had je sims 2? kon je toch kind adopteren?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:29 schreef Viking84 het volgende:
Sims vond ik heel even leuk, maar ik had twee lesbo's gemaakt en aangezien er geen nageslacht kwam (en ik het te druk had met de dames om meer families te maken), was het snel afgelopen met de pret
.
die ging dood ofzoquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:33 schreef Theamerican het volgende:
[..]
had je sims 2? kon je toch kind adopteren?
Mja, op Xbox live betaal je tenminste niet per spel maar kun je online spelen wat je wilquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:51 schreef Theamerican het volgende:
ik heb ook wow gespeeld voor 3 maanden kost me elke keer geld vind ik nonsens betaal ook voor xbox live maar tja toch anders
true truequote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, op Xbox live betaal je tenminste niet per spel maar kun je online spelen wat je wil.
En het is niet zo duur.
Je zou AQuila360 eens moeten PM'enquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:57 schreef Theamerican het volgende:
[..]
true true
12 maanden 60 euro is 5 euro per maand
heb vandaag 3 maanden besteld zo paket 12 maanden was niet voorradig meer
Kwam nog wel eens bij me op toen ik nog gamecards kocht, maar zodra het eenmaal via die creditcard loopt merk je het niet zo erg meer, die kosten...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, op Xbox live betaal je tenminste niet per spel maar kun je online spelen wat je wil.
En het is niet zo duur.
whyquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je zou AQuila360 eens moeten PM'en.
Omdat hij/zij waarschijnlijk van de vrachtwagen afgevallen XboX-Live abonnementen kan verkopen voor een zacht prijsje..quote:
Doorzichtig, te doorzichtig..quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:56 schreef Purky het volgende:
Ik deed eerst voornamelijk Sims.. da's gewoon hip en verslavend, vraag me niet waarom, dat vind ik gewoon
Maar toen ontdekte ik Battlefield II en nog wat later Guild Wars. Soms vind ik tycoon spellen als rollercoaster en The Movies wel leuk en Age Of Empires ken ook nog wel maar daar verveel ik me te snel mee. Op de pc is het nu vooral Sims en Guild Wars.
Maar, ik heb de Playstation 2 ontdekt! Heb 'm een tijdje hier staan (is van me vriend) en Okami is verslavendEn naja, een beetje de action-adventure games. Kingdom Hearts en Jak & Daxter bijvoorbeeld
Ook vind ik de PSP (Daxter) erg verslavend en op de DS Yoshi's Island (bijna uitgespeeld) en Princes Peach (ook bijna uit)!
Mja.. misschien wat simpele games voor een 'dame' maar ik vermaak me er prima mee. Misschien binnenkort een Xbox360 aanschaffen samen met m'n vriend en daar is ook zat wat me leuk lijkt dus het komt helemaal goed![]()
hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:16 schreef Laniboekje het volgende:
Nog een vrouwelijke gamer hier.
Vooral fan van de RPG's, sommigen vinden zelfs dat ik halve aandelen heb in Square-Enix. Final Fantasy en Kingdom Hearts op de PS2.
En om mijn hobby nog wat uit te breiden ben ik dus ook mee gaan helpen aan FOK!games.
Oh, en ik ben ook fan van heeeeeel veeeeeel slowchatten in de GAM SCquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:17 schreef Theamerican het volgende:
[..]
hoe meer zielen hoe meer vreugd![]()
wacht eerst maar eens tot je een paar jaartjes ouder bent voor je probeert stoer te doen snotaapjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:26 schreef Michellll het volgende:
[..]
euhmm sorry ik zit nog in mijn vrije cyclus moet weer van maandag tot maandag werken ga ff schoonmaken dan ipv het internet te vervuilen
dit kan ik niet laten hoorquote:
Guild Warsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:56 schreef Purky het volgende:
...
12.99 per maand kost het als je het via cc of overschrijving doetquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dit kan ik niet laten hoor
Campzone!
trouwens, wat dok je tegenwoordig voor WoW per maand?
ik speel het sinds kort op een public serverdat kost me dus niks, maar vroeg me af hoe duur zo'n grapje is
Mwoah, vind ik net te veel...doe ik liever andere dingen mee..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:11 schreef Tain het volgende:
[..]
12.99 per maand kost het als je het via cc of overschrijving doet
zijn nog niet mooi genoeg om te plaatsenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:09 schreef ijsmeis het volgende:
Waar blijven trouwens je gepimpte auto's Phoebe?
Ik ben ook alweer wat verder.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:51 schreef Theamerican het volgende:
[..]
zijn nog niet mooi genoeg om te plaatsen![]()
ja zag dat je het aan het spelen was vanmorgen /middagquote:Op zondag 14 januari 2007 14:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben ook alweer wat verder.
Alleen heb ik nog geen enkele achievement gehaald. Vele zul je dan wel online moeten halen
.
hoor er allemaal positieve verhalen over maar niks voor mijquote:Op maandag 15 januari 2007 11:40 schreef Laniboekje het volgende:
Laatst Viva Pinata gespeeld op de Xdoos, geweldig spel.
speel je trouwens ook nog andere xbox 360 games of niet?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:40 schreef Laniboekje het volgende:
Laatst Viva Pinata gespeeld op de Xdoos, geweldig spel.
Nee, heb er zelf geen. Dus ik speel af en toe heel sporadisch op dat ding. Ik blijf zweren bij mijn PS2, maar Viva Pinata was wel erg leuk.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:45 schreef Theamerican het volgende:
[..]
speel je trouwens ook nog andere xbox 360 games of niet?
heb je weleens online met ps2 gespeeld zoja welk spel?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, heb er zelf geen. Dus ik speel af en toe heel sporadisch op dat ding. Ik blijf zweren bij mijn PS2, maar Viva Pinata was wel erg leuk.
Ik heb helaas geen online-optie op mijn PS2. Ik speel zelf erg graag RPG's, best moeilijk om dan nog een favoriet spel uit te kiezen maar ik denk dat ik dan voor Kingdom Hearts ga. Maar de Final Fantasy-reeks is ook erg tof. Ergens eind februari komt FFXII uit voor op de PS2.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:53 schreef Theamerican het volgende:
[..]
heb je weleens online met ps2 gespeeld zoja welk spel?
en wat is je favo game op de ps2?
heb paar keer online gespeeld ermee maar was er niet erg over te spreken mijn favo genre op de ps2 heb ik niet echt heb namelijk van sport games tot adventure games.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen online-optie op mijn PS2. Ik speel zelf erg graag RPG's, best moeilijk om dan nog een favoriet spel uit te kiezen maar ik denk dat ik dan voor Kingdom Hearts ga. Maar de Final Fantasy-reeks is ook erg tof. Ergens eind februari komt FFXII uit voor op de PS2.
Van alle online-opties is Xbox Live dan natuurlijk ook wel het best uitgewerkt. Ben benieuwd wat de PS3 met de online-optie gaat doen.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:06 schreef Theamerican het volgende:
[..]
heb paar keer online gespeeld ermee maar was er niet erg over te spreken mijn favo genre op de ps2 heb ik niet echt heb namelijk van sport games tot adventure games.
hou voornamelijk van fifa 07 op de ps2 speelt lekker en is leuk tijdverdrijf.
Klopt, die stond ook al op mijn wensenlijstje.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:07 schreef Purky het volgende:
Laniboekje, ik raadt je Okami aan. Die komt ergens februari of maart uit, geloof ik. Ik vind Kingdom Hearts ook leuk en ik vind Okami geweldig dus die titel moet je effe onthouden, aanrader
world of warcraft heb ik ook tijdje gedaan maar maandelijks betalen had ik geen zin meer in welke server speel jij?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:29 schreef Xinouth het volgende:
*meldt*
Ik speel tegenwoordig veel World of Warcraft.. hiervoor veel CounterStrike..
Toen ik jonger was veel Warcraft en Age of Empires gespeeld..
Azjol-Nerub, Eonar en Steemwheedle Cartel..quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:52 schreef Theamerican het volgende:
[..]
world of warcraft heb ik ook tijdje gedaan maar maandelijks betalen had ik geen zin meer in welke server speel jij?
Geeks zoeken nerds?quote:
Ik heb hetzelfde, zown beest een naam geven lukt me wel maar bij zoiets simpel als "zit" zit dat beest je vaag aan te kijkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:53 schreef Viking84 het volgende:
nintendogs. Moet ik ook weer eens spelen.
Alleen die kutbeesten luisteren nooit. En ik speel meestal op de DS in de trein ofzo en dan ga ik niet tegen zo'n hond zitten schreeuwen
.
Hee Steamwheedle, daar speel ik ook met een alliance charquote:Op maandag 29 januari 2007 00:57 schreef Xinouth het volgende:
[..]
Azjol-Nerub, Eonar en Steemwheedle Cartel..
En dan heb ik ook nog wel een aantal alts op andere servers, maar die raak ik amper aan..
Haha, ik speel daar tegenwoordig het meest.. wilde ff van de hogere levels af..quote:Op maandag 29 januari 2007 07:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Hee Steamwheedle, daar speel ik ook met een alliance char
Verrek, die heb ik zowaar liggen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als je op gamecube speelt, probeer dan eens aan Eternal Darkness te komen. Echt die is zóóó goed!.
Meer info: http://www.gamerankings.com/htmlpages2/913957.asp.
*PETSquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:33 schreef sampoo het volgende:
Ik ben wel een indringer (Man), niet slaan!![]()
Harvest Moonquote:Op maandag 21 mei 2007 12:22 schreef Muck het volgende:
ik kwam ook maar weer eens kijken..
ik ben momenteel bezig met Syberia 2 op de pc en harvest moon op de DS
ik weet niet hoe ie op de gamecube is, want daar heb ik nooit wat aan gevonden....quote:Op maandag 21 mei 2007 20:37 schreef Theamerican het volgende:
hoe is harvest moon op de ds? is het net zo als op de gamecube?
ik ookquote:Op maandag 21 mei 2007 21:43 schreef Theamerican het volgende:
me neefje had hem op de gamecube en vond er echt geen reet aan dus vandaar me vraag.
zal eens wat reviews lezen hoewel ik toch verslaafder ben aan me xbox
ben weer crew dit jaar 6de jaarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:13 schreef Etcetera het volgende:
gaan er hier nog dames naar CampZone?
van jou had ik niks anders verwachtquote:
OMG, jij bent een chick!quote:Op maandag 15 januari 2007 12:01 schreef Laniboekje het volgende:
Ik speel zelf erg graag RPG's, best moeilijk om dan nog een favoriet spel uit te kiezen maar ik denk dat ik dan voor Kingdom Hearts ga. Maar de Final Fantasy-reeks is ook erg tof.
Gaat allemaal goed komen. Word zelf helemaal gek van Campzone want Una (mijn vriend) heeft zo'n beetje de leiding over wat er op het veld gebeurt. Er wordt nog steeds veel vergaderd en geregeld. Maar kan je vertellen dat er binnenkort op een weekend alles op het veld klaar gemaakt gaat worden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:27 schreef Etcetera het volgende:
gaat het nog wel goedkomen met weg/riool/wc's/elektriciteit en alles?
dit wordt mijn eerste Herman-jaar trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |