren en ik werk ook nog op een helpdeskquote:
nintendogsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:51 schreef Etcetera het volgende:
wat is er uberhaupt leuk aan nintendogs
als ik huisdieren wil opvoeden, dan wil ik ze ook echt kunnen aanraken, niet dat een stom fake beest een beeldscherm aflebbert....
Er zit natuurlijk nog iets tussen...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
...
Maar liever zo'n MSN/Kazaa-hoer dan iemand die mij de les probeert voor te schrijven..
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Moet je recht in mijn gezichtje zeggen...![]()
![]()
Oh OT: Jawel, ik speel wel...
Nu heb ik een nieuwe pc dus wil eens kijken wat voor spellen ik online kan spelen....
Dat zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:52 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik kan werken met linux, en programmeren en ik werk ook nog op een helpdesk![]()
M.a.w ik ben omgeven door nerds. Maar ik ben zelf absoluut geen nerd
Helaas, je ziet het verkeerd. Je wordt langzaam aan verder geassimileerd totdat je helemaal van hun bent, the nerds that is..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:52 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik kan werken met linux, en programmeren en ik werk ook nog op een helpdesk![]()
M.a.w ik ben omgeven door nerds. Maar ik ben zelf absoluut geen nerd
sdfdgjahkj;eahkenrfava;jwroier,mjn,mafsfg grmblquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Komt vast doordat een nerd met zo'n pukkelige witte gast wordt vergeleken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |