Ik weet het niet Suzanna, of het dan digitaal is. In ieder geval niet via radiogolven, want dan loop je het risico dat je niets hoort, of je buurkindje ofzo.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:28 schreef Suzanna het volgende:
Linda, is dat hetzelfde als een digitale babyfoonKlinkt wel goed, een storende babyfoon is echt mega-irritant... (dan liever een kreunerdje in de kamer)
PV, het kreunen is echt kreunen/steunen, geen 'zeuren'. Het gaat op een gegeven moment over in (hard) huilen. Ik heb dus het idee dat het te maken heeft met krampjes...dat ze die voelt in haar slaap ofzo. Maar dat weet ik natuurlijk niet...
Neuk, ik heb nog nooit van dat spul gehoord, hoe heb je dat besteld/gekocht? Zou mooi zijn als er iets is wat helpt...ik vind krampjes altijd zo zielig
Via radiogolven kan wel maar dan moet je er een klok of wekker naast zetten die tikt zodat je zeker weet datquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:43 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Ik weet het niet Suzanna, of het dan digitaal is. In ieder geval niet via radiogolven, want dan loop je het risico dat je niets hoort, of je buurkindje ofzo.
deze hebben wij, en die stoort dus nooit. Maar er is ook een heel topic over... Welke babyfoon is goed?
Niet goed, van het weekend en van maandag op dinsdag en dinsdag op woensdag echt heel beroerd. Hij had ergens last van denk ik. Hij moest veel huilen en jammerde ook, maar overdag was er niets aan de hand. Afgelopen nacht ging het gelukkig wel een stukje beter, hij heeft zowaar 4 uur achter elkaar geslapen. Dat was ook hard nodig, want dinsdag heb ik de halve dag gehuild van vermoeidheid.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:25 schreef Moonah het volgende:
(..)
Cattie, hoe staat het inmiddels met Ive 's nachts?
(..)
Zo'n babyfoon hebben wij dus ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:31 schreef mama_van_pepijn het volgende:
[..]
Via radiogolven kan wel maar dan moet je er een klok of wekker naast zetten die tikt zodat je zeker weet dat
je nog op de goede golflengte zit.
Zo deden wij het tenminste wel eens maar dat regelde manlief.
Ik woon in het grensgebied dus kan het zo in Duitsland kopen maar er is ook een duitse apotheek waar je het bij kunt bestellen. Ik heb al eens een link langs zien komen. Chacama, heb jij het destijds niet besteld?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:28 schreef Suzanna het volgende:
Linda, is dat hetzelfde als een digitale babyfoonKlinkt wel goed, een storende babyfoon is echt mega-irritant... (dan liever een kreunerdje in de kamer)
PV, het kreunen is echt kreunen/steunen, geen 'zeuren'. Het gaat op een gegeven moment over in (hard) huilen. Ik heb dus het idee dat het te maken heeft met krampjes...dat ze die voelt in haar slaap ofzo. Maar dat weet ik natuurlijk niet...
Neuk, ik heb nog nooit van dat spul gehoord, hoe heb je dat besteld/gekocht? Zou mooi zijn als er iets is wat helpt...ik vind krampjes altijd zo zielig
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik weet alleen dat het cb op een bepaalde leeftijd, rond 5/6 maanden adviseert om de avondvoeding te laten vallen. Dat hebben wij nu gedaan, het gaat prima. En op deze manier wordt hij ook weer vroeger wakker, op een normale tijd. En Kendahl krijgt overdag nu ook aardig wat binnen. Circa 180 cc per melkvoeding en tussendoor een rijstwafeltje of een fruithapje en wat roosvicee. Grappig detail is dat hij de antilekspeen, die ik gebruik met limonade, associeert met de borst.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:32 schreef ik80 het volgende:
Zo Lotte is gewogen, gemeten en geprikt.
Ze woog 5020 jippie aardig bijgetrokken dus!
Alles was in orde ze zag er goed uit, kletste lekker lachte leuk. Tot de prikjes natuurlijk die zijn pijnlijk, maar het was vrij vlot (na het aankleden) weer over. Toen viel ze in slaap.
Weer een ervaring rijker.
Pv, jij schreef:
Ik ga er nu eigenlijk van uit dat Kendahl wel goed is gegroeid in de afgelopen weken. We zullen het vrijdag weten. Ik geef hem sinds een paar dagen zijn laatste voeding om 21:00/22:00 uur. En dan slaapt hij gemiddeld door tot 08:00 uur.
Mag dat lange doorslapen pas vanaf een bepaald gewicht?
Lotte laatste fles is ergens rond 22/23/00 uur en de eerste dan weer om 7:30. Grappig dat ze al een paar dagen even laat voor de eerste fles komt, hoop dat dat zo blijft vinde het een mooie tijd.
ik ga 't zeker onthouden, want hier ook bij beide kinders weer wat eczeemplekjes...quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:32 schreef Belana het volgende:
de repair doet hier erg goed zijn werk trouwens, echt wel een aanrader
nee, gelukkig een stuk minder. Het is nog steeds wel zo dat ze niet vaak tevreden is na de voeding, maar dan écht genoeg heeft gehad. Veel krampjes ook helaas...maar ik hoop dat ze er snel overheengroeit.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:39 schreef _evenstar_ het volgende:
Suzanna spuugt julia nog steeds zoveel?
Yppy, wat rot dat Anna nu niet meer doorslaapt. Maar ze kon het wel, dus misschien dat ze eventjes moet wennen en het daarna weer wel goed gaat!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:04 schreef YPPY het volgende:
Hoe deed Ive het vannacht? Slaap je 's nachts wel snel in als Ive slaapt cattie? Wil hij steeds eten of kan je man het ook 'oplossen'?
Anna sliep goed door, maar sinds een paar maanden moet ik haar wakker maken voor extra voedingen. Steeds had ik bij het cb de hoop dat ze hierdoor goed genoeg zou groeien en dat ik ermee kon stoppen. Maar dat was niet zo. Nu heeft ze geleerd dat ze zelf ook 's nachts wakker kan worden. En het liefst om de 3 uur. Dan begint ze goed met drinkt, maar na een kwartier maximaal is het over. Huilen omdat ze drinken, huilen omdat ze niet drinkt en huilen omdat ze weer in bed ligt. Ik ben blij als ze tussen 23 (daarvoor slaapt ze maar korte stukjes) tot 6 uur maar 1 keer komt. Zo jammer nu dat het einde hiermee dus niet in zicht is. Eerst zei ik steeds tegen mezelf dat ik kon stoppen met de nachten als ze een maandje goed zou groeien. Nu is dat weg. Ik ben bang dat we zoiets als met Ive tegemoet gaan (gisteren op m'n werk begonnen ze erover dat ze met een flesje vast veeeeel beter zou slapen) en wij zitten voorlopig nog niet op de 6 maanden. Ik kan me zo goed voorstellen dat je het gehad hebt cattie. Ik hoop dat hij snel beter slaapt.
Anna wil ook niet gefilmd worden, of op de foto. Alle lachjes en vrolijkheid zijn meteen weg als ze een camera ziet.![]()
Pfew, dan ben ik niet de enige... Ik dacht echt ff dat er misschien iets was ofzo...quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:00 schreef YPPY het volgende:
Hier wordt vreselijk gegild PV. Niet normaal soms.
Gelukkig goed nieuws MeNicole.
Wat goed van Ive.
Wij vragen ons af wanneer de buren de kinderbescherming gaan bellen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:00 schreef Belana het volgende:
dat gillen is gewoon een manier van communiceren, stem leren kennen, spelen, lol hebben. ik zie het alleen als positief eigenlijk
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:07 schreef cattie het volgende:
MeNicole, wat fijn dat alles zo goed gaat met Mika!
[..]
Yppy, wat rot dat Anna nu niet meer doorslaapt. Maar ze kon het wel, dus misschien dat ze eventjes moet wennen en het daarna weer wel goed gaat!
Afgelopen nacht ging het goed, 21.30,1.30,6.00.Deze keer werd hij alleen wakker voor een voeding. Wij hebben onderling afgelsproken dat er minimaal 3 uur tussen de voedingen moet zitten. Wordt Ive tussendoor wakker, dan is het aan mijn man om hem weer in slaap te krijgen (wat ook meestal wel snel lukt). Ik kan Ive niet 's nachts in slaap krijgen zonder te voeden, hij ruikt de melk dan ofzo.
Toen ik Ive zo straks ophaalde zat hij op het kdv in zo'n bumbo stoeltje. Hij zat erin als een koning op zijn kroon! Lekker wat speeltjes voor zich.Het zag er erg leuk uit, jammergenoeg hadden we geen camera bij ons. En nu ligt hij lekker te spelen op een kleed met mijn man. Ive ligt nog maar zelden in de box, aangezien die ruimte te krap is voor hem, hij stoot zijn hoofd dan enzo. Op een kleed op de grond heeft hij lekker de ruimte.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij vragen ons af wanneer de buren de kinderbescherming gaan bellen..
anna heeft vast een voorspellende blik en ze wilde je waarschuwen voor wat er die middag gebeurde yppy!quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:52 schreef YPPY het volgende:
In de vaart van het omrollen heeft ze haar sleutelbos weggegooid denk ik, want die lag op de grond. Dat heb ik vast gehoord.![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:24 schreef bixister het volgende:
[..]
anna heeft vast een voorspellende blik en ze wilde je waarschuwen voor wat er die middag gebeurde yppy!
Ja dat ruisje heeft ie nog steeds. Maandag over een week moeten we naar de kinderarts. Dus veel meer weten we nog niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:12 schreef Moonah het volgende:
MeNicole, had Mika niet een ruisje? Staat me iets van bij. Hoe is het daarmee?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:12 schreef sjak het volgende:
Wat een fijn nieuws snoopyIk heb zo hard aan jullie gedacht vanmiddag dat ik zelfs snoopy slabbertjes heb gekocht
![]()
ja werkt erg goed. hij heeft gewoon een moeilijk huidje en het zal voorlopig smeren blijven zijn, maar deze zalf is wel echt erg goedquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:51 schreef cattie het volgende:
Belana, hoe is het met Ezra en zijn eczeem plekjes? Werkt de creme nog steeds zo goed?
ja het is wel een hoop jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:09 schreef oYo het volgende:
Wij kregen een hele lijst vaccinatiebriefjes binnen. Wat moet een kind allemaal krijgen zeg! Sjonge jonge.
En dan krijgt ze nog een pak extra omdat wij vaak in Azie en het Midden-Oosten zitten.
hee wat lief dat je dat vraagt!quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:28 schreef Neuk het volgende:
Max is ook geweldig! En al bijna 1! <3
Broers zijn zo leuk met babietjes...Tis hetzelfde bloed en dat doet toch wat met ze denk ik. Zo leuk om te zien! Ik zie ook elke keer trekjes van mijn broers in Brent. Dat is ook echt geinig. Brent me terug naar mijn eigen jeugd.
Ik vind dat tandeloze juist nog zo heerlijkquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:27 schreef sjak het volgende:
Wow Ivenog even en je slaapt gewoon door
![]()
Cas een tand, wat gaaf, ik hoop dat Jetske ook snel tanden gaat krijgen ik vind dat zo'n lief gezicht![]()
Max gelukkig gaat het weer beter met je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |