ik ookquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:27 schreef peaceman het volgende:
Nu Wie is de Mol kijken...
ranja +1quote:
quote:In 1978, Hynde formed the Pretenders, which eventually consisted of Honeyman-Scott, bassist Pete Farndon, and drummer Martin Chambers. Later in the year, they recorded a version of Ray Davies' "Stop Your Sobbing" produced by Nick Lowe. The single made it into the British Top 40 in early 1979. "Kid" and "Brass in Pocket," the group's next two singles, also were successful.
die klopt alvast.quote:
nog eentjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:34 schreef Neleos het volgende:
1.
2. Nelly Furtado - All Good Things Come To An End
3. U2 - Window In The Skies
van 3 naar 1quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:11 schreef iggy_in_the_house het volgende:
XYP - Body To Body? Die stond vorige week vrij hoog...
quote:is een lied dat in 1968 werd geschreven door de Italiaanse componist Piero Umiliani. Het werd, vooral in de versie van
, een wereldsucces.
Het nummer heeft geen verstaanbare tekst. Het lied is ge-scat rondom de frasesen
. Umiliani schreef het in 1968 als onderdeel van de soundtrack voor een erotische documentaire waarin het seksleven van het Zweedse volk onder de loep werd genomen: Svezia, Inferno e Paradiso ("Zweden, hel en paradijs"). Tijdens de aftiteling was het nummer te horen. Toen het vervolgens in de VS op single verscheen, kreeg het de voor de hand liggende titel
mee.
In 1968/1969 was het nummer in vele landen een hit. In Nederland heeft het bijvoorbeeld vijf weken in de Nederlandse Top 40 gestaan.
Ook verschenen er covers: de Franse zanger Henri Salvador voorzag de melodie in 1969 van de tekst.
Dat zal dan wel "Heaven and hell" zijn ofzo...quote:Toen het vervolgens in de VS op single verscheen, kreeg het de voor de hand liggende titel mee.
quote:The question is what is a?
The question is who cares?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:05 schreef Berkery het volgende:
The Chills?
De collectie bestaat uit een jas, een hoodie en drie tshirts.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:29 schreef bukgeit het volgende:
Johan, confectiepakken?
Fratelli's komt wel in de buurt ja.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:41 schreef Mark het volgende:
Hanson bestaat volgens mij niet meer, gokje op..... De Fratelli's
Een jas, een hoodie en drie tshirts.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:49 schreef bukgeit het volgende:
Het Arctisch genootschap?
Kloptquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:59 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik weet van Goose en Ozark Henry....
Dat hoefde ook nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:16 schreef bigshadow het volgende:
Datarock, hello saferide en kraak&smaak ook, maar die zijn allen niet italiaans.
Hoi Ranja! Blij dat je er bentquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:49 schreef ranja het volgende:
Mylene Farmer
Celine Dionquote:Nog steeds trouwens dus:
wie heeft er minimaal 2 Mylene Farmer nummers gecovered en met 1 een top 40 hit gescoord?
jerver +1quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:00 schreef jerver73 het volgende:
zij van desenchentee - kate ryan
Abba met Waterloo in 1974 geloof ik...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:07 schreef jerver73 het volgende:
Kate liet het een beetje afweten bij haar laatste sterrenplaybackshow songfestival.... wie deed het in welk jaar aanzienlijk beter?
niet echt, maar de grap is dat als ik een vraag stel er binnen 10 minuten een hint geeist wordt, als schaap een vraag parkeert er 2 uur niks gebeurt en er dan iemand verder gaat gokken en dan een half uur niks en dan een smilie etc.quote:
Sandra Kim in 1986quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:07 schreef jerver73 het volgende:
Kate liet het een beetje afweten bij haar laatste sterrenplaybackshow songfestival.... wie deed het in welk jaar aanzienlijk beter?
Np problemquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:12 schreef jerver73 het volgende:
excuse me... dit was een beetje een slechte vraagstelling... ik bedoel wie uit hetzelfde land ..
sorry gambolputty....
Nee, maar het is wel iets niet-muzikaals. Iets in de familie-sfeer ook.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:25 schreef belsen het volgende:
Ze hebben allebei een zoon die Rufus heet.
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 08:02 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
ze zijn allebij de derde met die naam in de reeks
K3?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:35 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Aan de theatertour van welke band werkt cabretier Wim Helsen mee?
(ik ben nu even weg mijn reactie komt pas later in de middag)
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:11 schreef ranja het volgende:
[..]
ik zocht maar kon helemaal niks vinden.
Daniel Lohues vertelt zelf nog veel leukere verhalen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:51 schreef peaceman het volgende:
En Daniel Lohues doet ook een theatertour
Volgens mijn bevindingen zou dat juist moeten zijn (maar ik hou een slag om de arm).quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:41 schreef DaisyDuke het volgende:
Gorki?
Ik denk het ookquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:43 schreef Charmian het volgende:
Volgens mijn bevindingen zou dat juist moeten zijn (maar ik hou een slag om de arm).
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:41 schreef DaisyDuke het volgende:
Gorki?
Die is ook alweer dood he?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:55 schreef methodmich het volgende:
J Dilla?
Klopt!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:28 schreef DaisyDuke het volgende:
Do the Undo
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:06 schreef peaceman het volgende:
David Byrne
die zijn Noorsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:18 schreef cafca het volgende:
AHA
Behalve de Belgenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:27 schreef cafca het volgende:
[..]
zweeds, noors...we zijn allemaal europeanen, toch![]()
Kloptquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:32 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Het is zeker niet Manegarm ?![]()
Ik vind een vignetregeling tot daar aan toe, maar 60 euroquote:Ik zag die vignetregeling al lang aankomen, maar woon dan ook vlakbij de grens. Ik kom best vaak in Antwerpen, dus ik ben de klos.
Ja, maar dan valt de prijs per keer wel weer mee...mij gaat het 20 euro per uur kosten.quote:Ik kom best vaak in Antwerpen, dus ik ben de klos.
BigShadow +1quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:30 schreef bigshadow het volgende:
Kent volgens mij
Kent is een labelquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:30 schreef bigshadow het volgende:
Kent volgens mij
Klopt! DD +1quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:38 schreef DaisyDuke het volgende:
Jens Lekman
Z+1quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:07 schreef Z het volgende:
Bob Dylan?
opgezocht en dat is goed. Namens Z: jerver73 +1quote:Op zondag 14 januari 2007 10:29 schreef jerver73 het volgende:
ciara?
quote:has walked out of a recording of BBC Two pop quiz Never Mind the Buzzcocks.
The singer, 24, took exception when host Simon Amstell read extracts from an autobiography written by his wife, Big Brother winner Chantelle Houghton.
"just stormed off," said a spokeswoman for the show. "He literally walked out of the building."
Aansluitquote:Op zondag 14 januari 2007 11:53 schreef knars het volgende:
opgezocht, nooit geweten, fantastische hint
Dan ga ik voor Common.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:53 schreef knars het volgende:
opgezocht, nooit geweten, fantastische hint
Nee, zanger van een Brits indie bandje.quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 15:51 schreef methodmich het volgende:
Alex Kapranos?
Nee, die niet inderdaad. De naam van de band is ook wel voldoende hoor. Het zijn allemaal hele gewone jongensquote:Op zondag 14 januari 2007 15:51 schreef methodmich het volgende:
Alex Kapranos?
Nope.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:11 schreef Neleos het volgende:
The Five O'Clock Heroes?
opgezocht en is goed... game onquote:Op zondag 14 januari 2007 17:20 schreef peaceman het volgende:
Ordinairy boys?
peaceman +1quote:Op zondag 14 januari 2007 17:20 schreef peaceman het volgende:
Ordinairy boys?
Maar is het niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:30 schreef schaap001 het volgende:
Hij heeft iets weg van Dave Matthews![]()
AKA The Beat in Europa.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:49 schreef schaap001 het volgende:
the english beat
Onhandige gekozen naam sowieso, vanwege die amerikaanse band The Beat.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:51 schreef belsen het volgende:
[..]
AKA The Beat in Europa.
schaap001 +1
quote:Op maandag 15 januari 2007 10:57 schreef bukgeit het volgende:
Popa Chubby
Dat dacht ik dus ook, maar is het totaal niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:04 schreef Soli het volgende:
popa zal wel iets met 'vader' te maken hebben, chubby is iets met vettig...
dikke pa ofzo???
Ik zat dus met Popa al in de richting van een werkwoord te denken, maar geen idee wat die uitdrukking betekent....quote:Op maandag 15 januari 2007 11:12 schreef bukgeit het volgende:
Dan ga ik een beetje helpen. Z'n naam komt van de uitdrukking 'to pop a chubby'. Wat betekent dat?
Peaceman heeft vrij pittige griep (kan niets eten), als het iets beter gaat zal hij wellicht wel weer online komen. Nog geen goede antwoorden gezien in elk geval.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:41 schreef Z het volgende:
Dat is toch een klein dikkertje? Volgens mij is peaceman niet online overdag overigens.
spuitdiarrhee?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:19 schreef bukgeit het volgende:
Het is niet iets wat je 'doet' maar iets wat je 'overkomt'.
Van wie is deze ode aan de penis?quote:Elke morgen om een uur of acht
dan staat hij rechtop in zijn volle pracht
z'n rooie koppie groter dan z'n vel
pissen wil die niet maar neuken wel
raakt die loeder dan een vrouwtje aan
is't net een beetje snel gegaan
toe probeer't dan nog een keer
maak je hard jongeheer
Refr:
Penis kom omhoog
Penis ze staat niet droog
Penis spuit met volle kracht
Penis toe maak't vrouwtje blij
Penis geef haar de laag van mij
Penis glij nog'ns keer langs m'n dij
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:34 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Jovink & De Voederbietels
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
Cock Robin?
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:45 schreef Berkery het volgende:
Tindersticks
4) PPatty Smithquote:Op maandag 15 januari 2007 15:51 schreef Berkery het volgende:![]()
Om in de Hall of fame opgenomen te worden, dient je debuut minimaal 25 jaar oud te zijn.
Deze vijf zijn het geworden:
1) Rapgroep (!)
2) Bekend college rock-bandje.
3) Ranja-bandje uit de jaren '60
4) Zangeres/dichteres die New York als basis heeft.
5) Amerikaans hardrockband.
Doc + 1quote:
quote:1 Grandmaster Flash and the Furious Five (Kid Creole, Cowboy, Grandmaster Flash, Melle Mel, Mr. Ness, Raheim)
2 R.E.M. (Bill Berry, Peter Buck, Mike Mills, Michael Stipe)
3 The Ronettes (Estelle Bennett, Ronnie Spector, Nedra Talley)
4 Patti Smith
5 Van Halen (Michael Anthony, Sammy Hagar, Alex Van Halen, Eddie Van Halen, David Lee Roth)
dB's is zeker niet Australisch en van de Spazzys weet ik het niet (ken ik niet)quote:Op maandag 15 januari 2007 16:33 schreef ranja het volgende:
definieer punk
the Saints
the Aints
dB's
Birthday Party
Spazzys
Opgezocht en beluisterd (leuk!) en dus inderdaad Australisch (melbourne)quote:
Het is wel de 5e Australische punkband en dusquote:Op maandag 15 januari 2007 18:10 schreef Mark het volgende:
Ik kan alleen Radio Birdman toevoegen
Punx not dead - it just smells funnyquote:Op maandag 15 januari 2007 19:18 schreef Gambolputty het volgende:
Was punk niet een beetje dood?
kende ik beiden niet maar de voorloper van The Birthday Party blijkbaar en ook een Oz variant van een band waar ook en LA versie van isquote:Op maandag 15 januari 2007 20:31 schreef cafca het volgende:
ik kan nog The Boys Next Door en X verzinnen
Punk's dead, and we're just zombies.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:18 schreef Gambolputty het volgende:
Was punk niet een beetje dood?
Me too!! MadMaster +1quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:53 schreef MadMaster het volgende:
Arcade Fire
Ben zeer benieuwd na 'Funeral'...
Yep, dat was 'm tijdens onlangs afgelopen Vertigo-tour van U2 (die je niet hebt genoemd en waar ik niet op lette bij het uitdelen van het punt)... ...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Wake Up?
Had ik ook niet gelezen om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, dat was 'm tijdens onlangs afgelopen Vertigo-tour van U2 (die je niet hebt genoemd en waar ik niet op lette bij het uitdelen van het punt)... ...
Iggy +1
Ben zelf ook nog niet helemaal wakker...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:08 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Had ik ook niet gelezen om eerlijk te zijnDacht dat je vroeg welk nummer gebruiken ze meestal als openingsnummer voor hun eigen concerten...sorry!
das toch zo'n idols type?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Wie is Jennifer Hudson?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |