Maar is het niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:30 schreef schaap001 het volgende:
Hij heeft iets weg van Dave Matthews![]()
AKA The Beat in Europa.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:49 schreef schaap001 het volgende:
the english beat
Onhandige gekozen naam sowieso, vanwege die amerikaanse band The Beat.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:51 schreef belsen het volgende:
[..]
AKA The Beat in Europa.
schaap001 +1
quote:Op maandag 15 januari 2007 10:57 schreef bukgeit het volgende:
Popa Chubby
Dat dacht ik dus ook, maar is het totaal niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:04 schreef Soli het volgende:
popa zal wel iets met 'vader' te maken hebben, chubby is iets met vettig...
dikke pa ofzo???
Ik zat dus met Popa al in de richting van een werkwoord te denken, maar geen idee wat die uitdrukking betekent....quote:Op maandag 15 januari 2007 11:12 schreef bukgeit het volgende:
Dan ga ik een beetje helpen. Z'n naam komt van de uitdrukking 'to pop a chubby'. Wat betekent dat?
Peaceman heeft vrij pittige griep (kan niets eten), als het iets beter gaat zal hij wellicht wel weer online komen. Nog geen goede antwoorden gezien in elk geval.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:41 schreef Z het volgende:
Dat is toch een klein dikkertje? Volgens mij is peaceman niet online overdag overigens.
spuitdiarrhee?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:19 schreef bukgeit het volgende:
Het is niet iets wat je 'doet' maar iets wat je 'overkomt'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |