Opgezocht en beluisterd (leuk!) en dus inderdaad Australisch (melbourne)quote:
Het is wel de 5e Australische punkband en dusquote:Op maandag 15 januari 2007 18:10 schreef Mark het volgende:
Ik kan alleen Radio Birdman toevoegen
Punx not dead - it just smells funnyquote:Op maandag 15 januari 2007 19:18 schreef Gambolputty het volgende:
Was punk niet een beetje dood?
kende ik beiden niet maar de voorloper van The Birthday Party blijkbaar en ook een Oz variant van een band waar ook en LA versie van isquote:Op maandag 15 januari 2007 20:31 schreef cafca het volgende:
ik kan nog The Boys Next Door en X verzinnen
Punk's dead, and we're just zombies.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:18 schreef Gambolputty het volgende:
Was punk niet een beetje dood?
Me too!! MadMaster +1quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:53 schreef MadMaster het volgende:
Arcade Fire
Ben zeer benieuwd na 'Funeral'...
Yep, dat was 'm tijdens onlangs afgelopen Vertigo-tour van U2 (die je niet hebt genoemd en waar ik niet op lette bij het uitdelen van het punt)... ...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Wake Up?
Had ik ook niet gelezen om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, dat was 'm tijdens onlangs afgelopen Vertigo-tour van U2 (die je niet hebt genoemd en waar ik niet op lette bij het uitdelen van het punt)... ...
Iggy +1
Ben zelf ook nog niet helemaal wakker...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:08 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Had ik ook niet gelezen om eerlijk te zijnDacht dat je vroeg welk nummer gebruiken ze meestal als openingsnummer voor hun eigen concerten...sorry!
das toch zo'n idols type?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Wie is Jennifer Hudson?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |