tuurlijkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:43 schreef type_29 het volgende:
Ben je er zelf één?
neequote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:44 schreef tonks het volgende:
Dus je mag hier alleen reageren als je een vrouw van boven de 18 bent.
heuhquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:45 schreef ijsmeis het volgende:
Serieus en ontopic tonks. Hup.
En *meldt*.
mama-san of papa-san?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:45 schreef Kiteless het volgende:
Civilization IV en Battlefield Vietnam
Ik heb hem een stukkie gespeeld en vind hem wel okay. Maar men zei dat het een kutspel was toen ik er over begon in het algemene Xbox topicquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:48 schreef Theamerican het volgende:
zag far cry ook maar als je hem heb gespeeld laat me even weten hoe die is en oja speel ook geen pc games en ps2 hapt stof
zoals?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:49 schreef Logician het volgende:
ik speel eig. alleen maar pc games, ben gek op realtime games
Ik vind Oblivion echt geen fuck aanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:53 schreef Theamerican het volgende:
ik ga volgende maand wel weer wat kopen had oblivion aangeschaft als tweede spel maarja rest is nu leuker dan dat
Een vrouwenclanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:54 schreef Theamerican het volgende:
eigenlijk zouden we keer met bepaald spel met allemaal vrouwlijke gamers moeten spellen zoals bijvoorbeeld gears of war (om maar voorbeeld te noemen) zijn natuurlijk zat andere variaties.
nadeel is xbox 360 nodig
mooi rijtjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:54 schreef Viking84 het volgende:
Net als Ijsmeis speel ik ook alleen op de Xbox 360. PC komt ineens zo onbeholpen over als je Xbox gewend bent.
Ik speelde tot voor kort ook nog Ps2, maar daar komt niet zoveel bijzonders meer op uit de laatste tijd (alleen Bully en Guitar Hero II nog uitgespeeld).
Favo spellen, met de eerste twee titels als absolute favorieten:
Eternal Darkness
Indigo / Fahrenheit
Max Payne
Silent Hill 2
Call of Duty 1, 2, 3 (3 moet ik nog uitspelen); CoD2 speel ik veel online.Eternal Darkness
Prince of Persia 2
Far Cry Instincts / Instincts Predator
Splinter Cell (heb alleen de laatste niet gespeeld)
En ik wacht met smart op:
Alan Wake
The Outsider.
ijsmeis!quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:55 schreef Theamerican het volgende:
[..]
mooi rijtje![]()
ben je ook online actief?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet Fable ook nog eens spelen. Oblivion is echt een spel wat ik leuk zou moeten vinden, maar ik snapte er na 5 minuten al geen drol meer van wat ik nu precies moest doen. En die ratten (?) mij maar aanvallen heul de tijd
. Dus ik had zoiets van: laat maar. En ik had nog wel zo'n lekker ding gecreëerd
.
hahahaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zag laatst twee vrouwelijke collegas een discussie houden over welke console nou de beste was...
Xboxslet: de Xbox360 is beter
Nintendohoer: Nietus, de Wii daar kun je flink mee uithalen..
Xboxslet: Ja, maar grafisch is dat ding kut van je...
Nintendohoer: Ja, boeiend. Ik heb de pest aan al die schietspelletjes zoals Halo..
etc.etc.etc...
Vraagt er eentje aan mij wat ik ervan vind..
Uh tja, ik kon allleen m'n schouders ophalen omdat ik nog verbijsterd was dat ze het daar over hadden..![]()
als je er eenmaal uit bent van die ratten gaat er een grote mooie wereld voor je open maar dan moet je quest doen enzo of gewoon rondhuppelen maarja gaat ook vervelen dat huppelenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet Fable ook nog eens spelen. Oblivion is echt een spel wat ik leuk zou moeten vinden, maar ik snapte er na 5 minuten al geen drol meer van wat ik nu precies moest doen. En die ratten (?) mij maar aanvallen heul de tijd
. Dus ik had zoiets van: laat maar. En ik had nog wel zo'n lekker ding gecreëerd
.
Mankind, Command & conquer, en straks Spore alhoewel je daar alleen de wezentjes realtime zijn, je kunt dus niet echt contact met elkaar hebben. Oja en Kolonisten onlinequote:
Je praatte niet gisteren. Want je hebt de update gedaan toch? Eigenlijk zou je headset moeten werkenquote:
Dag tonks.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:02 schreef tonks het volgende:
Misschien was zij het wel maar dacht je dat het een man was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |